Firemní zákazníci potvrzují kvalitu T-Mobile

Diskuze čtenářů k článku

Miloš Bíba  |  31. 10. 2002 14:37

Bydlím 15 km od Plzně v obci nekmíř u hlavního tahu Plzeň - Karlovy Vary (3 km od této výpadovky) v nepříliš kopcovitém terénu. Přesto v okruhu tak 30 km nemá T-Mobile vůbec žádné rozumné pokrytí. Na to, abyste si zavolali musíte mít externí anténu nebo sednout do auta a vyjet na nejbližší (1 km) kopec. Na poslání zprávy pravda stačí pouze vylézt před vrata na hromadu písku a 5 minut stát a čekat jestli to dnes půjde... Ještě před třemi lety, to se všemi operátory vypadalo stejně. Tak jsme zavolali na všechny operátory (Oskarovi teda až trochu dýl, abych nekecal) a sdělili jim svůj problém. Výsledek : Paegas (TM) - každý rok se opakuje odpověď že v tomto roce neplánují zesílení signálu v této lokalitě. Eurotel : přislíbily do 14ti dní návštěvu technika, který všechno přeměří (tak se také stalo, ale asi po 30 dnech), za další měsíc, již stála nad obcí zbrusu nová BTS, dnes jich je v mnou popisované lokalitě dostupných celkem 8. Oskaroých BTS je u nás 5, TM má pořád tu jednu jedinou BTS, která tam snad stojí od jeho zacatku a rozhodne nevykreje tak velké území. Proto je u nás drtivá většina uživatelů mobilní sítě Eurotelu, menšina Oskara, a všichni nesnáší T-Mobile a při jeho reklamách na dokonalé pokrytí celá např. hospoda propukne v upřímný nepředstíraný smích. Sám používám Eurotel, asi také proto, že mám ještě rok smlouvu, mám proto rok na to, abych se rozhodl, jestli prodloužit nebo přejít k Oskarovi. Většina (možná i 100 %) firem z okolí Plzně směrem na Karlovy Vary používá Eurotel nebo Oskar, a ten kdo má TM, tomu nikdo nevolá, protože by mu nerozuměl. A vězte že se najdou i lidé, co mají Twista, bydlí přío pod vysílačem Eurotelu + Oskara a nemají signál a nevadí jim to. No prostě síla, tomu už říkám tupost. Já sám jezdím z mé rodné obce každý týden na kolej do Prahy, kde se snaží studovat, a ani cestou, ani doma, ani v Praze, ani v tunelech nemám se signálem problém. Ovšem když volám na TM nebo někdy i Oskar, často hovor zaškobrtává nebo končí a to může být dotyčný třeba v Praze nebov centru Plzně a stejně to T-Mobilu zaškobrtává. Při hovorech Et - Et je ovšem hovor vždy čistý. Jen u mé přítelkyně je třeba i s Et přecházet v místnosti a hledat ten správný úhel, kdy to nezaškobrtává. Ale to je obec v údolí, ke nejde pořádně ani rádio, TV, Oskar, ani T-Mobile, jen Eurotel i uvnitř, i když s problémy.
Vím ale, že moje zkušenosti jsou silně ovlivněny lokalitou, určitě je i pár míst, kde se Et nechytá, nicméně, já kamkoliv jsem jel, tak jsem normálně volal, ale uznávám že zrovna při jízdě nesleduji ukazatel signálu a nelovím BTS. U Euroteu mám paušál za 200 Kč, 30 min a 30 sms a nezdá se mi to nějak dražší než TM. Oskar tedy levnější je. Měsíčně projedu tak něco od 250 - 350 Kč, ale jak říkám nevolám moc, a 50 zpráv měsíčně jde tak akorát pro mě. Pravda jednou mi přišel výpis na 1000 Kč poté, co jsem měl telefon měsíc vypnutý, protože jsem byl pryč, ale to se nakonec vysvětlilo a nemusel jsem to platit. Jinak jsem se službami Et absolutně spokojen, stejně jako všichni moji známí.

Tím vším jsem chtěl říct, že netvrdím, že má Et nejsilnější pokrytí (i když tomu osobně věřím), ale že Et ani Oskar nekašle na obyčejné lidi a nesoustřeďuje se pouze na města a velké firmy, ale skutečně se snaží vyhovět každému zákazníkovi, narozdíl od TM. Proto pro nás z okolí výpadovky PLZ - KV existují jen dva mobilní operátoři Eurotel a Oskar. TM si nezaslouží v naší lokalitě nazývat se mobilním operátorem. Ale jak říkám, to co jsem teď napsal je směs lokálních problémů a subjektivních názorů a nemůžu tak usuzovat na celorepublikovou úroveň pokrytí operátorů. Zato ale upřímnně a s klidným svědomím prohlašuji, že za to jak s námi TM zamával a jak na nás kašle, nesnáším cokoliv co má souvislost s T-Mobile dříve Pekáčem a z jakéhokoliv neúspěchu TM budu mít upřímnou a velikou radost...


Mějte se hezky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lucifer  |  01. 11. 2002 07:55

Hmmm
Ja jsem ze Vserub a problemy se siti TM nemam a dokonce ani v Nekmiri ne, tam jsem ted stal a telefonoval cca 45 minut . Asi foukal vitr od BTS a prinasel mi signal Neberte to prosim jako slovo do pranice, jen mou zkusenost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  30. 10. 2002 19:27

Takže když jsem si přečetl tento článek a článek o Oskarových úpspěších, tak jsem dospěl k závěru, že Eurotel přišel, přichází a bude přicházet o firemní zákazníky. Protože u T-Mobilu jsou všichni happy (šťastní a spokojení), tak nikdo neodejde, u Oskara jsou všichni happiest (šťastnější a spokojenější), takže lidi neodchází naopak jen přichází, ale tím pádem Eurotrel je v tahu.  To je trochu divné, né?

Nesa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 10. 2002 23:41

Vezmu to z druhé stránky...

Pracuju v malé firmě (cca 20 lidí), kde funguje 10 služebních telefonů. Účty má na starosti vedení firmy a buďte si jisti, že diskuze na Mobilmanii a podobných serverech rozhodně nesledují. 6 let jsme (byli :) u Eurotelu, naposledy na tarifu Optimum plus, účty nemáme nijak závratné (cca 1000 - 6000 Kč/ telefon), pak nám byl od Eurotelu nabídnut nový nestandardní tarif "šitý na míru" naší firmy (menší paušál, stejně volných minut, levnější hovory). Asi měsíc potom se zjevil obchodní zástupce T-Mobilu se solidní nabídkou - přepočítal současné faktury od Eurotelu a spočítal kolik ušetříme. U standardního tarifu Optimum +, to bylo víc než 50.000 Kč ročně, u nestandardního nově nabídnutého od Eurotelu to byla už jen cca 1/3 této částky). ... takže bylo vymalováno :)

A v tom je zakopaný pes u firemních zákazníků:

1. potřebují dostatečně silný popud ke změně

2. potřebují vidět cifru, kterou ušetří

- signál (bavím se o městech /Brno-Praha/)?, zelená linka? - opravdu si myslíte, že je to pro firmu důležitější než ušetřených 15.000- 50.000 Kč???, situace je taková, že je pořád na prvním místě (převážně) cena a pak až kvalita, bohužel - ale mění se to, ... pomalu, ale přece ...  a když vám navíc někdo nabídne 2 měsíce paušálu zdarma = ušetření dalších cca 15.000 Kč, rozhodování vám to spíš ulehčí).

Já osobně používám služební Eurotel, soukromý Twist a na sms soukromý Oskar a s úsměvem to z druhé řady pozoruju. Nezbývá mi ale než uznat, že T-Mobile zvolil vhodnou strategii, která asi funguje ... teda aspoň na mojeho šéfa - na mě by to asi nezabralo, to už bych šel do Oskara - jenže ten pro mýho šéfa nemá zatím takovou image).

Je to zamotaný kruh, hlavní jsou peníze, a na ty slyší každý "tržně smýšlející" člověk. Přičemž v 99% "trženě smýšlející člověk"´= "firemní zákazník".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  29. 10. 2002 21:08

Pozoruji že boj o firmy je poslední dobou u operátorů zřejmě aktuální .

Já jsem již dlouho vcelku spokojeným zákazníkem T-mobile, v rámci jednoho tarifu jsou plně využity celkem 4 SIMky a neměnil bych.

Přesto ale bych měl malou poznámku co se týká obchodních zástupců T-mobile pro firmy. Mě se v provozovně za poslední 2 týdny vystřídali dva tito zástupci, bohužel ale dojem nebyl nijak moc dobrý. Od toho prvního bych tedy nekoupil vůbec nic, prostě mi nějak neseděl ale je to můj subjektivní dojem (možná jsem na obchodní zástupce poslední dobou alergický ).No a ten druhý zacal v podstatě hned tím jak je Eurotel předražený a že pouze nabídka TM je ta nejlepší...., zkrátka ET taky nemám v lásce ale solidního zástupce solidní firmy si představuju trochu jinak, ani jeden na mě neudělal vůbec žádný dobrý dojem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 10. 2002 11:01

2Petr K.: Kdyby ke mě přišel obchodní zástupce a začal by pomlouvat konkurenci tak by letěl, tohle si podle mě seriózní člověk reprezentující např. mobilního operátora dle mě nesmí dovolit.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  30. 10. 2002 16:55

U mě neletěl (asi nejsem tak od rány ), pouze jsem mu vysvětlil že už používám TM dost dlouho a se 4 telefony takže je na špatné adrese. No ale neudělalo to na mě dobrý dojem, proto jsem to napsal.

Představoval bych si to jednání trochu jinak, měl by se myslím v první řadě ptát na moje potřeby mobilní komunikace a dle toho navrhnout vhodnou nabídku. No a samozřejmě pokud bych řekl že mám Eurotel (nebo Oskara, to je jedno) tak pak by mělo dojít na nějaké seriozní porovnání nabídky a měl by se snažit mě tedy přesvědčit že změna operátora - přechod k TM se mě opravdu vyplatí, ať už rozsahem služeb, finančně a podobně.

Určitě si nepředstavuju to co předvedl ten zástupce u mě, kdy bez sebemenšího dotazu jestli vůbec telefon používám či jakého mám operátora atd. vychrlí ze sebe hned úvodem pomlouvačné a prázdné řeči bez jakého-koliv argumentu o tom, jaké mají super lepší ceny než předražený Eurotel. Kdybych teprve uvažoval o nákupu mobilního telefonu tak bohužel tento zástupce by mě spíš odradil , přitom opravdu se svým operátorem jsem jinak naprosto spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kreti  |  29. 10. 2002 20:34

Neznám operátora u kterého se občas nerozpojí hovory. Kdyz vybírat operátora, tak hlavně chci vydět pokrytí. Známý mají taky mobily, tak vyzkouším všechny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViRuS  |  29. 10. 2002 13:55

1. Chuda firma - nema na zelenou linku
2. Nema na mnoha mistech ZADNY signal
3. Stale se jim bezduvodne rozpadavaji hovory

t.j. firmy jsou chytre, zvolili si RADIODEBIL, pac se jim nikdo nedovola a maji klid )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dejv  |  29. 10. 2002 14:37

Nebuď směšný...  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karaya1  |  29. 10. 2002 14:47

rekl jednu vec se kterou naprosto souhlasim. firma ktera nema zelenou linku je pro me mrtva firma. je to zcela neseriozni pristup k budoucim zakaznikum a i tem stavajicim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  30. 10. 2002 09:15

800737373

asistent z cizi site 1183

jen ty cisla nezverejnuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  30. 10. 2002 09:27

A pročpak? Si nemohou dovolit, aby jim na to někdo volal? Anebo nejsou ta čísla jen k nějakému konkrétnímu účelu? Je to opravdu to samé co 800 777 777, 800 123 456 apod.?
Jste si jist? Nepotřebujete náhodou nápovědu 50 na 50?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
***  |  31. 10. 2002 16:34

číslo 800737373 probíhalo i v reklamě, stačí být trochu v obraze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majklik  |  29. 10. 2002 17:50

Není směšný, má pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  30. 10. 2002 16:58

Proc smesny? Ja s tim naprosto souhlasim.

Viz napr. http://www.ftipky.cz/zvuky/nespokojena_zakaznice.wav

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BM  |  29. 10. 2002 15:00

Zase se někdo ukázal, že opravdu velice "rozumí" problému, na který reaguje!

1. Stačí, když na infolinku volají "blbečci a nevzdělanci", kteří operátorům nadávají a strašně se u toho chechtají. Pro tyto lidi nemá cenu zřizovat zelenou linku, jejíž provoz není samozřejmě zadarmo (stejně jako provoz IL).  Zákazníci si na IL volají zdarma a myslím si, že kdyby se chtěl informovat i zákazník jiného operátora, není problém si půjčit MT sítě TMO od známých, popř. si informaci zjistit na prodejně nebo u dealera.

2.Žádný operátor nemá VŠUDE signál. A hlášky typu NEMÁ signál nikde jsou jen výplody lidí, kteří samozřejmě používají MT jiného operátora a nedají na něj dopustit.

3.Pokud se Vám rozpadávají hovory, stačí kontaktovat IL a ta problém předá dál k řešení technikům. Pokud se nikdo neozve a neřekne, kde onen problém přetrvává, těžko se dá něco řešit. Nadáváním se nic nevyřeší.

4. A úplně "nejraději" mám ty lidi, kteří zcela záměrně mění jména a názvy společností a myslí si při tom, jací jsou BORCI! Spíše to vypovídá o jejich myšlení. které.....

 

Pěkný den BM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antivirus  |  29. 10. 2002 15:37

1. problem to je, pac obcas potrebuju nejaky info a nikdo s pekacem neni po ruce !
2. nic proti tomu, kdyz nekdo nema vsude signal, to chapu, ale proc ma kurva na mape pokryti cerveno, kdyz signal nikde ??? A to , ze nejni signal na Praze 2, asi tak 700 m od Londynske je neodpustitelne !!!!
3. Ozval jsem se nekolikrat, vzdycky byla chyba jinde nez jen u mne (spatnej foun atd...) nestava se to jenom mne, ale i dalsim pekacum, jak twist, tak i tarifum - nemaji doreseny handower ! - viz gsmweb.cz
4. souhlas, jsem borec, ty na mne nemas
5. pouzivam tri sim karty, ok kazdeyho operatora jednu a tak mohu velice dobre porovnavat !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  29. 10. 2002 17:22

 A to , ze nejni signal na Praze 2, asi tak 700 m od Londynske je neodpustitelne !!!!

Nic proti tomu, uznávám že je Praha hlavní město ale přesto si neodpustím poznámu. Myslíte že pražák je snad nějak důležitější či nějaký nadčlověk proti jiným lidem kteří nežijí v Praze ? Jaký je rozdíl v tom jestli není signál někde 700m od Londýnské nebo jestli nejde někde v Hradci nebo v Horní Dolní ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 10. 2002 10:21

Nejsem pražák, jen v Praze pracuji. Neposuzuji nikoho podle toho kde bydlí,jakého má operátora a podobně,ale že se najdou v centru metropole kde žije 10% populace a kde se vytvoří 22% HDP místa bez signálu zrovna hezká vizitka není ať pro jakéhokoliv operátora...

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  30. 10. 2002 15:49

S tím souhlasím, to jsou logické argumenty .

Jinak já taky neposuzuju nikoho podle toho kde bydlí nebo jakého má operátora a podobně, občas ale co se týká Prahy....... radši nic, to by bylo na jinou diskusi. Truchu mě to možná " ujelo "  , uznávám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  01. 11. 2002 19:27

Kde jsi přišel na to, že se v Praze vytvoří 22%HDP ???

Možná se tam vykáže 22% HDP díky systému, kdy firma vytváří hodnoty v Horní Dolní , ale kancl má, aby byla zajímavá v Praze. Nebo snad chceš říct, že úřednící ústředních orgánů a podobní paraziti vytvářejí HDP ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 11. 2002 17:12

Já na to nepřišel, čerpal sem ze statictickejch dat. Každopádně diskuse o HDP tu doufám nezačne

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 10. 2002 10:08

2BM  Poznámečka k bodu 1.

1. Sám vím jací hovada volají na infolinky,protože měl sem možnost v jednom call centru být. Ano pro tyto lidi nemá cenu zřizovat zdarma linky, pokud by to bylo možné tak dodatečně bych jim to zpoplatnil třeba 100,- když se neuměj chovat. Na druhou stranu se ptám, proč všichni operátoři a firmy co mě momentálně napadají (Et,Os,ČT,Contactel,IOL, prostě firmy z IT oboru) tyto zelené linky mají a dá se ně tedy volat? Proboha to že tam bude volat spousta "normálních" klientů je jasný. Mě třeba tohle u Tmobile (resp. dříve ještě u Paegasu) dost vadilo.... Ukradne Vám někdo mobil a blokaci nahlásíte leda za prachy,nebo budete shánět někoho kdo jejich SIM má.

Proč všichni mají zelené linky už dávno a jen Radiomobil ne? Na to mi už tehdy v roce 1998 nebyli schopni odpovědět ani jejich pracovníci,kterých sem se ptal...

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TopGum  |  30. 10. 2002 17:11

Souhlas - onehdy jim "planovane" vypadl zapad Prahy a nahlaseni problemu me stalo 15 Kc. Neni to moc ale je to vic nez by se mi libilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 10. 2002 10:17

Ještě k dalším bodům...

2 Souhlasím a jsem s tím smířen,takže nenadávám,nemám-li signál, pokud je to někde kde bych se pohyboval často (bydliště, zaměstnání) tak změním operátora...

3. Souhlasím taktéž... pokud někdo bude řešit problémy přes diskuse,tak nic nevyřeší. Nejlepší je kontaktovat infolinku,popř. napsat meil.

4. Myslíš Osral,Errortel a T-morbide? No nemusim to,ale občas si taky rejpnu

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  29. 10. 2002 15:37

A jeje, zas nekdo, kdo "nenavidi" Radiomobil natolik (btw kdopak tyhle radoby spontanni kampane financuje? ), ze ani nedokaze vyslovit jeho jmeno bez nejake vulgarni upravy

Ad 1) Tohle beru, je neobvykle, ze potencionalniho noveho zakaznika takto odrazuji i kdyz na druhou stranu co je to za zakaznika (natoz firemniho), kdyz nema na jeden telefonat ... ale vazne i ja to povazuji za dlouholetou marketingovou chybu
Ad 2) To nemaji vsichni tri nasi operatori, pricemz nejmene tech mist ma nepochybne Eurotel a nejvice jich ma Oskar
Ad 3) Pokud vim, tak jak kde ... nekde (Praha?, Hradecko?) se rozpadaji TMO (me se u nas s TMO nerozpadl hovor nekolik let a to toho prokecam pomerne dost ... mesicne cca 300 minut odchozich a stejne ne-li vic prichozich hovoru a z toho mnohe samozrejme i za jizdy), jinde (konkretne u nas v severnich Cechach) se pro zmenu temer pravidelne rozpadaji hovory Oskarovi (o hroznem zvuku ci nedostupnosti na plnem signalu ani nemluvim) a neni to tak dlouho, co si v nektere diskusi zde na MM stezoval na totez dokonce i uzivatel ET (tusim ze z Prahy?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  29. 10. 2002 19:31

1) Navic kdyz muzou zvolit variantu "barevne" linky - volani za mistni polatek - coz mnoho pubertaku odradi
2) pricemz nejmene tech mist ma nepochybne Eurotel a nejvice jich ma Oskar
jak kde
3) a neni to tak dlouho, co si v nektere diskusi zde na MM stezoval na totez dokonce i uzivatel ET (tusim ze z Prahy?)
jeste nedavno jsem pravidelne mival problemy s ET v Brne na okruhu ve smeru Zidenice-Cernovice jednak hned v Zidenicich (kolem Gajdosove) a pak pri prejezdu nad vypadovkou na Olomouc.
Schvalne to vyzkousim.

Pepa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  29. 10. 2002 20:00

Ad 1) Plne souhlasim, tahle varianta mne ani nenapadla.
Ad 2) Myslel jsem CR jako celek (a nejen podle mych osobnich zkusenosti, staci se myslim podivat na mapy pokryti operatoru pricemz beru v uvahu ze podle mych osobnich zkusenosti ty mapy obcas lokalne nadhodnocuji vsichni tri)
Ad 3) Posledni dobou s udivem zjistuji, ze problemy velmi podobne problemum uzivatelu TMO a OS maji i uzivatele ET, jen o nich vetsinou vice mlci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  30. 10. 2002 06:33

Hmmm, kvalita jejich sítě (T-Mobile) byla, je a bude navždy ubohá. A za takovou cenu.... já se těm firmám divím a mají můj obdiv....???? Mobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 10. 2002 07:21

Pro Mobiho: Je skoda, ze zamenujes sve lokalni zkusenosti za fakt, ktery nutne musi platit vsude Nemusi a opravdu neplati. Ja bych se zase mnohem vic mohl divit (mozna se divim, ale ja na rozdil od Mobiho preji vice firemnich zakaznikum obema operatorum at je mezi vsemi tremi rovnovaha a konkurencni boj muze jeste zesilit ) tem stovkam firem, ktere presly na Oskara (dle slov tiskove zpravy Oskara, ktera vysla zaroven s touto tiskovou zpravou TMO), kdyz kvalita Oskarovy site byla, je (ale ja na rozdil od Mobiho predpokladam, ze nebude) jeste vyrazne ubozejsi (resp. pokud je podle Mobiho kvalita site TMO uboha s mj. nejvetsim poctem BTS a ve ktere se mi lide vzdy dovolaji a i ja mohu bez preruseni telefonovat i hodinu, jak potom nazvat kvalitu site Oskar ve ktere jsem vecne nedostupny a preruseni hovoru zacinam povazovat za temer normalni folklor? Katastrofalni? Tezko se hledaji vyrazy, kdyz nam Moby nasadil pricku tak vysoko ) a ani ceny neco takoveho nijak extremne nekompenzuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  30. 10. 2002 08:58

Hmmm, já akorát vím jedno. Síť sestavené z BTS Motoroly, Ericssonu, Alcatelu a Siemensu nemůže být komfortně nikdy sladěná tak (BTS), aby nevznikaly nikdy rušivé překryvy v hovorech (ono hrrrrrrrrrrrrrrc) při handoveru ... a nedělejte, že to neznáte. Znáte. U Oskara je zase v hovoru na pár setin vteřiny ticho, ale to hhhhhhhhhrrrrrrrrrrrrrrrccccccccccccc je rušivé jako prase. To potom půl hovoru stále opakujete COŽE? COS TO ŘÍKAL? A peníze proudí stále do nedokonalé sítě. Já nevím. A často se stává ještě toto: HOVOR BYL PŘERUŠEN, UVOLNĚTE PROSÍM ZAVĚŠENÍM LINKU A HOVOR OPAKUJTE POZDĚJI". Hm, totˇ mé zkušenosti Mobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 10. 2002 09:22

Mam velmi obdobne zkusenosti, ovsem ne s TMO (ja fakt u nas v severnich Cechach neznam ani ty problemy pri handoverech, prestoze vim, ze je to obecne spise slabsi stranka RM), ale naopak s OS ... tot zase me zkusenosti ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  30. 10. 2002 09:41

Ano, já tomu věřím. U vás je zase lepší T-Mobil. Ale nemá si hrát na nějakého světového machra, který hází při tenise kostkou....divné a celá ta reklama nelogická... jako ta Oskarová s tou sítí a děckem co vyplivuje jídlo na stůl. Já bych takovou odvahu neměl (při takových nedostatcích v sítích). Jinak díky za váš názor a oceňuji nevulgárnost ve vašich přízpěvcích.  Mobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 10. 2002 11:00

Co se týče tý reklamy s děckem co plive jídlo. Jde o to,že pokud si koupíš u Oskara mobil, tak máš 30 dní na to ho bezdůvodně vrátit.... to jinde nemáš, pokud si někde jinde koupíš mobil,kterej ti nakonec vyhovovat nebude tak máš smůlu. Vyjímky jsou uvedeny ustanovení zákona 367/2000 Sb. což je např. nákup přes internet....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  30. 10. 2002 17:08

Nechci se do toho míchat ale já mám stejné zkušenosti jako Ivos C., možná to bude tím že jsem taky ze severu .

To co popisujete se mě stává spíše u Oskara, případně hlášky  typu "uvolněte linku" a nebo rovnou přerušování hovoru se mě stává specielně při volání z TM na Oskara. Pokud volám z TM na TM, ET nebo pevnou linku tak je to naprosto v pohodě.

Kdybych se měl teprve nyní rozhodovat o volbě operátora tak z podobných příspěvků (které se tu občas objevují) bych měl dojem, že se s TM nedá snad vůbec normálně telefonovat. Přitom moje zkušenosti jsou opravdu zcela jiné. Často jsem od nás ze severu jezdil i na jih - do Jindřichova Hradce a okolí ale ani tam či někde jinde jsem nikdy žádný problém nezaznamenal, tak tedy nevím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 10. 2002 18:56

Take se vzdy divim, kde se to mnozstvi negativnich zkusenosti s TMO bere, protoze ani ja na obcasnych cestach po republice prakticky zadne problemy s TMO nepocituji (s OS na cestach prakticky nevolam a vidim jen silu signalu, takze to nechci posuzovat vubec ... jen kdyz jsem byl letos na dovolene v jedne jihomoravske vesnicce v okrese Znojmo, byl tam v prizemnich indoorech TMO i ET hodne problematicky a jediny OS tam na tom byl signalove docela dobre), ale prisuzoval jsem to tomu, ze precejen jezdim spise po hlavnejsich trasach a nikde se vetsinou nezdrzim dele (po ceste na a z te dovolene ridila manzelka a jsem obe cesty bez problemu na Palmu komunikoval pres GPRS TMO a to i pri prujezdech pro TMO problematickych oblasti Hradce Kralove, Pardubic a Chrudimi) ... ovsem nekdy zacinam uvazovat, jestli to nakonec jen neni nejaka dlouhodoba skryta kampan marketingu Oskara proti svemu nejblizsimu konkurentu TMO ... kdyz muzou zamestnavat pubertaky aby obtezovali lidi na ulicich, proc by je nemohli zamestnat i v diskuzich na internetu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 10. 2002 10:34

2Ivos C. Nechci tě zase přivézt do stavu blízkého infarktu,ale pokud Mobi zaměňuje své lokální zkušenosti se stavem všude v zemi,tak ty děláš to samé... viz. "pricemz nejmene tech mist ma nepochybne Eurotel a nejvice jich ma Oskar"   Těžko tohle vysvětlíš člověku,kterej doma má problémy s Oskarem a třeba i Eurotelem a proto používá TMO. A taková situace může být i opačná.... A pochybuji že máš přehled o spokojenosti zákazníků jednotlivých operátorů... jedno číslo mám já... 74% zákazníků Et a Tmo uvedlo,že signál Oskara je srovnatelný.... tím nechci říct,že je lepší nebo horší, to je dost individuální podle toho kde se pohybujete.

Nevím která síť je ubohá,já jsem spokojen. Vyhovovala mi kvalita sítě jak kdysi u Paegasu tak teď u Oskara,jen sem chtěl volat levněji

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 10. 2002 11:40

Drahy Dejvidku, me k infarktu hnedtak neprivedes, mozna mas z mych reakci pocit, ze se ti povedlo me rozcilit, ale ve skutecnosti jsem uplne klidny ... opravdu rozcilit mne obcas dokaze jen moje mama a posledni dobou i muj syn, ktery uz pomalu zacina mit predpubertalni manyry
Jako jiz obvykle vytrhavas z kontextu a prevracis, pricemz delas ze nevidis to kolem ... v tom threadu (resp v jeho bodech 2 ) na ktery narazis se jednalo pouze o pokryti signalem (viz 2. Nema na mnoha mistech ZADNY signal) a v jednom z dalsich prispevku jsem myslim dostatecne vysvetlil, ze pokud jsem psal o siti jako takove, mel jsem samozrejme na mysli celorepublikove (pokud napisi, ze se to deje u nas, mam na mysli lokalni deje) a hned jsem i napsal, jak jsem k uvedenemu dospel. Vzhledem k tomu, ze jsi to Dejvidku ve sve roztrzitosti pravdepodobne prehledl (protoze pochopit to myslim musel kazdy hlupak), radeji to jeste jednou zopakuji:

Ad 2) Myslel jsem CR jako celek (a nejen podle mych osobnich zkusenosti, staci se myslim podivat na mapy pokryti operatoru pricemz beru v uvahu ze podle mych osobnich zkusenosti ty mapy obcas lokalne nadhodnocuji vsichni tri)

Doufam, ze je ti to uz trochu jasnejsi

A co se tyce toho nestastneho vyrazu uboha sit, mozna jsi jen nepoznal, ze vlastne celou dobu jinymi slovy tvrdim totez co ty, tzn. ze je to ciste individualni a silne zavisle na konkretni lokalite.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 10. 2002 11:48

Za slovem operatoru melo samozrejme byt ukonceni tlusteho pisma, ale nekam se mi zatoulalo lomitko ... omlouvam se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 10. 2002 11:53

Ty příspěvky sem četl v rychlosti,neb nemám toliko času,no ale možná proto tě netrefil infarkt  Tlusté písmo neřešim

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor