Google reaguje na problémy s Pixelem 2. Chystá záplaty a prodlužuje záruku

Navzdory kladným recenzím novinářů na druhou generaci Pixelů se dnech začaly objevovat nepříjemné problémy. Vše začalo kauzou, kdy se u několika Pixelů 2 XL po týdnu používání vypálil OLED displej. Poté se u dalších telefonů objevil problém s podivným pískáním ze sluchátka.

Google na problémy zareagoval, že problémy vyšetřují a pracují na nápravě. Problém vypalování displeje firma označuje jako rozdílné stárnutí hardwaru, které se nijak neliší od jiných prémiových smarpthonů a nemělo by nijak negativně ovlivňovat každodenní používání telefonu. Preventivně však pracuje na softwarové záplatě, která by měla po určité době neaktivity zprůhlednit ovládací lištu a nepatrně snížit jas telefonu (cca o 50 nitů). Aktualizace rovněž přinese režim se sytějšími barvami, čímž hodlá uspokojit uživatele, kterým displej Pixelů 2 připadal málo výrazný.

Google pracuje také na záplatě k „pískacímu problému”, která by měla na telefony dorazit v příštích týdnech. Prozatím firma radí uživatelům vypnout NFC, což u většiny případů alespoň dočasně pomohlo. Aby si Google navzdory komplikacím zachoval věrnost uživatelů, potěší zahraniční kupce prodloužením standardní jednoleté záruky obou modelů Pixelu na dva roky.

Zdroje: Google (1, 2, 3), via Engadget

Diskuze (15) Další článek: Poptávka po iPhonu X je obrovská, zájemci čekají až šest týdnů

Témata článku: Google, , , , , , , Google Pixel 2, Google Pixel 2 XL, Href, Just Black, Záplata, Určitá doba, Novinář, Druhá generace, Pískání, Každodenní používání, Pro +, Nit, Sytá barva, Telefon, OLED displej, Používání, Google +, Záruka,