Tisková zpráva
Brno, 1. prosince 2005 – Vydavatelský dům Computer Press, a. s., uvedl na trh nový časopis věnovaný spotřební elektronice a domácí zábavě s názvem Home Cinema, s filmovou DVD přílohou.
Na rozdíl od konkurenčních titulů, Home Cinema je postavena na čtyřech silných pilířích: populárně, ale erudovaně popsaná technika + filmové recenze + kvalitní film na DVD = to vše za cenu, která doposud neměla obdoby! Zasvěcený a srozumitelný je pohled na výrobky domácího kina a spotřební elektroniky, nezávislé testy, tipy a triky pro dokonalé domácí audiovizuální zážitky.
Extázi každému kinofilovi a DVDfilovi způsobí druhá část časopisu s širokým přehledem filmových a DVD novinek. Třetí, nedílnou součástí je filmová DVD příloha, s „blockbusterem“ kvality A, oceněným a úspěšným filmem. To vše za cenu srovnatelnou s denním poplatkem za jeden disk z půjčovny.
Na webových stránkách www.home-cinema.cz pak čtenáři najdou kompletní přehled recenzí filmů rozdělených podle žánru, režisérů, herců.
Magazín Home Cinema vychází ve dvou verzích: s filmem na DVD a bez DVD. Koncová s přiloženým filmem je 99 Kč, výtisk bez fimového bonusu stojí 29 Kč. V obou podobách je tedy nejlevnějším tuzemským časopisem o spotřební audio-video technice i filmových DVD. Měsíčník Home Cinema vychází v nákladu 22 000 výtisků a bude distribuován v České i Slovenské republice. „První číslo o rozsahu 92 stran, jehož přílohou je oscarová rodinná komedie Život je krásný, se prodává od 8. prosince,“ uvádí šéfredaktor Vincent Belej.
„Časopis Home Cinema vznikl přerodem z úspěšných speciálů časopisu Computer věnovaných domácímu kinu,“ dodává Tomáš Kudweis, marketingový ředitel: „Zkušená redakce, která se dříve podílela na tvorbě čtrnáctideníku Computer, nejprodávanějšího a nejčtenějšího počítačového časopisu, nyní pečlivě testuje výrobky spotřební elektroniky. Na recenzích filmových DVD redakce spolupracuje s předními tuzemskými filmovými kritiky. To vše je zárukou vysoké kvality našeho nového magazínu, zárukou prodejních úspěchů a dobře vynaložených reklamních investic našich klientů“