HTC prodá nejvíc smartphonů v USA, Samsung na světě

Diskuze čtenářů k článku

martii  |  12. 11. 2011 12:34

K debatě o displejích.....jsem velmi spokojený s displejem Sony Ericsson Experia Neo......možná amatérský názor.......ale když jsem se díval na jiné displeje tak mi nepřipadaly nijak extra...kromě snad retiny od apple......diplej nea by mohl být čitelnější na denním světle..ale jinak mi připadá velmi dobrý...a není to amoled...........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martii  |  12. 11. 2011 12:34

K debatě o displejích.....jsem velmi spokojený s displejem Sony Ericsson Experia Neo......možná amatérský názor.......ale když jsem se díval na jiné displeje tak mi nepřipadaly nijak extra...kromě snad retiny od apple......diplej nea by mohl být čitelnější na denním světle..ale jinak mi připadá velmi dobrý...a není to amoled...........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martii  |  12. 11. 2011 12:34

K debatě o displejích.....jsem velmi spokojený s displejem Sony Ericsson Experia Neo......možná amatérský názor.......ale když jsem se díval na jiné displeje tak mi nepřipadaly nijak extra...kromě snad retiny od apple......diplej nea by mohl být čitelnější na denním světle..ale jinak mi připadá velmi dobrý...a není to amoled...........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skyfinger  |  11. 11. 2011 15:28

Klasika se statistikou. Nedávno jsem četl, že Samsung předběhl Apple v prodeji smartphonů.
OK. Ale když jsem si k tomu vyhledal data. Ukázalo se, že Samsung měl meziroční absolutní nárůst menší než Apple. Apple měl nárůst asi 8 miliónů Samsung 4 milióny. Jak ho tedy mohl předběhnout?
Jednoduše. Dnes je smartphone snad všechno co se prodá. Takže v kategorii smartphonů mohl být lepší i když měl menší nárůst. Prostě mobil za 2000 Kč byl před rokem normální a dnes prodaný telefon za 2000 Kč je třeba smartphone.
PS: Srovnání v kategoriích smartphone je k ničemu. Buď to vzít celkově, nebo si najít měřítko, které není v rámci jednoho roku tak variabilní. To je pak srovnání absolutně k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  11. 11. 2011 16:43

Kde jsi tohle vzal? Samsung měl nárust ze 6 milionů na 27 milionů, tedy jednoznačně nejvyšší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnold  |  11. 11. 2011 12:29

Tak Samsung bude vždycky ta spotřebka pro každého. Dokud se nezaměří na pár produktů tak nikdy nebude špička v technologii. Jsou tu jiní, co budou své produkty pilovat k dokonalosti a soustředit se pouze na určitý segment trhu. Bodejď by né, tuhle Samsung se cpal do grafickejch monitorů a těžce ostrouhal. Jsou prostě věci co nikdy nedokážou, protože vyrábějí pro masu lidí, co se spokojí s miliony funkcí, ale nedotažení k praktičnosti. Sežerte mě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smith.F  |  11. 11. 2011 12:40

Moment - "Samsung (...) nikdy nebude špička v technologii." Já vám nevím, ale on už jednoznačně špička v technologiích je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnold  |  11. 11. 2011 12:46

To že mají výrobní technologii ještě neznamená, že ji umí používat. Člověk se supr štětcem a plátnem taky nikdy umělcem nebude, takže asi tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smith.F  |  11. 11. 2011 13:06

Jenže ve vašem příspěvku je přímo slovo "technologie". A tu, jak teď sám říkáte, mají

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnold  |  11. 11. 2011 13:27

Jéje, trošku pletete pojmy s dojmy. Produkt je odrazem technologie, ale když neumíte produkt navrhnout, tak technologicky bude na úrovni technologie o pár let zpět, ale rozhodně né TOP. To je jako mít nejmodernější CNC, ale nevyužívat ho naplno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smith.F  |  11. 11. 2011 13:42

Ono je to v tomhle případě dost jedno. Takový SGSII neměl v době svého vydání jednoduše vůbec žádnou konkurenci.
Dvoujádrový procesor na 1,2GHz, 1GB RAM, nejsilnější grafický čip, nejlepší zobrazovací technologie SA+, silná baterie, velká zobrazovací plocha. Produkt s brutálním výkonem, který technologicky nic nestahuje.
Ukažte mi něco technologicky výše (z doby vydání SGSII).
(že má něco plechová či skleněná záda nebo že někomu vyhovuje menší displej či jiný OS nemá absolutně co dělat s technologickou úrovní)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnold  |  11. 11. 2011 14:13

Ono vyrobit a přilepit sklo není podle Vás problém a nemá to co společného s technologií, vytvořit bílý lak, plast, ovrstvení kovu, tlačítka atd. to taky nemá co společného s technoologií, omg vždyť pomocí technologie se to vyrábí. Nekteří nedokážou pochopit, že firmy co zadávají výrobu to můžou dělat prakticky lépe, protože tlačí na výrobce k lepší kvalitě. Sám výrobce pak čerpá z nápadů zadávajících firem. Proto taky každý reje do Samsungu, že kopíruje a sám nic nevymyslí. To že máte na mysli technologií pouze výkon hardware je Váš problém. Přijít takhle do Canonu a říct jim že ty jejich skla v objektivech umí každej leštič... haha nevim jak by na Vás koukali...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smith.F  |  11. 11. 2011 14:54

Neříkám, že vyrobit dobrý kryt nemá nic společného s technologií. Jistěže má. Ale je to jen malá část.
U elektroniky, zvlášť té, od které se čeká výkon (počítače, notebooky, tablety, telefony..), ale přece nemůžete říct, že technologická špička = umět vyrobit kvalitní obal. To by jste mě skutečně pobavil.
Už jen to, že má Samsung nejlepší technologie displeje (a ty TOP nechává jen pro svá zařízení), je pro mě důkazem technologické vyspělosti. Že je k tomu i leaderem ve výkonu a to ve všech součástkách (proc, RAM, graf. čip), to už sakra něco znamená.
A to vůbec nemluvím o tom, že volba krytu je i o osobních preferencích. Někdo dá přednost ušlechtilejšímu pocitu kovu či skla (i když i Samsung umí kovové kryty, viz Wave), někdo preferuje nižší hmotnost, méně otisků (zadní kryt SGSII) a lepší odolnost (sklo iP4 i při menším pádu rádo praská - a ať hodí první kamenem ten, kterému nikdy nespadl telefon).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spectorcz  |  12. 11. 2011 04:08

tak ten byl hodne dobrej takhle pri patku...clovek se aspon skvele pobavi ...Samsung neni dobry v technologii, ale treba jeho procesory pouziva kdekdo ve svych telefonech...napr. i Apple...co Amoled displeje...graf cipy...a spousta dalsiho...a co se tyka designu...jeden jedinej telefon z obrovske modelove rady Samsungu je podobny jednomu jedinemu modelu z rady jedne nejmenovane firmy...a uz je pruser :)) a to prosim jen tim ze ma zaoblene rohy...nekteri Apple fans uz jsou fakt nemocni, to neni mozny...to uz by melo byt zapsano jako jedna z diagnoz pro leceni na psychiatrickem oddeleni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnold  |  12. 11. 2011 12:45

Apple navrhuje, Samsung kopíruje. Processory ? Kým je navržen pro Apple ? Samsungem ? haha. Nejsem Apple fan, ale umím číst mezi řádky. Samsung bude vždy jen vyrábět, ale špičkou budou jiní, ti co navrhují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smith.F  |  12. 11. 2011 13:00

To záleží na tom, co si představujete pod termínem "špička".
Výkonově (reálně porovnatelný parametr) špička je. V prodejích smartphonů (další reálně porovnatelný parametr) též - ostatně o tom je tenhle článek. Subjektivně pro mě i spoustu lidí také. Že pro vás ne je v zásadě váš problém

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spectorcz  |  12. 11. 2011 13:59

Mezi radky asi moc cist neumite...kde pisu ze Apple pouziva Samsungem navrzene procesory? Samozrejme ze Apple navrhuje, Samsung vyrabi...Ale jen procesory pro Apple...Ve svych zarizenich pouziva Samsung svoje procesory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnold  |  12. 11. 2011 16:18

Tohle jste napsal: (...Samsung neni dobry v technologii, ale treba jeho procesory pouziva kdekdo ve svych telefonech...napr. i Apple) ? ? ? Co to má co společného s využití potencionálu jejich výrobních mašin, to dokáží pouze jiné firmy co si navrhnou výrobu. Samsung kdyby neměl nápady ostatních, tak je v řiti a není schopen si nic vyrobit, protože by neměl co okopírovat. Tím že kopíruje bude nabízet produkty technologicky o řadu zpět, nebo minimálně vždy o krok zpět, a nebo taky prodávat nebude vůbec díky patentům, což se mu i momentálně děje. A dobře mu tak, nikomu se nechce trpět Made in China style ala nic vymýšlet nebudem, budem raději kopírovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smith.F  |  12. 11. 2011 16:34

Pardon, ale patentovat si vzhled "černej placatej obdélník" je velmi vtipné (nehledě na to, že ty už tu byly před Applem).
Kdyby Apple nemohl využívat čipsety ostatních, je úplně stejně v pytli. A aktuálně je spíš Apple technologicky o řadu zpět - přidal 2. jádro, co mají ostatní už skoro rok a chystají 4-jádra. Přidal horní notifikační lištu (té se v případné reakci nevyhýbejte, díky), co má Android už roky. RAM nechal na 512 MB, co má Samsung 1GB a chystá 2.
Samsung též vymyslel vlastní operační systém, kde má zcela vlastní design - vaše "kdyby neměl nápady ostatních, je v řiti" je pak zcestné. Hlavní ovšem je, že je naprosto inovátorský, co se týče TECHNOLOGIÍ (ty tu vlastně řešíme, ne?) - vymyslel AMOLED. Přichází s novými generacemi (pročež je minimálně o generaci dál, než ostatní). Má stále nejvýkonnější grafické čipy, s procesory je též mezi leadery. A přichází nově s technologiemi jako Bluetooth 3.0.
Takže by se spíš dalo říct, že je technologicky (vaše slova) vždy o řadu NAPŘED

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spectorcz  |  13. 11. 2011 04:35

Arnolde, clovece, ty jsi fakt klasicka Apple ovce...sorry ze uz to tak musim rict... Jsem tu jedinej, kterej ma z Apple fans pocit, ze oni do sveta mobilnich telefonu vpadli az s prichodem iPhone a do te doby pro ne nic nebylo?
1, tak za prve, Samsung vyrabel telefony uz v dobe kdy Jobs jeste ani netusil co to mobilni telefon je...mimojine prisel jako prvni s telefonem s moznosti prehravat MP3, pise se rok 1999....v posledni dobe jako prvni prisel s Amoled displayem,vlastni v oblasti mobilnich technologii x patentu...stejne jako Motorola, Nokia, Ericsson....tady bych chtel jen zminit, ze Appluv patent na obdelnik se zakulacenymi rohy se kterym se ohani v soudnich sinich je ve svetle jejich patentu, ktere maji/meli prinos pro mobilni svet, neuveritelna trapnost. Vzhled ve tvaru obdelniku se zaoblenymi rohy mely totiz telefony uz 10 let pred tim nez se vubec na trhu objevil prvni iPhone...takze uz laskave prestante s temi idio.tskymi nesmysly ze je Samsung kopirka...
2, v mobilnim svete pred prichodem iPhonu, bylo a je naprosto bezne, ze se vyrobci telefonu inspiruji i u konkurence...kazdy z nich k tomu pridava neco noveho navic...kdyz by tomu tak nebylo, tak v podstate dnes zadnej mobilni telefon neni a pokud ano, tak jen pro hornich 5 tisic lidi, protoze by byly silene drahe...pokud to nekdo nedokaze pochopit, tak to v hlave jednoduse nema v poradku...reakce Apple fans, ze Samsung je kopirka jsou tedy opravdu deme.ntni...obzvlast markantni je to v tom, ze kdybychom iPhone rozebrali do soucastek a software do jednotlivych radku kodu, tak iPhone je proste kopie telefonu co jsou na trhu uz 10 let, nebot prisel az v roce 2007...to ze Jobs prisel s peknym jednoduchym designem, neznamena ze pekny design nemely telefony i pred iPhone...opravdu mely.
Tak uz se lidi paneboze proberte...a zacnete spis misto slovo kopirovat, psat inspirovat, nebudete tu aspon za tutany...a mozna vas uz nikdo nebude titulovat Apple iOvce.
Vas iPhone vam prece nikdo nebere, ani se vam nevysmiva...ale to co predvadite s osocovanim Samsungu z kopirovani uz je nanejvys trapne a poukazuje na vasi omezenost...


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnold  |  13. 11. 2011 22:31

Ja nemám iPhone, mám Nokii a jsem spokojený. iPhone bych si klidně vzal, ale dokud neumožní mass storage, tak do něj nepůjdu. Já říkám pouze věci tak, jak je vidím. To že to vyvolává v lidech emoce, eh, za to nem..., no vlastně za to můžu :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  11. 11. 2011 09:00

"kralem prodejcu za treti kvartal roku 2011 za velkou louzi je HTC s 5,7 mil ks" ??? jen 6 milionu za 3 mesice? Vzdyt za 1 vikend prodal apple 4 miliony iphonu 4S. Tak co je HTC za krale?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slavo  |  11. 11. 2011 09:26

To sú čísla, ktoré Apple predal operátorom a ďalším predajcom. A na skladoch budú trčať ďalšie mesiace, kým sa vypredajú.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vsechnovim  |  11. 11. 2011 10:25

Nemáte pravdu. Apple uvádí prodeje koncovým zákazníkům, neboli čísla prodané přes operátory zákazníkům. Na rozdíl od ostatních (Samsung a další), které uvádějí právě shipper (neboli dodané na trh).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zviera  |  12. 11. 2011 16:50

Nie je to pravda. Apple tiez uvadza uz dlho iba shipped.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 11. 2011 08:08

skvela zprava.drzim palce aby to do budoucnosti bylo jeste lepsi htc i samsung si to zaslouzi.android telefony ocividne tahnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulich  |  11. 11. 2011 08:20

Si přečti jakoukoli uživatelskou recenzi, vždyť to lidem huhlá do ucha, neslyší kloudný slovo, takový Sensation v tom loženě vyniká. No hlavně že maj lidi sloní ucho, to jim asi stačí. Vážně nechápu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 11. 2011 08:41

nevim jak htc sensation ten jsem v ruce nemel ale u meho sgs2 jsem maximalne spokojen.jen by me zajimalo kolik tech "uzivatelskych recenzi" na ten konkretni telefon jsi cetl ?? z jedne flame "recenze" kde se autor potreboval vyvztekat ze spatneho kusu nebo jen mel potrebu ten telefon hanit aniz by ho mel protoze je zastancem jine firmy ci platformy si asi objektivni usudek neudelas.nerikam ze to u nekterych telefonu neni mozne jen ze sve vlastni zkusenosti s telefony mych pratel kteri maji samsungy, htccka, lg a se jsem na ten problem nikde nenarazil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  11. 11. 2011 06:57

zaslouženě....lidé holt ví, co je kvalita a co má normální poměr cena/výkon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulich  |  11. 11. 2011 07:55

Žíšmarjá to jsou hlody. Blábol stíhá blábol. To myslíte vážně? Fakt? Samsung? Lidi, vzpamatujte se. Přestaňte mě s.rát!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spectorcz  |  11. 11. 2011 08:01

tebe z tech diskuzi jednou trefi slak Kuldo, fakt, nelez sem, myslime to s tebou dobre...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  12. 11. 2011 12:19

proti realitě můžeš bojovat v ústavu, nikoliv v reálním světě plného kvalitních a nejlepších mobilů, které vyrábou pouze Samsugu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulich  |  12. 11. 2011 13:44

Dislektik?? Ústavu je třeba, to je evidentní. Jinak...až si jednou zavoláš z pořádného finského telefonu, zjistíš, co z kšunt jsi dosud používal. Já to totiž zjistil taky. Už nechci asijskou mr.dku ani vidět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  12. 11. 2011 17:10

překlepy, když se píše všemi desíti??
měl jsem E52, nestabilní, složitý....jinak OK, ale každopádně přesný opak toho, co říkáš
smiř se holt s tím, že Samsung je momentálně nejlepší :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulich  |  12. 11. 2011 18:39

Tomu rozumim, ale argumentovat tady modelem E52, to bych mohl přijít se Samsungem D500 a na základě toho dělat závěry. Osobně si dělám úsudek vždy ze současného portfolia, ze kterého vybírám. E52 už tam nepatří, ačkoli se možná ještě prodává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  12. 11. 2011 21:26

aha, takže ta tvoje funkčnost Nokie neplatí u Nokie E52? ještě nějaký model neplatí u tvé teorie? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulich  |  12. 11. 2011 22:13

Skutečně neplatí. Sice jsem ji nikdy neměl, ale měl jsem E71 a 72, což bude zřejmě podobné. Trochu se ztrácím ve tvých formulacích, ale pokud jde o funkčnost, tak skutečně tyhle modely už jsou poněkud předpotopní. Nokie už je teď někde jinde, ovšem zaslepené ovce korejských soudruhů si stále něco nalhávají. Přitom ty bazmeky jsou na úrovni ostatních korejských "produktů", jmenujme třeba Hyundai Sonata woe....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  13. 11. 2011 11:39

máš vůbec na co dávat ten svůj kulich? :)
jakože já, jako zaslepenec, přesto kritizuju: viz moje recenze zde na mobilmainii u SGS2
nerozpadla se ti ta tvá hloupá teorie? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bosto2  |  10. 11. 2011 20:17

Tato zpráva mě potěšila, zvláště ta o Samsungu. Další důvod si koupit SG Note

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  10. 11. 2011 21:26

Zajímavá logika. To já bych si chtěl koupit Aston Martin, i když neprodává ani nejvíc aut v USA, ani na světě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hura  |  11. 11. 2011 00:06

Zajimava logika. Takze je to neco jako koupit Alcatel, i kdyz neprodava ani nejvic aut v USA ani na svete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  11. 11. 2011 08:40

Pokud by se mi některý z Alcatelů líbil, tak bych si ho klidně koupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  10. 11. 2011 18:19

Pracuji pro jednoho z našich operátorů a mohu jednoznačně říct, že se většina lidí ptá na Samsung.
Dokonce i staří lidé, když přijdou, tak se ptají na Samsung.
Jednoznačný trhák je Galaxy Ace a HTC Wildfire. Starším lidem se velice líbí Samsung Xcover

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  10. 11. 2011 18:49

A tohle je zajímavý, jak moc rozhoduje operační systém. Takový samsung wave2 je nádherný kovový telefon s jemným displejem, 1giga procesorem, dobrým foťákem a natáčí hd video a tahle nádhera stojí 4500kč, vedle toho ace je prodejní trhák jen kvůli androidu, protože jinak se wavu v ničem nemůže rovnat a stojí 6000kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  10. 11. 2011 19:35

Copak o to, člověk by je prodával, ale náš operátor je nemá v nabídce. A málem jsem zapomněl, šílenej hit je teďka Samsung Hello Kitty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vkv  |  10. 11. 2011 19:40

To se ví. Má 6-ti letá neteř jiný ani omylem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zivak  |  10. 11. 2011 17:39

a stovky miliónů hloupých telefonů za pár stove se prodává všude v Africe a zbytku světa to jsou zase statistiky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tiger  |  10. 11. 2011 17:48

Myslím že nadpis znie jasne:
HTC prodá nejvíc smartphonů v USA, Samsung na světě.
Smartphone=chytrý telefón. Kde je tam zmienka o "hlúpych" telefónoch?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  10. 11. 2011 18:24

Ano, levné telefony za pět stovek pro afriku, to je doména nokie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubean  |  10. 11. 2011 17:20

Tohle je snad nejlepší zpráva dne jsem věrným HTCéčkařem a Samsungu silně fandím takže tenhle článek mě potěšil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr.cz  |  10. 11. 2011 21:43

mám teď htc sensation a jsem zklamaný. čekám na samsung galaxy note, nebo samsung galaxy nexus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackob32  |  11. 11. 2011 22:47

Note je velice pěkný a povedený, baterie je taky slušná.
Galaxy Nexus mě slamal v mnoha ohledech
1. doufal jsem že když tam nebudou HW tlačítka tak bude pod displejem více místa
2. má velice neohrabaný disign a zepředu vypadá tlustě ačkoliv je tenký (to tvoří ten zahnutý displej, to bych klidně ale i pominul)
3.foták má pouze 5Mpx (ted ještě záleží jak bude fotit není 5Mpx jako 5Mpx)
4. slabá výdrž baterky, na to že má displej 4,65"
5. 32Gb pamět, doufal jsem že bude 64gb nebo tam půjdou vložit SDkarty, ale to je asi nexusem dané
Galaxy Nexus není dobrý (špatný) telefon (je výborný) (všiměte si že jsem neřekl žádné dobré vlastnosti... to bych tu byl do rána) jen jsem od něj očekával příliž.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackob32  |  10. 11. 2011 17:19

Ačkoliv že si někteří stěžují že Samsung kopíruje atd. tak rozhodně kopírování není ten důvod proč je nejlepším prodejcem.
Jsou tím nízké ceny a android a také velice zkoumaný SGSII který je stále nejprodávanějším Smartphonem svého druhu.
Dalším důvodem je samozřejmě jejich jedinečný Super amoled+ displej který je čitelný i na slunci.
(až pod tento příspěvek začne nějaký jablíčkář básnit o rentina displeji, ať si nejdříve zjistí že rentina a super amoled+ jsou úplně jinak a na něco jiného zaměřené technologie)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.....  |  10. 11. 2011 17:54

Retina hlavné nieje žiadna technológia, je to reklamný údaj Applu o hustote pixelov pri ktorom podľa Applu nieje človek schopný už rozoznať voľným okom podeľte
Technológia displeja u je staršie IPS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jendys  |  11. 11. 2011 05:53

Tak to máme asi každý jiné rozlišení oční sítnice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  11. 11. 2011 13:19

hlavně jestli máte v pořádku nosní sliznice a ušní maznice. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  10. 11. 2011 18:13

v podstate Retinu mali už mobily dávno pred iPhonom(aj s AMOLED displejom)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  10. 11. 2011 22:24

Tak myslim ze clovek vlastnici Apple zarizeni nema potrebu se vyjadrovat pod clankem o jinych firmach. A za druhe musim rict ze hezci display nez u iPhonu 4 jsem jete nevidel. Ale jinak je mi to jedno.. Nejsem akcionar ani jedne firmy a tak me to nechava naprosto chladnym.. Spise me prijde vtipne, ze pod kazdym clankem o Applu se lidí s potrebou nadavat vyroji nekolik tuctu. To je k zamysleni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor