Společnost HTC Corporation představila svou novou globální reklamní kampaň založenou na novém sloganu „Quietly Brilliant“. První celosvětová reklamní kampaň HTC nazvaná YOU se v následujících týdnech objeví ve dvaceti zemích světa včetně ČR a je spjata s myšlenkou „Nepotřebuješ dostat telefon. Potřebuješ, aby telefon dostal tebe.“ Cílem kampaně YOU je dostat do povědomí lidí po celém světě unikátní přístup značky HTC k zákazníkům – ve zkratce: vše je jen o vás, nikoli o přístroji.

Grafická podoba nového sloganu
HTC na kampani YOU spolupracovalo s reklamní agenturou Deutsch LA Inc. z Los Angeles. Kampaň bude vedena skrz všechna současná média od televize, přes tisk a outdoor až po online. Bude komunikovat profesionální design přístrojů HTC a komerční sdělení zaměřené na jedinečné schopnosti smartphonů HTC. Na myšlence „Quietly brilliant“ spolupracovalo HTC s londýnskou kreativní agenturou Figtree.