Informace o CDMA z dnešní tiskové konference

Diskuze čtenářů k článku

NE  |  13. 05. 2004 08:57

Nejdříve se musí dokončit výpočty ekonomické návratnosti jak ADSL tak CDMA. To jsou průzkumy veřejnosti, náklady na provoz, atd. Pak se rozhodne co dál. Zatím jak ADSL tak CDMA je v záporných číslech. Jde tedy pouze o to neprodělat gatě. A když jo tak ty menší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dj.michal  |  12. 05. 2004 23:13

TAk ted uz me pekne nasraly, CDMA se asi dockame az si zlutasek rozsiri sve ADSL .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maniac  |  14. 05. 2004 18:09

Pises nasraly.... no chtel bych Ti jenom rict, ze to neridi jenom zenske... ty jeden maly neumely cestinku... existuje neco jako spisovna cestina a tak... mej se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Komensky  |  15. 05. 2004 14:38

Myslis spisovna bez hacku a carek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paul  |  12. 05. 2004 17:56

dle meho je cele CDMA v rukou zlutych satanu jen utopii!
tezko CT nabidne neco, co bude vyhodnejsi nejen finacne, ale hlavne mobilitou nez ADSL.
ostatne komu jdou momentalne penize za GPRS data od Eurotelu? jenom Et ci i CT ma z toho take neco?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  13. 05. 2004 07:32

No, pokud ČTc vlastní 100% Eurotelu, tak si může rozhodnout, jak se se zisky této firmy naloží. Jinými slovy - ČTc  z toho něco má. Něco okolo 100%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FastIkarus  |  12. 05. 2004 16:03

A co to reklama v televizi? ET a ČTc vám již brzo nabídnou službu Expres. Nebo tak nějak to je, viděli ste to nněkdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  12. 05. 2004 16:19

dobré ráno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
charlie.cz  |  12. 05. 2004 14:17






Můj známý co montuje BTS a zkouší CDMA, tak říkal, že se to posr.... a nejede to   .... a taky prý softem pro CDMA padají Win.  Ale kdo říká dnes pravdu, že? Tu musejí vyšťourat novináři. Z Macriho to asi nikdo nedostane jak to je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tvůj známý  |  12. 05. 2004 14:46

Nic takového jsem ti neříkal !!! Zmínil jsem se jen, že ET chtěl spustit v květnu CDMA v rámci pilotního projektu (testování) pro veřejnost, bezplatně, po dobu 2 měsíců.
Což ČTc nechtěl a udělal to, co udělal.

Ale:
Kdo jinému jámu, sám sobě sám. (pro Berdára)

Vězměte si zpátky vašeho agenta, Berdára. (pro slovenskou rozvědku SIS)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ramon  |  12. 05. 2004 14:15

Love, love, love, love aaaaa jeďině love!!! A normální člověk, kterej si chce surfovat vodře čenich.


To je úroveň.


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FN  |  12. 05. 2004 13:16

A když "najednou" mají bezproblémově licenci, tak v tomto světle vyhaov Valeskiho vypadá opravdu dokonale...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  12. 05. 2004 15:09

Že ti to říkám takhle na rovinu, ale ty kecy o rybách, už s nima běž do prdele....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  12. 05. 2004 20:12

Ale licenci už měli za Valeskiho panáčku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  12. 05. 2004 12:42

Po ukončení testovacího provozu (cca. 10 let), bude CDMA zastaralá a neperspektivní technologie, ale Telecomu se to určitě bude konečně zdát "in"  Škoda, že jste se zapomněli na tiskovce zeptat, kdy a jestli vůbec vymění Český Telecom současná "disketové pole" za moderní serverové řešení - možná proto je na tom PDSL (ParodieDSL) tak jak je 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jet  |  12. 05. 2004 14:33

V Prostejove CDMA 450 misty rusilo televizni signal, takze se jim nedivim, ze to finalne povoli az to bude na 100%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emilk  |  13. 05. 2004 03:57

jo jo, a kdyz na ty frekvenci predtim behalo NMT, tak to nic nerusilo, a licenci na to dostali ?


smich

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosťa  |  13. 05. 2004 09:14

Zkuste si nejdříve porovnat použité pásmo pro kanál NMT a CDMA, vysílací výkony a zjistíte, že CDMA skutečně ruší. A pokud si budete chvíli hrát s laděním TV, tak naladíte i vysílání NMT...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cdma_faq  |  13. 05. 2004 09:32

No ono je to trošku jinak. Ono totiž CDMA neruší televizní vysílání, ale antény ,které někteří občané (hlavně na Moravě na Prostějovsku) používají lezou do pásma, kde nemají co dělat. Jedná se o antény nehomologované, přitáhlé odněkud z Polska či od žluťásků . Řešením je namontovat na anténu filtr za necelých 500 CZK. Takže to není chyba CDMA, ale to nikdo nikomu nevysvětlí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GOGO  |  13. 05. 2004 13:02

Plácáš naprosté hlouposti.


CDMA vysílá tam, kde má úrčeno a s výkony přesně dle norem.


Takzvané rušení jsou interference vzniklé v nekvalitních předzesilovačích levných širokopásmových televizních antén - nehomologovaných, černý dovoz ...


Z takovéto antény, která nemá v sobě žádné pásmové propusti a tudiž zesiluje naprosto vše, co dopadne na anténu, pak vyleze signán zkresklený, poškozený intermodulací vytvořenou v pásmech, kde žádná tv nesmí vysílat.


Je to prostě šmejd výrobek a ten, kdo si takovouto anténu pořídil a ted si bude stěžovat na ČTU může dostat pořádnou pálku ... pokutu ... za neoprávněnou stížnost.


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
in man  |  14. 05. 2004 15:11

Pokud někdo plácá blbosti, tak jseš to spíše ty ... za co by měli dostat pokutu? Za to, že si stěžují? Vždyť na to přece mají právo. Proč se je snažíš zastrašovat? Vždyť ET jim skutečně působí rušení do té doby v poklidu přijímaného a bezproblémově zesilovaného TV signálu.


Je sice možné, že dotyční nebozí uživatelé TV zesilovačů a antén provozují zařízení, které nemá patřičnou homologaci, ale podobných případů je celá řada a k jejich rušení dochází ne z důvodu že oni sami dotyčné zařízení provozují, ale z důvodu, že ET hodlá provozovat technologii, která jim nyní způsobí zarušení TV signálu.


Ten kdo podle zákona o telekomunikacích způsobí rušení tedy bude právě ET a na jeho náklady by tedy muselo dojít k odstranění rušení signálu - instalaci kmitočtového filtru. To by se však mohlo ET zavádění CDMA dost prodražit.


V tom je nyní jeden ze zásadních problémů a ČTÚ neschválí CDMA technologii do provozu, dokud tento problém nebude uspokojivě vyřešen.


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Par  |  14. 05. 2004 23:14

ET nezpusobuje ruseni - zakladnovky vysilaji naprosto korektne v pasmu ,ktere ma tato technologie vyhrazenou. Televizni signal je v jinem pasmu. Paklize majitel televize pouziva predzesilovac (nehomologovany - tudiz ,ktery NESMI pouzivat),ktery zasahuje i do jineho pasma ,tak logicky si musi provest upravu u sebe .Vidim to jako velmi solidni jednani ,ze ET vzal reseni na sebe. CTU je bordel agentura ,ktera kuprikladu proda pasmo a neni schopna zajistit jeho neruseni. To byl priklad jiste licence, kdy dodnes armada toto pasmo rusi a CTU se nema k naprave. Situace s prijmem TV je jednoznacna - chyba je na strane uzivatele ,ktery chyta pasmo ,kde nema co delat. tecka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Elvis Forever  |  08. 06. 2004 10:16

Boze ty jsi idiot. Nechtel bys taky zakazat pouzivani NEHOMOLOGOVANYCH prezervativu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xref  |  17. 05. 2004 10:20

V Jihlave CDMA rusi leze nejen do televizniho ale i do FM pasma (pochybuju ze by byl 7-mi prvek bez anteniho predzesilovace pripojenej na SONY ST-SA3ES sirokopasmovej nehomologovanej cernej dovoz ), ale rusi to zachranej system a pocybuju ze tam by si troufli dat nehomologovany sracky..... a vysvetluj pak nekomu ze neprijela zachranka kvuli tomu ze se nedomluvili s policajtama nebo hasicema.


A lidi nezajima ze "CDMA vysílá tam, kde má úrčeno a s výkony přesně dle norem", jim akorat vadi ze je to rusi, ikdyz nemaj "šmejdy" v chalupe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petro  |  13. 05. 2004 09:17

Podivej se komu zase patří Telecom !  Největší podíl má stát a ten vedou pit***i , ministr Mlinář tancuje jak ČSSD píská, protože ví, že s touto  stranou co se dostal do vlády už nikdy v žádný nebude, protoře těch pár chudáků co by je volilo se nyní vejde do vetší tělocvičny. Rozvoj internetu v čechách za pomocí státu je fakt utopie, podívejte se na státní správu jak využívá moderní technologie! Třeba na policii s Vámi píší protokol na stroji z 60tých let a  s proklepanym kopírákem.  Pak to nekam pošlou a tam zas druhý chudák to přepisuje do el. podoby. To je komedie 21. století.  U nás se nikdy nic nevyřešilo rychle, protože se ani moc nechtělo! Většina lidí co o něčem rozhoduje má máslo na hlavě a ví, že zas o něm nekdo jiný ví vic a zas neví kolik těch co ví je !  Takže vše po česku a vzhůru do EU!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor