Invex: s GPRS pro Oskarty se zatím stále nepočítá

Diskuze čtenářů k článku

Limit  |  13. 10. 2002 18:02

GPRS skoro nikdo nepoužívá, není se co divit, že to pro Oskara není priorita

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moje jmeno  |  14. 10. 2002 16:41

když udělaj GPRS 1MB za 2kč tak ho budu používat denně

ale i s GPRS standard to je super třeba bejt s notebookem na ICQ celej den žere to minimum...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šeryf  |  09. 10. 2002 10:18

Drazí!

Celkem nechápu co tu řešíte. Kdo vyzkoušel GPRS ať už u Go nebo Twistu, musí mu být jasno, že za ty peníze, na které je to nastaveno,  je tato služba dobrá tak na to, abych si třikrát do měsíce našel spojení vlakem/busem. Na cokoliv jineho, jako treba na  seriózní pohodlné Wapování to rozhodně není, kredit frčí dolů tak rychle, že se Vám protočí panenky. Troufnul bych si tvrdit, že když budu vědět co chci právě vidět a sjedu si to přes klasický vytáčený wap do paměti telefonu, vyjde mne to laciněji. Naši milí operátoři stále ještě nejsou charitativní organizace, takže proč bychom měli zrovna od Oskara chtít, aby pro Oskartu nastavil nějaké výhodnější podmínky využívání GPRS než ostatní. Rád bych připomenul, že u nás je, alespoň co se objemů dat týče, GPRS stále v plínkách, jedná se maximálně o stovky MB za den na jednoho operátora, takže to rozhodně jejich rozpočet nespasí, tudíž jde stále jen o jediné - o nálepku - My to umíme, My jsme byli první, My jsme prostě nej. Vše ostatní tu bylo řečeno, kdo chce mermomocí GPRSovat, má možnost zvanou Odepiš + GPRS Standard u Oskara za celkový paušál 220,50. Přeji všem hodně kB bez nehod!

 

 

  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ToMotorolak  |  12. 10. 2002 13:09

No já právě kvůli absenci GPRS na Oskartě přešel na T-Mobile Twist a pohoda.Skutečně GPRS pro wap využívám vícekrát než jedenkrát do měsíce. Pravdou je že často kvůli zmíněným levným sms. Ale proč ne, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  08. 10. 2002 18:32

Cekali jste snad od OSRALA neco jineho?

Je to banda uslintanych lemplu. Povl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  09. 10. 2002 00:46

Já s těmi lemply volám bez problémů. A co víc, za poloviční ceny, než u těch pracovitých. To není špatné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojo  |  08. 10. 2002 09:12

o duvod vic, proc nebyt s Oskarem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Good  |  08. 10. 2002 08:45

Dost dobře nerozumím problému. Není mi jasné, jak jednoduše technicky implementovat placení paušální platby za GPRS. Z toho plyne, že by pro Oskarty zbyl jen GPRS za 40h/kB a to je tak neúnosně drahé, že je to dle mého názoru nepoužitelné. To vychází skoro levněji dial-up (samozřejmě jak na co).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
netwoR  |  08. 10. 2002 09:33

Nejjednodusi implementace by byla takova, ze by ty pausalni platby zrusil. Uz mne nekolik lidi rikalo, ze by vyuzivali GPRS, ale zamestnavatel jim zadny datovy pausal navic platit nebude, ovsem vyssi poplatky za prenesena data by nevadily. Kdyby nebyl pausal, tak by se GPRS mnohem vic rozsirilo.
ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Good  |  08. 10. 2002 09:58

Ano, při takovém triviálním řešení by byl můj předchozí příspěvek bezpředmětný. Ale obávám se, že by to u operátora neprošlo. Obávám se, že pro operátora není rozšíření GPRS až tak podstatné jako rozšíření zisku. Při srovnání ceny 2,6h/kB s cenou za ostatní datové služby se domnívám, že mu jde spíše o ten paušál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  08. 10. 2002 10:24

Ale vzdyt presne to JE mozne - k jakemukoliv pausalu vcetne (Odepis) muzete mit GPRS Basic, bez pausalu, za kB za 40h. Pausal 200 se plati proto, ze pak je cena mnohem mensi.

Pouze pokud jste chtel rici, ze jim zamestnavatel nechce platit ZADNY pausal ale jen Oskartu, mate pravdu - tak at si soukrome poridi jeste Odepis jak uz jsem psal - tech 10,50 mesicne by snad unesli, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  08. 10. 2002 12:46

Není problém těch 10,50 měsíčně. Prostě jsou lidi, co nechtějí každou chvíli prohazovat karty. Mají jednu a jsou přesvědčeni, že stačí. A operátoři by to měli pochopit. Proč neprodat jednomu zákazníkovi službu, kterou prodávají jinému? Tak třeba s jinou cenou, jak mají zvykem, ale prodat. Tak to vidím já.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  08. 10. 2002 23:14

Jestli není problém spíš v účtování, nž v ceně. Do problematiky účtování sice vůbec nevidím. Ale při matematice, že za 1MB dat na předplacence zaplatíte 400 - 500 korun, to jde kredit hodně rychle k šípku. A pokud se data zaúčtují až po ukončení připojení, tak se to může operátorovi dost prodražit. uživatel prdatuje několik tisíc a simkartu zahodí.

I proto nabízí TMO i ET pro předplacenky jen wap. Kde se přenese daleko mene dat.

Ale jak já říkám. Pro plnohodnotné využití gprs je potřeba tarif a gprs tarif za 200 s levnymi daty. Jinak je to jen na wap. A u lidí, kteří protelefonují měsíčně 200 korun na předplacence se příliš taková služba operátorovi nevyplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hidden.Dangerous  |  08. 10. 2002 07:52

Tak to me Osral fuck jako dostal, hanba jim. Jiz delsi dobu mam doma ve skrini pripravenou GO kartu a cekal jsem jenom jestli se Osral nahodou nepochlapi a neudela GPRS konecne i u predplacenek a jak vidno jest, tak asi ne a hura domu rozbalovat Errortelovskou SIMku  a Osralta pujde na smetiste dejin a to jsem do nich vkladal veskere sve nadeje a celkem jsem byl i spokojenej. Rad jsem uvital kazdodeni vypadek signalu, hihi

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  08. 10. 2002 09:06

Téměř nesmyslná diskuse...

Jestli někdo po GPRS tak touží, co mu brání pořídit si jako druhou kartu tarif Odepiš za 10,50/měs kde GPRS lze mít (a ještě dostane 40 min. volání). Bez datového paušálu je GPRS v základní ceně použitelné stěží jen na w@p . Pochybuji, že by nárůst w@pujících předplacenkářů byl tak dramatický. A kdo bude ochoten platit datový paušál 200,- má těžko předplacenku.

Sám užívám OS dva roky, mám dost známých s předplacenkami ale nevím o nikom, komu by to chybělo. To, že OS zavedl hlasovou schránku zdarma, GSM banking je IMHO podstatně důležitější...

Ale samozřejmě lze nadávat, že to ostatní operátoři mají.... skoro mne překvapuje, že se ještě neozval nikdo ukřivděný, že OS nebo ET ještě nemají hlasové pohlednice    

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawel  |  07. 10. 2002 20:42

Myslím, že GPRS většina zákazníků Oskara nevyužívá. Pro ně je důležité třeba volání do hlasovky zadarmo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cherry  |  08. 10. 2002 09:39

Souhlasím. Osobně si ani pod ní nedokážu nic představit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  08. 10. 2002 11:03

Jo jo,kdyby byly dve linky na karte,tak je Oskar fakt uz bez konkurence.Ale itak prechazim z Paegasu na Oskara,protoze rozjel bankovnictvi.A ze neni GPRS na Oskarte si myslim vubec neva,protoze jsem nikdy predplacenku nemel,je to zbytecne drahe.Lepsi je pausal.A kdyz ma Oskar pausal za 250,- tak si myslim,ze neni potreba mit predplacenku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  07. 10. 2002 19:48

Me chybi dve linky na jedne sim..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  07. 10. 2002 18:58

Nechápu úvahy někoho ve smyslu, když to má ten, musí to mít i ten... Od kdy????!!! Mě GPRS na Oskartě nechybí, kdysi sem vyzkoušel na Twistu a teď mám paušály od Oskara takže mi to nevadí. Kdo to myslí s mobilama vážně a tudíž i s datama, tak rozohidně nebude používat prepaid už z jednoho prostýho důvodu. Je dražší než paušál. Kdo nemá na paušál tak asi sotva bude nějak rozumně využívat GPRS na prepaidu, možná tak jednou za měsíc jukne na odjezd busu.... na to mu vystačí vytáčený připojení

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  07. 10. 2002 19:30

Oni pisatelé zapomínájí asi napsat, že to potřebují kvůli levnějšímu posílání SMS, ale proč by to měl operátor podporovat, když by mu snižovalo tržby? Navíc by kvůli odeslání SMS za pár halířů operátorovi užíral z kapacity několik timeslotů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
driver  |  07. 10. 2002 18:24

Myslím si, že když nabízí konkurence (TMO,ET) GPRS i pro předplacenky, tak by to Oskar měl nabízet taky!!! Předplacený karty má celkem dost lidí, a kvůli Oskarovi a jeho slavnýmu GPRS testovanýmu na lidech si asi nikdo paušál kupovat nebude... proste to ma udelat i pro Oskartu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karaya1  |  08. 10. 2002 11:16

ja jsem presel kvuly tomu na pausal a jsem maximalne spokojeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peťánek  |  07. 10. 2002 15:13

Jako velkej problém to nevidim. Spousta obyčejných lidí dodneška neví, co to GPRS je a navíc ten, kdo to myslí s mobilními daty vážně a využívá je, tak rozhodně nemá prepaid kteréhokoliv operátora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  07. 10. 2002 15:57

Co na to říct? Nic jiného, než OSTUDA. Zřejmně o nás Oskar nestojí, dobře, bereme to na vědomí. Jirka Mikovský.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moje jmeno  |  14. 10. 2002 16:33

nevidim důvod proč bych si kupoval tarif pro občasný surfování na wapu pře GPRS

GPRS bych měl na Oskartě rád :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aeon  |  07. 10. 2002 14:22

tak to je pekne na hovno, nechapu proc je v tom takovej problem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  07. 10. 2002 14:19

Oskar se prozatím oficiálně staví negativně i k otázkám zavedení parnerských karet, jako to má ET či TM.

Nemáte někdo bližší a pozitivnější informace o této porblematice?

Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor