iPhone po slevě: raketový nárůst prodeje

Diskuze čtenářů k článku

Gaméši  |  28. 09. 2007 12:36

Nazdar.
Nabízím iPhone ke koupi samozřejmě bez slouvy a záruky:
4G - 9.900,- Kč
8G - 11.900,- Kč
Ceny jsou uvedeny jako konečné a bez odblokování. Toto neprovádím. Telefony jsou nové v originálním balení. Bez záruky z mé strany - nejsem oficiální zástupce ani servis. Mám kontakt v USA a mohu jej dodat do 3 týdnů.
Děkuji
Gaméši Joši
www.gamesi-page.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlk  |  14. 09. 2007 11:03

A takhle se dělá business. Blahopřeji Applu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gold88  |  13. 09. 2007 12:42

Apple používá stejnou taktiku jako Motorola při prodeji Razr V3.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KK  |  13. 09. 2007 19:32

Nedělej si iluze, že iPhone koupíš za 3 klacky jako Razr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gold88  |  13. 09. 2007 21:06

uvidiš. po vánocích cena iPhone může klesnout třeba na 250USD.... vlastnit iPhone je jedna věc ,druhá věc je používat iPhone /aktivace +paušal na 2 roky / ne zapomen ,že MT můžeme koupit za 1 kč + paušal .... a Apple chce profitovat nebo inkasovat od operátorů zisk z volání...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
djrr  |  13. 09. 2007 12:35

dneska v noci se mi o iphonu zdalo... mel sem ho nekdo nam vykradal byt... chtel sem z neho zavolat poldy a bylo to hluchy... neslo volat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ej  |  13. 09. 2007 12:48

http://tv.superveci.cz/?q=node/25
Přišel jsem, viděl jsem, zatoužil jsem.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  13. 09. 2007 12:08

Vůbec nevím proč se kvůli tomuto funkčně zcela průměrném telefonu dělá takový humbuk. To co umí iPhone umí +/- skoro každý telefon s Win Mobile či Symbianem. Navíc ty slevy nebudou tak žhavé, smetanu si vylížou amíci a my chudáčci čecháčci zase ostrouháme mrkev. Srovnávám třeba podle vývoje cen herních konzolí, kdy jsme v porovnání s civilizovanými zeměmi(o civilizovanosti USA pochybuji, ale budiž) jen něco jako fackovací panák a vše dobré k nám dorazí suverénně nejpozději, pokud tedy vůbec něco dorazí. Navíc fakt, že iPhone nebude prodáván zvlášť, jako telefon od firmy Apple, ale bude to nějaký tPhone...čili růžový kepl od T-Humusbile je dost na pováženou, holt Apple chce rýžovat kde se dá(tj. operátore zaplať a můžeš náš mobil exkluzivně prodávat) což mě krajně znechutilo a telefon s nakousnutým jablkem si nekoupím. Ačkoliv jsem velkým fandou Apple...počítačů. Mobil vypadal celkem k světu, ale když se chce tato původně garážová společnost chovat jako nenasytný Mrkvoshit, ať se chová, ale beze mě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  13. 09. 2007 12:19

Přesně tak, jen na tom humbuku se alespoň v Evropě podílí zcela zdarma veškeré sdělovací prostředky. Když vidím, jak v televizi při reportážích a rozhovorech zalepují nebo rozmazávají loga a reklamní štíty a hned nato dělají neplacenou reklamu jabkofounu, to pak málem učurávám smíchem. Holt marketing v tomto podání je třeba ocenit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  13. 09. 2007 12:40

Ano, to co si napsal o těch reportážích neřku-li seriálech to je klasický příklad pokrytectví. Vždycky mě dokáže ohromně pobavit, když má stará Nyklová ve večerce paštiku u které je naprosto evidentní, že to je Májka a logo je přelepené izolačkou. Nebo když Nykl jezdí teréňákem od Hyundai a logo na masce má tak primitivně přelepené, že stejně je vidět, ale i kdyby nebylo, znalec aut si dá dohromady 1+1. Marketing je fakt silná zbraň. Před lety vyšla Motorola MPx 300 a nikdo kromě zasvěcených lidí, kteří se o to opravdu zajímali o ní nevěděl ani popel. Pochybuju, že většina lidí vůbec tuší, že MPx modely neskončily 220kou. Ale holt se jí nevěnovala taková okázalá pozornost. Situace s iPhonem mi skutečně přijde jako provařování různých superstar či již notorického KáeFCé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  13. 09. 2007 12:20

Proč je úspěšný Google, to tu před tím nebyly vyhledávače? Proč je úspěšný YouTube, to nebyly videa na netu? Samo že byly, ale nikdo to neuměl zprostředkovat (prodat lidem). Apple to umí, umí prodat iPod, který umí méně než konkurence, ale zato lépe, umí prodat iPhone s obdobnou "konfigurací" a myslíš, že to těm lidem chybí? Nechybí. K čemu je namakaná krabička, když se nedá ovládat a ještě ji neumíš prodat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  13. 09. 2007 12:31

Ano, to oni prodat umí, ale rozdíl je jaksi v tom, že Youtube nabízí něco naprosto nevídaného, prostě jsou nejlepší právem a myslím, že jméno Youtube v dřevních dobách internetu neznamená nic. Tudíž si slávu vydobyli tím, že je jejich produkt dobrý. Situace kolem iPhonu mi přijde spíš jako prodávání reklamního předmětu, dovolím si parafrázovat Manchester United hraje dobrý fotbal(Apple dělá dobré počítače) a proto prodá hodně dresů (Apple prodá hodně iPhonů), fanda by se bez loga svého kultovního týmu(kultovní počítačové firmy) přeci neobešel. Někteří lidé jsou skutečně blbí jako ovečky. McDonalds dělá pravé americké hamburgery, Kenvelo dělá nejvíce cool oblečení a kdo nepije Coca-Colu, nebere život s úsměvem. Lidi jsou tak blbí a tak věří reklamně až mě to zaráží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  13. 09. 2007 14:52

Jenže YouTube už dávno není nejlepší. Je tvrdě cenzurovaný, videa jsou víceméně nekvalitní, pod neustálým tlakem žalob se všechný možný maže, navíc má lagy jak prase. Přesto je stále nejpopulárnější. Člověk se ptá proč ...
Mimochodem - ti lidé, kteří reklamě nevěří jsou stejně blbí (až mě to zaráží) jako ti, co jí věří ... ono to nemá žádnou souvislost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  14. 09. 2007 07:46

Začnu od konce, lidi co věří reklamně jsou tupounci bez vlastního názoru, vidí něco krásně nasvícené a vychválené v TV nebo jinde a hned myslí, že bez dané věci nemůžou existovat. To lidé, co nevěří jsou lidé inteligentní, protože si nejdříve udělají svůj osobní názor podložený praktickou zkušeností. Ono obecně něčemu věřit je tak trošku známka slaboduchosti a dělá to z dotyčného člověka ovečku. A k tomu prvnímu, situace s Youtube je fakt problém a směřuje do stejných pekel jako kdysi Napster. Ono jak se o něco nezávislého začnou zajímat ti vyžraní OSAci a jim podobní, tak je ten projekt odsouzen k zániku, proto by měl Youtube zvážit přemístění serverů do země kde by na ně nikdo nemohl. Ale jsou taky ti hrabivci co nechávají stáhnout hudební a filmové klipy jen proti sobě, z youtube se docela špatně sosá, BFU si nestáhne vlastně nic, takže o nějaké újmě se moc mluvit nedá, spíš nakopak, člověk tam uvidí a uslyší něco zajímavého a na tom základě si třeba koupí originál a těmto vykrmeným pašíkům přispěje nějaký ten dolárek. I přes to kam Youtube pomalu ale stále jistěji směřuje je dle mého nejlepším severem který se zabývá tímto oborem činnosti. Pokud je nějaký lepší, uvítal bych tip .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koval  |  13. 09. 2007 12:40

Tento mobil se mi hodně líbí, funkce už mě tolik zase neosilnly, kdyby to mělo aspoň to GPS, tak bych o tom přemýšlel hodně vážně. momentálně mě zajímá jestli by plně dokázal konkurovat mobilům ve své cenové kategorii a taky jestrli by nahradil můj Siemens S 75. Taky jak se do toho cpou mp3, jestli je k tomu třeba nějaký program, jak pracuje s win Xp a jestli je třeba vlastnit OS Mac X.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  13. 09. 2007 12:49

Ale mě se iPhone taky líbí o tom žádná, chtěl bych ho mít doma, protože Apple má u mě nádech nevšednosti, chtěl bych se odlišit...ale to chtěl je prostě v obrovských uvozovkách a velmi podmíněné právě tím, jak se iPhone začal provařovat. Takhle to nějaké odlišování asi moc nebude, iPhone bude profláklý jako Nokia 3310. iPhone je z technického hlediska "jen" chytrý telefon a ty dělá také Nokia, ty dělá také Sony Ericsson a mnoho jiných a různých firem. A snad myslím, že ani notně hypovaná N95 nebyla tak provařovaná jako zmíněný iPhone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juramac  |  13. 09. 2007 12:55

nevis, o cem mluvis ale to nevadi, nejsi jediny.iPhone tady jeste neni,ale uz je hrozny........... Dam ti dobrou radu - nekupuj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  13. 09. 2007 13:01

Rád se nechám poučit, o čem tedy mluvím? Já jsem se o iPhone dosti zajímal a zajímám, viděl jsem x videí kdy byl v chodu a byly demonstrovány funkce. Ale rád se nechám poučit od někoho kdo nakousnutým jablíčkům holduje aktivně. Já jsem spíš fanouškem, který hledá info na netu, ale praktické zkušenosti nemá zatím žádné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juramac  |  13. 09. 2007 12:53

Zkusim ti odpovedet castecne, protoze iPhone tady jeste neni, takze jen podle dostupnych informaci . GPS to nema , pravda, ale co vim, tak Apple vyviji navigaci GPS pro mercedes a Chrysler, urcite drive nebo pozdeji bude......je to teprve prvni generace, urcite se dockas, kdyz si pockas. me osobne nechybi, navigaci potrebuji jen v aute a k tomu mi prenosna Mio staci.....Konkurovat nebude, protoze neni cemu konkurovat, je to uplne jine zarizeni, nez jaka jsou na trhu.......pracovat s woknyXP to nebude, protoze to ma svuj vlastni OS kompatabilni s macOSX , ale neboj,mp3 do toho das jednoduse i z PC prostrednictvim programu iTunes, ktery je i ro PC a zdarma a je to nejlepsi mozny program na spravu mp3.( a v dohledne dobe i na nakup) A co se tyka systemu, myslim, ze na synchronizaci nebudes potrebovat system MacOsX , verim, ze drive a nebo pozdeji bude dost programu na synchronizovani kontaktu a dat i pr PC (jestli uz nejaky neni- nevim, PC nemam a nezajima mne) Staci ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  13. 09. 2007 19:22

"iTunes i ro PC a zdarma a je to nejlepsi mozny program na spravu mp3"
to jste nemyslel vazne ze ne ? Aspon tedy pro Win verzi. To je tak shitovni program, ze jsem rad, ze muzu krmit ipod i pres neco jineho. skoda jen omezene mass storage...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubean  |  13. 09. 2007 12:37

a Microsoft nebyla garazova spolecnost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  13. 09. 2007 12:44

Ale ano, leč se této aury zbavili poměrně rychle a zařadili své produkty do mainstreamu. Myslím, že málokterý woknař by si povzdechl "Jo to byly tehdá ty Win 3.11". Ale Apple si neustále pěstovalo a myslím, že snad ještě pěstuje takovou gloriolu firmy vyrábějící počítače nevšedního druhu pro lidi, kteří jsou kreativní a nejdou se stádem. Tímhletím iPhonem si u mě tu pověst "indie" firmy celkem pošramotili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubean  |  13. 09. 2007 13:03

No mozna bych souhlasil, co se tyka funkci. Ale to ovladani mi pripada dost nevsedni a zajimavy. Ale to bude asi opravdu co do inovace mobilu vsechno. Jinak funkce opravdu zadna slava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  13. 09. 2007 13:10

Opravdu co se týče funkcí tak jsem nenašel nic tak naprosto převratného, ale nebudu rýpat do lidí co si myslí, že iPhone je naprosto úchvatný. Nějaké věci se mohly udělat lépe a pak by to byl mobil snů, ale mě třeba osobně vadí, že nemá 3G, podporu paměťovek(i pevně daných 8 GB se jednou vyplácá a pak se bude jen mazat což je nešťastné), pak nemá českou T9 což je u mě jako u SMSkaře celkem velké mínus a nakonec mě asi nejvíce trápí poměrně primitivní fotoaparát. Navíc v rozlišení 2Mpix, konkurence již má více. Ale to jsou jen takové hnidy které vadí mě osobně, někomu můžou přijít jako naprosto podružné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juramac  |  13. 09. 2007 13:21

PROBUH _ Uvedom si, ze to, co vsichni zname je telefon URCENY PRO USA !!!! Evropskou versi jeste nikdo v ruce nedrzel, takze nemuzes rici, ze to nema 3G a nebo dokonce ceskou T9 , to uz je vazne smesne..... Primitivni fotak ? ty jsi videl nejake realne fotky ? ja jen par na netu z toho americkeho a byli velmi slusne. Rozliseni 2 mega je dostacujici, fotaky nejsou o megach ale o optice a tu ma apple slusnou. Nez budes kritizovat, radeji si pockej na evropskou versi a realny kousek a pak placej sve duchaplnosti o ceskych T9............ Auuuuuuuuuuuuuu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  13. 09. 2007 13:28

Ano, foťák s dvěmi mega je dostačující...takže asi tak jako když žáček naseká hafo chyb v písemce, taky dostatečná, sednout. Ale já beru v potaz fakt, že technika se vyvíjí a Sony ericsson má již 3MPix, snad bude i pět. A nešlo mi primárně o mega, ale když jsem psal o primitivním foťáku tak jsem myslel málo funkcí. Ale jak jsi psal, je to jen US verze, možná vyjde nějaká speciální evropská, necháme se překvapit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juramac  |  13. 09. 2007 13:38

jen tak na okraj - kolik tech fotek za rok udelas ?.............Ano, SE ma 3 megovy , ja mam jeste K750, ktera ma "jen" 2 mega , a uprimne, pouzil jsem ji jen asi 4 x za cele tri roky. na dovolene na momentky, ze kterych jsou velmi slusne pohlednicove fotky a pak obcas, kdyz potrebuji neco vyfotit zakaznikovi a poslat e-mailem........ja vim, ten pocit, ze mam neco lepsiho........proc to tam neni, kdyz jinde to je........na to existuje jedina rada - nekupuj a jdi tam, kde ti daji 5 mega...... Jinak opakuji, ani ty, ani ja a vetsina lidi nezname realne fotky , jen par snimku z netu, ktere se jevi velmi slusne. Ale mohou byt dohnane softwarove, coz nakonec muze dohnat v pocutaci kazdy........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  13. 09. 2007 13:45

Já jsem možná tak trochu fotomaniak tak mimo nutných věcí jako vystavované předměty na Aukro fotím co se dá, pěkná auta, pěkné motorky, když jsem na leteckých dnech tak letadla, prostě věci technického rázu co mě nějakým způsobem zaujmou. Nebo třeba když jsem s přítelkyní tak také najdu pro foťák využití .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juramac  |  13. 09. 2007 13:51

pak si tedy radeji kup normalni slusny digital s vyrazne lepsi optikou a neocekavej od ZADNEHO mobilu zazraky.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubean  |  13. 09. 2007 13:31

No! To jsem se zatim nikde nedocetl :o) jakou optiku vlastne iPhone ma.. Docela by bylo potesuji kdyby to byl Carl Zeiss

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  13. 09. 2007 13:36

Nechápu, jak může někdo přemýšlet o iPhonu, který má jen SW klávesnici a tvrdit o sobě, že je SMSkář. Není to trochu drbání se levou nohou za pravým uchem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juramac  |  13. 09. 2007 13:40

uz jsi na te klavesnici psal ? ja ano...... az to zkusis v realu, pak se rozepisuj...........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  13. 09. 2007 13:47

Na této přímo ne, ale na jiných SW klávesnicích ano a nečinilo mi to sebemenší problémy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  13. 09. 2007 13:43

A myslíš, že na SW klávesnici se nedají psát velice rychle zprávy? Jen kromě rychlých úhozů palcem budu rejdit stylusem po displeji není to nic hrozného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 09. 2007 13:36

Fotak to moc dobry neni. Chces-li kvalitni fotak, kup si Sony Ericsson.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juramac  |  13. 09. 2007 13:41

pode ceho usuzujes, ze to neni dobry fotak ? Ty snad vis, jako ma optiku, jake dela fotky, uz jsi nejake udelal ?......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 09. 2007 14:29

Z testu. Je to proste mobilni fotak. Pokud nekdo chce co nejlepsi fotak a je to pro nej tak dulezite, at si vybere jin telefon.
Tim nerikam, ze iPhon ma fotak mizerny, ale proste v tom nema praxi a neda se hovorit o spicce ve sve kategorii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  13. 09. 2007 13:51

Asi tak. Ale zase si kladu otázku, proč ten foťák u tak úžasného a hypovaného mobilu nemohl být lepší? Protože si všímám jedné věci, každá hypovaná záležitost jako iPhone či Nokia N95 má takové chybky, které by vážně stačilo jen odstranit, nebylo by to složité a byl by z toho dokonalý mobil. Přeci není problém přidat funkce fotoaparátu jako mají jiné telefony s lepším foto. Při dnešních cenách to nebude tak závratné navýšení ceny iPhone a myslím, že než aby měl někdo polovičaté řešení, rád si připlatí za naprosto bezvadný a dokonalé. Já bych tedy nějakou tu korunu za dokonalý foťák přihodil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lin  |  13. 09. 2007 15:24

Pochopte ze treba me(a spouste lidem co znam)staci jen automatika. Me nezajima zadne nastaveni expozice, ISO a nevim ceho kdyz ty mobily stejne foti na ho**o!Zadny nastaveni a tehle blbosti ktere jsou stejne SW a vetsinou to pokazi vyslednou fotku(u vetsiny mobilu) nemyslim zrovna nejlepsi SE nebo treba Nokie.Dale se podivejte na velikost tech mobilu a popremejslete zda se to do iPhone vejde(vykona baterie, obrovsky displej, kolem 700Mhz procesor, 8GB Flash,WiFi atd)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neurol23  |  14. 09. 2007 13:49

ale tady nejde o nejake extra funkce. tady jde o to, ze s fotakem co je v iphonu nevyfotis ostre nic, co je mensi nez pul metru (cili i treba text) protoze nema makro, nic v pritmi, protoze nema blesk a i ostatni fotky jsou tmavy, rozmazany, osklivy.. kdyby tam ten fotak vubec nebyl, tak by to mozna bylo lepsi, protoze ten co tam je k nicemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubean  |  13. 09. 2007 13:58

No ja mam K550i a fotak dela docela pekny fotky. Na 2Mpx jsou fakt slusny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lin  |  13. 09. 2007 15:17

Nevim na co ceskou T9 kdyz to ma qwerty klavesnici....
Jinak i americky iPhone se uci nova slova a za par dnu ho muzes naucit ceska slova(bez diakritiky) a on je pak uprednostuje takze to neni zadny problem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juramac  |  13. 09. 2007 12:41

No, myslim, ze bez takovych zakazniku se apple obejde..........ale ted trochu vazne. Ja jsem naopak rad, ze se neprodava a nebude prodavat uplne volne a vubec mi nevadi, ze je sprazeny s operatory a vydelava na tom. Jiste, muzes si koupit nejakou napodobeninu made in China, ale nebudes mit na nej servis. Ja si klidne koupim telefon s full servisem, aktualizacemi, updaty apod. To je proste obchod a ja fandim chytrym lidem. Jinak - kdyby to nebylo pro operatory vyhodne, tak by na nic takoveho nepristoupili. Apple je donutil k presne opacnemu pristupu ke smlouvam, nez bylo doposud zvykem , a zrejme vedel,jak na to. A ze chce apple ryzovat, kde se da a ty je v tom nebudes podporovat ? Smesne a zavistive.......samozrejme , ze chce ryzovat, jako kazdy, to je namprosto prirozene, ze chce zaplatit svuj vyvoj a vyrobky. Pokud na tom vidis neco spatneho, pak mi to za zle, ale jsi obycejny zavistivy zaprdeny cechacek...... Takze koncim stejnymi slovy, jakymi jsem zacal - myslim, ze bez takovych zakazniku se apple obejde..........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  13. 09. 2007 12:57

Se závistí to nemá vůbec nic společného, když je někdo schopný tak ať vydělává s tím já nemám sebemenší problém, jen mě prostě dosti zvedá ze židle, že není možné si iPhone koupit jako neblokovaný single přístroj co mi nepřijde v jiné než růžové krabici, jiný než s logem T-Humus pod displejem a ve kterém bude chytře propašováno barevné schéma od Téček. A servis budeš mít vždycky, Apple má v CZ své zastoupení a i kdyby sis telefon koupil mimo operátora tak máš veškerý support. Operátor je v tomto naprosto nedůležitý článek, to je jen hokynář co ti prodá salám. Protože oni stejně ten iPhone dají na servis fy Apple, takže se ta procedura paradoxně prodlouží než kdyby ses přímo obrátil na zastoupení Apple s tím, že je něco v nepořádku. Jak jsi psal, pro operátory je to velice výhodné zaplatit nějakou tu zlatku a mít exkluzivně iPhone, přitáhnou zákazníky o kterých by si jinak mohli jen zdát. Ale pokud bude človíček chtít iPhone, tak si ho nekoupí třeba na Cybexu, ale musí zajít do prodejny Téček. Což je docela nešťastné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 09. 2007 13:35

1. Apple v CR nema oficialni zastoupeni. Proto se tu deji takove veci, jako rok neaktualizovany web, premrstene ceny atd. Firma CDS je pouze vyhradni dovozce.
2. Vubec nemusis mit strach, ze na to T-Mobile bude cokoliv lepit, davat ruzovou do menu atd. To udelat proste nesmi, protoze si takove veci dava do smlouvy. AT&T ma jedine malinke logo jako nazev operatora. Tim to konci. Nikde jinde to neni zminene. Zkratka iPhone bude od T-Mobile uplne vzhledove stejny, jako od kohokoliv jineho.
3. Kdyz ho bude prodavat T-Mobile, nekoupim ho. Budu mit smulu? Budu. Ale to je hra. Nelibi se ti podminky? Nekupuj. Tecka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  13. 09. 2007 13:40

Pokud je to jak říkáš, že Téčka nebudou prznit iPhone tak je to senzační zpráva. Já jsem právě vycházel z toho klišé, že tento ružovoučký operátor k tomu měl vždy docela silné sklony. Pokud své kostkované ruce dají od tohoto zařízení dál, budu to jedině kvitovat. K tomu zastoupení, možná jsem se spletl, ale viděl jsem tuhle http://www.apple.cz/cze/ stránku a ta se tváří velice, ale velice oficiálně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 09. 2007 14:35

Proste Apple je natolik silny, aby si vymohl, ze se jeho vyrobky nebudou brandovat. A to je dobre.
Ta stranka se sice tvari oficialne, ale kazdy, kdo se o to zajima, vi, jak to je. Apple.cz nepatri Apple Inc. CDS ma pouze smlouvu s Apple na dovoz vyrobku. Naproti tomu v Nemecku a Rakousku ma Apple primo svou pobocku. To je rozdil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juramac  |  13. 09. 2007 13:49

dalsi snuska blabolu.........
1.) Apple ma oficialni zastoupeni, prave firma CDS je oficialnim zastupcem. Premrstene ceny ? Nikdo te nenuti nakupovat. Rok neaktualizovany web ? tak to jsi na nem byl asi naposledy pred tim rokem....
2.) Ano, a je to tak spravne..nebo ne ?
3.) V tom s tebou bezvyhradne souhlasim.
Jinak te uklidnim,nebudu ho mit ani ja, ale ani ne tak kuli T-mobilu ale hlavne proto, ze zasadne nekupuji nove vyrobky hned. rad si v klidu pockam klidne 2-3 roky, to bude iPhone uplne o necem jinem.... Zatim mam k naproste spokojenosti SE , ktery nemam sebemensi duvod menit. To jen na okraj, abych nebyl oznacovan za fanatika iPhone

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 09. 2007 14:45

1. Jak uz jsem rekl, CDS je pouze oficialni dovozce, ktery se snazi vypadat jako Apple. V AT i DE je primo pobocka Apple. Web je dlouhodobe zastaraly. To, ze nedavno konecne prestali uvadet 8mijadrovy Mac Pro jako naprostou novinku na tom nic nemeni. A ano, chodim tam malo, protoze me zajimaji aktualni novinky, ne pohled na to, co uz bylo. A nenakupuji tam. Nakupuji v Rakousku (macservis).
2. Podle me to spravne je. Design vyrobku nekdo navrhl, stalo to penize, tak proc by se to melo prasit ruzovouckymi blbinkami, nesmazatelnymi zasahy do menu atd.? Specialne u nedotovaneho telefonu jako je iPhone (a on nedotovany je).
Ja jsem take fanousek iPhone a Apple vubec. Rozhodne ho nekritizuji. Momentalne mam N 9500, drive SE. To jen abych nebyl oznacen za kritika.
Ja mam jeste tarif Dohoda s Vodafonem, takze i kdyby se toho ujal Vodafone, asi do iPhone stejne nepujdu (skoda). Bude me totiz urcite nutit prejit na nejaky novy tarif. Ovsem ja dosud nic vyhodnejsiho, nez Dohoda, nevidel. Takze jestli to nebude mozne se zachovanim soucasneho tarifu...
Kazdopadne si chci zatim koupit iPod Touch. Vlastne to pro me bude mozna to nejidealnejsi reseni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  13. 09. 2007 10:56

Ten raketovy narust prodeje o 200% neni az tak zhavy. Krome prvnich dnu se uz iPhone neprodaval nijak zazracne dobre. I kdyz s ohledem na cenu a potrebu vysokeho pausalu se jedna o vynikajici uspech a asinejuspesnejsi telefon v USA vubec. Ale myslim, ze v Apple doufali jeste ve vic, i kdyz prekonali sve verejne odhady.
Jinak mi to nedalo a zasel jsem si na Andel vyzkouset iPhone. Dojmy jsou hodne pozitivni. Co bych vypichl je velikost, protoze ta mala tloustka opravdu dela svoje. Tak dobre zpracovani jsem u telefonu jeste nevidel a drzeni iPhone pripomina drzeni kusu nejakeho pevneho materialu - zadne problemy s licovanim, zadna vule, zadne vrzani. A treti je super klavesnice (ale je fakt, ze nemam ruce jako lopaty), u ktere je jen problem chybejici lokalizace, protoze jinak vam opravdu nepomaha a prepisuje spravna slova na anglicka, ktera se tomu napsanemu podobaji. Pri psani v anglictine jsem po chvili nemel zadny problem a rozhodne jsem byl rychlejsi nez na Treu.
Co me prislo jako nejvetsi minus bylo pomale nacitani nekterych stranek v Safari, i kdyz byl telefon pripojeny pres wifi a treba s trailery v QT nebyl problem.
Skoda, ze nema GPS, po sleve uz vypada hodne atraktivne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juramac  |  13. 09. 2007 11:02

COZE ????? Neprodaval se nijak zavratne.............Clovicku, ukaz mi v historii JEDINY MOBIL , od jakehokoliv vyrobce, ktereho se pridalo 1 milion kusu za 74 dni ? A to jen a pouze na jednom trhu.....mas vubec poneti, o cem mluvis ? Ted stoupli za pouhe 4 dny prodeje o dalsich 200 % a stale se pohybujeme jen na US marketu.......... Nez placnes nejakou hloupost, zkus premyslet..........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  13. 09. 2007 11:06

Ja nerikam ze si vedl spatne. Rikam, ze jde o vynikajici vysledek, obzvlaste s prihlednutim k cene. To ze se jedna o nejuspesnejsi telefon jsem taky uvedl. Ale velka cast prodanych kusu tvori par dnu po uvedeni. Jen myslim, ze v Apple doufali jeste ve vic, tot vse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juramac  |  13. 09. 2007 11:11

v Applu ani ve snu nedoufali, ze prodaji za 6 tydnu milion kusu, ocekavali tento pocet kolem vanoc......Jinak ocekavaji 10 milionu do konce roku 2008 a to si myslim, ze udelaji hrave, protoze to uz se bude prodavat nejen v US ale vsude ve svete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  13. 09. 2007 11:29

No tak před vánoci nějaký ten milionek padne, je to neuvěřitelný úspěch a ostatní výrobci mobilů jsou rozklepaný strachy, protože je to časovaná bomba. Apple vydělává na přístroji, na uzavřených smlouvách, na prodávaných službách. Toto, nemá NIKDO. Až Apple vyprdne nějakou menší variantu, nakoupějí ji jako druhý přístroj manželce/přítulkyni, osloví další zákazníky..... Tenhle vlak se nedá zastavit!
A já jsem tomu rád, není zatuchlejší oblasti, než výrobci telefonů/komuikátorů pouštějící po kapičkách jakoukoli inovaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juramac  |  13. 09. 2007 11:38

Presne tak. iPhone rozhybal ledy, a ukazal, ze spousta lidi zvysoka kasle na nejake stovky funkci, jako v nejruznejsich windows mobilech. Jak rikal Jobs : Nejdrive delali douhodoby pruzkum, co uzivatele OPRAVDU chteji a vyslo jim sprvane, ze to nejsou urcite nejake stylusy, MMSky a nejruznejsi aplikace, ze chteji hlavne dobry plnohodnotny internet na kvalitnim displayi , jednoduche ovladani , slusne fotky a podporu od apple. Aplikaci je uz dnes spousta a budou se dale objevovat. Proste to Apple udelal opet presne v intencich sveho firmniho sloganu "Think Different" (myslim jinak) a ostatni vyrobci koukaji s otevrenou hubou.......a hned kopiruji.....viz i vehlasna Nokia.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  13. 09. 2007 20:17

No a u nás nejprodávanější nokie 1610 nebo co, na který jdou jen tak tak posílat sms, a zvdládne to jen tak tak volat, a displej je jen tak tak čitelnej.
Pro nás je proste iphone nezbytnej, my ho potřebujem. Až tu bude tak si koupim, rovnou 4 kusy, kdyby mi náhodou nějakej odešel.
A iphone alespon v současnej konfiguraci nemůže nahradit pořádnej Pocket PC.Už jenom díky absenci aplikací třetí strany.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  01. 07. 2008 12:35

Ty jo ..vy jste tady nejaci zasrany znalci bo co ??? :D ...mimochodem ..ne za 74 dnu ..,ale pouze za 54 ..potom ..,oni ani nemeli tolik kusu k vyrobe ..,a potom staly tam asi 5 km fronty jako za komousu na toaletak ..sam jsem to videl ..a pak oni meli pouze 990 000 iPhonu ..a museli poraaaaaaaaadne zamakat na technologiich ..aby stihly za 3 dny vyrobit 10 000 ..kusu ...tak raci zapnete mozek ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niemand  |  13. 09. 2007 11:36

Ta uvaha nebyla spatna pokud uvazite, ze Apple nabizi jediny typ telefonu. Jsem presvedceny ze ostatni vyrobci maji vyssi prodeje, akorat se absolutni pocet rozmelnuje mezi treba 20 typu (pokud vezmeme v potaz i verze pro ruzne staty + dotovane telefony operatoru tak i vice typu).
Me se iPhone libi. Sice nema oproti slusnemu smartphone sanci, ale to ovladani je skutecne zajimave.
Apple neuvedl zadne SDK pro iPhone, takze vsechny 3rd party aplikace musi byt web based, coz muze byt problem.
Za 8000 Kc by to byl celkem dobry smart az na to, ze pod to neni ani desetina apliakci co pro Windows Mobile. Radeji pockat na vylepsenou verzi, co bude mit vychytany OS, GPS a bude vydane SDK pro vyvojare. Pak to zane byt zajimave.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juramac  |  13. 09. 2007 11:44

Prave o tom iPhone je - naprosto ZAMERNE kasle na nejake desitky a stopvky nesmyslnych a nepotrebnych aplikaci a soustreduje se na kvalitu tech, ktere vetsina zakazniku SKUTECNE POZADUJE A VYUZIVA.... navic - aplikace uz jsou, jsou jich desitky, i nativnich , a denne pribyvaji dalsi. Jsi-li hracicka a touzi-li po nesmyslech, tak i iPhone ti rad vyhovi....... tady muzes videt, co je na iPhone k dnesnimu dni......http://www.modmyiphone.com/nativeapps/the-list/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  13. 09. 2007 11:50

Samozřejmě, vždyť je to PRVNÍ verze OS pro MT od Apple. Vezmi si MS, kolikátá generace OS je a stále se brečí nad stejnýma věcma, kde je vývoj? Jsem si 100% jist, že nad čím uživatelé brečí na MacOS na iPhonech bude opraveno, vylepšeno. Koukni, jak vyvíjejí OS, iPody, na základě uživ. stížností apod., neignorují, proste, think different

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
styx  |  13. 09. 2007 10:34

Jsem celkem jak se postaví operátoři s desátkem k nastalé situaci s odblokováním iPhone. Už teď je to hromadní věc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
styx  |  13. 09. 2007 10:38

Zapomněl jsem tam na "zvědav". Jinak u nás v kanceláři už jeden odblokovaný máme. Co se mě týče, i když jsem schizouš pracující jak na Mac OS X tak na PC, asi budu muet taky do iPhonu kvůli synchronizaci dat. Ovšem pokud by hoši u sousedů portovali MyPhone Explorer pod Mac OS X, rád si zaplatím a zůstanu u SE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juramac  |  13. 09. 2007 10:59

Ten desatek zaplatis , jako koncovy uzivatel tak, jako tak,zadny operator to nebude platit ze sveho. A protoze na volnem trhu iPhone nekoupis, jen u nejakeho operatora, tak jakymkoliv odblokovanim neziska vubec nic, naopak, ztratis zaruku..........Takze takove uvahy jsou uplne o nicem.......alespon pro rozumne uvazujiciho jedince.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
styx  |  13. 09. 2007 11:52

Ten desátek platíš za celé období, po které budeš platit za uzavřenou smlouvu u operátora. Když si ho odblokuješ a vykašleš se na smlouvu, platíš už jenom za to, co chceš a Apple nic nedostane kromě, sumy za koupený telefon. Se zárukou žádný problém. iPhone jde flashnout bez problému do původního stavu, a v případě že nastane HW porucha a je obava, že by v servisu mohli dělat potíže, není ani tohle neřešitelná situace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lerak  |  12. 12. 2007 09:56

Co to píšeš za voloviny, naopak jej koupíš všude jinde(u nás )a u operátora nikoliv!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  01. 07. 2008 12:30

JJ presne tak !!!!!!!!! vsude na kazdem bazaru ale u operatora nikolikv !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor