Jak Telefónica O2 hospodařila za první tři čtvrtletí roku 2006

Diskuze čtenářů k článku

jojo  |  27. 10. 2006 15:47

Tak až budou mít zákaznický přístup jak má být, tak to budou megazisky. Mě osobně je jedno jaký mají zisk, ale vadí mě ten jejich přístup k zákazníkům při zavádění nových služeb. Za ty ceny by to měl být servis, jak grandhotelu. Tohle nemůže být ničím jiným než vedením, protože ty za to nesou zodpovědnost.Kdyby to měli zmáknuté, tak mají min. o 30% více zákazníků. Také nové produkty z nich padají pomalu. Tento moloch potřebuje pořádně vyprášit kožich a pak to bude teprve firma, která bude mít lepší pověst.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xx123x  |  27. 10. 2006 16:05

dulezite je jaky z toho budou mit profit ti nahore, na zakazniky telekom, eurotel i o2 zvysoka kasle, a kaslat bude i nadale.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Broker  |  27. 10. 2006 23:17

Ty seš nějakej chytrej zakomplexovanej trouba...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 10. 2006 10:51

Ale ma pravdu. Ucelem firmy je maximalizovat zisk. A to se jim dari. Zakaznik je tu jen proto aby nam posilal penize. A kdyz to bude delat dobrovolne a neposkytnu mu za to zadny produkt ani sluzbu ta to bude idealni. A o to tu jde. Za co nejvyssi ceny s co nejmensi namahou vydelat maximum.
Naprosto je chapu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  27. 10. 2006 16:30

Počet zaměstnanců skupiny 9 936
Je mi sice jasné, že se jedná o operátora nejen mobilního ale i pevného, ale příjde mi, že těch zaměstnanců je tam nějak extrémně moc, když to porovnám s počty zaměstnanců u ostaních velkých tel. operátorů..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Esquire  |  27. 10. 2006 17:33

Hodně to opravdu je. Vodafone má 2079 zaměstnanců (k 1.2.2006).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wtf  |  27. 10. 2006 18:37

pokud se ovšem na to podíváte z druhé strany, tak mobilní operátoři nemujsejí obhospodařovat kilometry kabelových sítí, a řešit poruchy jednostlivě u zákazníka (to se většinou řeší přímo na BTS pro všechny postižené)
samotný ET měl tuším něco přes 2300 zaměstanců. Telecom propouší desítky zaměstanců, ale na špatných místech. Svoje proškolené techniky propouští a najímá si externí firmy. O2 by potřebovala zeštíhlet hlavně na pozicích středního managementu. Teď jsou zdvojené TCS, prodejní síť, ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
heh  |  27. 10. 2006 19:04

Pocet zamestnancu Eurotelu pred spojenim byl cca 2300

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andrei  |  28. 10. 2006 12:01

pocet zamestnancu O2 bude ted hodne klesat, hlavne co se tyce lidi na ZP, vim minimalne o dalsich 40-50 lidech, kteri jsou z prodejen na odchodu z ruznych duvodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor