Aplikace cMessenger pro rychlou komunikaci pomocí mobilních telefonů má již delší dobu technické problémy. Projevily se už předminulý víkend, kdy se z mobilu nebylo možné připojit. Většina těchto potíží obvykle vzniká při špatném nastavení datových profilů v telefonu. Nyní tomu však tak nebylo a s problémy se setkáte i v případě, kdy ve svém internetovém prohlížeči zadáte adresu
cmessenger.cleverlance.com. Tato adresa je nedostupná, tudíž není funkční i samotný midlet.
Zanedlouho všechno bylo opět vše naprosto v pořádku a cMessenger fungoval. Situace se však minulý víkend opakovala a klient se rozběhl až v polovině týdne, navíc jen částečně. Na telefonech Sony Ericsson T610 a T630 se stále nebylo možné připojit. Na lince telefonické podpory jsem se dozvěděl, že tento způsob komunikace s uživateli byl nedávno ukončen. Operátorka mi doporučila, abych kontaktoval techniky pomocí e-mailu. I když jsem tak učinil, dodnes jsem k problémům nedostal žádné stanovisko.
Tento víkend byla situace opět naprosto stejná. Nefunguje ani samotná aplikace, ani internetové stránky. Uvidíme, co nás čeká v nejbližších dnech, ale doufejme, že to není konec tohoto velmi oblíbeného programu pro rychlé zasílání zpráv.
Další informace o cMessengeru najdete našich starších článcích: