Kandelábry s bombou: nepovedená reklama O2

Diskuze čtenářů k článku

Pepe  |  06. 10. 2010 23:43

Z marketingového hlediska se to nazývá guerilla marketing. Je to nekonvenční forma propagace s cílem vzbuzení maximálního zájmu za použití minimálního, nebo nulového rozpočtu. Což se evidentně povedlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  07. 10. 2010 10:53

O2 má náklady fakt minimální na tuto akcičku. Výjezd jednotek integrovaného záchraného systému totiž zaplatíme my všichni na daních. Navrhoval bych, aby to zaplatili jen zákazníci O2 )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  07. 10. 2010 13:03

Proč zákazníci? Snad akcionáři, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  07. 10. 2010 20:45

akcionář jenom bere, a zákazník je tu od toho aby platil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
piErcE  |  08. 10. 2010 15:47

nebylo by od veci si precist zaklady toho, co je to akciova spolecnost (a akcionar).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
+++  |  11. 10. 2010 10:15

Nepochopil jste vtip...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RDK  |  06. 10. 2010 22:49

to jsou paka ti s toho OU ŤU

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  06. 10. 2010 20:58

O2 tuhle kampaň otestovala už v Afgánistánu a tam to byla fakt bomba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venca  |  06. 10. 2010 21:44

Dobré jméno společnosti? Co tím O2 myslí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
louis  |  06. 10. 2010 22:49

Hele a jak to vypadalo v reálu ? co má atrapa výbušniny společného s nějákou reklamou na 1188 ? něják na to nemůžu přijít, jako lidi když vidí bombu volají 1188 ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stud  |  07. 10. 2010 10:10

Si myslim ze to davali jenom na cedule.. tak to melo byt neco ve-smyslu zname vsechny cedule v praze? vime kam potrebujete odbocit apod..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kiraly  |  06. 10. 2010 22:49

2 Venca: no mysleli asi dobré meno agentúry McCann-Erickson

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  07. 10. 2010 13:05

Haha, taky mě to pobavilo. Dobré jméno a O2 je oxymoron jak vyšitý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thor  |  07. 10. 2010 13:22

Nejdřív si zjisti, co vůbec plácáš, ty oxymorone

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thor  |  07. 10. 2010 13:25

Jinak správný tvar je oxymóron

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klak  |  10. 10. 2010 00:26

To by sis měl především zjistit ty, mórone jeden
Každopádně zprávička o kauze pobavila velmi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 10. 2010 20:34

Už neví, jak by s reklamou ještě lidi otravovali a pak to takhle vypadá. Jóóó, kdyby zlevnili svoje služby, to by byla teprve reklama, ale to ty študovaný managery nenapadne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh  |  07. 10. 2010 11:49

Ty študovaný manageři mají jedinej úkol - vydělat firmě co nejvíc peněz. Kdyby zlevnili hovor o 0,10 Kč, tak při 3 mil zákazníků a průměru 100 hovorů na osobu přijdou za jedinej měsíc o 30 milionů Kč! To je potom reklamní kampaň za 100 milionů velmi levná záležitost a nachytají tak možná víc lidí než by získali na o desetník levnější hovor. To u nás nikoho nepřesvědčí změnit operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor