Kupte si žlutou kachničku O2 a zúčastněte se závodu na Vltavě

O2 nabízí v rámci další fáze kampaně Odměna za dobití populární žluté kachničky, které si můžete nyní zakoupit v kterékoli prodejně O2. Každý nový majitel gumové kachničky získá nejen lákavou odměnu, ale také pomůže Nadaci O2 podpořit děti a seniory v nesnázích. Výnos 30 Kč z každé prodané kachničky nadace zdvojnásobí a předá Lince bezpečí a Lince seniorů. Projekt vyvrcholí 2. října 2010 závodem gumových kachniček na Vltavě, ve kterém na soutěžící čekají další lákavé ceny.

"Žluté kachničky se v našich reklamách setkaly s velkým ohlasem u zákazníků. Rozhodli jsme se proto jejich prostřednictvím podpořit děti a seniory v tísni. Nechceme však být v této dobročinné aktivitě pouze prostředníkem, proto Nadace O2 výnos z prodeje navýší o stejnou sumu. Tato celková částka poputuje Lince bezpečí a Lince seniorů. Obě linky tak mohou získataž milion korun nad rámec každoroční podpory od O2,"říká Jiří Šuchman, ředitel vnějších vztahů společnosti Telefónica O2 Czech Republic a člen správní rady Nadace O2.

Žluté kachničky jsou v prodeji do 2. října 2010 případně do vyprodání zásob, cena jedné je 60 Kč. Celkem je ve všech značkových prodejnách k dispozici 30 000 kusů. Všechny kachničky jsou na spodní straně opatřeny unikátním kódem, po jehož zadání na stránce www.odmenazadobiti.cz, získá každý zákazník předplacených služeb jednu z připravených odměn. Získat můžete například jednu z věcných cen v podobě televize s plochou obrazovkou, notebooku, mobilního telefonu, digitálního fotoaparátu či poukázky na nákup zboží a zážitků. Připraveny jsou také balíčky služeb s bezplatným voláním, SMS, MMS, či Internetem v mobilu.

Kdokoli (i nezákazník O2) může kachničku zaregistrovat do charitativního závodu, který se uskuteční v rámci oslav Mezinárodního dne dobrovolníků Telefónica dne 2. října 2010 ve Žlutých lázních v Praze. Registraci lze provést na stránkách www.kachnizavod.cz, a to zadáním unikátního kódu uvedeného na spodní straně každé kachničky. Každý zaregistrovaný závodník, který se dostaví na start se svou kachničkou jako padesátý, stý, stopadesátý a tak dále, získá poukázku do knihkupectví Kanzelsberger v hodnotě 500 Kč nebo poukázku na dvě vstupenky do Palace Cinemas. Pro výherce samotného kachního závodu jsou pak připraveny lákavé ceny v podobě televize, notebooku či mobilních telefonů.

Diskuze (6) Další článek: ČTÚ: operátoři přežili krizi, loňské tržby poklesly nepatrně

Témata článku: , , Nesnáze, Knihkupectví, Kup, Celková částka, Velký ohlas, Palace, Závod, Jiří Šuchman