Na Discovery mi ten systém smysl dává, stejně jako na Range Roveru, bohužel ho asi ale namontují i do nového defenderu, který se, zřejmě přičiněním Satana a Henryho Forda, má změnit z pracovního a užitečného soumara na zločin proti automobilismu, lifestylové vozítko pro znuděnou zlatou mládež, korzující po bulvárech a popíjející předraženou břečku ze Starbucks. O spolehlivosti takové vychytávky je možno samozřejmě polemizovat, zvláště na Range Roveru, kde neplatí jenom otřepaná poučka "Do čeho vedou dráty, tomu nevěř", ale, jak mě vyškolila už první generace z počátku osmdesátých let, "Nevěř ničemu", kvalita se sice zlepšuje, zvláště po odchodu sabotérů z BMW, jenže Range se umí předvést a tak bych stejně jako u jiných značek spíše uvítal možnost si připlatit, aby mi nic takového raději nenamontovali. Taky protože bych s Rangem nikdy do terénu nevyjel, přestože to zvládne, staříka z roku 1982 s poctivým osmiválcem 3,5 litru Rover a čtyřstupňovým manuálem s elektricky řaditelným rychloběhem je na to škoda a u moderní inkarnace bych se bál o vzduchové měchy, tyče řízení a nápravy. Jenže každý výrobek má přece svého zákazníka, ne?