Letošní IFA dá větší prostor inovacím a více se zaměří na byznys

Berlínský veletrh IFA letos přinese několik zásadních novinek. Jednou z těch hlavních je nový brand IFA NEXT, který se má stát značkou a platformou pro inovace. Dostane dokonce vlastní pavilon (Hala 26), kde získají prostor startupy a jiné inovativní společnosti k prezentaci a výstavě svých technologií a produktů. Každý den veletrhu bude v pavilonu věnován určitému odvětví, ať už půjde o nositenosti, virtuální realitu, chytré domácnosti a další.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

IFA

Berlínský veletrh spotřební elektroniky. Letošní, již 57. ročník, proběhne od 1. do 6. září

Novinkou má být také IFA Global Markets, což je druhý veletrh vedený stejnými lidmi, který poběží souběžně s hlavní akcí. Nebude však otevřený pro veřejnost, ale bude čistě zaměřen na bussines-to-bussines, tedy na obchodníky, výrobce, dodavatele, distributory a další. Doba trvání Global Markets bude oproti hlavnímu veletrhu zkrácena na 4 dny.

Jak vybrat levný chytrý telefon:

Váš názor Další článek: Nové Nokie nabírají zpoždění. K prvním českým majitelům se dostanou až na konci července

Témata článku: Byznys, IFA, Chytrá domácnost, Veletrhy, Virtuální realita, Veletrh, Zásadní novinka, Záměr, Novinka, Spotřební elektronika, IFA Next, Letošní ročník, Nový brand, Let, Doba trvání, Velký prostor, Prostor, Pro +, Berlínský veletrh, Pavilon, Letošní ifa, Inovace, Hlavní akce, Obchodník