Mobilní divizi LG se ani v prvním čtvrtletí 2011 nepodařilo zcela vymanit ze ztráty, finanční výsledky jsou však vzhledem k tradičně prodejně slabému prvnímu kvartálu spíše optimistické. LG Mobile vykázalo za období leden až březen 2011 tržby ve výši 2,92 trilionu korejských wonů (2,6 miliardy amerických dolarů), což je meziroční pokles zhruba o 8 procent. Provozní zisk se však nedostavil ani při těchto tržbách a divize vykazuje čtvrtletní ztrátu 102 miliard wonů, tedy asi 90 milionů dolarů.
Zlepšení finanční situace proti minulému kvartálu (Q4 2010 vykázalo ztrátu 232 milionu amerických dolarů) dosáhla divize optimalizací nákladů a také zaměřením na smartphony, ze kterých může utržit vyšší marži. Poprvé tak do výsledků promluvily například prodeje dvoujádra LG Optimus 2X nebo poměrně širokého portfolia telefonů šitého na míru americkým operátorům. Celkově LG prodalo 24,6 milionu mobilů, což je o deset procent méně než ve stejném období loni a o 20 % procent méně než v předchozím čtvrtletí. Prodejně se společnosti nejvíce dařilo tradičně v Severní Americe, kde prodala třetinu veškerých distribuovaných telefonů.
Úspěšný prodejní start modelu Optimus 2X znamená pro společnost slibné vyhlídky, v aktuálním čtvrtletí jej totiž na trhu doplní další výnosné modely Optimus Black a Optimus 3D. Úspěšně se portfolio Androidů LG rozrůstá také v nižších řadách, pokračující prodeje Optimus One doplňují mladší modely Optimus Me a Chat. Po drobné vnitřní reorganizaci, v rámci níž se například z mobilní divize oddělila sekce netbooků, doufá společnost v další zefektivnění činnosti. Ve druhém čtvrtletí 2011 by se tak LG Mobile mohla vrátit zpět do černých čísel.