Společnost LG Electronics oznámila, že podepsala smlouvu, podle níž se stává „globálním partnerem a technologickým partnerem“ Formule 1. Jako součást tohoto významného spojení společnost LG získává propagaci vlastní značky a marketingová práva coby oficiální partner Formule 1 v oblasti spotřební elektroniky, mobilních telefonů a zpracování dat. Víceletá smlouva vejde v platnost v lednu 2009.
Tahle dvě loga budeme od příštího roku často vídat spolu
Šedá eminence F1 Bernie Ecclestone a marketingový ředitel LG Dermot Boden oznamují strategické partnerství
Jako oficiální partner Formule 1 v oblasti zpracování dat bude LG vidět v rámci oficiální služby live timing a s ní spojené televizní grafiky. Bude se také těšit z komplexního balíčku prémiových marketingových práv spojených se značkou Formule 1, je tedy více než pravděpodobné, že se budoucí reklamy na produkty LG budou hemžit nablýskanými monoposty.
Ke vzájemné spolupráci řekli:
„Formule jedna představuje naprostý vrchol technologické inovace a stylu, a stejně tak si představujeme i značku LG Electronics. Domníváme se, že vzrušení a emoce spojené s F1 se nevyrovná žádný jiný sport, my v LG pociťujeme stejné nadšení a energii. V dnešním ekonomickém klimatu musí všechny organizace zaujmout strategickou pozici, co se týče jejich výdajů. Zde v LG si nedokážeme představit důležitější investici než do naší značky. Po pečlivém průzkumu marketingových a sponzorských příležitostí jsem přesvědčen, že toto strategické partnerství nejlépe zdůrazní a pozvedne profily obou globálních organizací při dlouhodobé spolupráci.“
Dermot Boden, marketingový ředitel společnosti LG Electronics
„LG je ve své oblasti vedoucí společností, je průkopníkem převratných technologií, a přináší tak inovaci a dokonalost ve stylovém balení; a o tom je i Formule 1. Máme tolik společného, že jsem z našeho spojení opravdu nadšen a těším se na technologická řešení, která nám společnost LG může přinést.“
Bernie Ecclestone, výkonný ředitel společnosti Formula One Group