K vlastní virální kampani využil Microsoft velkou marketingovou akci, při které Samsung přejmenoval Terminál 5 londýnského letiště Heathrow na Terminál Galaxy S5 (více o kampani Samsungu zde). Do prostor terminálu vyslal čtveřici astronautů, tzv. Lumianautů, coby vyslanců nově vzniklé divize mobilních zařízení Microsoftu.
Příruční mapa hvězdné oblohy: „Tak jak se tam dostaneme?“
Lumianauti hledali v terminálu bránu, která by jim umožnila vzlet na oběžnou dráhu, případně dále k objevování nových galaxií. V okamžiku, kdy Lumianauti zjistili, že žádná taková brána na letišti není a všudypřítomné nápisy Galaxy značí produktovou řadu smartphonů konkurenčního Samsungu, zavolali o pomoc do Redmondu: „Microsoft, we have a problem…“
„Redmonde, máme problém. Naše zavazadla nesplňují rozměrové restrikce“
Jak se vám líbí virální kampaň Microsoftu? Nám hodně. Určitě nestála ani setinu toho, co musel za přebrandování terminálu zaplatit Samsung, a v technických médiích se o ní bude psát minimálně stejně.
Story: conversation.nokia.com