Vodafone vsadil v letošní vánoční kampani na prověřená jména. Hlavní postavy Smrčka a Smrčka namluvili herci Jiří Macháček a Pavel Liška.
Živý a trochu naivní smrček, který prožije své první Vánoce, a protřelý umělý smrček, který se rok co rok vždy v prosinci vyvalí ze své krabice, aby absolvoval další dekorativní sezonu. To jsou dvě hlavní postavy letošní vánoční kampaně Vodafonu. Smrček a Smrček nás budou provázet předvánočním obdobím na televizní obrazovce, v rozhlase, na externích vizuálech a v tisku.
Jehličnany v televizním provedení opatřili svými hlasy komediální herci Pavel Liška a Jiří Macháček. Pro toho je to po téměř deseti letech návrat do červených barev, v roce 2001 si zahrál postavu Roberta alias Boba v legendárním šotu "Stopařka", tehdy ještě pod vlajkou Oskara.
Vodafone má v plánu natočit celkem 15 třicetisekundových spotů, které se budou postupně objevovat na televizní obrazovce. Finální podobu mají zatím první dva, na které se můžete podívat v tomto článku. Za kampaní stojí agentura Team Red a režisér Drew Lightfoot.
1. díl: Budíček
2. díl: Strašení
3. díl: Kácení
4. díl: Nákupní horečka
5. díl: Rituály
6. díl: Osud
7. díl: Karaoke
8. díl: Vánoční přání
9. díl: Mikulášská nadílka
Další epizody se budou postupně objevovat na vánočním YouTube kanálu Vodafonu