Máme textové diskuse!

Diskuze čtenářů k článku

Petr Čech  |  18. 02. 2002 22:39

Slo by na konec uvodni stranky dat odkazy na starsi clanky jako na "plne" verzi MM?
Jinak super vec, prez GPRS si clovek muze ty diskuse vychutnat, precist a v poklidu odpovedet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Mižoch  |  17. 02. 2002 00:51

...protože se musí jít přes seznam článků. Nemohl by být odkaz i přímo na konci článku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  17. 02. 2002 16:47

Mohl a brzy již určitě bude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel77  |  16. 02. 2002 17:30

Parada, doma se pripojuji bezdratovym prenosem a tudiz platim za prenesena data. Textova verze MM a det uz i dizkuzi mi trochu usetri penez. Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  16. 02. 2002 08:07

Dobry   Hned si to jdu zkusit z Palma pres GPRS

Btw Petre, co udelas s temi dlouhymi diskuzemi? Do dikuze o zkusenostech s S45 uz me to nepousti vubec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  16. 02. 2002 08:19

Tak uz jsem tady z Palmu ... nacteni uvodni stranky MM jen 17kilo - to IMHO jde. Jen pri psani teto odpovedi jsem se musel prepnout do "jako v Poznamkovem bloku" protoze v "jako ve Wordu" jsem nenasel misto pro psani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  16. 02. 2002 08:25

Jeste neco: - Po napsani prispevku mne to hodilo na uvodni stranku MM ... proc? - Pri cteni na Palmu nevidim smajliky ani v klasicke podobe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  16. 02. 2002 09:10

A ted z klasickeho PC koukam, ze mi to dokonce ani jednou neodentrovalo novy radek   Psal jsem to ve web browseru Eudora. Jeste by to chtelo trosicku doladit, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  16. 02. 2002 11:00

To je problem palmu (ci spise prohlizece eudora), z Psiona ani Pocket PC probelm z entrovanim neni. Zkuste prihlizec Blazer, ten by podle mych iinformaci tento problem mit nemel, ale nezkousel jsem to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  16. 02. 2002 13:50

Blazer jsem ted zkusil, ale ma nejake problemy s nedostatkem pameti
Ted to pisi z Palmscape, tak to snad bude OK
Mely by to byt 3 odstavce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  16. 02. 2002 10:55

To je vlastnost, nikoli chyba - mame tam nastaveny redirect. Myslite si, ze by bylo lepsi, kdyby ukazoval jinam? Napiste kam a zmenime to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  16. 02. 2002 12:54

IMHO nejlepsi by bylo, aby vracel zpet do te konkretni diskuze, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  16. 02. 2002 10:50

To je problém Eudory, která se hlásí serveru jako IE compatible, coz neni. U vsech browseru, ktere se nahlasi jako ne-IE dostanou Poznamkovy blok standardne jako prvni. Protoze Eudoru prilis neznam (mam Revo Plus), tak vam neporadim jak to prepnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  16. 02. 2002 14:41

Btw v Palmscape nevidim vubec ten vyber "jako Word" a "jako Poznamkovy blok"
Zato mi to nabizi malicky "odkaz" TEXTAREA a kdyz na nej kliknu, zobrazi se mi textove okno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  16. 02. 2002 19:21

Ano, to je správně: pokud se prohlížeč identifikuje jako non-IE, tak ja mu nabídnut režim bloku (texarea) standardne a neni obtezovan prepinatkem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  16. 02. 2002 19:46

Myslel jsem si to Diky za potvrzeni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  16. 02. 2002 19:48

Ovsem porad se mi to po odeslani prispevku presmerovava na uvodni stranku MM (http://www.mobilmania.cz/text/) a ne zpet do diskuze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  17. 02. 2002 09:15

Ja vím, ale to ted o víkendu neudělám, musíte si počkat do pondělka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  17. 02. 2002 09:56

OK, diky A kdyz uz budete v tom, nemuzete pridat ten odkaz na diskuzi vzdy i do samotneho clanku, jak nize upozornuje Lukáš Mižoch? Ja vzdy, kdyz sem pujdu z Palmu, tak jedine pres GPRS a tam je kazde kilo navic znat na fakture

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Kuruc  |  16. 02. 2002 00:01

Myslím, že je to dobrý nápad. Jistě přivítají všichni dialupisté, ale hlavně třeba ve školách, kde je na jednu šedesátčtyřku připojeno třicet uživatelů... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Přibyl  |  15. 02. 2002 22:36

Nazdarek , chci si koupit Siemens ME45 a shánim nějaké ty info.

Jestli o něm něco víte napište prosím třeba na e-mail: Lasso.T@seznam.cz

dík Tom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  15. 02. 2002 14:04

Určitě se hodí přihodit si názor někde na cestě, ale dost bych uvítal, kdyby to šlo i přes wap 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav janeček  |  15. 02. 2002 14:15

Nebylo by to přes wap nepohodlné? Například takovou diskusi s desítkami příspěvků si přes wap nedovedu představit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  15. 02. 2002 14:23

Znáte to "tonoucí se stébla chytá" !  Určitě by to nebylo na závodění, ale určitě bych byl první kdo by to používal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  15. 02. 2002 14:56

Wapové diskuse plánujeme také, ale znáte to - nic nejde tak rychle, jak bychom chtěli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojzik  |  15. 02. 2002 15:44

Super!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek77  |  16. 02. 2002 15:10

Super, chvalim Vas, za to, ze nabizite textove diskuze. Kdyz se doma pripojuji na NET pres mobil, tak se to bude urcite hodit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Kuruc  |  15. 02. 2002 23:56

Jen škoda, že se diskuse nestahují v AvantGo...Tak si musim kazdou zajimavou diskusi stahovat zvlast  ale to bude nejspis technicky problem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Avantgooooouuuuuuu  |  16. 02. 2002 23:47

dám Ti radu, nedávej si Avangokanál, ale ručně si nastav www.mobilmania.cz/text a při hloubce stahovaných odkazů=1 se ti stáhnou všechny diskuse, protože je na ně odkaz na hlavní stránce.
Mě to fungovalo i v netextové verzi, jen velké dieskuse se občas nenačetly přesto, že jsem kanál
nastavil na 500kB........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  17. 02. 2002 19:42

Dík! Doufám, že to pojede  -bylo by to supr!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  19. 02. 2002 14:55

Nevim, co je na tom pravdy, ale od zitrka se pry model fungovani AvantGo meni na ryze trzni a servery by pry mely platit za zpristupneni pres AvantGo

A to jsem ho chtel zrovna zkusit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  19. 02. 2002 18:09

Doufal jsem, ze to kluci z MM vyvrati (prave oni by podle tech info meli platit za to, ze tam budou videt) a zatim nic ... ze by to byla vazne pravda?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Teleman  |  17. 02. 2002 02:45

Při použití GPRS (zejména dočasné Oskarovo zvýhodnění) si to umím docela klidně představit - sám bych to jistě používal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor