Martin Jaroš: tvůrce motorkářů a skokanů opouští T-Mobile

Názory k článku

avatar
17. 01. 2013 09:56

Na tvůrce jedněch z nejlepších reklam pro Vodafone jsem byl zvědav, co udělá s T-Mobile. Mé očekávání bylo naplněno, a mně nezbývá víc než říci - Dobrá práce, ať se daří i dál! Myslím, že nyní začnu sledovat reklamy operátora Qtel. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 01. 2013 10:06

Trapné reklamy s trapným Pavláskem pro primitivní uživatele. Vzhledem ale k tomu, kolik lidí v mém okolí ty reklamy považuje za "úžasné", dá je jen říct Úkol splněn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
milan123  |  17. 01. 2013 10:13

Tak teď už bude dělat jen burky a bomby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Děd Vševěd  |  17. 01. 2013 10:44

Víte, ty reklamy jsem nevnímal jako reklamy, ale jako humorný klip. Stejně, jako to bylo u reklamy na "Bóbika". Každý si tuto reklamu pamatuje, ale téměř nikdo neví, nač tato reklama vlastně byla...! Zkuste se taky někdy usmát - uleví se vám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
stalak  |  17. 01. 2013 12:26

...za sebe mohu říci že se mi jeho reklamy líbí,mají náboj,vtip a akci,skvělé skeče s bezva mimikou herců ...kdyby takto vypadala každá reklama,snad bych ji/jim odpustil že mi vlezla/li do filmu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 01. 2013 12:28

Doufám, že pan Jaroš nemá nic společného s reklamkou od AirBank. Jejich reklamy jsou také povětšinou dosti vydařené. Co se týče našich operátorů, tak těm ani reklama nepomůže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Honza20  |  17. 01. 2013 18:39

Nejlepší jeho kampaň byla, když dělal ve Vodafonu a tam nasazoval konkurenci parohy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 01. 2013 11:00

A je to fakt strůjce, nebo prostě jenom šéfoval PR v době, kdy mu to vymyslela nějaká agentura? To je sakra rozdíl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor