Máte problémy s kartami SIM Eurotelu Go?

Diskuze čtenářů k článku

Tom_CB  |  09. 04. 2003 16:05

Chci vas taky informovat.Mam Nokii 6610,kartu novou s juice,v eurotelu vymemenou pred pul rokem(blbla mi v Siemensu C35i) a dostavam taky tyto zpravy,ze neslo precist.Nejvetsi problem je ze to dostanu,kdyz odesilam vice SMS a mam potvrzeni o doruceni a do to ho prijde tato zprava,ktera me pak mate a nevim zda prijemce moji zpravu obdrzel.Je to od Eurotelu docela sprostarna,takto mystifikovat uzivatele.Mam zase jit si ji vymenit?Cislo si chci nechat!To jenom postrech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eliška  |  09. 04. 2003 12:48

Mám asi trošku jiný problé, ale týká se také GO karty. Věřím tomu, že jste všichni větší odborníci než já, proto právě vás žádám o radu. Včera si mi stala nepříjemná věc. Během dne mě asi 300x prozvonily dvě 12ti místná čísla,905369841295 a 905353756493. Mobil používám i ke služebním účelů, tak ho musím mít zapnutý.Operátor mi neporadil, že s tím prý nic nejde udělat,že to číslo mi ani nemůže zablokovat, aby mi jako nevolalo.Jsem z toho na nervy,volá to pořád tak po 10 vteřinách. Když hovor přijmu tak se tam ozve něco jako přenos dat... takové vrčení a hučení a pak se hovor sám ukončí.Žere to i peníze.Volala jsem i na policii, ale tam řikali, že by mi musel na tom čísle někdo vyhrožovat, aby oni s tim mohli něco udělat.Moc moc vás všechny prosí o radu, opravdu nevím co s tim,jsem z toho KO.Budu vděčná za jakoukoliv radu nebo pomoc.(kromě rady:koupit novou sim kartu nebo zahodit telefon) Poraďte mi někdo prosím. Díky Eliška

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcel Kopeček  |  06. 04. 2003 15:29

Co se týče tohoto článku, tak musím říci, že mobil vůbec nepoužívám, neboť mobilní telefon je především určen pro ty, kteří ho používají ke své manažerské práci, nebo podnikatelé. Pro normálního člověka je mobilní telefon drahou hračkou, a člověk potom musí financovat ze svého platu mobil. Moje babička mi vnucovala do hlavy tuto myšlenku : " Nejlepší metodou jak ušetřit každou korunu a nestěžovat si na životní poměry je to, že nebudu kupovat drahé věci a budu se muset co nejvíc uskrovnit. " Mobilní telefony byly, jsou a budou drahou hračkou a člověk se stává otrokem mobilní komunikace.
Co já používám jako nejlepší komunikační prostředek je služba memobox od Č.Telecomu. Zasílám zprávy každému kdo má memobox a nemusím platit nesmyslné částky za posílání krátkých hlasových zpráv. Každý dneska posílá smsky utrácí hodně peněz, a ani si neuvědomuje, že může takhle lacino a skoro zdarma posílat hlasové zprávy z hlasové schránky memobox a to ( memobox komfort plus, PROFI, ISDNBOX), u základní schránky memobox komfort plus, neplatí žádný měsíční poplatek, výběr zpráv má zdarma přes telef. číslo 800 12 13 14. Také používám samostatnou schránku nezávisle na telefonní stanici a to virtual. Pokud tedy chcete mi zanechat vzkaz či poslat nějaký humorní vtip nebo příběh ze života, tak zavolejte na číslo 960 960 550 959. Volání na toto číslo ze sítě Telecom je zpoplatněn jako mísní hovor, ostatní mobilní operátoři to myslím účtujou jako klasický hovor do pevné sítě. Ti, co mají memobox komfort plus, mi mohou zdarma poslat hlasovou zprávu a to zadáním čísla 960 550 959. Takže nejlepší a nejlevnější způsob komunikace není mobil, ale hlasová schránka memobox. Lidé, si ani neuvědomujou, že mohou takhle zdarma komunikovat mezi sebou. Ještě když si nastaví emailovou notifikaci na mobil, tak je to úplně super. Eurotel, T-mobile, Oskar mě nezajimají, nedokážou mne oslovit, neboť jsou drazí než tzv. monopolní Telecom. Telecom je prostě jednička, super nejlepší operátor v ČR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milada Kopečková  |  06. 04. 2003 16:40

Táto nekecej tu a vypínej ten internet. Víš že na to nemáme prachy. A vůbec, jaktože ještě nejsi na pracáku???

Jenom počkej až přijdu z práce!!!

P.S. A nepočítej s tím, že ti přinesu nějaké lahváče.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcel Kopecek  |  07. 04. 2003 10:17

Mami Tati, ja bych uz chtel ten mobil, slibili jste mi ho na minuly vanoce , ale uz jste mi ho nedaly! To jste to teda rodice!!! Fuj!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petra Kopečková  |  07. 04. 2003 13:56

Ahoj rodiče,

protože nemáte mobil tak Vám sděluji, že jsem byla na té gyndě.

Tak se to potvrdilo, jsem ve třetím měsíci. A teď mi poraďte co mám dělat. Moje schránka je plná.

P.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vk  |  07. 04. 2003 16:54

myslím, že články tohoto tipu by měly být z konference bez milosti mazány, protože každého normálního člověka musí napadnout, že takovou hovadinu může napsat jedině někdo z Telecomu

co si o mém názoru myslí redakce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kondik  |  16. 04. 2003 20:08

AT ZIJE TELEKOM!!   a jeho L E V N E pausaly!!!!!!!!!!!!!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pochlebnik  |  06. 04. 2003 12:04

S Nokii 5100 se u me tyto problemy vyskytli. Chodi mi spoustu necitelnych sms a kredit se mi neodcita. Zasel jsem tedy do Eurotelu, kde mi vymenili starou sim za nejnovejsi co meli. Avsak problem se ani prinejmensim nevyresil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BAC  |  05. 04. 2003 23:37

Pokud mi telefon ukazuje kredit asi 20 Kc a kdyz jsem jsem si ho nechal zjistit pres tu *, tak je to asi 115 Kc, je SIMka spatna? Je to duvod k jeji vymene?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  07. 04. 2003 09:15

Ne. Je jen rozdíl mezi tím, co ukazuje telefon, a mezi stavem účtu na ústředně. Zavolejte na *88 a operátorka vám zdarma zašle vyrovnávací sms, tj. i na telefonu budete mít 115 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
el-em  |  07. 04. 2003 10:42

Už před časem jsem Petru Brožovi posilal na e-mail zprávu o tom, že kod *104*# neinformuje správně. Žel tuto informaci zcela ignoroval a ani jsem nedostal odpoveď, že jej to nezajímá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BAC  |  14. 04. 2003 19:18

Vyse se objevily dva protichudne nazory, takze potvrzuji, ze kod *104 NELŽE. Dnes mi byla pres operatora na pozadani zaslana vyrovnavaci SMS a chybejici kredit jsem tak dostal zpet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McL  |  05. 04. 2003 09:30

Vážený pane Broža, nepochopím jak redaktor může vypotit takovouto informaci aniž by si ověřil fakta. Zda se Vám zdá vypustit info o tom, že SIM dostanete s jiným číslem jako maličkost je celkem odvaha. Asi je to již běžná praxe novinářů (zda jste) vypouštět různé zavádějící informace. Asi jste něco zaslechl od kamarád tak šup sem s tím. Pravda je jinde. Postačí se dostavit na značkovou prodejnu ET, na SIM ponechat jednu nečitelnou SMS. Dojde k výměně zdarma a s ponecháním čísla. Vaší prací je spíše na tuto možnost  čtenáře upozornit a dále jim třeba doporučit v případě GSM Bankingu navštívit ješte onu banku pro změnu služby (protože dojde ke změně výrobního čísla SIM). V tomto já vidím podstatu novinařiny a né ve vašem příkladu. Dost mě tento přístup mrzí. Jinak zda se podíváte na ostatní příspěvky, zda máte trochu vnímavého ducha je zde námět pro Vás. Seznámit čtenáře s fungování SICAPU, který ET (ale nejen on) používá. Vysvětlit, že je ET neodírá, ale opravdu je zde rozdíl mezi účtováním telefonu a ústředny. Myslím, že není tak těžke vysvětlit přesnost počítání vteřin a jejich částí u MT a ústředny v hodnotě několika mil. Jsou zde jistě i kontrolní mech., licence apod, které hlídají operátora. Vašim posláním je především informovat, pochopitelně i kritizovat, ale to v tomto případě není na místě. Děkuji za zvážení, McL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 04. 2003 10:51

Jo takže abych dostal novou SIMku z důvodu chyby původní tak nejdřív ze sebe budu muset udělat vola,že nejdou SMSky a pak ještě běžet do banky, zacálovat 200,- za změnu v GSM bankingu a pak to bude OK, fakt skvělý. Více ze života!

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
????  |  05. 04. 2003 11:31

ty ses ale pekne mimo , pokud je sim vyměnena z duvodu vady , nech si vystavit na ZP doklad o tom , ze ta puvodni byla vadna a zmena u banky bude zdarma .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McL  |  05. 04. 2003 13:03

Přesně tak. Jedná se o reklamaci, takže klid. Nejjednoduší je nadávat, ale nezjistit o co Go. Odvaž se a padneš na hubu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stajda  |  05. 04. 2003 21:44

Nazdar. Chci si pořídit pausal s GPRS u Eurotelu a uvazuju, který mobil si k tomu poridím. Jaky mi doporucite vy a proc? Uvazuju o Siemensu M50, co vy na to?

Stajda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stajda  |  05. 04. 2003 21:50

Pardón, to mělo jít do jiné diskuze - sem to nepatří ...

Stajda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  09. 04. 2003 10:32

furt lepsi vice ze zivota nez hura mam tu signal (a prekvapive silny)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  06. 04. 2003 21:43

Už jsem to psal výše: tuto informaci mi poskytlo tiskové oddělení Eurotelu, je tedy ověřená; netvrdím ale, že se tiskové odd. nemohlo mýlit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
@ndre  |  04. 04. 2003 23:05

Samozrejme, pokud chcete vymenit sim kartu od Eurotelu, ktera vam hazi tyto chyby, staci zajit do znackove prodejny, ukazat tuto zpravu pracovnikovy a zdarma vam daji novou sim kartu i se stejnym cislem. Pokud, ale prijdete s Go kartou s predcislim 606/607, tak vam jiz puvodni cislo nedaji, daji vam 723/721, protoze stara predcisli jiz nemaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  05. 04. 2003 07:24

Bud pises hovadinu, nebo ET dela hovadiny!!! Pokud budu zadat o novou SIM se stejnym cislem, tak se k te nove musi priradit puvodni cislo a je jedno, jakou ma predvolbu. Kdyz prece menim obyc SIM za bankovni, tak me taky zustane cislo vcetne predvolby!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcelus  |  04. 04. 2003 22:47

No nevím pravda, jak to chodilo před dvěma lety, každopádně jestli mohu poradit Go zákazníkům do dnešních podmínek, pokud příjdou na kteroukoliv značkovku Et s telefonem ve kterém personálu ukážou sms, jejíž obsah nelze přečíst (zpravidla zpráva operátora) bude jim vyměněna sim na počkání, zdarma, s přehráním kreditu. Obálku s pinem a pukem nejlépe s sebou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tačmud  |  04. 04. 2003 22:42

Mám stejný problém u Twistu.Občas mi přijde sms-ka a na display se jen zobrazí: zpravu nelze zobrazit.Mám Nokii 3310.Stejný problem jako píše v diskuzi Stoupa.Pravděpodobně nějaka chyba firmweru,ale to jen odhaduju.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T-MOBILE  |  05. 04. 2003 09:07

T-MObile ti vymění SIM kartu i Twist bezplatně v případě, že tam je nějaká systémová chyba. A číslo ti zůstává. To mě docela překvapujem Eurotel, že vymění sim ale číslo už bude jiné, to je pěkná sviňárna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Master  |  04. 04. 2003 21:18

Pouzivam ted 3650 a dela presne vyse psane probemy, mam jednu z nejstarsich SIM Eurotelu Go a nespravne mi odecita kredit, na infoline mi rekli, ze je to normalni u techto starsich SIMek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McL  |  05. 04. 2003 09:36

Master, zda máš 3650 tak Ti kredit ukáže jen přes *104*# (jako N 7650). Jinak v případě "starší" SIM a nové SIM není rozdíl v počítání kreditu. Nejedná se o žádnou běžnou chybu SIM karty. Kolik a jak se má odečíst ze SIM ovlivňuje jen a jen telefon. Zda máš problém nech si SIM vyměnit je možné připustit jakousi "nesnášenlivost" mezi telefonem a určitou SIM, ale to je na dlohé téma. Měj se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stoupa  |  04. 04. 2003 20:34

Mam stejnej problem s hlaskou na Nokii 3330: zpravu nelze zobrazit.Ale,jen kdyz mam tak sedm az osm sms zprav ulozeno na simce.Kdyz sms-ky vymazu tak je vse O.K.A zpravy o kreditu chodi dobre a citelne.

Bracha ma vsak Nokii 3310,ale kartu twist T-Mobile.Ma stejny problem.Chodi mu sms zpravy s hlaskou: zpravu nelze zobrazit.Tak si myslim,ze asi nebude problem jen u karet GO.

Zpravu si vzdycky vytahnu pres kabel do pocitace a vzdycky se v pocitaci zobrazi dobre.U GO karet jde vzdy o strhavani kreditu a u Twist karty jde o informacni zpravy T-mobilu.

Neni nahodou nejaka chyba ve firmwerech v Nokiich,nebo nemaji problem nahodou operatori? Tezko rict.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McL  |  05. 04. 2003 09:42

Nokie jsou kapitola sama pro sebe. U 3310 je "zaručena" funkčnost se SIM Toolkitovou SIM o fw. 3.14 (možná se pletu, teď nevím přesně, ale u ET  Vám to řeknou). Stačí přehrát a je to OK. Jinak současné Nokia mají všeobecně problémy nejen se SIM našich operátorů. Stačí juknou do diskusí po světě. Nejeden operátor stáhl nějaký typ Nokie. U nás je poslední hned 3650, problém s připojením k netu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mafiaboy  |  04. 04. 2003 19:08

Na 7210 mi kredit vubec neodecita o to mam simku i mobil od Vanoc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mafiaboy  |  04. 04. 2003 19:08

Na 7210 mi kredit vubec neodecita o to mam simku i mobil od Vanoc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  04. 04. 2003 18:57

Nejvetsi problemy se SIMkami ET jsou snad v C35i. Je to fakt hruza. Pravidelne zamrzavani, vypinani a mnohanasobne zadavani PINu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcelus  |  04. 04. 2003 18:25

Tak myslím, že by to tady někdo mohl konečně uvést na pravou míru.

To, že se na některých sim GO objevují nečitelné sms je pravda, ovšem to, že operátor není schopen vyměnit sim se zachováním stejného čísla je samozřejmě pěkná kravina. Co se týče kreditu, tak u Eurotelu funguje klasický kód *104*#. Cena 2Kč je typická polopravda, protože toto je pravda až po odeslání druhého takového požadavku během jednoho dne. Tzn. 1*denně *104*# je zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  04. 04. 2003 19:32

Tyto informace jsou potvrzeny tiskovým mluvčím Eurotelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  04. 04. 2003 21:40

To je ale divne... napr ja jako distributor sice nemohu vymenit go aby melo stejne cislo, ale resim to tak, ze si vezmu tu spatnou sim a kdyz jedu do prahy tak se stavim ve znackovce a tam mi to bez problemu vymeni se stejnym cislem. A nedavno jsem dostal informaci ze i bezny distributor bude moci menit Go SIM (zakaznik musi tvrdit, ze chce bankovni)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  04. 04. 2003 19:50

sam jsem si nechal menit asi pred 2 lety sim kartu GO, ktera byla vadna.
nabidli mi , ze mi "udelaji" novou sim kartu s novym cislem.
rekl jsem jim, ze na to nepristoupim, ze chci stejne cislo.
pak teda rekli, ze je to za jistych okolnosti mozne, ale zaplatim tusim 1000kc za to, kdyz nova sim karta bude mit stejne cislo jako stara vadna.
rekl jsem jim opet, ze na to nepristoupim, ze je to jejich chyba (vadna sim) a ja jim za jejich chyby platit nebudu a ze jestli mi nevystavi novou kartu se stejnym cislem zdarma, tak ze jdu ke konkurenci a ahoj...
a ejhle, za 5 minut jsem mel novou simku v ruce se stejnym cislem a slo to i zdarma...
je to jen o vyjednavacich schopnostech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niedermann  |  04. 04. 2003 17:56

Právě k vůli tomuto problému jsem před dvěma lety přešel na T-mobile twist. Věčně jsem měl GO kartu v záporu a na telefoně jsem měl kladný zůstatek. Byly problémy s účtováním sms zpráv. Prý se kredit odečte až po 10 odeslaných sms zpráv. Právě k vůli těmto potížím technologickým jsem měl pohnutky proč jsem změnil operátora.
Také mne u Go karet štve, že po vyčerpání kreditu, vám Eurotel znepřístupní telefonní seznam a aktivuje seznam FDN.  Také byly problémy s účtováním WAP hovorů. Byl jsem např. před 2 lety na wapu, surfoval jsem 3 minuty a přesto mi bylo naúčtováno jako byl byl na wapu  4 minuty. Také u starého mobilního telefonu Alcatel 301 se špatně odečítal kredit, když jsem volal na infolinku Eurotel a to na pražské číslo 02/6701 6701. Telefon mi signalizoval, že se jedná o bezplatnou linku, kredit se neodečítal, ale z ústředny  rapidně klesal kredit, proto se mi stalo, že jsem měl v menu telefonu kredit 150,- Kč, ale ve skutečnosti to bylo něco přes mínus 40 korun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 04. 2003 18:01

Nechces tady jeste pripsat zivotopis a nebo jak pravidelnou mas stolici? ... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niedermann  |  04. 04. 2003 19:47

Abys nedostal přes SaTaNa ...
Ty tvoje dodatkové kecy nikoho nezajímají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 04. 2003 22:02

No zato ty tvoje hlavny kecy tady zajimaj vsechny ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kondik  |  16. 04. 2003 19:56

Helmute Niedermanne nas ty tvoje kecy nezajimaji...............radeji nam napis jake mas vzdelani, typoval bych mozna "ukoncenou ZS"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlada  |  04. 04. 2003 18:30

 Když voláš na GO infolinku tak máš speciální číslo *88 je zadarmo a o 7 znaků kratší než tehdy. Taky mě štve že ten kredit neukazuje přesně ale co nezabije mě to a kdyžtak můžu jednou za den zavolat zadarmo na  *104*# To by mělo podle mě normálnímu člověku stačit pokud si to nepamatuje tak by se sebou měl něco dělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 04. 2003 20:08

Me hlavne vadi ze uctovani neprobiha on-line a pak se stane ze ET zauctuje cosi stareho i nekolik dni. Treba i nekolik stovek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niedermann  |  04. 04. 2003 17:47

Vážení Goučkaři, ti co mají problémy se SIM kartama Eurotelu nebo-li Go kartami, mám pro vás dobrou radu " Chce to klid a nohy v teple " respektive " Chce to klid a správného operátora " T-mobile a Oskar vám nic nepokazí, když si zjistíte kredit na ústředně pomocí GSM kódu.Navíc to máte zatím zdarma . U Eurotelu za to platíte a to pořádný majlant 2,- Kč. Navíc sám operátor Eurotel vám sděli ( trošku dodává ironie ), že stejně kredit na SIM kartě, který vídíte zobrazený v menu telefonu, je pouze orientační. Proto se také občas stáváte svědky nejapného žertu, že v menu telefonu máte zobrazený kredit např. 40,- Kč a ve skutečnosti, vám operátor zablokoval hovory, nebo vám posla textovou zprávu " Funkce vaší GO karty byly dočasně omezeny ".

Raději používám T-mobile twist, než abych měl problém u Eurotelu, to už raději, přejdu na paušální tarif Eurotel Relax, pokud bych používal GO kartu.

Jinak, musím objektivně říci, že redaktoři mobilmanie, uhodili hřebíček na hlavičku, když popisovali stav GO karet. Můj kámoš ( Tomáš), také používá GO, má však novou SIM kartu s Juice, k tomu telefon Nokia, a stěžuje si na to, že mu telefon špatně načte binární sms zprávu ( tzv. sicapová sms zpráva od švýcarského Natelu ) a také mu to hlásí chybu, že zprávu nelze zobrazit, nebo také, neplatná zpráva. Již to reklamoval a operátora na Eurotel infoline, mu sdělila, že ty GSM bankingové karty dělají problémy a uvnitř SIM karty je nějaká technologická závada.

Navíc Eurotel blokuje kody PIN2 a PUK2, takže u T-mobile nemám problémy s načtením kreditu. Navíc si můžu v menu telefonu naprogramovat ( Siemens C35 i) tzv. maximální kredit např. 400 jednotek, a v sekci osobní konto si nastavím cenu za jednu jednotku 0,10 Kč. V praxi když volám ve špičce do sítě T-mobile ( twist extra), tak při hovoru např. 20 sekund vydím počet provolaných jednotek 40, z toho si odvodím, že jsem provolal 4,- Kč. Když si nastavím maximální kredit ( druh blokace odchozích hovorů ), tak se mi naopak kredit odečítá, tak jako u Go karet, s tím rozdílem, že nemám ochranné prvky blokovány.
U T-mobile twist je jediná výhoda a to, že zdarma poskytuje službu AoC ( Advice of Charge ) nebo-li informaci o poplatku. Oskar nabízí pouze u Oskaret službu informaci o času AoT.
Také je dobré, že když kámošovi půjčím mobil a on mi sdělí, že chce volat pouze v síti T-mobile, tak mu naprogramuji ve svém telefonu maximální kredit 40,- Kč nebo-li 400 jednotek a kámoš nemůže volat jinam, on sice může, jenže kredit se mu rychle vyčerpá, přesto to je 40,- Kč. Ať volá kamkoliv pořád je to těch 40,- Kč, po vyčerpání oněch 40,- Kč se ten hovor rozpojí a člověk se nemůže nikam dovolat, a pak zase zbývá přeprogramovat SIM kartu  v telefoně a nastavit tam nový maximální kredit nebo tuto funkci vypnout. Navíc i u T-mobile je tento kredit nastavený uživatelem pouze orientační, protože si ještě musí odečít částku za odeslané textovky. V tom vidím výhodu u T-mobile twistu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 04. 2003 18:00

Ja zase vydim, ze budes docela kombinator co ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  04. 04. 2003 18:16

Tak nevím, ale podle mě Oskar podporuje AoC. U Oskaret běžně a u tarifů na požádání. Vždy se mi zobrazovala cena hovoru i u Oskarty a po aktivování i u tarifu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  04. 04. 2003 18:29

2petr
oskarta AoC nepodporuje! To co se zobrazí po hovorů u oskarty je informace poslána sítí. U oskarty by služba AoC moc smysl neměla. Naopak u oskarovych tarifu tato služba je a je k nezaplacení!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Starofák  |  04. 04. 2003 19:51

Ahoj Petře,
budeš na pokoji zítra kolem 18h ? Stavěl bych se u vás na koleji pro skripta. Napiš. Denisa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
houba  |  05. 04. 2003 21:37

Bože ty si kráva, určitě blondýna - ty nevíš, co je diskusní forum?! Ještě sem napiš, kdy ses naposledy sprchovala a kdy si vyměníš tampon ty pixlo uzená

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  04. 04. 2003 18:25

Tak to co popisujes, tak s tím jsem ještě v době když jsem měl GO měl taky tyhle problémy. Žádný stížnosti na go linku nepomohli. Bohužel na Twist jsem přejít nemohl, protože neměl a bohužel stále nemá v lokalitě kde se pohybují pokrytí. Když jsem se po vstupu Oskara informoval o předplacené oskarte tak první na co jsem se ptal byl právě způsob zobrazení kreditu. Naštěstí byl shodný jako u twistu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kondik  |  16. 04. 2003 19:51

no jo, to jsem se nemohl prehlednou.......zase tu nekdo neco vychvaluje a on to nas SLAVNY Helmut Niedermann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
storeman  |  04. 04. 2003 17:09

Žádný problém nemám! Mám firemní tarif a šéf nic nekontroluje

přeji všem příjemný víkend

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 04. 2003 21:59

A vo vo vo tom to je ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
---------------------  |  04. 04. 2003 22:58

jak muzete mi problemy s kreditem u pausalu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  04. 04. 2003 16:56

Nestalo by za to pridat do clanku info, ze se to tyka pouze predplacenky Go ? Pausaly kredit asi nepouzivaji a zrovna tak si muzete kartu vymenit a cislo nove karty se spoji s puvodnim telefonnim cislem... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freakox  |  04. 04. 2003 23:01

Pro Eurotel je to u Go asi technicky nemozne... Oskar na tom aspon vyvaří 1050Kč, když chce někdo stejný číslo... Ale tady je to otázka reklamace, tak uz opravdu nevim, proc nemůžou přiřadit k nějaký SIMce číslo Go účtu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xd  |  05. 04. 2003 08:51

Oskar chce 1050,- v pripade, ze tu simku ztratis, nebo zničíš.. Pokud ta simka je vadna, tak ti ji vymění zdarma.. Z vlastni zkušenosti..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freakox  |  05. 04. 2003 16:10

Jo - to je jasny, kdyz je to reklamace, ze to MUSI byt zdarma (i kdyz pro ET je to technicky nemožné ani za prachy, kdyby SIM někdo ztratil/zničil)... Ale ja mel na mysli normalni stav, kdy se nejedna o reklamaci... Opravdu nevim, co ET vede k tomu, aby ani k reklamovaným SIMkám nepřiřadil stejné číslo... Že by neschopnost admina něco nastavít??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš M.  |  07. 04. 2003 10:20

Zdravim,

kámoš ztratil Sim Oskara(paušál) a řekli mu, že splnil podmínky, a že mu ji daj zdarma. Jaké to byly podmínky nevim, měl takovou radost, že se ani nezeptal. Ten tarif má od začátku provozu sítě. Tak asi, že ji má dlouho.

Lukáš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freakox  |  07. 04. 2003 14:38

Ono je to dost individualne... Nas socky, který využíváme Slyšim Vás a Odepiš by asi vyfuckovali... Ale kamos, ten měl normální paušál a přišel tam, že to chce zrušit a hnet zase zaktivovat... Stejny číslo by dostal, protože by si ho dal jako "na přání" - to jeho starý by se po deaktivaci uvolnilo... Tak mu řekli, že mu SIMku daj za 500, on řikal, že se mu to i tak nevyplati, tak mu ji poslali zdarma... Opravdu zalezi na tech lidech, co tam jsou... Ale my uzivatele techto levnych tarifu se muzeme do programu techto sluzeb zaradit jenom jednou za život, tak tam by tato věc z deaktivací a následnou aktivací na stejné jméno nešla...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš M.  |  07. 04. 2003 19:29

POZOR!

Bylo to u tarifu Odepiš, před tím měl Slyším vás. A nemyslim si, že je to tarif pro socky.Mam ho taky. Volil sem si operatora a tarif podle toho kam volam a pisu (všichni kolem mě maj oskara a tarif Odepiš). Mam účet kolem 400kč a to mobil nepustim z ruky.

S pozdravem Lukáš M.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
????  |  05. 04. 2003 11:19

Co to plácáte ??

Zákazník pokud má vadnou SIM tak mu je bezplatně vyměněna na všech ZP prodejnách .

Je k tomu ale zapotřebí doložit původ SIM a to tak ,že přinesete s reklamovanou SIM papíry ke kartě (PIN,PUK) .

Pokud máte problém s nečitelnými SMS bude vám SIM také bezplatně vyměněna ale musíte to prokázat tudíž nemažte tu špatnou SMS a hurá do ZP ET.

 

Jo a vše je zdarma

 

Než něco napíšete (redakce) tak si to ověřte .

 

Číslo vám bude zachováno .

Změna čísla se děje pouze v případě špatné kominikace SIM , čísla a ústředny .

Takových případů je ale minimum

Bližší info :  *88

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pochlebnik  |  06. 04. 2003 12:09

V Eurotelu mi to prehrali zdarma a bez jakychkoli papiru...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  06. 04. 2003 21:40

Ověřoval jsem to v tiskovém oddělení. Pokud je to tak, jak píšete, požádám o "upgrade" této informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  04. 04. 2003 16:33

Sakra at uz zrusi prime zobrazeni, ktere dela jen problemy a je nepresny a at zavedou poradny kod, ktery behem okamziku zjisti aktualni kredit primo z ustredny a ktery bude vzdy zadarmo, tak jak to ma Twist ci Oskarta!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BM  |  04. 04. 2003 16:39

Ale, Mirek se zmínil pozitivně o TMO! Co se děje ?

BM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  04. 04. 2003 16:49

2BM

     Mas smulu, vzdy se zminim pozitivne o tom, kdo me pozitivni v danem tematu pripada!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlada  |  04. 04. 2003 18:22

 ET kód má ale dozvěděl jsem se o něm až tady z diskuzí je to             *104*#             Ale bacha zadarmo je to jen jednou denně  pak se to zpoplatňuje 2 korunama další zjištění v ten den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freakox  |  04. 04. 2003 23:08

Ja se to taky dověděl jenom náhodou... Ale všichni v okolí, myslejíc, že to vim i já, tak mi to neřekli, když to někdy v říjnu (?) spustili... Ja to tedy několik měsíců nevyužil... Ale s tou vyrovnávací SMSkou - tu oni jentak neposílaj... Ted už to neni jako před rokem, kdy Vám nechtěli říct ani aktuální kredit na SIMce, protože "služba Go je anonymní" - nechápačka, ale budiž... Vyrovnávací SMSku nechtěli zaslat, protože už byla (vzdy tak jednou za rok) zasílána a to je určitě chyba SIM a ať du na pobočku - prostě ze mě udělali blbce a doporučili mi!!!! Ted bacha!!! Ať du do mínusu... Kdybych dobil a byl v plusu, tak se dobyta castka pouze pricte... Pokud budu v minusu, tak se k tem pjeti halirum pricte castka takova, aby vysledna castka presne souhlasila s kreditem na ustredne... Ja jsem nepritelem nizkeho kreditu a toto mě opravdu ještě slušně řečeno SERE!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freakox  |  04. 04. 2003 23:12

Dalsi způsob jak ziskat aktualni stav kreditu je - pripojit se na zahranicni sit a objednat si z5nee volání... Stačí i na Go Linku zavolat a ještě před tim, než shitstem zavola, tak se objevi aktualni kredit - a to bylo jiz i drive, ale kdo by quli tomu jezdil az k hranicim, co??? he

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  05. 04. 2003 07:10

Ten zpusob, co ted funguje jen v zahranici, tak jeden cas fungoval i v CR, tedy kdyz jsi byl prihlasen na ET-CZ. Alespon ted ET uz podporuje ten kod, kterym lze zjistit kredit primo z ustredny i presto, ze jen jednou denne (zadarmo).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  04. 04. 2003 16:07

cauky,

a co problemek s 3510 a mizicim kreditem, uz je to OK? diky

kuba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor