Memory Stick Micro: další paměťová karta pro větší zmatek

Diskuze čtenářů k článku

wickon  |  01. 10. 2005 11:20

me teda vic vysi*a svou cenou xd...kdyz uz se to tady resi. zbytek karet ma cenu jakz takz vyrovnanou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mach  |  30. 09. 2005 18:27

Vzhledem k tomu, ze pametove karty MemoryStick jsou pro me duvodem k tomu, proc si nikdy nekoupit nic, co ma na sobe napis Sony (a pouziva pametove karty), tak je to od te spolecnosti skutecne zajimavy krok. Copak nemuzou rict: "tak fajn, chapeme, ze jsme jedina spolecnost na svete, co ten ksindl jeste pouziva, tak prechazime na SD/MMC"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SiD  |  30. 09. 2005 19:23

Tak to už jsme dva, koho karty MS odrazují od Sony (a určitě nebudeme sami). Ale na druhou stranu děkuji marketingu této firmy, protože mi ukazála, že se dají levněji koupit nadupanější přístroje, než Sony nabízí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  30. 09. 2005 23:18

Plha... se hlásí! Ano, MS je slušný důvod, proč se držet od Sony pryč. Krom toho, Sony je "značka", která má image tepláků Adidas, a poměr cena/kvalita zhruba obdobný. Ve vyšších řadách lze sice najít tu a tam kvalitní zařízení, které z průměrnosti až podprůměrnosti zbytku produkce vyčnívá. Nicméně za podobný peníz už lze pořídit výrobek od opravdových špiček v oboru, s důvěryhodným jménem, které je spojeno s profesionálními zařízeními, a ne s plastikovým magneťákem s molitanovými sluchátky a blikajícími audiověžemi maloměstských rádobysnobů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  01. 10. 2005 10:24

Napr. notebooky Sony VAIO (kresna to vec) maji ctecku pro vic formatu pametovych karet nez jen MS (napr. taky SD/MMC). A Sony je ve sdruzeni SD uz skoro rok, takze by mohly SD davat kama chteji ... kdyby jen chteli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noxik (novy)  |  30. 09. 2005 17:19

rad bych se predem omluvil vsem slusnym lidem za svuj nasledujici prispevek:

Vy zkurveni zasrani zlodeji, vrazte si ty vase nestandardni blbiny do prdele a nepoustejte je mezi normalni lidi. Meli by vas vykastrovat abyste se nemnozili a vysadit na pusty ostrov, kde byste dostali jidlo nekompatibilni s vasima drzkama abyste zhebli hlady.

jeste jednou se omlouvam, pokud jsem se nekoh svoji mluvou dotkl, ale nemohu jiz jinak
radakci - dekuji za pochopeni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  30. 09. 2005 18:47

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jazz  |  30. 09. 2005 14:15

Ať jdou už s těma dalšíma kartama někam! A navíc nevím, jestli je miniaturizace něčeho, co už teď je velký jako poštovní známka, krok správným směrem. Já mám problém neztratit tak "velkou krávu" jako je MMC! 
No, doufám, že v balení karty bude aspoň i pinzeta a varování o nebezpečí vdechnutí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  30. 09. 2005 13:13

32GB? To bude stát aspoň půl melouna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  30. 09. 2005 11:23

Štve mě, když si k nějakému zařízení koupím drahou kartu a pak mě v přechodu na jiný tohle trošku odrazuje. Myslím,že si tím výrobci sami škodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
e-vosa  |  30. 09. 2005 11:32

Přesbě tak, a už mě to pekně vytáčí. Do každého telefonu, dig. foto aparatu, Mp3 přehravače, kamer, PDAcek, Palmu a všude jinde jine paměťové karty o čem to pak je? měli by udělat tři druhy paměťovek. Jednu velkou jednu střední a jednu miniaturní. Možná by později byl problém s tím že každý by daval jen tu miniaturní ale i to by se sneslo... k tomu jeden dapter a jednu čtečku a bylo by hototovo! Dokonce by to bylo i levné protože by se vyráběli jenom tyto a nic jineho. Jenže každý výrobce (SONY, Olympus, Canon...) chce vydělat na svém příslušenství a tak budou pam. karty stále drahé a my budem platiti jak blbý...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fast forward  |  30. 09. 2005 12:45

ale o to jde,aby z nas porad tahali prachy. je to jejich prace,tak se neni cemu divit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.K.  |  30. 09. 2005 14:50

To, co se bude používat, určuje trh (=nabídka a hlavně poptávka). Ne výrobci. IMHO nejrozšířenější karty jsou SD/MMC (MMC je tenčí a nemá přepínač na ochranu proti zápisu, jinak by měly být kompatibilní), pak CF (+microdrive), používaj se hlavně v profi digitálech, Sony má svoje memorysticky a Olympus s Fujifilmem svoje XDčka. (Smartmedia už se nepoužívá).
Další formáty jako MiniSD jsou jen zmenšený verze funkčně kompatibilní s jinou kartou (adaptér to řeší). Nedělal bych si z toho hlavu, prostě miniaturizace přístrojů si vyžaduje i miniaturizaci paměťových karet.
Abych nezapoměl u počítačů se prosadily USB flash disky kompatibilní s "mass storage drive", to jen tak pro úplnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kruch  |  30. 09. 2005 17:16

No, takze se vlastne pouziva nekolik formatu. A clovek ma dalsi kriterium - omezujici (pokud nema na rozhazovani) - kdyz si vybira nejaky zarizeni s podporou karet, aby mohl pouzit uz nejaky co ma. A treba Nokia vypada jako ze na "trh" kasle - do telefonu dava MMC, DV MMC, SD... "pokazdy" neco jinyho 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnědka  |  30. 09. 2005 18:12

Nokia se snazi maximalizovat svuj zisk a chova se tak, jak uzna za vhodne. Pokud s ni nekdo neni spokojen ma moznost volby
(btw, to ze maji pokazde jinou kartu me taky se*e)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  30. 09. 2005 22:59

S tou nutnou miniaturizací bych nesouhlasil. Siemens S65 je velký jako kláda, a přesto používá RS-MMC. Proč? Slot na normální MMC by se tam s přehledem vešel. Motorola MPx200 má běžné SD, MPx220 má miniSD, přičemž rozměry se tyto telefony téměř neliší. Budou snad chtít také zmenšit SIM kartu? Tam je to ale nezajímavé.
Je to klasická marketingová sprostá odíračka - Sony se snaží držet si zákazníky s možná více, než deseti druhy MemorySticků, Fuji s Olympusem zase xD, máme tu Transflash a další nesmyslné formáty.
Bohužel, většina lidí nijak přehnaně nepřemýšlí - jinak by samozřejmě produkty vybavené obskurními formáty paměťových médií nekupovali.
Osobně uznávám jako standard SD/MMC a pro větší/profi zařízení CF. Nepodporuje výrobek jeden z těchto formátů? OK, moje peníze dostane jiný výrobce, který si svých zákazníků a jejich peněz více váží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Permon  |  30. 09. 2005 12:50

Ale ony jsou 3 druhy: CF (velka), Memory Stick (stredni) a SD, MMC (mala). Tak co resis?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kruch  |  30. 09. 2005 12:56

xD, Transflash, ... ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Permon  |  30. 09. 2005 13:22

neznam - v zivote jsem o takovych formatech neslysel - o to mam zivot jednodusi. Osobne pouzivam tri zarizeni, ktere maji slot na pametovou kartu a u vsech mam SD, zadny problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drill  |  30. 09. 2005 20:21

 a já to vyřešil následovně - ve foťáku mám MS Duo Pro, ve videokameře mám opět MS Duo Pro, v mobilu má MS Duo Pro. Stačí mi jeden standard - při nákupu jsem na to myslel a vybíral hlavou a s rozvahou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  30. 09. 2005 23:10

... a krásně ses upsal pro cokoliv dalšího Sony. Gratuluji, je vidět, že jsi opravdu přemýšlel. Jen nevím, jestli to skutečně bylo hlavou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  01. 10. 2005 10:22

CO se ti nelibi na vyrobcich od SONY? Ja za sebe muzu rict, ze jejich cena je trochu vyssi nez bezna, ale zpracovani, UI, schopnosti zarizeni a design te cene (vetsinou) plne odpovidaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  03. 10. 2005 09:43

Na "end user" výrobcích Sony se mi nelíbí téměř nic. Uznávám, že profi zařízení třeba pro studia zřejmě nedělají špatná, ale v běžné konzumní sféře jsou jejich produkty často k pláči, až na čestné výjimky, jak jsem napsal. (Třeba Pascaly mi nepřišly špatné.) Ty zdařilejší pak v některých případech kazí ona "proprietárnost" např. právě zmiňovaných paměťových karet. Vzpomeň si na MiniDisc - ve své době poměrně dobrá a nadějná technologie, ale Sony ji onou udržovanou proprietárností (média i formátu + v podstatě neexistencí PC mechaniky) nakonec prakticky zabilo.
Design je otázkou konkrétního vkusu, mně se zrovna ten od Sony vůbec nelíbí. Konzumní kusy dělá ve srovnatelné kvalitě mnoho výrobců za přiměřenější ceny. A pokud chci opravdovou kvalitu, doporučuji se zaměřit na firmy, které se kvalitními zařízeními zabývají primárně. Ovšem jsou to značky, které nezná každý Franta Vomáčka, a takový na vás bude koukat jako vrána, co že to máte za "věž".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr  |  30. 09. 2005 09:39

píšete: maximální kapacita: teoreticky až 32 MB
na fotce karta 1GB 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuta  |  30. 09. 2005 09:38

Nechystáte (spíše tedy na Živě.cz) Katalog paměťových karet? Už by to skoro chtělo... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_Kev_  |  30. 09. 2005 09:34

Myslím, že autor se trošku zamotal ve zkratkách..32 MB, kvuli tomu by se asi těžko někdo zabyval vývojem nového formátu paměťové karty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor