MobilMania a Mobility rozšiřují tým: hledáme redaktora

Diskuze čtenářů k článku

mel  |  21. 06. 2011 14:06

Zdá se to jen mě nebo jsou odpovědi v této diskuzi na úrovni idi0ta? :DDD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wikis  |  13. 01. 2005 21:08

Teda, tahle diskuze musí opravdu bavit. Já v Brně bydlím, studuji, Mobility odebírám už zhruba čtyři roky, Mobilmanii čtu také často, ale diskuzi, jako je tato, si opravdu přečtu vždy s chutí. Nevím, kdo si představuje, že redaktor bude brát 100000,- Kč měsíčně, bude mít každý týden jiný telefon a ještě dostane služebního Superba. :o) Je potřeba to brát jako normální, zodpovědnou, a řekl bych že i docela náročnou práci. Až si od některého z vás, kteří jste přispěli, nebo ještě přispějete do této diskuze, přečtu tak kvalitní článek, recenzi atp., jako od některého ze současných redaktorů MM, pak opravdu "smeknu klobouk." Sám bych měl možná o práci také zájem. Ale! A to je právě ono, je tu pár takových ale. Škola zabere docela dost času, i když sám patřím mezi ty: "méně svědomité studenty," jak bylo v článku moc hezky použito. :o) No, možná taky zkusím napsat nějaký článek, a pak se uvidí. Zatím přeji mnoho zdaru v hledání nového redaktora, pane Lutonský!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marek  |  13. 01. 2005 22:58

Ja jsem do mobilu zazrany jako prase ale ta anglina je problem. no ale dpjizdet se nevyplaci takze plat bude ubohy. ja pracuji na 20% uvazek v soboty od 14:00 do 16:00 a v nedele od 14:00 do 18:30 za cca 4500. no a nemyslim si ze by se mi to vyplatilo, ale tezko. jo a sorry za ty chyby ale proc bych se mel snazit kdyz pisu zadara

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  15. 01. 2005 17:31

Také si myslím,že to je velmi náročná práce a většina těch,kteří se zde ptají po penězích,na ni mít nebude.Vždyť se zúčastněte všech kol výběrového řízení a uvidíte.I když také sleduji co je nového ve světě mobilů,tak do toho prostě nepůjdu.Už jen kvůli požadavku dobré angličtiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Coolman (novy)  |  13. 01. 2005 17:28

Nechteli by jste nejakeho dobrovolnika?Vzdy jsem chtel psat clanky o moilech a okoli...
Mobilum rekl bych trochu rozumim...A myslim ze vam by neuskodil nejaky pracant zadarmo,ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 13. 01. 2005 17:34

Nezlobte se, ale nepůjde to. Jen v těchto dvou řádcích jste dokázal nasekat tolik pravopisných chyb, typografických zrůdností a překlepů, že bychom s vaším článkem asi měli víc práce, než kdybychom ho připravili v redakci sami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PsYchE  |  13. 01. 2005 20:15

nezlobte se na mne, ale tato reakce bylo dle meho nazoru uboha, co kdyz ma dotycny problemovou klavesnici a pise s preklepy prave kuvli tomu ?! a nebo mi posim vysvetlete proc si jste jist ze clanky bude stat stejne jako komentare...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 13. 01. 2005 20:41

Vy si dokážete představit klávesnici, která píše „by jste“, která vynechává mezery jen za interpunkčními znaménky, která neumí čárky? Já ne. Pokud nám někdo nabízí, že chce spolupracovat a psát články, musí to mít nějakou úroveň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Coolman (novy)  |  13. 01. 2005 22:37

Och, promiňte, ale tuto zprávu jsem psal na svém novém palmu a ještě jsem nevychytal Grafiti...
Co takhle, kdybych vám poslal nějaký ten článek, uvažoval by jste o tom? Mám totiž pocit, že jste nějaký moc radikální...
No ale jak myslíte, chtěl jsem to jen zkusit...
Ale někdy když čtu mobility, mám pocit, ze asi nemáte korektora...
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 13. 01. 2005 23:21

A že se Grafitti netrefilo zrovna na těch nesprávných místech :) Článek můžete poslat, uvidíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepin  |  14. 01. 2005 06:52

A co korektor v mobilitach? Mate jako sefredaktor nejaky financni postih,kdyz pustite clanek s chybou nebo odkazem na warez?(jako 25.12.2003 v recenzi java her Siemens)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Horst.Fuchs  |  13. 01. 2005 11:20

Sice plat neni nedulezity, ale pri uchazeni se o misto byste spis meli prokazat, ze neco umite a ne zacit s dotazem na plat. Tohle je dukaz, ze vetsi motivaci jsou pro Vas penize nez zajem o praci a to uz muze napovidat o kvalite prace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redaktor  |  13. 01. 2005 12:32

Penize jsou tim hlavnim. Az vyrostes a budes mit rodinu,pak pochopis,ze ji musis uzivit. Ale to bude trvat,evidentne jsi jeste na zakladce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Horst.Fuchs  |  13. 01. 2005 12:44

Pokud ma clovek schopnosti a umi je prodat, tak penize prijdou samy. Jo, kez bych byl jeste na zakladce, ale bohuzel jsem uz opustil i VS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lorin  |  13. 01. 2005 20:35

Copak,vyhodili te?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Horst.Fuchs  |  14. 01. 2005 16:55

Jo, do ruky mi vrazili diplom a rekli, ze uz tam nemam co pohledavat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  13. 01. 2005 14:18

Pro mě jako zaměstnavatele není moc perspektivní člověk, který má hlavní prioritu peníze. Většinou nepodá takový výkon, zvlášť v projektových týmech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  13. 01. 2005 16:36

Ptat se na penize mi prijde normalni. Nevim jestli hned, ale co je to za blaboly, ze pro zamestnavatele je to spatne apod. Situace by mela byt tak. Zamestnavatel hleda zamestnance, ktery zastane nejakou praci, protoze ho potrebuje. Chce co nejlepsiho, nebo spis nejvhodnejsiho cloveka za co nejmene penez. To je normalni. Zamestnanec hleda praci predevsim proto, aby se uzivil, tedy chce co nejvice penez, to je normalni. Je jasne, ze pokud cloveka prace bavi, pracuje lepe, bohuzel vetsina zamestnavatelu si pod pojmem bavi predstavuje, ze bude delat 12 hodin denne za stejne penize. Soudim podle sebe, prace me musi bavit, ale penize jsou velmi dulezity faktor. Nebavi me prace, penize to nezmeni a nevynahradi, bavi me prace, ale mam malo penez? Nejaky cas OK, ale take to nejde dlouhodobe. Bohuzel ze zajimave prace se jeste nikdo nenajedl. Takze otazka na plat je asi mozna predcasna, nicmene ne vzdy musi byt spatna. V tomto pripade jde asi o to, ze ten clovek co se ptal by tu praci rad delal, ale chtel by vedet, jestli je schopen za ni dostat podobe penize jako ted vydelava coz mi prijde normalni. Kdybych o to mel zajem, take bych takto uvazoval. Mam nejake zavazky, takze bavilo by me to, ale musim dostat alespon tolik, abych svoje zavazky plnil. To mi prijde normalni. Na druhou stranu resit vysi vyplaty ve foru je asi trochu mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redaktor  |  13. 01. 2005 12:32

Penize jsou tim hlavnim. Az vyrostes a budes mit rodinu,pak pochopis,ze ji musis uzivit. Ale to bude trvat,evidentne jsi jeste na zakladce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redaktor  |  13. 01. 2005 12:32

Penize jsou tim hlavnim. Az vyrostes a budes mit rodinu,pak pochopis,ze ji musis uzivit. Ale to bude trvat,evidentne jsi jeste na zakladce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  12. 01. 2005 22:59

Mobily mě nezajímají,do Brna to mám daleko,česky neumím a anglicky už vůbec ne.Tak se mnou radši nepočítejte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  13. 01. 2005 01:54

:)

V tom pripade je cteni tohoto clanku a vubec tohoto serveru opravdu dobre vyuzity cas....

Nicmene lze matematicky dokazat, ze prispevek neni pravdivy, protoze je napsan cesky a pisatel pise, ze cesky neumi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  13. 01. 2005 09:17

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
O.l.i.n  |  12. 01. 2005 21:53

A co říkáte na tenhle popis??? Mám skoro základní vzdělání (za rok a kus), anglicky se učím od už už šestým rokem (umím však pracovat velmi rychle s překladátorem), slohovky mám většinou za jedna, plat nepotřebuji ...
P.S. Dohodnem se pane Lutonský???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jbem.  |  12. 01. 2005 22:21

To je joke jak bejk.....
 
btw: jsem na tom podobně, téměř stejně
_____________________________
www.kissforum.net

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sídžej=)  |  13. 01. 2005 15:14

Porušujete pravidlo - máte webovou adresu v podpisu...

...NEBO SE TO UŽ MŮŽE?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 12. 01. 2005 22:24

Řekl bych, že ještě nemůžete být zaměstnán na plný úvazek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  13. 01. 2005 12:00

Vzdyt on nemusi byt zamestnan vubec, kdyz nechce plat. Proste dobrovolnik :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
O.l.i.n  |  13. 01. 2005 16:14

Přesně tak jsem to myslel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redaktor  |  12. 01. 2005 21:47

Kolik hodin denne se pracuje? Nutite lidi pracovat i doma? Vyplati se mi dojizdet 200 km denne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redaktor  |  12. 01. 2005 21:47

Kolik hodin denne se pracuje? Nutite lidi pracovat i doma? Vyplati se mi dojizdet 200 km denne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redaktor  |  12. 01. 2005 21:47

Kolik hodin denne se pracuje? Nutite lidi pracovat i doma? Vyplati se mi dojizdet 200 km denne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 12. 01. 2005 22:23

Pracovní doba je standardních 8,5 hodiny denně, víc nás ovšem zajímá odvedená práce. Dojíždět se nevyplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redaktor  |  13. 01. 2005 05:54

Ovsem dle zakoniku prace je pracovni doba 8 hodin, porusuje te zakony, uvedomte si to. Prectete si zakonik prace, nez odepisete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 13. 01. 2005 08:53

Chybka, snad mě omlouvá, že smlouvy řeší personální oddělení. Berte to teď jako důkaz, že o pracovní dobu v tomto případě úplně nejde :) Důležitá je odvedená práce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redaktor  |  13. 01. 2005 10:33

Neznalost zakona neomlouva. Pripada mi to jako sikana,drzet zamestnance prescas v praci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 13. 01. 2005 11:51

:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redaktor  |  13. 01. 2005 10:33

Neznalost zakona neomlouva. Pripada mi to jako sikana,drzet zamestnance prescas v praci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sídžej=)  |  13. 01. 2005 15:11

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redaktor  |  13. 01. 2005 05:54

Ovsem dle zakoniku prace je pracovni doba 8 hodin, porusuje te zakony, uvedomte si to. Prectete si zakonik prace, nez odepisete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andrew  |  12. 01. 2005 21:21

Poslechněte, vy všichni spekulanti o platu redaktora MM, buď o tu práci máte zájem a pak hnete zadkem bez nějakého přemýšlení. Pokud pro to máte předpoklady, pak samozřejmě jen líp pro obě strany. Ale pokud se zajímáte takhle detailně o plat ještě dřív, než vůbec něco podniknete, pak od toho raději jděte hned pryč a starejte se jen o to, ať o vás není moc slyšet. Jsem si jist, že přesně taková je vize vedení MM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redaktor  |  12. 01. 2005 20:46

Konec polemikam o platu:Externi redaktor dostane na Mobilmanii 500 Kc za clanek. Staly redaktor napise asi 4 clanky denne,to je 4*20*500=40000 hrubeho bez premii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redaktor  |  12. 01. 2005 20:46

Konec polemikam o platu:Externi redaktor dostane na Mobilmanii 500 Kc za clanek. Staly redaktor napise asi 4 clanky denne,to je 4*20*500=40000 hrubeho bez premii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redaktor  |  12. 01. 2005 20:46

Konec polemikam o platu:Externi redaktor dostane na Mobilmanii 500 Kc za clanek. Staly redaktor napise asi 4 clanky denne,to je 4*20*500=40000 hrubeho bez premii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 12. 01. 2005 21:14

Když myslíte ... Jinak externí redaktor dostane za článek klidně i tisíc; když je dobrý, tak víc. Potom mi to vychází na osmdesát tisíc měsíčně - to jde, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  13. 01. 2005 16:32

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJF  |  15. 01. 2005 22:01

Ano a když i víc takže třeba 1500 no... Tak to by už fakt byla asi blost. 100000 Divný, ale hlavně otáza jsou ty 4 články denně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJF  |  15. 01. 2005 22:05

Sorry, tak jsem právě zjistil, že neumím počítat vychází to dooookonce na 120000 A to je podle mně na redakci moc na plat i pro sebelepšího redaktora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vesi  |  12. 01. 2005 15:25

Moc ráda bych dělala přesně tu práci, kterou v článku nabízíte, ale, řekněte mi upřímě, má vůbec cenu se hlásit, když nemám žádnou praxi v oboru a jsem jen středoškolačka (se základní státnicí z angličtiny)? Práci mám, i když můžu odejít prakticky okamžitě, takže nejsem zoufalá hledačka jakéhokoli zaměstnání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  12. 01. 2005 15:29

Zenskou do tymu! Ja jsem pro, volte vesi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 12. 01. 2005 15:32

Po pravdě moc nespoléhám na to, že se přihlásí mnoho lidí s praxí. V Brně zase tolik redakcí není a produktová novinařina je něco jiného než práce v novinách. Na vzdělání vůbec nezáleží, důležité je, aby člověk uměl psát a pracovat s informacemi. Pokud máte zájem, zkuste zpracovat dva články a uvidí se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monika Š.  |  13. 01. 2005 07:49

Jenže vy hledáte redaktory nikoliv redaktorky.
Mě osobně by spíš vyhovovala práce externistky, páč mi nejíždění nesedí a internet máme všichni. A upload článků jde i z tepla domova.

BTW: k zadaným tématům, nevím, jestli nějaký elév dokáže něco napsat o blokování zcizených sim karet nebo o mobilu, který pracuje v CDMA a zřejmě se v Evropě nikdy neobjeví. I když z vlastních zkušeností vím, že se dá napsat článek o mobilu, který ani nedržíte v ruce. Už jsem tak psala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 13. 01. 2005 09:01

Je mi jedno, jestli půjde o redaktora nebo redaktorku.

O úplně novém telefonu nebo mobilu pro jiné sítě se vždy píše z informací, které poskytne výrobce nebo jiné zdroje. V takových případech nemáme přístroj nikdy v ruce. V případě blokování karet SIM jde opět jen o hledání a zpracování informací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  12. 01. 2005 14:50

Kdo si taky prohlíží tyhle stránky Firefoxem, může mi říct, proč se při načítání mobilmanie čeká na "spir.hit.gemius.pl" ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  12. 01. 2005 15:41

Ja cekam zas na nejaky reklamy z ad.adrenaline. Ale uz jsem si na to u Firefoxu zvyk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  12. 01. 2005 16:08

Já mám spíš takový ošklivý pocit, že Firefox poctivě ukazuje, co se v reálu děje, zatímco jiný nejemnovaný prohlížeč si nechá stavovou řádku přemáznout kdoví čím.
ad.adrenalin je mi taky povědomý - tuším při čtení novinek se to objevuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac.  |  12. 01. 2005 16:48

adrenaline.cz a billboard.cz jsou na banery a jiné reklamní otravy. Kdyby to šlo(jednoduše v Mozille), zakázal bych si to. Vždy čekám jen na tohle. Nejlepší je ten baner eurotelu na mobil.cz, kdy z toho vyskakují ty telefony a nejde kliknout na sloupeček s novinkama vedle něj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  12. 01. 2005 18:29

Ja jsem doted pouzival Maxthon, ktery ma vestaveny velmi dobre funkcni blokovani reklam (proste nepovoli obrazky urcite velikosti). O to vic me prekvapilo, ze ve Firefoxu nic takovyho neni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nepp  |  12. 01. 2005 21:02

na ty reklamni mrchy s uspechem pouzivam ve ff ADBLOCK a v ie jsem pouzival ADMUNCHER. Bohuzel to neumi zakazat ty reklamy ve flash

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  12. 01. 2005 16:50

:D Zapalenost nekterych uzivatelu proti Mictosoftu me neprestava prekvapovat. Ale to je jedno, tohle je fakt offtopic. BTW adrenalin je poskytovatel reklamnich prouzku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal_Hron  |  12. 01. 2005 14:44

"Práce, kterou nabízíme, je vhodná pro absolventy škol, dokonce by se dala skloubit i se studiem na vysoké škole (ale spíše jen ve vyšších ročnících a u méně svědomitých studentů)." ...sakra, to mám zas brouka v hlavě.. Ne že bych byl nesvědomitý student, ale nikdy se to nemá přehánět..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  12. 01. 2005 14:38

Plat nenapíšou, protože to není inzerát, ale obyčejný článek, ba co dím, článek, pouhá bleskovčička. A tudíž jsme z obliga, že.
No a ta angličtina bude opravdu nutná, aby budoucí šťastlivec redaktor nepsal takový věci jako "hendikep", protože z nich běhá po zádech opravdu nepříjemnej mráz. Fuj, pane šéfredaktore! Já vím, že to tak asi můžete psát, ale to v Brně neznáte slovo "nevýhoda"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 12. 01. 2005 14:49

Podívejte se občas do Slovníku spisovné češtiny. To je taková chytrá kniha, kterou tady v Brně v případě nejasností často používáme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  12. 01. 2005 15:06

Dobře, s tím Brnem jste mi to vrátil; tušil jsem, že už jen proto bude reagováno
Slovník spisovné češtiny nemám zrovna po ruce a psal jsem už prve, že to tak asi můžete napsat. Nicméně pokud to lze nahradit slovem, o kterém nebude pochyb, že je české, proč to neudělat? Musíme opravdu zasviňovat (promiňte) češtinu těmito výrazy, které tu být vůbec nemusí? Nebo snad je v onom Slovníku napsáno, že "nevýhoda" se ode dne vydání ruší a jednou provždy nahrazuje "hendikepem"? Musím opakovat: fuj, běhá mi z toho po zádech nepříjemnej mráz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 12. 01. 2005 15:12

My ale přece místo „nevýhody“ nepoužíváme všude „hendikep“. Naopak bych řekl, že k tomuto synonymu saháme jen výjimečně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  12. 01. 2005 15:26

Ja s Vami souhlasim, a ikdyby me, slovo hendikep me nijak neurazi :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maslisko  |  13. 01. 2005 09:01

Amen :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  12. 01. 2005 15:18

No a co sakra? Tahle diskuze me fakt vytaci. Lidi si tady diktujou, co jim ma potencialni zamestnavatel napsat do inzeratu? Kde to zijete? Platy se v absolutni vetsine firem nezverejnujou, debata o platu se provadi z oci do oci az po tom, co nabidnete sve schopnosti. Mozna vas zklamu, ale platy se opravdu nepisou do diskuzi...
A jestli vam beha mraz po zadech, zavrete si okno, ale "hendikep" je spisovny. Doporucuju navstivit http://www.pravopis.cz/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  12. 01. 2005 16:00

Jestli Vás tahle diskuse vytáčí, zavřete si okno ... Žiju v ČR a v inzerátech (některých, to připouštím) se objevuje aspoň orientační číslo (10, 15, 20, 25, ...) Možná, že by Vám nevadilo přihlásit se, projít několika-kolovým výběrovým řízením, dohodnout pracovní dobu, náplň práce atd., strávit tím nemálo pracovních hodin, neřku-li dnů, a pak se dovědět, že za to budete mít 12 hrubého, a když se bude firmě dařit, tak po pěti letech 15. Mně by to vadilo. A na řeči, že prvně jde o to, aby byla práce zajímavá, předem odpovídám: Ano, do určité hranice. Nepůjdu dělat sebezajímavější práci za desítku. Už kvůli pocitu elementární odpovědnosti, jestli mi rozumíte.
Potřetí: Já vím, že se to tak asi může psát. Ale "hendikep" je něco příšernýho. Zvlášť, když se dá napsat "nevýhoda" a není třeba žádná "nosočistoplena".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RS  |  12. 01. 2005 16:56

Dobry den,
nezlobte se, ale jste naivni, kdyz si myslite, ze vysi nabizeneho platu naleznete v inzeratu. Vami uvadene orientacni platova rozmezi v nekterych inzeratech jsou jen ilustraci prislovi "Vlk se nazral, koza zustala cela". Jestlize pracujete v nejakem oboru, rychle zjistite, jakou cenu ma vase prace a o jaky plat si muzete rici. To vse se samozrejme odviji od Vasi praxe a aktualni kvalifikace. Jestlize jste elev a netusite jeste, jaka je vase cena na trhu, pak musite prijmout nabizene misto, vypracovat se a pote pozadat o vetsi plat. Kdyz  pozadovany plat nedostanete od jednoho zamestnavatele, urcite budete mit jako hotovy clovek velkou cenu pro jineho zamestnavatele.
Jednani o vysi platu je privatni zalezitosti mezi zamestnavatelem a uchazecem, kdy po serii pohovoru si i zamestavatel vytvori svoji predstavu o vasich schopnostech, a mohou byt konfrontovany vase a zamestnavatelovy predstavy o platovem ohodnoceni. Par cest do Brna Vas pri vyberu zamestnavatele nepredstavuje zadny velky naklad, kdyz uvazite, ze pri pohovorech se vetsinou rozhoduje o zamestnani, ve kterem par let nebo alespon mesicu urcite zustanete...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  12. 01. 2005 18:27

Konecne nekdo rozumny. Podepisuji se a rikam amen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kodl  |  12. 01. 2005 14:18

slibit vam mohou klidně i víc, dnes je u velkých firem běžné, že vám vyplácí měsíčně "zálohu" , ve výši cca 50% procent platu uvedeného ve smlouvě a zbytek prý dostanete na konci roku po doúčtování . Je vám jasné, že vás pak pustí po 10 až 11 měsících , třeba pro nezvedání telefonů .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 12. 01. 2005 14:25

Tak v tom případě asi nejsme velká firma :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 12. 01. 2005 14:28

Ještě aby bylo jasno: my nehledáme prodavačku do hypermarketu. Než se redaktor zaučí a začne podávat standardní výkony, trvá to řadu měsíců, někdy třeba i rok. Nemáme žádný důvod investovat do nového zaměstnance prostředky jen proto, abychom ho po několika měsících vyhodili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
možný redaktor  |  12. 01. 2005 23:28

Mohu se prosim Vás zeptat, co se jako zaučuje v redakci rok? Pokud umím psát, dostanu úkol a napíšu ho a pokud psát neumím, rok čekat na konečně kvalitní článek asi nebudete;) Hlavní články jsou zde asi recenze, případně nějaké novinky na poli operátorů a k tomu se přece nepotřebuju rok zaučovat...
Jinak bych se chtěl ještě zeptat, jestli je tak moc nutné to dojíždění. Není možné působit jaksi "dálkově"? Je přece jedno, zda článek napíšu doma nebo ve vaší kanceláři (+ doma je efektivita navíc jistě vyšší). Vám musí jít v prvé řadě přece jen o to, aby článek byl v dohodnutém termínu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 12. 01. 2005 23:47

Pokud jste před tím nepracoval delší dobu v nějakém časopisu, tak na sto procent neumíte psát tak, abyste byl hned na stejné úrovni jako ostatní redaktoři. Navíc nenajdete správná témata, nebudete umět efektivně pracovat s obrovským množstvím informací, nedokážete je rychle přebrat a podat čtenáři to nejdůležitější, nebudete zručný po technické stránce (grafika, práce s administrací a dalšími systémy). Nebudete mít navíc informační a lidské zdroje, které jsou pro tuto práci potřeba. A hlavně nebudete mít potřebný přehled.

Opravdu to trvá minimálně několik měsíců, než se do toho dostanete, začnete stíhat a budete plně samostatný. Věřte mi, tuhle práci dělám už šest let a „pod rukama“ mi prošlo hodně redaktorů.

Dojíždění je nutné, vyžadujeme práci v redakci. Příprava internetového a tištěného časopisu je týmová práce plná neustálých operativních porad, řeší se řada věcí, které třeba přímo nesouvisí s psaním: doplňování katalogu, focení, tiskové konference, komunikace s firmami. A opět mluví zkušenost, že s externístou, navíc nezaučeným, se takhle pracuje velmi špatně. Sháníme redaktora, ne externího autora článků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJF  |  15. 01. 2005 21:50

No ono taky slovo externísta mi přijde takové jaksi divné. I když tady bylo asi použito jako zvýraznění původního významu slova, nebo se mýlím? Jestli se tu juen ztrapňuju tak si na mně smlsněte. Mně je to jedno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
►☼♫◄  |  12. 01. 2005 14:05

Tady se vsichni ptaj na plat aniz by neco predvedli:o) Pro redakci je dulezity vykon, ktery podate, a ten potom urcite nalezite ohodnoti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  12. 01. 2005 14:28

Přesně, na penězích přece nezáleží, hlavně když se nadřu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 01. 2005 13:56

Myslim ze financni ohodnoceni neni napsane umyslne, nebot by redakce rada ziskala do tymu cloveka, ktery to dela primarne ze zajmu a protoze ho to bavi, pro penize az v druhe rade :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andreas  |  12. 01. 2005 13:45

A koik je teda ten plat, alespon nejake hrube orientacni rozpeti? Tohle preci v inzeratech obvykle byva.
At vim, jestli ma vubec cenu obtezovat se se sepisovanim zadosti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 12. 01. 2005 13:57

Plat je přiměřený této pozici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  12. 01. 2005 14:26

To je sice hezky diplomatická odpověď, ale když to vezmu podle sebe, tak pro člověka, který má dvacet čistého a další výhody vyplývající v zázemí ve velké firmě, je třeba trochu motivace k tomu, aby vůbec "hnul zadkem" a začal uvažovat o Brně a o tom, že by mobilmanii svým umem nějak doplnil team. Jestliže absolvuje celé martyrium přijímacího řízení a bude ochoten zvolit nějaké dočasné řešení s dojížděním než si najde bydlení v místě, asi ho potom trochu zklame když bude lítat od rána do večera a přinese domů sedumnáct, protože to mohl zůstat tam, kde je, měl by míň starostí a víc peněz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 12. 01. 2005 14:32

Tohle všechno se ale přece řeší až v dalších kolech výběrového řízení a je to také velice individuální. Kde vám u takové pozice hned řeknou, že budete mít základ XXX, prémie XXX?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andreas  |  12. 01. 2005 15:10

Individualni?

Aha, takze kdyz vyberete nejake ucho po skole, tak mu nabidnete desitku s tim, ze bude vdecny za kazdou petistovku premii navic, kterou mu z milosti date. Ale kdyby nahodou nabehl nejaky bouchac s praxi a se skolama, tak to bude jina. Nerikam ze je to spatne, deje se to urcite i jinde.
Co je tak tezke pochopit na tom, ze proste jen chceme znat aspon radove plat na takovem miste? Samozrejme, ze jista predstava tu je, ale kdo vi, jak to vlastne v Brne a v celem Computer Pressu je, treba tam litaji peceni holubi do pusy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 12. 01. 2005 15:17

Přesně tak to je. Pokud přijde redaktor s praxí, který sedne a okamžitě začne pracovat na plný výkon, dostane od začátku víc než člověk, který se bude muset dlouho zaučovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andreas  |  12. 01. 2005 15:23

To je mi jasne. A kolik to pak asi tak bude? Opravdu z Vas dnes nevytahnu byt jen jedinou cislovku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 12. 01. 2005 15:29

Nevytáhnete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  12. 01. 2005 15:20

No ten plat je docela důležitý. Třeba kvůli tomu, aby zájemce věděl, zda z platu poplatí nájem v Brně (+ něco na to ostatní) a jestli tedy má význam i pro zájemce, kteří nebydlí v Brně a okolí, zajímat se o tuto pozici. Ono jet několikrát do Brna, vyhrát výběrové řízení a pak zjistit, že z platu nevyžije, není podle mě úplně ideální situace. Osobně bych zájem měl, ale já bych pořád protežoval Eurotel a Samsung, takže asi nejsem ideální uchazeč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  12. 01. 2005 15:10

Jestli to nebude spis tak, ze vy byste se mel Mobilmanii vnucovat a snazit se predvest, co umite. A ne ze budete tvrdit, ze mate dvacet cisteho (???) a vlastne ani nevite, jestli se vam chce hejbat zadkem. Myslim, ze po takovem cloveku zadna firma netouzi. A otazky platu se urcite neresi na diskusnich forech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andreas  |  12. 01. 2005 15:18

Naopak,

MobilMania se musi snazit vytvorit tak dobre podminky, aby za nich nejaky _kvalitni_ redaktor pracoval. Sice si reknete, ze psat umi kazdy, ale kdyz se nekdy podivate po diskusich a do fora, pak musite nevyvratitelne dojit k zaveru, ze kdo neni dislektik, tak je disgrafik nebo aspon minimalene bere tvrde drogy. A pak hledejte nekoho, kdo zaroven rozumi mobilum a umi i psat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  12. 01. 2005 15:22

Je mi jasny, ze takovejch lidi neni moc (sam mezi ne nepatrim), ale kdybych byl zamestnavatel, s clovekem, ktery na me hulaka ze chce znat budouci plat, aby vedel, jestli ma hnout zadkem, protoze on ma svejch dvacet v mezinarodni fime jistejch, bych se vubec nebavil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marteen  |  13. 01. 2005 14:40

To snad ne! Vy s Vaším pravopisem uvažujete o pozici redaktora? "dIslektik, dIsgrafik"?! Myslím, že jste se sám právě dIskvalifikoval z výběrového řízení, hrubky jsou totiž u redaktora fatálním nedostatkem. Aspoň už vás nemusí trápit otázka platu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  13. 01. 2005 16:22

Gramaticky správně je „Vy se svým pravopisem...“, to jen tak na okraj. Hrubka jako hrubka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VD  |  12. 01. 2005 17:23

Člověče, když tě tak čtu, co děláš? To by mě fakt zajímalo. Já tu sedím od rána do večera, dřu na jednoho, raději nejmenovaného, operátora jak blbec, myslím si, že to nedělám špatně a dostanu osmičku a jsem rád za ní. Kde se dávají takové platy? Taky si myslím, že nějaký ten um mám, kterým bych mohl doplňovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maslisko  |  13. 01. 2005 08:58

... a nedelas ty jen tak nahodou u Contactelu ? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iva.  |  12. 01. 2005 20:14

V zadne SOLIDNI firme ti do inzeratu neuvedou, jaky plat nabizeji za tu kterou pozici. V prvnim vyberovem kole se te ptaji na platovou predstavu. Teprve, kdyz se jim predvedes, co umis a postoupis do druheho kola, tak tam ti teprve reknou konkretni cifru. Je to standardni postup. Naopak v nekterych firmach se stava, ze kdyz prozradis treti osobe svuj plat, nebo plat kolegy, tak muzes za to vyletet.
Tahle prace, co nabizeji na MM, musi byt pro cloveka hlavne konickem, teprve potom ji clovek muze prepocitavat na penize. Proto ten vyraz, abych vubec "hnul zadkem" mi v souvislosti s touhle praci pripada dost ubohy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  12. 01. 2005 13:35

Ach jo... já se snad přestěhuju do Brna. Tuhle práci bych chtěl rozhodně dělat a rád bych se začlenil do kolektivu MM, ale 200 km vzdálenost je docela problém... No nic, nedá se nic dělat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redaktor  |  12. 01. 2005 13:27

A jaky je zhruba plat?Alespon orientacne,30 az 40 tisic?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redaktor  |  12. 01. 2005 13:27

A jaky je zhruba plat?Alespon orientacne,30 az 40 tisic?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 12. 01. 2005 13:54

Jste opravdu tak dobrý? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kodl  |  12. 01. 2005 13:19

Ach jo, skoda ze tam napsali tu zakernou vetu:  Redaktor musí být schopen bez problémů porozumět anglicky psanému textu - bude to potřebovat....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pj  |  12. 01. 2005 13:34

Co je na tom zakerneho? To je dneska nutnost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iamScary  |  12. 01. 2005 13:52

Ono, kdyz preklad nezvlada korektne ani sefredaktor (viz puvodni verze clanku o Skulls.B/SymbOS), tak si s tim nelamejte hlavu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kodl  |  12. 01. 2005 15:00

To je prave to zakerne... Bez ty zatraceny angliny je dneska clovek ztracenej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor