MobilMania spolupracuje se serverem Novinky.cz

Diskuze čtenářů k článku

rhxt9y  |  06. 08. 2003 20:51

No, jestli se nepletu, tak Pravo vlastni Holandsko-Svycarska firma (nebo tak neco). Podle vsech moznych i nemoznych oceneni ze zahranici je to nejobjektivnejsi a nejprofesionalnejsi denik v CR vubec ( a mimo jine ma i nejake ceny za modernost).... A jestli mi chcete namluvit, ze prachy, ktery putujou do kasy nekam do S/NL, tak jsou z toho financovani komunisti, tak pak zbyva jediny vysvetleni - EU=komusti... A to je kravina!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  08. 08. 2003 10:43

Odkaz na nejaky info ohledne oceneni objektivity? Nejlepe aby ten odkaz smeroval jinam nez na clanek Rudeho prava (teda dnes vlastne uz jenom rudeho Prava)..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
C  |  08. 08. 2003 13:37

Nevim, jak vypada Pravo (to bych si opravdu nekoupil, protoze ke mne obcas odezvy na "komentare" v tomto platku), ale Novinky.cz povazuji za jeden z nejlepsich zpravodajskych webu v ČR. Kdysi kvalitni iDnes je stale bulvarnejsi a jeste se to snazi maskovat, Ceskenoviny jsou samozrejme super, ale maji priserny archiv, Lidovky jsou pomale a maji malo zprav ...

Zkuste sem prosim poslat odkaz na nekolik clanku na aspon 3-4 clanky na Novnikach, ktere jsou podle vas "prokomunisticke". A nesmi to byt Baldachyn o Mufovi :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Č.  |  06. 08. 2003 06:34

Ten kdo si myslí,že "Právo" není "Rudý Právo",tak je naivka. Plno bývalých soudruhů redaktorů pracuje pro tento rudý plátek . Pokračujou stejně,jako stará známá KSČ a nyní KSČM. Taky jen malá změna v názvu. Škoda,že budete kšeftovat zrovna s nima.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antifranta Č.  |  06. 08. 2003 20:43

No, budte radi, ze si KSC(M) nechalo aspon nazev... Protoze kdyby se dnes jmenovali treba EDS (Evopska Demokraticka Strana), tak se s nimi kazdej bavi uplne normalne. Takhle si na ne aspon muzete ukazat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  04. 08. 2003 21:59

Souhlasím s textem : "S komunisty se nemluví."

Co Vy další?

 Připojíte se?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mariňák  |  04. 08. 2003 22:26

Yes sir.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Duck  |  05. 08. 2003 06:20

Jděte s politikou  někam, alespoň tady. Co politik to podvodník, ať je to ten a nebo tamten.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.....  |  05. 08. 2003 10:06

Tohle uz se vazne neda poslouchat - vzdycky jsou silene uchylny boje jestli je lepsi Nokia nebo Siemens nebo neco jinyho - tezce poduroven, ale na tohle to vazne nema . Tohle se uz neda ani cist - pokud si chcete pokecat o politice, tak radsi tahnete na xchat a ne*erte tady na MM .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  05. 08. 2003 12:46

ano ano, s komunistama se nemluvi, komunisti se strili!

A souhlasim s nazorem, ze by si Mobilmanie mela tu kooperaci s postkomunistickym platkem odpustit, at tady kvuli tomu nemusime debatovat o politice

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Launcher  |  05. 08. 2003 13:46

S komunisty se nevyjednává.

Jsem smutný z chování Seznamu i MobilManie.

Jan Šafránek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
holba  |  04. 08. 2003 20:51

nechápu, proč vůbec reagujete na provokatéry typu datla. Mimochodem, s komunisty sem žádný kamarád nebyl, v listopadu 89 mrznul na náměstí a vyhlížel lepší budoucnost ( inu, mladická nerozvážnost  ), ale nijak mi to dnes nebrání ve čtení Práva ( mimochodem-ukažte mi na našem současném trhu s tiskem objektivnější deník? ) ani novinek.cz a naopak, i když se mi ani trochu nelíbí zaměření současné MFD a serveru idnes, proč bych kvůli tomu nečetl třeba mobil nebo technet , spadající pod stejný koncern ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krax  |  04. 08. 2003 23:49

Klidne muzete komunisty i volit. Uz to nejsou ti komunisti co predtim. Ted jsou uplne jini. Napriklad za KSC maji jeste M. Maji skvely program a vize. Ze jste mrznul vam preci nebrani volit je (mimochodem-ukazte mi na na soucasnem trhu s politickymi stranami demokratictejsi partaj? ).  A ty basnicky pani Svorcove... To nikdo jinej nema... Hura na meeting.. Hlavne se nenechat otravit provokatery

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  04. 08. 2003 18:05

Boze,co to sem pise za idi*ty?Jsem zvedav,jestli z nich nekdy nekdo cetl Novinky.cz?Asi ne!S KSC(M) to preci nema vubec nic spolecneho (Ti maji preci svoje Halo noviny). No,doporucuji jim sundat z monitoru filtr s modrym ptackem a nekdy taky zkusit jinou adresu nez jen www.ods.cz a nebo www.klaus.cz .Co se tyka Prava,tak sic ho ctu jen velmi malo,ale az na komentare (logicky) mi nepripada nejak vyrazne levicove (a uz vubec ne komunisticke). P.S. A kdyz uz se tu mele o politice,tak me napsosto neuveritelne na*raly vyroky pánů Topolanka a Tlustyho (oba ODS), o tom, jak chteji co nejdrive prodat Budvar americkymu Budweisserovi-pry je to jedina moznost (viz. magazin Euro). No, a Anhauser uz prohlasil,ze okamzite po odkoupeni bude varit v Budejkach pivo jen pro CR,SR a byvalej SSSR!To se mame po volbach na co tesit...  Zboznuju zahranicni kapital na nepravem miste!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobek  |  04. 08. 2003 18:44

Ja se hlasim. Ja jsem jeden z tech idiotu. www.novinky.cz jsem si chtel precist, ale takto typograficky zprasena stranka se proste cist neda, at uz ma obsah jakykoliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  04. 08. 2003 19:02

No, Pavle, myslim, ze o typografii zrovna v predesle diskuzi moc neslo. Ale castecne s Tebou souhlasim, rozhodne mi po graficke strance treba  Lidovky.cz vyhovuji o trochu vice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krax  |  04. 08. 2003 19:41

No, to jste sice udelal uzasny mnozstvi oslich mustku na vsechny strany, ale nic to nemeni na tom, ze 1.) Pravo je pokracovatel Rudase a 2.) Rudase ctou hlavne lidi co jsou hodne doleva, klidne jim rikejme komunisti + sympatizanti.

A podporovat takovy ctivo rozhodne nemusim. A to ani necim, co s politikou nesouvisi. Porad je to Rudas, at pise o Leninovi nebo treba o Siemensech.

Fuck of komunisti, fuck of 'jejich' noviny, fuck of vsichni co jim nadbihaj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  04. 08. 2003 19:47

Prave tohle jsou typicky argumenty

Ale pravda komunisty posbirat a odvezt tam kde se jeste komunismus praktikuje (pro sichr se zbytkem nasi politicke pseudo sceny)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antikomouš  |  04. 08. 2003 16:26

Je smutný že i po 13 letech mají komouši možnost mluvit do politického dění u nás nebo vydávat vlastní noviny ale ještě smutnější je to, že je v tom podporují ostatní (SEZNAM, MOBILMANIA) kteří to podle mě nemají zapotřebí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kladivo na bolševiky  |  04. 08. 2003 17:07

Máte naprostou pravdu, komouši se už zase s...u do všeho a Čecháčkům, tedy většině z nich to vůbec nevadí. Máte asi hodně krátkou paměť, nebo jste spíš v době předlistopadové totality kakali ještě do plínek. Ale rodiče vám měli říct, jaké poměry tu vládly, jaká svinstva bolševici dělali a jak zničili tento národ. A teď se ještě nestydí do všeho žvanit, všude se vplížit a ovládnout. To je podstatou bolševismu. V zemi, kde nikomu nevadí bezpráví, kde bestie nebyly pohnány k  zodpovědnosti a kde stačilo ke svobodě párkrát cinknout na Václaváku klíči, asi nic jiného nelze čekat. Řeči o tom, že Novinky nemají s KSČ nic společného jsou leda k pousmání. Rudnete, milí Mobilmaniaci, možná by to chtělo dát více najevo novou úpravou těchto stránek, více rudé, více žluté, to bude to pravé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  04. 08. 2003 17:11

To ale není problém, můžeme udělat speciální kabátek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ahjo...  |  04. 08. 2003 17:47

Zajimalo by me, jak stare jses ty kladivko... Ale co by me zajimalo predevsim - chtel bych teda videt KOMUNISTICKEJ casopis o mobilech... To jako, ze tohle je napr. T610 nejnabusenejsi telefon na trhu, ale podle redakcniho hodnoceni nema v zakladu logo operatora srp a kladivo a ke vsemu navic nema standardne internacionalu, tudiz je to podle redakce hrube podprumerny mobil??  Jak smesne.....

P.S. Neni nad to se pobavit - dekuji za sqelou debatu - tyhle nazory jsou vazne super - na to nema ani legracky.cz ani fudge a vubec zadnej server

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antikomouš  |  04. 08. 2003 20:01

Jde o to že tento server pomáhá komunistickým novinám aby měli větší čtenost, tzn. více peněz z reklam tzn. více peněz pro komunisty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  04. 08. 2003 14:05

To jste to nemohli sjednotit, když Živě spolupracuje s centrem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  04. 08. 2003 11:50

Takze i Mobilmanie se spaktuje s timhle radobynekomousackym periodikem? Hm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  04. 08. 2003 12:00

Rudé právo už dávno neexistuje. Já osobně zde nebudu hájit ani hanit deník Právo, ale v rámci naší spolupráce je jeho stav, zaměření a koncepce - jak vy říkáte politická orientace -  naprosto bezpředmětná, nemyslíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  04. 08. 2003 12:19

Rude pravo ctou predevsim komousi a 'byvali komousi'. Coz by redakci platku pochopitelne ovlivnovalo, i kdyby v ni nejakou nahodou nebyli lidi, penize, atd. jeste z Rudyho prava. Tim ze s nima spolupracujete je podporujete. I kdyz se v clancich o mobilech politicka orientace nijak neprojevuje.

Rude pravo neexistuje asitak stejne, jako neexistuje KSČ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  04. 08. 2003 12:23

Ale prosím vás, Novinky jsou nejčtenější zpravodajský web na internetu a Seznam je největší portál v Čechách, určitě to jsou všichni komunisti. No a my už jsme vlastně taky, ale nevadí nám to, protože nás tato spolupráce těší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  04. 08. 2003 12:44

Ano, je mrzuty ze s Rudym pravem spolupracuje Seznam. Je mrzuty, ze s komousema 'obcas spolupracuje' prezident. Je mrzuty, ze s komousema spolupracuji nahodile ruzne politicke strany. Je mrzuty, ze se s komousema spolupracuje vic a vic. Prestoze provozuji zavrzenihodnou ideologii. Nejhorsi je, ze to leckoho navic i tesi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  04. 08. 2003 13:06

Pane Votrubo, cetl jste nekdy denik PRAVO? Je opravdu, tedy alespon podle meho nazoru a muzu rict, ze i podle nazoru meho okoli, silne protipravicovy a dalo by se rict, ze i prokomunisticky..........osobne pana majitele SEZNAMu nechapu, vlastne ano, byznis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  04. 08. 2003 13:16

Ano četl, ale jak říkám, se zpravodajskými Novinkami to jaksi nemá co dělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  04. 08. 2003 14:06

Jasně že ne, to jsou úplně jiní lidé, jiné noviny, jiná strana. Ach jo, co jen ty peníze z lidí udělají? Nebo jinak: Co udělají lidé pro peníze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  04. 08. 2003 20:31

Taky celkem sdilim tento nazor, ze Novinky nemaji s Pravem co delat. Novinky jsou on-line rychle zpravodajstvi a politickych komentaru je tam minimum. Jen jsem chtel vyjadrit svuj nazor na Pravo a ve skrytu duse mi i tak vadi puvod Novinek, nicmene to prekousnu a jsem rad, ze MM tam bude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  04. 08. 2003 15:27

Blbost, s komunistama to nema nic spolecneho. Pokud se nelibi tvrde pravicove zalozenym lidem, je to jejich vec. Ale ti co to pokrikuji by se tyto noviny meli napred precist.
Je to jediny denik v CR, ktery nevlastni nemecky kapital !!
Bylo zajimave sledovat co publikovaly jednotlive noviny v dobe tlaku sudetaku na odskodneni.
Pravo bylo jedine, ktere hajilo nase zajmy. Ostatni periodika jen odporne prosazovaly sudetacke zajmy (aby ne kdyz jim patri).
Komunisty nesnasim a jejich stranu bych ustavne zakazal, ale Pravo povazuji za solidni CESKE noviny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  04. 08. 2003 16:06

Jasne, takovy Poldi Kladno taky melo to stesti, ze narozdil od Boleslavske Skodovky cizimu kapitalu uniklo. Pokud si mam vybrat informace ktery maji v pozadi nemce nebo komouse, volim zasadne prvni moznost.

BTW - moznost ze princip kolektivni viny aplikovany na Sudetaky nebyl uplne koser, ta vas predpokladam ani v koutku sede kury nenapadla.. Pravo ji svym ctenarum - prevazne komousum a byvalym komousum, pochopitelne neserviruje..

BTW2 - noviny nejsou od toho aby neco hajily. Maji objektivne informovat. Pokud haji neci zajmy, nedejbuh aby jeste komunisticky, pak je to navic spatny medium.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  04. 08. 2003 19:38

Pokud nejaky noviny vydavany v CR haji vyhradne zajmy nekoho mimo CR, je to hodne spatny medium. Pro vas mozna ne, pro mne ano !

Sam kupuji Dnes, ale prohlasovat ze Pravo je komunisticky platek, protoze v minulosti pred 15 lety byl komunisticky je silne kratkozrake.

Takove Dnes byla kdysi taky "Mlada fronta Dnes" a byla to hlasna trouba komunisticke mladeze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krax  |  04. 08. 2003 19:49

No nevim... Kdyby Dnes byla tehdy tak loajalni, tak ji komunisti necenzurovali  a nenechali po 17.11. zabavit celej naklad kvuli reportazim z demonstraci. A my by jsme se k nim pak nedostali, a s nekolikadennim spozdenim je lidem nerozdavali zadarmo

To srovnavat s Rudasem opravdu asi nepujde

Kdyby se Pravo chtelo od Rudase distancovat, tak se prejmenuji na neco jinyho a prekopou redakci. Bohuzel Pravo je pokracovatel Rudase. A podle toho ma i ty zminovany ctenare.

S komunistama se nemluvi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vLada  |  05. 08. 2003 11:33

Je vtipne sledovat jak na jednu stranu odsuzujete princip kolektivni viny kdyz jde o odsun Sudetaku a na druhou stranu ho radostne aplikujete kdyz jde o komunisty. Presto, jak uz bylo receno: Pravo je v tuto chvili posledni cesky tisk a o komunisty tam prakticky nezavadite (rozhodne ne vic nez kdekoli jinde).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  06. 08. 2003 07:15

Na komouše nenarazíte? A přečetl jste si v poslední době nějaký ekonomický komentář v Rudém Právu? Pokud ne, doporučuji. Politická ekonomie (jak se před 89tým učila na VŠ) je proti tomu slabý odvar!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  04. 08. 2003 16:56

Bohužel už to není pravda. To bylo asi před 3 měsíci. Teď Právo vlastní vydavatel RINGIER, který vydává Blesk ( je to švýcarsko - holandská firma ). Ostatní noviny vlastní různé německé firmy, kromě Impulsu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  04. 08. 2003 19:43

Aspon ze nase noviny napatri kompletne DeDeRonum

Ted tady zacnou nekteri jedinci prohlasovat, ze Svycari jsou stejne komousi a spolcili se s Holandanama a pod vedenim Castrova syna u nas udelaji prevrat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  06. 08. 2003 22:10

Nemate pravdu. Pravo vydava Borgis a. s., jejiz majoritni vlastnik je stale sefredaktor Porybny (napr: http://www.praguepost.com/P03/2003/Art/0605/news2.php). O prodeji Ringieru se sice spekulovalo, ale pouze v souvislosti navazani spoluprace mezi Pravem a Bleskem pri prodeji reklamy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  04. 08. 2003 15:57

2Tomáš Votruba: Komunisto!

dejv

PS. Co z těch lidí nevypadne, jste zaplacený Nokií,pak komunistama a bůhví s kym to ještě pečete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  04. 08. 2003 16:08

Oni uz je komunisti i platej? No co z Vas jeste nevypadne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  04. 08. 2003 16:56

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  04. 08. 2003 21:53

Opravdu pubertaci jako je tady Votruba, by se ke komunismu a veci kolem toho vubec nemeli vyjadrovat. Radeji se zeptej sveho tatinka, maminky nebo dedy, co ta sorta lidi byla zac.

On totiz "pan" Votruba, kdyz padl komunismus jeste chodil snad do skolky... No klidne se pochlub kolik mas roku! Ale ja se tvemu vyjadrovani k temto vecem muzu jenom ironicky smat....

Alien

...vime vsechno o vsech....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
holba  |  04. 08. 2003 22:37

tak nám nejdřív pověz, aliene, kolipak roků máš ty - když už nám chceš lustrovat a prověřovat redaktora Votrubu, není-li náhodou kryptokomunista či snad puberťák, a nařizovat, o čem má a nemá mluvit,( kdoví proč mi to připomíná doby dávno minulé ? ), ty stará strukturo !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  04. 08. 2003 22:47

Má to nějakou souvislost s tímto článkem, popř. s diskusí? O režimu jsem neřekl ani slovo, jen se snažím ubírat komentáře správným směrem, tohle tu vážně nepatří.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 08. 2003 10:41

2Alien: Ty jsi vážně tu ironii nepochopil? Pokud ne je to velmi smutné, to co sem píšeš sem už opravdu nepatří a je to trapný.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
agile  |  06. 08. 2003 19:55

Je rozdil mezi nejvetsi a nejctenejsi. V puvodni zprave je uvedeno, ze Novinky jsou nejvetsi, coz se mi zda jako zavadejici. Mozna jsou nejctenejsi, ale to neznamena ze jsou nejvetsi. Nebo jste schopen dodat nejaka cisla, ktera by srovnala velikost Novinek a dejme tomu treba iDnesu, co se velikosti tyce?  Tezko...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fatrix  |  07. 08. 2003 09:15

Pane Votrubo, pokud neumite odpoved jako profesional, tak tak radeji necinte. To snad nemyslite vazne co jste napsal. Podle vas by tedy paktovani treba s masovym vrahem bylo OK a jeste by vam to nevadilo, hlavne kdyz by byl nej, nej, nej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor