Motorola dnes oznámila své finanční výsledky za první čtvrtletí roku 2006. A docela se jí dařilo. Tržby meziročně vzrostly o 23 % z původních 8,16 miliardy za první čtvrtletí roku 2005 na současných 10,01 miliard dolarů.
Zejména se dařilo segmentu mobilních zařízení. Obrat této divize vzrostl meziročně dokonce o 45 % na 6,4 miliardy dolarů. Provozní zisk divize dosáhl výše 702 milionu ve srovnání se 440 miliony za první čtvrtletí roku 2005.
Za první tři měsíce roku se prodalo neuvěřitelné množství 46,1 miliónů mobilních telefonů, což znamená nárůst o 61 % oproti stejnému období loňského roku. To se podepsalo i na výrazném nárůstu celkového tržního podílu o 4,8 % na celkových 21 %. Nejvíce se na tom podepsaly úspěchy značky na trzích v Číně, Indii a Africe. Nadále si Motorola drží a posiluje pozici jedničky na trzích v Severní i Jižní Americe, v Evropě si upevnila druhou příčku za Nokií.
Za svůj úspěch vděčí mobilní divize Motoroly především originálnímu a velmi oblíbenému designu svých telefonů.