To když jsem kdysi našel chybu v samoobsluze Vodafone, která umožňovala připojit se pod jakýmkoliv číslem s admin oprávněním, tak mi poslali jenom firemní tričko Ale neoznamoval jsem to kvůli penězům, ale proto, že jsem tam měl tehdy taky číslo a chtěl jsem to bezpečnější a bylo to krátce po Oskarovi a tak jsem měl k operátorovi kladný vztah...Dnes bych jakéhokoli operátora chtěl pořádně podojit a za tak závažnou chybu chtěl nejmíň mega nebo bych si nechal zaplatit někým druhým (třeba novináři). Protože opěrátoři jsou nenažrané swině, jejich "lobbisté" se podílí na schvalování velice podivných zákonů, omezují zde rozvoj technologií a vůbec normální člověk, ať už zákazník nebo zaměstnanec je má proč nenávidět.A jestli je má někdo rád? To možná ano, ale takový člověk si tento názor rozhodně neudrží alespoň 10 let, protože do té doby podrazí i jeho...