Napište článek o svém mobilu a vydělejte si pár stovek!

Diskuze čtenářů k článku

Jiří LÁSKA  |  22. 06. 2003 09:50

Tak dobrá chcete článek o mém mobilním telefonu MITSUBISHI je to super telefon ale bohužel není na českém trhu je pašovaný s POLSKA tak a tet kde jsou ty stovky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kokta franz  |  25. 06. 2003 17:26

jste u mne chytry clovek,,ja mam telefony jen z rakouska ,koupim si,,chvili pouzivam tak mesic a pak prodam a necitim se jako paserak

argumenty tech ostatnich jsou vcelku k nicemu,nejlepe nazory tech chytrych z prahy jenz mi zde vzdy nadaji ale kdyby vedeli kolik z nich ma telefon pasovyny jenz zakoupily v dobre vire ze neni,,tak ti by se divily,,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Macroman  |  16. 06. 2003 14:03

Kolik se vám už ozvalo čtenářů a s jakými zkušenostmi můžeme tento týden počítat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  14. 06. 2003 17:08

Mel by nekdo zajem si precist recenzi na Toshibu 740e??? Abych ji nepsal zbytecne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  15. 06. 2003 06:50

Kontaktujte mě prosím e-mailem, díky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  13. 06. 2003 11:00

A kolik to hodí, napsání takového článku? Třeba ten dnešní o té Motorole hodil kolik????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  13. 06. 2003 11:09

To záleží na mnoha faktorech - např. rozsahu, kvalitě, čtenosti atd. Ale rozhodně to nehodlám řešit veřejně, pouze individuálně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  13. 06. 2003 11:17

A budete mít pak na ten článek copyright nebo ho autor může zveřejnit i jinde? Aby pak na mobil.cz nevycházelo to samé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  13. 06. 2003 11:24

To záleží rovněž na osobní dohodě, ale správně by se po nějakou dobu neměl objevit na konkurenčních serverech. U jiných bychom to možná zkousli, ale ne u Mobil Serveru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drrrak.2  |  13. 06. 2003 07:40

Dobrý den,

mám k Vám jeden takový dotázeček. Jednou jsem kdesi v MM četl o tom, že fotky z displejů pořizujete speciálním programem. Mohl byste mi vysvětlit, jak to tedy děláte?

Stačí poslat odpověď sem nebo přímo na e-mail.

Děkuji a přeji Všem klidný pátek třináctého a hezký nadcházející víkend!

Drrrak.2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  13. 06. 2003 07:44

U mobilů se Symbianem je k tomu speciální software, displeje ostatních telefonů fotíme (za zvláštních podmínek)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrS  |  13. 06. 2003 06:35

Moje informace jsou mírně odlišné. Kolega pro Vás už napsal nejeden článek a finančního ohodnocení se stále nedočkal, takže jestli tuhle akci berete jako lov na beránky, kteří budou psát zdarma, tak přeju hodně úspěchů, určitě se jich dost najde, ale v tom případě bych změnil minimálně nadpis tohoto článku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  13. 06. 2003 06:57

Vy jste už pro nás nějaký článek napsal? A nedostal jste zaplaceno? To, že kolega říkal, je sice hezké, ale účetní chyba se zkrátka může stát. Znovu opakuji, že všechny články, které jsou publikovány na MobilManii (a ostatních webech Computer Pressu) jsou zaplaceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  12. 06. 2003 22:07

Myslím, že zkušenosti čtenářů jsou nedocenitelné. V recenzi se člověk dozví naprosté minimum, které stejně vysleduje z parametrů.

Např. podle recenze na Samsung SGH V200 bych si ho hned letěl koupit, ale teď jsem si s ním 3 hod hrál a je to mobil úplně nanic. Barvičky, animace, design, na to mě nedostanou, já chco mobil používat, ne se na něj jenom koukat! Víte třeba, že když vám někdo pošle např. MID pomocí EMS, nemůžete si ho uložit jako zvonění? Obrázky obdobně. Pomocí IRDA už nejde poslat vůbec nic, MID, obrázek, prostě nereaguje. Jak se posílá foto přes infra na jiný mobil? A tak bych mohl pokračovat hodně dlouho.

Osobně mám Siemens ME45 (již 5. v pořadí, předtím Motorola M3888, T2280R, T250, Nokia 6310i) a mohu prohlásit, že je to zatím nejlepší mobil, co jsem kdy měl. Jako obrovskou přednost bych uvedl možnost s ním po připojení zacházet jako s diskem - lze úplně vše, nahrávat MIDi, obrázky, atd. Pomocí IRDA pošlu třeba obrázek na jiný (rozumný) mobil.

Ohlížel jsem se po Siemens S55, ale dost mi vadí mi externí fotoaparát  (zrovna když ho budu potřebovat, nechám ho jako na potvoru doma...) a poměrně zprasený display .

Teď mě zaujal SonyEricsson T610, ale zatím mi nikdo nebyl schopen takové podrobnosti sdělit. Jak se chová po připojení k PC? Také jako disk? Je pravda, že v organizéru nejde nastavit automatické opakování např. po roce (narozeniny, atd.). Jak je to s přenosem dat na jiný mobil? Lze ve wap prohlížeči vytáhnou např. e-mailovou adresu z adresáře a vložit ji do pole na stránce? Zajímají mě všechny podrobnosti, hlavně rozdíly/výhody/nevýhody oproti "logice" telefonů Siemens.

Uvítám všechny podněty

Díky

Mike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  12. 06. 2003 20:48

Já myslím, že je to výborný nápad. Vždyť jak jinak získáte důležité názory a zkušenosti?

 

k_t_f

:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richman  |  12. 06. 2003 16:15

Píšu obsáhlé zkušenosti s Vertu, pro případ, že by si je z vás někdo chtěl koupit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  12. 06. 2003 15:33

Pisi Gigazkusenosti po nekolika letech s Nokii 3310...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  12. 06. 2003 16:13

Nezapomeň na zkušenosti se zatloukáním hřebíků, zajištěním kola u auta atd... Na to je tvoje nokča fakt dost dobrá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L  |  13. 06. 2003 12:07

Urcite to napis - z toho se myslim stane nejctenejsi clanek na MM :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monika Š.  |  12. 06. 2003 14:57

Ale bylo by to až opadnou horka, minimálně ale až víkend po referendu, páč budu sedět za ČSÚ u počítače.
Chystám sice něco nového na gsm4u.cz, ale to horko mi bere inspiraci a odhání múzáky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luděk  |  12. 06. 2003 12:11

Jsem ochoten napsat recenzi těchto dvou zařízení, pochopitělně včetně zkušeností s komunikací těchto dvou zařízení přes bluetooth. Byl by zájem?

Luděk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  12. 06. 2003 12:51

Zájem by určitě byl, hlavně o N6310i, určitě mi napište.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luděk  |  12. 06. 2003 13:27

Dobrá, tipuji, že zítra bych článek mohl mít hotový.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  12. 06. 2003 11:29

Byl by zájem o opravdu dlouhodobé zkušenosti s mobily Nokia 450, Siemens S6 nebo Ericsson 2618s?

Třeba by si je chtěl někdo koupit, ne? S6 jsem viděl v bazaru za 2 kila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  12. 06. 2003 12:16

Chtěl si říct, že vážil dvě kila, ne?
if(document.layers){document.captureEvents(Event.MOUSEUP);}document.onmouseup=PrxOMUp;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  12. 06. 2003 13:01

Ne ne. S6 má 160g což na svojí dobu bylo sakra málo. BTW S6 ale hlavně 2618s byly na svou dobu telefony disponující funkcemi o kterých se jiným telefonům (ve stejné ceně v té době) mohlo jen zdát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Šantora  |  12. 06. 2003 09:37

Rád bych napsal zkušenosti prave o Siemens MT50, otázka je, jestli by o to byl zájem...

Dave

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  12. 06. 2003 09:50

Já myslím, že to nebude problém, ozvěte se e-mailem a společně se domluvíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Djax  |  12. 06. 2003 11:38

Tak to ani náhodou, o zkušenostech s MT50 mi už zde článek vyšel, docela úspěšný, je na 80. pořadí mezi nejčtenějšími články. Nevím proč by měl vycházet další

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Djax  |  12. 06. 2003 11:47

Tak to ani náhodou, o zkušenostech s MT50 mi už zde článek vyšel, docela úspěšný, je na 80. pořadí mezi nejčtenějšími články. Nevím proč by měl vycházet další

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
9950 :-\  |  12. 06. 2003 12:54

Jak jsi zjistil, kolikátý je článek v čtenosti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Djax  |  12. 06. 2003 13:05

Na třetím užitečném CDčku Mobilit (tm) byl seznam i s pořadím. A jestli o víkendu bude čas, tak vám v pondělí pošlu naprosto vyčerpávající článek o T300. Jen jestli mi ho nezkrátíte...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monika Š.  |  13. 06. 2003 12:53

SE T300, tak to jsem zvědavá jak vychválíš jeho mouchy, které jsem na něm našla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  12. 06. 2003 08:55

Banery mi nevadi, kdyby bylo nejake placeni (rozumne), tak se mu take nebranim a uzivatelske diskuse jenom VITAM!!!! Opravdu neni nad dlouhodobejsi zkusenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  12. 06. 2003 13:03

Žádné placení (ani rozumné) za www stránky. Takovy nápady si strčte někam. Eště je hecujte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  12. 06. 2003 13:58

Ja si teda myslim, ze za 50 Kč mesicne (500 rocne) by byla mobilmaniie úplne o necem jinem - hlavne v rychlosti nacitani stranek, ktery strasne brzdi reklama. Ted kdyz si mobilmanii prohlizim bez reklam je to parada . A mobilmanii zasadne neoteviram zadanim www.mobilmania.cz, ale zadanim www.mobilmania.cz/default.asp a nemusim porad klikat na "jit na mobilmania.cz! .

Spedrat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  12. 06. 2003 14:27

S tou adresou je to do pohody ale s těma prachama už se na to vy*er. Dyk voni to začnou řešit. Ti řikám nic platit nebudu to ku*va ani omylem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  12. 06. 2003 14:44

Kdyb to chteli resit, tak uz to resi, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  12. 06. 2003 14:52

Ja nemyslim aby to tady bylo taplat nebo sem nelez, ale aby byly "dve" mobilmanie: Placena bez reklam a neplacena s reklamama jako ted .

Spedrat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  13. 06. 2003 09:09

Hmm, to radej ne. ET ma taky 2 SMS brany, jednu s reklamou a druhou placenou - jedna horsi nez druha!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  13. 06. 2003 09:08

Presne tak. Kdyz by to zavedly, tak by to bylo mozna za par korun, ale casem by se poplatek nekolikatinasobne zvysil!!! To je temer jiste!!! Radej reklamy, nez poplatky za cteni.

PS: Bohuzel se zda i me, ze uroven clanku MM klesa. A tusim cim to je. Petr Broza uz neni takovy pisalek jako driv - jeho clanky zkratka byly NEJ!!! Ach jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
greenáč  |  16. 06. 2003 10:09

A co řešení ve stylu www.mobilmania.cz/text/ ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lada  |  12. 06. 2003 08:50

Rozhodne privitam zkusenosti nekoho, kdo ten telefon pouziva delsi dobu. Tyto clanky jsou super proti tem, co jsou o tom, ze redaktor mel pujceny novy telefon na 2 hodiny a stihnul jen opsat parametry mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sias  |  12. 06. 2003 08:49

Byl by zajem o delsi zkusenosti se Siemensem S45i? (vlastní flash z S45:))) a s data Nonstop k tomu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  12. 06. 2003 09:13

2Sias: Ač nemám Siemense, se zkušenostmi sem!

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  12. 06. 2003 12:58

Tak tady máš hned 2: ZKUŠENOST, ZKUŠENOST.

Kdybys chtěl další stačí si napsat, mám jich ještě dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  12. 06. 2003 09:35

Kontaktujte mě prosím e-mailem a domluvíme se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sias  |  12. 06. 2003 10:01

tak mail na tomas.votruba@cpress.cz se mi vrátil zpět

<tomas.votruba@cpress.cz)>:
Sorry, I couldn't find any host named cpress.cz). (#5.1.2)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  12. 06. 2003 10:05

To je divné, e-maily mi běžně chodí, zkuste to poslat na tvotruba@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Libich  |  12. 06. 2003 21:05

Tak já jsem napsal článek, který jste dokonce uvěřejnily a honorář žádný. Klidně bych napsal další, ale patrně bych nedostal opět nic. Chápu, že Mobilmania žije pouze z reklam na svých stránkách a čtenáři za její čtení neplatí, což je na internetu běžné. To, že se čtenáři budou podílet na psaní článků je rozumné, možná dostanou širší vzhled a větší spektrum, než jen z pohledu několika stálých redaktorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrolin  |  13. 06. 2003 00:34

Odpoví na tohle někdo kompetentní?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  13. 06. 2003 01:25

Všechny články jsou honorovány, je to opravdu divné, že jste nic nedostal. Pro jistotu mi ještě pošlete vaše údaje (jméno, příjmení, adresu, RČ, číslo účtu atd.) a já to ověřím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Bajger  |  19. 06. 2003 19:31

kolik činí takový honorář?

Alespoň přibližně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sias  |  12. 06. 2003 10:06

moje chyba   Měl jsem tam závorku v adrese

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  12. 06. 2003 11:11

ty si truba...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sias  |  12. 06. 2003 14:47

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  13. 06. 2003 17:28

A co třeba zkušenosti s Acerem n10?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  13. 06. 2003 17:57

Klidně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  13. 06. 2003 18:18

Ok, teď je fungl novej, tak se s ním nejdřív dám dohromady a pustím se do toho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robotyper  |  12. 06. 2003 08:40

Proboha vžďyť tu naskakujou bannery, je tu spousta reklam a ještě bych měl platit za články? A za články jako je tohle? To snad ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  12. 06. 2003 08:44

2Robotyper: Noviny máš taky plný reklamy a zdarma nejsou. (s vyjímkou deníku Metro v Praze). Estli ti to vadí,tak MM nečti né?

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIBorg  |  12. 06. 2003 20:34

Zda se mi to nebo pochopils tento clanek tak že ty bys platil za ten članek jim?Ono je to naopak vyš?Ty něco napišeš a oni Ti daj prachy..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Starý  |  12. 06. 2003 08:15

... aneb okurková sezona začíná.

Jen tak dál - více reklamy, víc článků o ničem a už budete jako www.mobil.cz. Škoda.

Milan.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Amanes Jowanes  |  12. 06. 2003 08:19

..souhlas!

Aspoň ta otravná reklama dyby zmizela

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  12. 06. 2003 08:30

Dobře. Kolik jste ochoten měsíčně platit za možnost číst MobilManii?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  12. 06. 2003 12:55

0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  12. 06. 2003 13:05

V tom případě se musíte smířit s reklamou, anebo přestat MobilManii číst.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  12. 06. 2003 13:24

Reklama mi nikdy nevadila právě proto že vím že díky ní nemusím nic platit. A vo to gou. MM číst nepřestanu ani na Vaši přímou výzvu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  12. 06. 2003 13:49

... a nebo viz můj prispevek vise .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  12. 06. 2003 13:52

Sorry ten prispevek je o kousek niz .

Spedrat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Amanes Jowanes  |  13. 06. 2003 13:02

..záleželo by na kvalitě článků.

Nicméně svojí námitku jsem směřoval hlavně proti reklamě která vyloženě obtěžuje.Jako například úvodní reklama na Eurotel, vyskakovací reklama na Osoní finance apod. Bannery či reklamy v postranních sloupcích mi nevadí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pluto  |  14. 06. 2003 10:40

ufuf, od urcityho mnozstvi reklam zacinam mit pocit ze naopak platim moc Sorry, ale reklamni stranka pred titulni stranou, pak obrovsky vyskakovaci okno a jeste k tomu jezdici posuk pres clanky, to je trochu moc.. To prekonava snad jenom ekonomika.idnes.cz - ktera se vyznacuje tim, ze se kvuli reklamam prakticky neda cist..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  12. 06. 2003 13:48

Tak nepouzivej k prohlizeni stranek IE x.x, ale MyIE2 v cestine a zapni si "Lovce reklam"
Pres MyIE2 se mi stranka na mobilmanii otevre cca za 2-3 sec po kliknuti a to se pripojuji pres gprs .

Spedrat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  12. 06. 2003 14:22

Hoď sem odkaz gde to stáhnu. Ď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  12. 06. 2003 14:57

 Tady . Akorat si jeste v Nastaveni -> Lovec reklam -> Upravit seznam filtrů ... -> Filtr obsahu -> Seznam vyjimek pridej */add/* Jinak ti nepude na mobilmanii odpovidat na prispevky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  12. 06. 2003 15:01

 Sorry, to byla jenom cestina tady uz je to co ma byt a v minulym prispevku jsem zapomnel na jedno slovo na konci prispevku: ........ na prispevky v poradne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  12. 06. 2003 15:26

Dík. Teď nemám čas ale testnu to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  12. 06. 2003 08:29

Vám vadí, že se na MobilManii objevují čtenářské zkušenosti s mobily? Podle mého názoru více článku o tomtéž mobilu z různých pohledů jednoznačně pomůže potenciálním zákazníkům s výběrem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  12. 06. 2003 08:41

2Petr: Nemá smysl s ním diskutovat,ten člověk bude vždy nas*anej a odůvodní to okurkovou sezónou. A nebo zase někdo dorazí s myšlenkou,že vás platí marketing Nokie,SE,Motoroly a ještě mnoha dalších firem . Čtenářské zkušenosti jsou nenahraditelné, v recenzi je těžko najdeme.... jen tak dál.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  12. 06. 2003 12:36

Přesně tak. Díky několika takovým článkům jsem si zmíněné mobily nekoupil a jsem rád. Až uživatel, který mámobil delší dobu, může napsat solidní postřehy. Nechci zde opomíjet megarecenze, ale ty vycházejí vždy příliš pozitivně a na chyby (nedostatky) se trošku zapomíná. Kritický článek dlouhodobého uživatele je k nezaplacení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  12. 06. 2003 13:50

Tak, tak ...

Spedrat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  17. 06. 2003 20:42

100% souhlas. Megarecenze jsou fajn (kromě názvu samotného), ale teprve dlouhodobé používání telefonu odhalí třeba aušusácky provedenou klávesnici, rychle odcházející baterku či drobné chybky ve firmwaru. Asi taky něco napíšu  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jay  |  12. 06. 2003 19:13

Ne, tyhle články čtu pravidelně a osobně si myslím, že jsou velmi užitečné.

Vždycky se najde někdo, kdo bude něco kritizovat, i dobré nápady. Tisíc lidí, tisíc názorů.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  18. 06. 2003 10:40

souhlas, za tyden ci 14 dnu se vetsina chyb mechanickeho typu neprojevi a tez si myslim, ze za tu dobu se neobjevi vsechny chyby firmware..takze uzitecnost techto ctenarskych recenzi po dejme tomu pulroce s telefonem je vysoka!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor