No, nevím, ale mám pocit, že po zavedení barevných linek ze zvýšeným tarifem přicházejí tzv. barevné smsky, kde například soukromá firma si zřídí tzv. sms servis, a klient operátora, který o ní požádá také zaplatí a zaplatí to ve zvýšeném tarifu, čili příchozí sms zpráva už by tedy nestála od 1,- Kč do 10,- Kč, ale i třeba 60,- Kč za jednu doručenou sms zprávu. Docela je i zajimavý odstavec :
"
SMS služby budou zákazníkům poskytovány na číslech 900XXYY, kde XX je identifikace konkrétního provozovatele služeb a YY vyjadřuje cenu služby včetně DPH (například SMS zprávou na číslo 9009915 zákazník objedná službu s cenou 15 Kč). Ceny služeb, které určuje partner a liší se podle typu služby, se budou ve zkušebním provozu pohybovat v rozmezí 3 až 30 Kč. "
Takhle například vznikaly barevné linky například číslo je 900 AB CD EF, kde
AB se určuje výše Tarifu
CD se identifikoval poskytoval služby např. ( ATS Praha, Erika, atd. )
EF bylo účastnické číslo. Například informační linka meteopressu je 900 300900, kde 30 je výše tarifu za minutu, 09 je identifikační číslo poskytovale služby, a 00 je koncové účastnické číslo.
Určitě by to mohlo být i u sms služeb. Rozhodně by zákazník si dokázal spočítat, kolik by stála sms zpráva. Jinak to velice schvaluji, kdyby vznikl nějaký jednotný číslovací plán pro sms služby. Rozhodně mám v tom guláš, když třeba budu posílat smsku na službu T-mobile info na číslo 4616 a teď nevím, kolik mne bude stát vyžádáná příchozí sms zpráva a musí se prostě kouknout do ceníku.