„Naštvaní ptáci“ ovládnou na dva měsíce Česko

Kdo by neznal Angry Birds. Jedna z nejchytlavějších her pro mobily, která se houfně v několika verzích rozšířila prakticky na všechny chytré mobilní platformy. Popularity naštvaných ptáků se chytil operátor T-Mobile a vystavěl na hře svou novou mezinárodní kampaň. Reklamní spoty s "živými" ptáky natáčel poblíž španělské Barcelony a v těchto dnech už můžeme výsledek posoudit v televizi. Cílem kampaně je ukázat zábavnou stránku chytrých telefonů. S „naštvanými ptáky“ se v červnu setkají zákazníci také v Bulharsku, Chorvatsku, Řecku, Maďarsku a Rumunsku.

Klepněte pro větší obrázek
Ptáci z populární hry mají i své plyšové podobizny

Kampaň Angry Birds naživo“ chce oslovit větší počet diváků, kteří přirozeně tíhnou ke smartphonům. Kromě samotných „naštvaných ptáků“ a jejich úhlavních nepřátel, vychytralých prasátek, jsou hvězdou spotů právě chytré telefony. V českém prostředí jde o novinku T-Mobile Move a Sony Ericsson Xperia Play. Využití chytrých telefonů je podmíněno také cenově dostupným datovým připojením: kampaň proto zmiňuje také T-Mobile datové tarify Internet v mobilu.

Léto s ptáky

Ve spotu pořízeném v městečku Terassa poblíž Barcelony si překvapení diváci mohli naživo zahrát se známými postavičkami ze hry – od prasátek v nadživotní velikosti po létající ptáky. Během natáčení mohl každý sám v reálu okusit nakažlivé kouzlo hry Angry Birds. Z kolemjdoucích se stali hráči, stejně jako jediným tahem prstu po displeji smartphonu mohli aktivovat obří skutečný prak a sami se naživo zapojit do hry.

Angry Birds tak na následující dva měsíce ovládnou celou Českou republiku. Objeví se na televizních obrazovkách, inzerátech v tištěných médiích či bigboardech. Kromě toho na ně narazí cestující například v pražském metru, na vybraných zastávkách MHD, kde si hru budou moci vyzkoušet na interaktivní dotykové obrazovce, či ve vybraných zoologických zahradách. Zákazníci T-Mobilu mohou samotnou hru jednoduše stáhnout z adresy www.t-mobile.cz/hra, ostatní ji jistě najdou v příslušném marketu své mobilní platformy.

Od svého uvedení na začátku roku 2009 se hra „Angry Birds“ stala hitem po celém světě a stanovila novou laťku pro úspěšné aplikace pro chytré telefony a mobilní hry. Tento titul se drží na přední příčce v počtu stažení mezi placenými hrami i těmi, které jsou zadarmo. K říjnu 2010 zaznamenal více než 10 000 000 stažení platícími zákazníky. Denně stráví lidé po celém světě zhruba 200 milionů minut hraním této hry, což se rovná 16 letům každou hodinu.

Diskuze (25) Další článek: Na pultech jsou dvě nová dvoujádra (ceník)

Témata článku: , , , , Sony Ericsson Xperia Play, T-Mobile Move, Naštvaný pták, PTAC, Česko, Platící zákazník, Měsíc, Meš