LG má ve Spojených státech silnou uživatelskou základnu. Je to zejména díky dobrým vztahům s tamními operátory, v jejichž nabídkách se modely jihokorejského výrobce pravidelně objevují. Výjimkou nejsou ani modely LG G4 a V10, které se shodou okolností jako poslední před výpadkem distribuce v roce 2016 prodávaly i na českém trhu.
Oba modely bohužel trpí hardwarovou chybou, která se projevuje samovolným vypnutím zařízení a jeho následným pokusem o restart končící v nekonečné smyčce, dokud se telefon nevybije. V angličtině se pro tento jev používá termín „bootloop“. Na vině je zřejmě chybný zavaděč systému, který se aktivuje při každém zapnutí zařízení. LG použilo stejné řešení v modelech G4 i V10, protože s problémem se podle nejrůznějších fór (např. XDA Developers) setkávají majitelé obou modelů.
LG přitom o chybě ví už déle než rok a zatím nepřišlo se žádným konstruktivním řešením. Modely v záruční lhůtě vymění, starší kusy zůstávají majitelům jako nepoužitelná těžítka. Uživatelé si po internetu radí svépomocí a dělají neodborné zásahy na základové desce. Tato praxe už přestala bavit skupinu nespokojených zákazníků, kteří podle portálu Arstechnica.com podali hromadnou žalobu u federálního soudu v Kalifornii. V dokumentu mimo jiné uvádějí, že LG se nesnaží chybu nijak napravit a vadné modely nadále vyrábí a prodává v nezměněné podobě.
Uživatelé žádají svolávací akci, v rámci které by byly všechny modely G4 a V10 buď opraveny nebo vyměněny kus za kus. To by ale LG mohlo přijít v přepočtu na stovky milionů korun. Proto není s podivem, že firma hraje mrtvého brouka, nechává problém vyšumět a doufá, že po obvyklé dvouleté obměně přejdou zákazníci na jiný model, například aktuální LG G6. Ti nejvíc naštvaní ale mohou snadno utéct k jiné značce, která se o ně bude lépe starat.