Kdo je s ním spokojený, tak ať je rád, těch nářků je ze všech stran hodně. Srovnávám jej s držákem ke GO 700.
Nejedná se o kusovou vadu, je to konstrukční záležitost, vady jsou mechanické a zřejmě i související elektronické, možná pomůže nový firmware.
- oproti GO 700 je krátký, tudíž je v octavii, passatu ap. hodně vpředu (je na něj hůře vidět a musí se natáhnout ruka)
- přisávací mechanismus vypadá na první pohled efektně ale musí se hodně kroutit rukou (přes mezipolohu), u GO 700 je manipulace s páčkou mnohem snadnější a rychlejší
- manipulace při vyjímání je hodně nepovedená, uvolňovací tlačítko připomíná styl sovětských budíků Elektronika, u GO 700 to jasně klapne nebo se znatelně uvolní
- u velkého počtu kusů je zřejmě špatně doléhající konektor v držáku zdrojem častých restartů
- kloub po čase nedrží ve fixované poloze (komu drží, tak je lucky man, protože bez držáku je navigace v hrdeli)
Dnes jsem si dal na sklo současně GO 700 a 910 a první klad nového držáku vidím v tom, že znatelně méně vibruje při jízdě (kratší rameno)
Zatím jsem vypozoroval, že zátuhy byly vždy spojeny s držákem, buď v autě nebo na stole,
měl jsem toma celou noc na stolním držáku, zapnuté nabíjení, tom puštěný, ráno jsem jej nadzvedl z držáku a šel do zátuhu,
po resetu hlásil zcela vybitou baterii...
Provádět reset na cestě je otrava, mít po ruce špendlík nebo sponku, navíc čekat na start.
Jdu natankovat nový firmware.