Nejvýkonnějším z nových Androidů je podle testů LG Optimus 3D

Diskuze čtenářů k článku

iqlogic  |  17. 02. 2011 22:52

a kde sa da stiahnut GLBench pre iPhone?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlamsky  |  16. 02. 2011 23:09

a k cemu to vubec je kdyz na tom spustite akorat hov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ultrazoomer  |  16. 02. 2011 21:20

Toto bude vysvetlenie nie vo vsetkych modeloch je exynos ale bude to tov tegrov http://www.gsmarena.com/does_samsung_have_a_tegra... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kozenka  |  16. 02. 2011 19:22

Proboha už mě nebaví číst tady ty komentáře, kde určitě hrozní odborníci píšou jak ten mobil zase méně vydrží a bude mobil nabíjet o 50% častěji. Pokud si tito lidé dobře přečtou o těchto nových jádrech a procesorech, určitě by se tam dočetli, že procesor je úspornější než předešlé i přes vyšší výkon. Ne totiž vyšší výkon znamená vyšší spotřebu, ale to prostě někteří lidi asi nechápou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Micro  |  16. 02. 2011 18:06

osobne si myslim vsetky tieto nadupane hracky budu nanic bez poriadnej podpory vyrobcu a prave preto pojdem do Nexusu S!Ale to je iba moj nazor a nikomu ho nevnucujem
ps:viem o com hovorimmam SGS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomáš  |  16. 02. 2011 17:19

Takže Samsung Galaxy S (1) nemusíme házet do starého železa podle Nexusu S, je na tom fakt dobře, na to, že má jen 41 jádro ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oprava  |  16. 02. 2011 17:59

pochopitelně jen 1 jádro :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nigfire  |  16. 02. 2011 18:18

Jistě že nemusíme, SGS je a ještě dlouho bude parádní stroj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ultrazoomer  |  16. 02. 2011 16:12

Ja si pekne pockam na oficialne cisla kolko to vyzhavi trojuholnikov bol vobec robeny tento benchmark na exynose lebo to galaxy s 2 co bol na mwc mohlo mat len testovaci cpu ale gpu. Jedno jadro mali 400 vyroby 30 mil trojuholnikov teda 4 x 30= 120 co by bolo uz naj vykonnejsie gpu ake sa teraz pouziva ktomu ako poznam samsung tak si to pretaktuje a optimalizuje. Gpu co je v g1 ma v zaklade cca 40 mil tojuhol. a po pretaktovani cca 90 takze tomuto benchmarku by som vobec neveril.Ocakam vykon od 150 do 200min trojuholnkov (triangles).http://www.arm.com/products/multimedia/mali-... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsn  |  16. 02. 2011 15:53

chce to nejaky poradny, overeny a funkcni benchmark, kde by byla srovnana vsechny zarizeni podle vykonu napr. gpu, pak cpu, propustnost ram, jako u PC, ne jen pro informativni ucel, ale hlavne pro lidi, kteri se rozhoduji taky na zakladave vykonu takoveho telefonu, mne se osobne libi SE Xperia Arc, ma vlastni procesor na fotak, velmi rychlou uzaverku, takze snimky jdou porizovat extremne hbite, ale je vybaven jednojadrem 1 GHz a podle odhadu bude stat 14,5 tisic, navic podpora SE je priserna, naposled se vykaslali na cele Xperie a nedaji jim ani upgrade na 2.2
-takze z novych 2 jader bych bral nejspis Samsung Galaxy S2, slusna kvalita videa ve full hd, 2x GHz, vyborny displej se zarivymi barvami, navic jako herni zarizeni je dost vykony, hlavni jsou pro me faktory: dotykova obrazovka, kapacitni, +- 4" , nejlepe amoled (kvuli jasu a barvam), +-1500 mAh baterka, fotak 8Mpix+ , s bleskem, nezakryvam, ze chci telefon hravne na foceni a hrani si s nim, zkratka vse v jednom, dal dvoujadro 1 GHz 1Gb ram, aspon 1Gb vnitrni pamet, nejlepe kovovy nebo antibakterialni povrch, coz sgs2 nesplnujes, plastacek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JohnyAsbest  |  16. 02. 2011 15:37

Konec Androidu se blíží . Nevěříte ?
1. Softwarově není pořádně co vylepšit a když tak nějaké kosmetické úpravy, které se stejně ve většině mobilů nepoznají.
2. Hardwarově sice ano, ale procesor zlepšovat a zrychlovat , a to nejde zas tak rychle, a když - tak kam zlepšovat nebo jak až zrychlovat ? člověk má své fyzické omezení.
3. Designově opět není kam jít ? - zatím vše, co vychází, je svým designem v podstatě beztvará placka.
4. Použité aplikace v mobilu s Androidem vytvářejí dojem neorganizovaného superguláše všeho možného bez ladu a skladu.
5. Materiál a velikost mobilu - čím dál větší a větší displej ? viz např. ten Acer Iconia ? kam to vede ? to už překonává opět fyzické možnosti člověka.
určitě se najdou další výtky, takže Android quo vadis ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  16. 02. 2011 15:45

Všechny body jdou samozřejmě vyvrátit, nemá cenu to ani vypisovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grollw  |  16. 02. 2011 15:46

V 18. stoleti take rikali, ze uz nejde nic vymyslet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krYshuT  |  16. 02. 2011 16:41

neměl by ses spíš zaměřit na sebe? protože tam je toho eště hodně co vylepšit....
nemá smysl se moc rozepisovat, hlavně když většina z těch bodů nemá s OS nic dělat... a že není kam jít? a co Honeycomb?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mno  |  16. 02. 2011 18:48

Ty srandisto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alex  |  01. 07. 2011 23:01

Před pár lety se tvrdilo , že nejde vyrobit procesor s technologií pod 1 micrometr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  16. 02. 2011 14:48

Ked si pozrete cely test tak tam najdete jeden GLBenchmark 2.0 Egypt kde sa SGSII prepadol poriadne... Zacinam pochybovat o jeho vykone, Samsung ho ospevoval donekonecna ze je najvykonnejsi, ze ma 3200M pix/s (Tegra 2 ma 1200M pix/s) a aj tak skoncil tak ako skoncil... Ak je to tak tak ma sklamal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Broker  |  16. 02. 2011 14:13

Je jasné, že systém 2.3 je vyladěnější, ale otázkou zůstává, jak se na tom bude chovat daný Benchmark. Proto bych raději rád viděl, jak se LG s tímto Benchmarkem popere s novým Androidem.
Výhodou Samsungu je, že podporuje 1GB RAM, LG jen 512MB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nucleus  |  16. 02. 2011 15:29

Asi tak nejako. Výsledky Benchmarku pre mňa nie sú smerodajné. Rozdiel tam naozaj nie je veľký. Ale veľkosť RAM dôležitá je. Takže praktickejší sa mi zdá Samsung. Samozrejme záleží na prioritách, niekoho možno viac očarí 3d displej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaccomo  |  20. 05. 2011 04:36

nehci vam kazit radost ale prvne si poradne prectete parametry toho LG ma totis 2 x 512MB to zaprve a zadruhe vnitrni kapacitu ma 8GB tak a co my ted povite panove???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alex  |  01. 07. 2011 22:57

Nikde jsem nenasel ze by LG melo RAM 2x512 a SGS2 má RAM 1 GB a vnitřní paměť 16 GB, co je víc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vejfuk  |  16. 02. 2011 14:13

Jaktoze je LG Optimus One vykonnejsi nez Google Nexus One..?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpolan  |  16. 02. 2011 19:34

Viz výše (Motorola Atrix vs LG 2X), je to dané rozlišením displeje. Optimus vykresluje méně bodů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

A kde je HTC DHD ? Já ten program už mám tak jsem to zkoušel ,ale nikde nevidím číslo kolik jsem přesně získal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiras_  |  16. 02. 2011 14:46

Podle popisu CPU a GPU mu bude v grafu odpovídat myTouch 4G.
Stejně tyhle benchmarky nechápu. Přehrávání fullhd na 800x480 je kapku zvláštní hobby, že by někdo používal mobil jako zdroj pro fullhd TV/display jsem taky neviděl a že bych potřeboval dvoujádro na prohlížení webu, maily atp. si taky nemyslím. Ne že bych byl proti pokroku, ale nejdřív bych radši viděl posun běžné výdrže při aktivním používání z jednoho na tři dny. Pak bych se zaměřil na odladění ROM, protože když si srovnám ty výchozí s tím, co nabízí XDA, tak je to na vyhození SW oddělení výrobců. Až pak bych se vrátil ke zvyšování počtu jader.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grollw  |  16. 02. 2011 19:17
tyvoe  |  16. 02. 2011 12:25

vidím to na znovu "optimalizovanú" rom od Samsungu:D nič čo by update nevyriešil
tie hodnoty sú u všetkych tak vysoke a momentalne neyvužiteľne, že je jedno či OMAP, Tegra alebo Exynos, Full HD prehrajú všetci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 02. 2011 12:22

No taky myslím že tyto testy jsou o ničem, pro mě je jednoznačný vítěz SGSII, v praktickém použité je procesor dle mé uvahy určitě lepší, ( LG O 2X dokáže nahrávat video v 25fps a SGSII to dokáže v 30fps, samozřejmě ve Full HD), což dle mého o něčem svědčí, navíc LGO2X se mi vubec ale vubec nelíbí, vypadá jako strašlivý plasták, což SGSII taky, ale ty plasty jsou líbivé....
prostě SGSII jednoznačný vítěz, sice je LG3D lepší, ale já ho nikde to 3D nevyužiji, takže SGSII ať už jsi tady :D..... a klidně si mě tady pro muj názor ukamenujte.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboshek  |  16. 02. 2011 12:27

Proč ukamenujte ? :D
Jsem s tebou...
Prostě SGSII jednoznačně vítěz s výborným provedením a konstrukci zadního krytu ;)
Nejtenčí - prostě líbivý supr.. a to prohlížení jak je svižné prostě super.. LCD DISPLAY ani nemluvim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martan  |  16. 02. 2011 12:54

Nechcem ti kazit radost, ale procesor a FPS pri natacani FullHD nemusi vobec suvisiet. Napriklad SGS ma pri 720p 30FPS, ale kazdy 4. obrazok kopiruje. Takze ma v podstate 24 rozdielnych obrazkov a 6 kopii. Teda na papieri to vyzera super oproti povedzme N8, ktora ma iba 24FPS, ale v skutocnosti ma SGS tiez iba 24FPS. A stavim co len chces, ze SGS2 pri 1080p to ma uplne rovnako Snad jediny fon ktory realne nataca 720p pri 30FPS je iphone 4. Pokial neberiem nove dvojjadra, tie tiez uz vedia natacat 720p pri 30FPS realnych (SGS2). Aby ste ma nevolali ovcou, ja mam SGS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 02. 2011 13:02

tak to jsem netušil, ale i tak to video je podle mě lepší s 6 okopírovanými při 30fps než bez okopírovaných s 24 fps.....no uvidíme jak to bude :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martan  |  16. 02. 2011 13:15

Praveze to nie je lepsie. Je to neprirodzene mat kazdy 4. obrazok skopirovany. Ludske oko to kvazi sekanie ked vidis jeden obrazok 2x neregistruje, ale urcite je prirodzenejsie pozerat na 24FPS ako 30FPS s opakovanymi obrazkami. Ono ide len o efekt na papieri, kde 30FPS dava ludom dojem ze je to lepsie. Ako je to aj s MPx ci GHz. Lenze o kvalitu uz nikomu nejde. V podstate je to klamanie spotrebitela a nikoho to netrapi, dokonca o tom ani vela ludi netusi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 02. 2011 14:26

jako jo s těmi MHz a MPix souhlsím, že, žě někdy je mín víc, ale s tím videem jsem s kýmsik už debatoval a ten mi zase říkal že pro lidské oko je lepších 30 fps...
Nevím třeba bych řekl u nahrávámí například panoramatu či něčoho pomalého, bych fakt řekl že těch 30 fps je lepších i s tím nakopírovaným, ale třeba u rychlejšího pohybu jako nějaké závody....nevím podle zrdravého rozumu bych řekl že taky lepších těch 30 i s okopírovanými, nevím sice oko je rychlé, že vím že zabírá všechny obrázky( nějaké pokusy se zakázanými podpráhovými záběry) ale když se ukáže dvaktrát stejný obrázek tak bych neřekl že to bere jako nějaké kousnutí..... nevím no :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ioda  |  16. 02. 2011 15:15

A to jsi vyčetl kde, že to víš na 100% V neděli ty telefony vytáhli a Ty už na 100% víš, že oproti samozřejmě super Iphonu to SGS2 dopočítává a to zřejmě že určitě blbě! Informuj až laskavě budou provedeny nějaké opravdu nezávislé testy a budeš to mít pěkně podložené na papíře a ze zkušeností uživatelů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Lukeš  |  16. 02. 2011 19:09

kdyz uz se tu bavite o tom fullHd........tak k cemu ma SGSII FullHD kdyz nema HDMI????to hodne nakrklo od samsungu.....tak se ted naklanim k LG a je jedno jestly 3D nebo 2x

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 02. 2011 19:29

existuje věc která se jmenuje USB kabel a video si dáš do kompu :D..... jinak Samsung to vyřešil nějakou bezdrátovou technologíí, ted si nemapatuju jak se jmenuje, přečti si článek....najdeš :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Lukeš  |  16. 02. 2011 19:35

mozna jo ale na sve samsung televize.......a kde je ta jednoduchost..?prijdes k tv zapojis hdmi a pustis vse video,foto,hry atd......o tomhle ja mluvim....ja sem se rozhodoval kterej si koupim mobil......a proto pujdu do lg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grollw  |  16. 02. 2011 19:50

SGSII ma udajne funkci prenaset video pres microUSB stejne jako predchozi verze I9000, staci pry jen specialni microUSB to HDMI kabel.
http://www.samsunggalaxy-s2.com/samsung-galaxy-s2-hdmi-vi... ...
http://briefmobile.com/galaxy-s-does-microusb-to... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Lukeš  |  16. 02. 2011 20:19

Ale to ma bejt na prenos obrazu mysleno plocha mobilu ale na prehravni videa .....protoze to usb neprotlaci ten datovej tok........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  17. 02. 2011 22:41

A to mi chces povedat, ze cez HDMI ide vacsi datovy tok ako cez USB pri pozerani FullHD filmov?? Ako je potom mozne, ze so svojho ext. disku pozeram neripovane BluRay filmy, kt. maju niekolko desiatok GB???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Lukeš  |  17. 02. 2011 23:05

tak ono to je rozdil......z disku to mas jen zdroj.....a posilas to pres co???HDMI nebo DVI nebo display port.....tam je ten datovej tok.....asi tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Lukeš  |  17. 02. 2011 23:10

HDMI dokáže přenést jedním kabelem vysoce kvalitní video signál s vícekanálovým zvukem při datové propustnosti až 5Gb/s

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ioda  |  19. 02. 2011 22:13

Tak jdi, jdi - - - kvůli videu. Já mám teda na video videokameru. To je logika. Měl by to být především o telefonu a komunikacích ne? A podpora u LG je na ......! Osobní zkušenost!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Lukeš  |  20. 02. 2011 17:49

jo kdyby to bylo o komunikacich tak jsi koupim shitku za 2000 a budu jen volat :).......ale tyhle chytre hracky uz nabizej daleko vic moznosti.........tak clovek chce veci aby tam uz byly a ten mobil je umel proto taky za to dam min. 12000kc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kritik  |  16. 02. 2011 12:12

Tyhle testy vždycky byly, jsou a budou k ničemu :) A to z jednoho prostého důvodu: Pokud telefon funguje tak, jak má (tj. plynule, spolehlivě a bez chyb) ve spojení se svým OS a aplikace vyvíjené pro jeho systém jsou na něm plynulé, nemusí vás zajímat kolik bodů v té či onaké "benchmarkové" věci získal. Vsadím klidně pytel švestek, že navzdory takovýmto testům LG bude mít nejvíc problémů v OS a jeho podpora bude zhola prašivá (jak tomu bývalo doteď) a nejlépe ve finále stejně vyjde Apple se svým odladěným HW+iOS+Apps..
Kdyby nebylo XDA devs., většina Androidích telefonů je zasekaná jak Trautmberg v Alpách a podpora výrobců se dá přirovnat k tragédii (updaty OS vycházejí jak se jim zachce a někdo dodnes nemá ke stažení aktualizaci 2.2 pro SGS)
Jednoduše řečeno - dívejte se na to, jak telefon svižně pracuje se svým OS + Apps a nehleďte na jednostranné testy viz. toto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p4li  |  16. 02. 2011 15:14

Myslím, že toto by sa malo highlitovať a z príspevku urobiť článok, pretože po prečítaní diskusií tu na mobilmánií mam pocit, že zatial jediný človek reálne chápe fungovaniu sveta ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  17. 02. 2011 13:54

Nevim co bys chtel na te reakci ramovat do zlata, kdyz diskuznik zjevne mylne pochopil smysl clanku, protoze jeho smysl nehledal v clanku samotnem, ale v reakcich uzivatelu. Nazory typu "benchmarky jsou na nic, kdyz je system neodladeny" jsou sice pravdive, ale prazdne, bezvyznamne a uz jsme takovych clanku videli milion i ohledne jinych platforem (napr. PC). Takovych blabolu ti tu muzu napsal milion: Kazdy vyrobce by mel udelat jeden telefon v nekolika variacich (s klavesnici, i bez...) a vyladit ho. Vsichni vyrobci by se meli domluvit na stejnych standardech... Kdyby svet byl dokonaly, nebyly by problemy... Klidne si to vytiskni a poves nad postel, jestli ti to udela radost, ale ver tomu, ze realne to tak nemuze nikdy fungovat, protoze vyrobci potrebuji vyrabet porad nove, lepsi v co nejvice variantach a i kdyz treba takovy Apple ma jinou politiku, ktera mu pravda vynasi hromadu penez, tak ostatni vyrobci to takhle proste delat nechteji a chteji radeji jit cestou stale novejsich a novejsich, rychlejsich,pohodlnejsich reseni i kdyz pravda casto ne vzdy uplne pouzitelnych a bezproblemovych. Z tehlete zaplavy novot cerpa i Apple, ktery diky tomu ma velky vyber moznosti, ze kterych slozi svoje bezproblemove reseni (casto pravda hodne omezene), ktere je ale zase jen SLEPENEC z toho, co uz bylo predstaveno konkurenci nebo konkretnimi lidmi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krYshuT  |  16. 02. 2011 16:30

To tvoje tlachání ale nemění nic na tom, že SGS je lepší než iPhone puso :)
Je pravda, že existuje spoustu hroznejch Androidích mobilů, co stojej za starou Belu, ale pak sou tu ty, kam ani nakousnutý jablíčko nesahá :) Já osobně proti Applu nic nemám a kdyby byli iPhony levnější, tak už pravděpodobně jeden mám. Ale neházej všechny Androidy do jednoho pytle, protože to je prostě věc otevřenosti systému a špatným výborcům nezakážeš, aby dělali špatný mobily - třeba s Androidem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Emilia  |  16. 02. 2011 11:59

LOL tyhle testy jsou jen na porovnani pindiku, ale o kvalite uzivani a vydrzi to nic nerika!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 02. 2011 12:04

Spravne.
iPhone rulezzzz.
To jsi chtel rici?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasakr  |  16. 02. 2011 12:20

Ne, testy grafického výkonu o výdrži opravdu nic neříkají. Čekal jsi snad něco jiného?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laala  |  16. 02. 2011 11:54

V nadpisu tohoto článku je "Nejvýkonnější Android" a tak nějak nechápu přítomnost iPhonu a Nokie v tom seznamu. Podle mě ani jeden z těchot mobilů na androidu nejede (pominu-li neautorizované zásahy do těchto zařízení). Asi zase hrušky a jablka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 02. 2011 12:04

Nechapu, co nechapes.
To je test obecne smartphonu, bez ohledu na OS. A nevidim duvod, proc by redakce nemohla vypichnout kdo vyhral.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 16. 02. 2011 13:09

Že je v grafu iPhone a Nokie, to přece nic nemění na tom, že nejvýkonnějším z nových Androidů je LG Optimus 3D...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  16. 02. 2011 16:28

a co tam teda dela ta nokia a iphone? :D...mozna by bylo hodne zamenit Android a smartphone a bylo by to v pohode ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abc  |  16. 02. 2011 18:42

V článku (testu) "Nejvýkonnějším z nových Lamborghini je XYZ" může (třeba pro srovnání) klidně figurovat i Škoda yeti a nikoho to nezarazí. Jenom vás, jelikož to nechápete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboshek  |  16. 02. 2011 11:35

Podle mě by bezkonkurenčně měl být první Samsung Galaxy S II:
-večí výdrž než LG Optimus 3D
-vysší verze androidu (2.3) než LG Optius 3D (2.2)
-Nejmenší hmotnost a tlouška oproti LG Optimus 3D
-Lepší fotoaparát (8Mpx)
-NEJVYSŠÍ HSDPA (21,1 Mb/s) oproti LG Optimus 3D (14,4 Mb/s)
atd.......
U MĚ PROSTĚ VEDE SAMSUNG GALAXY S II !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Orleanus  |  16. 02. 2011 11:39

Lepší foťák 8mpix :D....v tom pripade si kup nejakou cinu s 20mpix a bude to jeste lepsi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboshek  |  16. 02. 2011 11:46

když srovnáš tyto dva telefony vetšinou ve všech je Samsung Galaxy S II výkonější (lepší) posuď sám ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 02. 2011 11:56

V com?
- vykon tu mas pekne porovnany a nevypada to tak, ze by bol SGSII lepsi-vykonnejsi
- vydrz je zatial iba "papierova" ani jeden MT si nedrzal v ruke, ani nepresiel ziadnym testom vydrze, nemas realne vysledky - zatial teoria, blabol...
- vyssia verzia, ok, zatial, prislubeny up na 2.3 aj pre LG 3D (keby aj nie,2.2 mi staci)
- hmotnost a hrubka - ano dva sakra objektivne parametre, ktore hovoria o tom, ktory MT je lepsi... to urcite...
- lepsi foto? vid prispevok vyssie od Orleanusa... nehovoriac o tom, ze realne foto si este nevidel, porovnavas Mpx, nie realnu kvalitu...
- najvyssie hspa ti je bez podpory operatora na dve veci...
Nech je to ako chce, U MNA PROSTO VEDIE LG OPTIMUS 3D!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboshek  |  16. 02. 2011 11:59

Který ti s Technologii 3D vydrží ani ne jeden den :D
Je to dobrá věc ale nabíjet mobil každý den to né ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 02. 2011 12:36

3D nemusim/nebudem pouzivat nonstop, 24 hod denne, 7 dni v tyzdni... Normalne ficim na 2D, 3D pouzijem tam, kde to bude mat zmysel, alebo ked to budem potrebovat... Nemyslim si, ze rozdiel vydrze medzi SGSII a LG 3D bude nejak priepastny... Ale ako vravim, toto je len moj nazor, dohad, realne porovnanie vydrze tu este nemame, na to je este cas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ioda  |  19. 02. 2011 21:59

Cha, cha, chi, chi, cho, cho. Hoši, hoši..... Nevěřím dle mé osobní zkušenostis s Amoled displejem v S. Omnii Pro, že minimálně díky němu baterie nevydrží déle. Jelikož je tento typ displeje mnohem úspornější než obyčejné displeje.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tombik  |  21. 02. 2011 23:01

Inu, nechci do toho moc mluvit ale display u LGO3D by mel byt uspornejsi nez SAMOLED. U LGOBlack tomu tak je...
Pozor, pravdepodobne se netyka Optimus 2X! Aby me nekdo nenarknul

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LiberaleMiguel  |  16. 02. 2011 11:48

I.d.i.o.t.e ! Tady slo jenom o srovnani vypocetniho vykonu a ne telefonu jako takovych... Navic: pocet MPx u fotaku stejne nic nerika o kvalite vysledne fotky. A na co ti je u nas tak rychle HSDPA, kdyz to nikdo z operatoru neprovozuje ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboshek  |  16. 02. 2011 11:55

No však ano výpoteční výkon... procesoru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krYshuT  |  16. 02. 2011 16:20

Boha, sem choděj tak hloupý lidi (bez urážky).
Graf, co vidíš v článku srovnává výpočetní výkon founů, ty srovnáváš foťák a tloušťku mobilu :D srovnej si to kámo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bohatyr  |  16. 02. 2011 11:29

Výkon, nevýkon, stále více se to oddaluje od telefonu. Jsem zvědavý, co nás čeká za "pár" let :) Navíc s výkonem narůstá i spotřeba, takže baterka asi moc nevydrží. Pro mě: je to krásná hračka ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LiberaleMiguel  |  16. 02. 2011 11:00

Texas Instruments proste umi delat cipy ! Jsem zvedavy na "taktovaci pokusy" kolik se z toho procesoru poradi vytahnout. Myslim, ze vzhledem k tomu na kolik se podarilo pretaktovat N900, se muzeme dockat celkem zajimavych vysledku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pk  |  16. 02. 2011 13:02

toto je ale test hlavne grafickeho jadra nie procesoru...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grafika  |  16. 02. 2011 10:41

V benchmarku jsem neviděl nic, co by mělo nějak extrémně vytěžovat procesor. (Výpočty fyziky, umělá inteligence atd...) Většinu tady odedře grafický čip.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  16. 02. 2011 10:27

Hlavně klid, obdoba PC trhu. Syntetické testy je jedna věc, co se mi na tom skutečně rozeběhne, věc druhá. Jsem naprosto v klidu, na svém iPod Touch 4th si jistě stále zahraji graficky nejpokročilejší hry (třeba s enginy Unreal/Rage3D... ) Už je pro to, že vývojáři musí optimalizovat kód pro desítky milionů stejných zařízení, ne pro jungly jménem Android

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stud  |  16. 02. 2011 10:24

To se mi nejak nezda ze vy 3GS melo lepsi vysledek jak ip4.. Neni test jako test..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a.n.d.r.e.w.  |  16. 02. 2011 10:29

mozna to bude rozlisenim displeje..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pk  |  16. 02. 2011 10:37

je to tak.. rozlisenie displeja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
macuser  |  16. 02. 2011 11:17

Hmm, takze cim vyssi rozliseni, tim vetsi zatez a mene bodu v testu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 02. 2011 12:01

Samozrejme. Je rozdil spocitat a vykreslit 153 tisic bodu (3GS) a 616 tisic (IP4).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stud  |  16. 02. 2011 12:28

Aha to me nenapadlo.. Dik a uznavam mate pravdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  16. 02. 2011 20:49

Z logiky nadpisu tabulky to samozřejmé je, z logiky principu "benchmarkování" moc ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
macuser  |  16. 02. 2011 10:23

Ja vim, ze je to trosku mimo, ale jaktoze je na tom iPhone 3GS tak dobre v porovnani s iPad, iPhone 4 a G2? Je to jen otazka, nicim se nevychloubam, aby mi tady zase nekdo nenadaval do ovci. Dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pk  |  16. 02. 2011 10:36

Je to dane rozlisenim displaya. Cim vyssie rozlisenie tym viac vypoctov. To mas ako aj nexus one vs. oprimus one. Ta ista grafika ale ine rozlisenie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martan  |  16. 02. 2011 12:42

Presne tak, to je aj dovod preco Motorola Atrix je na tom tak "zle" v porovnani s LG.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  17. 02. 2011 13:25

Mno to mi pripomina, jak jsem byl celkem zklaman z vykonu Touch HD (CPU 520~ MHz, WVGA) oproti Polarisovi (CPU 400Mhz, QVGA), ktery oproti nemu behal hodne svizne (na obou samozrejme uzivatelske verze ROM s WM6.5.3).
Jinak jsem rad, ze se OMAP po boku Samsungu a nVidie uspesne zaradil mezi nakopavace linych qualshrotackych chcipaku, ktere jsou dobre mozna tak do kalkulacek, ale ne do TOP telefonu moderni doby ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chytrolín  |  16. 02. 2011 10:22

Galaxy S II má omezené FPS na 50

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grollw  |  16. 02. 2011 10:25

Kvuli setreni baterie? Zajimalo by me, jake by melo skore bez omezeni. I kdyz na testech jsem videl FPS kolem 30, coz je od 50 docela vzdalene a vysledky testu nebyly nic moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza20  |  16. 02. 2011 10:20

Podle mě je způsobeno verzí Androidu. Galaxy S2 používá novejší verzi, která je náročnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Texasan  |  16. 02. 2011 10:21

Juchajda - suhajda - LG 3D vyhrava! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 02. 2011 11:46

Narocnejsia??? Pokial si dobre pamatam, tak 2.3 sa chvalila za je vo vsetkych smeroch jednoduchsia, uspornejsia, rychlejsia a menej narocnejsia... Ee, myslim si, ze tym to nebude, 2.3 by mala, co sa zmeny vykonu tyka, vykon zvysit, nie ho znizovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martan  |  16. 02. 2011 12:40

To si teda na omyle. 2.3 je lepsie optimalizovana, takze vsetky zariadenia budu s nou mat lepsi vykjon. Naopak ked LG dostanu aktualizaciu na 2.3, ich vykon pojde este o kusok hore.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaM  |  16. 02. 2011 17:11

je to sposobene tym ze 2.3 nedokaze vyuzivat viacjadrove graficke chipy. to bude vediet az 2.4. Graficke jadro u SGSII ma 4 jadra...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Volha  |  16. 02. 2011 20:52

Tohle omezení platí jen pro CPU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  17. 02. 2011 22:33

A to mas odkial? V mobiloch zatial mame len po jednom grafickom jadre ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor