Já jsem taky u Vodafonu řešil nějaké potíže s převodem SIMkaret a změnou tarifů. Přes telefon jsem to řešil dva týdny, pořád to bylo "do 24 hodin to bude fungovat" nebo "do 24 hodin se vám ozveme", když jsem tam volal za tři dny kde to vázne, tak buď nevěděli o čem mluvím, nebo ten člověk se kterým jsem to řešil před tím byl na dovolené a jeho záskok nevěděl o čem mluvím (pro změnu). Mezi tím mi mimo jiné poslali nějaké modemy které jsem neobjednal a nikdy jsem ani slovem nezmínil že bych je chtěl. Po těch dvou týdnech, kdy jsem začínal mít pocit, že si ze mě dělají srandu, jsem zašel na prodejnu, a tam to najedou všechno šlo, příjemný usměvavý mladík neměl s ničím problém. Sice to trvalo hodinu, dostal jsem štos lejster které jsem obratem propasíroval skartovačkou (vesměs daňové doklady na 0 Kč), ale odnesl jsem si balík funkčních SIMkaret