Poslední dobou Alza opravdu hodně zdražila, ale stává se to trendem. Pokud supermarket zdraží dva měsíce před Vánoci věc ze stovky na stodvacet, a pak ji na Vánoce slevní zpátky na sto, ví, že i tak to lidi koupí, ale tak to je jejich hloupost. Sleduju tak energeťák Big Shock, který ze 16 zdražil tímto způsobem na 36 a v akci se vrací slavnostně na 25,- a čaj Ahmad ze 79,- na 158,- který se vrací tímto na 119,-, takže de facto i ve slevě to máme nějakých 40% zdražení:)) Češi jsou prostě pro marketingová oddělení dárek z nebes, kdy koupí snad všechno a za jakoukoli cenu, neskutečné:) Právě tímto zákaznickým přístupem se postupně téměř u všech prodejců Black friday v Česku změnil na prodej předraženého zboží ve slevách, které opět nejsou, nebo rovnou na výprodej neprodejného zboží, Alza je toho kásným příkladem. Ještě před lety jsem u ní v této "akci" koupit televizor celkem dobrý za opravdu nízkou cenu, dnes jsou to převážně věci, které mají podle ohlasů od uživatelů postupně několik vad a přestávají se prodávat a pod., ale neberte to, když to "slevní".