Nokia aktivně řeší problémy svých telefonů v síti O2

Při přejmenování názvu operátora Eurotel na O2 na displejích telefonů došlo k problémům u některých telefonů značky Nokia - více zde. Operátor se snaží chybu napravit, ale operativně se k řešení problému přidala i samotná Nokia. Více prozradí následující prohlášení:

Společnost Nokia Česká republika dnes zjistila, že změna v síti společnosti Eurotel při rebrandingu na O2 způsobila nefunkčnost některých telefonů typu 6230i, 8800 a 7210. Společnost Nokia začala situaci okamžitě řešit a zjistila, že u všech výše uvedených telefonů je řešením přehrání softwaru a všem zákazníkům, kterých se tento problém v síti Eurotel/O2 týka, tuto operaci provede zdarma.

Pro tento víkend společnost Nokia zajistila pro Prahu a okolí speciální řešení: ve zvláštní otevírací době 8:00 – 17:00 bude k dispozici servisní středisko MobilASk, Praha 8, V mezihoří 2 - u stanice metra Palmovka. Od pondělí budou tuto operaci standardně provádět všechna servisní střediska Nokia ve svých běžných otevíracích dobách. Podle informaci společnosti Nokia by se výměna softwaru mela týkat maximálně několika tisíc telefonu a, jak již bylo uvedeno, bude provedena zdarma.

Diskuze (37) Další článek: Rozpor Vodafonu a Eurotelu o značku Live! je vyřešen

Témata článku: Nokia, Akt, Palmovka, Sít, Telefon, Pro +