Nokia jde po krku ruského blogera. Vynášel informace na veřejnost

Diskuze čtenářů k článku

hal  |  12. 07. 2010 13:59

v clanku sa pise, ze typek to cele odignoroval, ale ja hned na uvodnej stranke vidim tento clanok http://mobile-review.com/articles/2010/nokia-en.shtml...
hal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  12. 07. 2010 14:39

Hm tak to je docela ošklivý od Nokie jestli je to pravda co on tady píše, ale asi to pravda bude. Ale čím víc ho Nokie bude štvát tím horší reakce tento moderátor bude mít Já jsem na tý recenzi N8 fakt nic špatnýho neviděl, jen, že hrozně často až moc přísně srovnával ten prototyp již s hotovýmy výrobky, ikdyž potvrdil že má pouze předprodukční prototyp. Njn nokia se k němu chovala hezky myslela si, že na ni bude recenzovat jen v dobrém a z Eldara se vyklubal zlý chlapeček

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  15. 07. 2010 12:18

Nemám nic proti Nokii. To jen na úvod.
Akorát mi poslední dobou příjde , že místo pár dobrejch řad vyrábí spoustu modelů s trochu pozměněnejma funkcema tady ubrat tady přidat, ale hlavně se nepředat ať toho máme co nej nej.
Začínal jsem na Nokii a je to dávno byli to super telefony a tohle byl jeden z důvodů proč jsem od Nokie odešel: přehršel telefonů s podobejma funkcema který se ve výsledku ničím moc neodlišují. pokud se na jejich adresu snáší kritika (a to nejen ze strany tohohle blogera) měl by někdo začít řešit jestli na tom něco není a né se snažit umlčet někdy né příliž nestranou kritiku na jejich výrobky.Na trhu s mobilní technikou se nedá spoléhat na tradici ,ale musí dělat telefony co lidi zaujmou a to bohužel dnes Nokii moc nejde.A nejen jí kde je Sony Ericsson, Motorolla.....
Ruku na srdce kdo by před pár lety řekl , že se dá převrátit mobolní trh jedním telefonem bez historie jejich výroby s dětskýma nemocema, novým operačním systémen atd...?
Kdo z Vás znal pořádně Samsung nebo LG před 5-6 lety?
Proto by se pánové v Nokii měli ptát?? Nezaspali jsme na vavřínech ? Děláme něco špatně ?
Nemá ten ruskej rejpal tak "trochu" pravdu.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kolemjdoucí  |  10. 07. 2010 16:37

Neznám ho, vyhledal jsem si jeho články ohledně Nokie N8, protože právě tenhle telefon mě zajímá. Jsou psány se zaujetím proti Nokii. Nejvíc mě zajímala informace o revolučním fotoaparátu Nokie. Nejen, že jsem se nedozvěděl víc, než v jiných článcích, přestože odstavec o fotoaprátu byl mnohem větší než jinde, přesto na informace chudší než jinde, ten foťák nepochválil, plácal tam nesmysly, že Samsung a Sony mají podobný, ale ještě si dovolil použít obrázek zadní stěny z jiného mobilu, zatímco ostatní obrázky měl originální. Odhaduji to na záměr a Nokiii se vůbec nedivím, že toho šmejda chce umlčet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  11. 07. 2010 00:29

Ted jsem dočetl ten jeho článek o N8. Musím říct, že kdybych o N8 vubec nic nevěděl achtěl bych dobudoucna symbian (což chci ) Tak by mě ten jeho článek aji přesvědčil, že N8 bude dobrý telefon. On to vždycky hezky popisuje co to umí a že je to dobrý krok od nokie, ale zaujatě potom nakonci vysvětluje, že je to jen pruměr oproti konkurenci Ten fotoaparát- on nazačátku napíše, že ho nemůže ještě komentovat protože je to jen před produkční model, ale stejně si ho kekonci podá, že fotí průměrně a srovnatelně s konkurencí. Něco řekně a pak to stejně řeší!
K systému se správně vyjadřuje, že pro stávající majitele symbianu to bude obrovský skok, ale zase to strašně moc srovnává s konkurencí, pousmál jsem se nad srovnáním s Badou, kde píše, že je s ní srovnatelná, ale bada má v určitých místech navrch (což si o badě vubec nemyslím )
A co bych k tomu jeho článku napsal závěrem? Ikdyž uznává, že měl v ruce jen prototyp, tak ten mobil docela tvrdě srovnává s modely, které jsou již komerkční a prodávají se. Systém nebude tak rychlý jako je android nebo iPhone, ale bude určitě rychlejší, než je prototyp, který testoval. A kdo ví jak starý prototyp má? Minimálně 5 měsíců před vydáním na trh. Víte kolik neřestí se dá za tu dobu vyřešit ?? Takže nehažte zatím N8 do stejného pytle se "starým" s60 5th. Nokia má ještě co dohánět, ale je na dobré cestě a v tom jsem přesvědčen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  12. 07. 2010 13:37

což si o badě vubec nemyslím
.
ty si to nemyslis, on si to mysli... dva opozitne nazory...a? ...koho mame odstrelit?
nebudes tak nahodou aj ty zaujaty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  12. 07. 2010 14:24

Jo dá se říct, že lehce zaujatý jsem, ale ne tak abych neuznal chybu Ale nedá se to nazvat zaujatostí, jen nemám rád předčasný klamání lidí a ten moderátor je 100% zaujatý proti nokii. Bada zatim není moc dobrej systém, píšu zatím, moc ho nesleduju tak je pravda, že nemůžu posuzovat a je možný že by mě zaujala, ale pořát si myslim, že symbian a ještě k tomu tento S^3 je minimálně na stejné urovni jako je momentálně Bada. Kouknu se po nějakých přesných informací a třeba změním názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jackoneill  |  09. 07. 2010 17:33

Přesně důvod, proč tohohle člověka neuznávám jako profesionálního redaktora/novináře, ale jako amatéra. Tahle věc s Eldarem se táhne už dlouhé měsíce, dávno od loňského léta/podzimu, kdy si neautorizovaně obstaral N900 a pak o ní psal bludy. A od té doby to jede, jak na běžícím páse. Dokonce jsem psal o tomhle tady na foru a prej, že jestli vím "kdo je Edlar?". Samozřejmě, že vím - neférovej hráč. Může mít v recenzích obrázků milion, ale když dělá, co dělá, je mu to prd platný. Jestli ho někdo bere seriózně, nevím proč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef Remen  |  09. 07. 2010 22:06

ked napise neprijemnu pravdu o tom, ze Nokia poslednu dobu produkuje shity, tak je neferovy hrac a amater? Pravda boli, ja viem. Lenze pravdou je, ze z Nokie poslednych par rokov nevypadlo nic, co by mohlo konkurovat inym produktom (mozno tak chlebu s maslom).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 07. 2010 22:53

Tak určitě má v mnohém pravdu, ale ve svém článku napsal, že nechce srovnávat rychlosti Android Froyo protože je ještě brzy, ale Symbian 3 a N8 odsoudí hned a to má v ruce bůhvíjak starej prototyp...to o něčem trochu vypovídá... nevadí mi, že píše o produktech, který nejsou na trhu, to je jenom dobře, ale měl by psát pouze fakta a recenzi nechat až na dobu kdy bude mít v ruce finální produkt...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  09. 07. 2010 23:18

Jo, ale to by to nemohl psát o před před produkčním prototypu, to potom si to přečtou takoví lidi jako jsi ty a hážou na nokii neprávem špínu!!! A oto nokii jde a ještě když má smlouvu s konkurencí a posílá jim tajný informace... Prostě nepravá hra to je nic jinýho Nedotykovej symbian co já vim je bezkonkurenční, že nokie odflákla 2 modely dotykáče z ní nedělá trosku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef Remen  |  09. 07. 2010 23:43

nepravom spinu? ALe no tak. Ukaz mi jediny model Nokie z poslednej doby kde by:
1.) Bol spickovy operacny system pred konkurenciou (Symbian nim nie je, Maemo takisto nie)
2.) Bol by spracovany na spickovej urovni – bez lacnych plastov, s vysokou odolnostou a spickovou obrazovkou
3.) Nemal by obrovske problemy so synchronizovanim, tuhnutim, riadnou podporou datovej komunikacie na urovni Androidu ci iPhone (spickovy browser, spickovy mail s Exchange podporou PRIAMO, s podporou push, s podporou caldav a carddav priamo atd.)
4.) Obsahoval by konkurencie schopny app store aspon na urovni Android Marketu (na Apple App Store nema ale nic) a prinasal by skutocne spickovu podporu aplikacii takmer na urovni desktop verzii + poriadne SDK pre vyvojarov
Som zvedavy ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 07. 2010 00:09

Ale tady nikdo netvrdí, že Nokie všem v oblasti smartphonů utíká... Jde spíš o to, že je nefér hodnotit produkt, když ještě není hotový. Třeba to bude totální pecka ze který se všichni posadíme na zadek. A možná taky ne, ale todle můžeme hodnotit až bude k dispozici finální produkt a né půl roku starej prototyp...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jackoneill  |  10. 07. 2010 00:38

Vy prostě nerozumíte tomu, o co tady jde a jste asi natvrdlej. Ať si píše o Nokiích, co chce. Ale ať to dělá u finálních produktů s finálním firmwarem a ne u prototypů s nedodělaným firmwarem, které podezřele získal, kdo ví kde (a jak).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef Remen  |  10. 07. 2010 06:30

To beriem, v tomto mate pravdu a Nokiu chapem. Plati to aj k prispevku Petra Necasa.
Otazkou skor je, preco to Nokiu doteraz netrapilo a zacali to riesitaz po velkej kritike E52 (myslim) a N900

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
georg.3javascript:__doPos  |  10. 07. 2010 13:12

ale pozor....tezkej fanda Iphonu. pokud ti vadi nokia, tak zmizni....ze mas iphone nikoho nezajima....proc ma iphone vic problemu jak nokia? to mi odpovez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  10. 07. 2010 13:16

hehe zajímavý mám tablet n810 a telefon n900 a zatím jsem lepší operační systém než je maemo v žádnym telefonu neviděl takže se vrať nazem seš tu akorät k smíchu xD xD xD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JohnyX  |  10. 07. 2010 15:21

K smíchu jsi ty há há há
N900 je krám krámů krám co mu ani nevydrží jeden den baterka.
Měl jsem jí 5 měsíců, udělal update a pak jsem ji zahodil
jsi k smíchu až mě z tebe bolí břicho :D ........ podívej se jak funguje iPhone nebo Samsung Wave a pak si vyper trencle jak se z toho po....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
haha  |  11. 07. 2010 00:01

tak si kúp ten iphone hoci aj biely,ak ho pravdaže aplle vôbec dokáže vyrobiť a buď spokojný aký si k o k o t

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  11. 07. 2010 12:09

uz len tvoje porovnanie Wave a N900 o niecom svedci ... N900 si videl akurat tak na obrazkoch na nete a precital si si par recenzii alebo skor prvych dojmov ... na co vyvolavas zbytocny flame??? clanok vobec nie je o iPhone je o Nokii tak sa toho drz a nezasier*aj to tu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  12. 07. 2010 13:32

mal si Wave v rukach? ......tak neprepinej!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  11. 07. 2010 10:01

S tymto suhlasim, i ked nerad ... Nokia uz dlhsiu dobu nevydala nieco, co by sposobilo wooow efekt ... vyzera to tak, ze mala hodne vela stareho HW a konecne sa jej minul bo N8 vyzera papierovo naozaj slusne ... poriadny CPU, GPU i RAM ... na druhej strane si vezmi doby Nokie N95 ... kde boli ostatni??? Prakticky nemala konkurencie a valcovala vsetko na okolo a dodnes je to slusne vybaveny MT i ked nie je coolovo dotykovy ... a Nokia ma zas kusok inu politiku ako Apple napriklad, Nokia vyraba desiatky modelov a nie jeden ako Apple, Android je zas len OS a Google ziadny MT nevyraba ani nenavrhuje ... a Nokia toho dokazala na poli mobilnych komunikacii omnoho viac ako taky Apple ci Google, takze si nezasluzi ohovaranie aj ked jej to na poli hi-end telefonov v poslednej dobe moc nejde ... ale vsetko sa moze zmenit a uprimne jej to prajem zasluzi si to ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef Remen  |  11. 07. 2010 17:04

zasluzi si to len ten, kto inovuje a nespi na vavrinoch. Co Nokia hodne dlhu dobu robi.
Nokia toho mozno dokazala viac predat, ale co sa tyka vyvoja a pokroku, tak dlho nespravili vobec nic. Apple aj Google su novacikmi, zato o to dravejsimi a snazivejsimi. V tomto businesse je zostavanie v minulosti pri starych veciach cesta do pekiel. Kedykolvek nastupi niekto iny, kto ta prebije. Uspech si zasluzia prave snazive spolocnosti, nie niekto len preto, ze tu je dlhu dobu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JohnyX  |  10. 07. 2010 15:22

Přesně tak. Nokie jsou KRÁMY a N900 je tuplem neschopný KRÁM. On to aspoň řekl upřímně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  10. 07. 2010 20:57

Uklidni se, takovýto řeči patří do diskuse o iPhonu tak at tam i zustanou. Nešlo by to bez vulgarismu a naprostého nevědomí v mobilním odvětví? Nekomentuj slovy co ti napovídal kamarád, kterýmu to napovídali kamarádi, mluv o faktech a předem si svý informace dokaž. Co já vim, tak jen minimum uživatelů N900 si na ni stěžuje, ale většina si ji vychvaluje. Taky kdo by čekal na fórech o androidu nebo iPhonu nějakou kladnou reakci na nokii, všichni zaujatě pletou pátý přes devátý uplný nesmyslnosti. Já bych osobně si nedovolil takovýto řeči vubec ze sebe sypat, když už komentuji např. neduhy iPhonu tak mluvím čistou pravdu která je potvrzená i uživately iPhonu, jen většina to ignoruje.
N8 nebude nějaký trhák, určitě neposadí nikoho na zadek jak to tu bylo napsáno, ale bude to určitej pokrok oproti starýmu systému s60 5th, který se poskládal doslova narychlo ab bylo co do dotykáču, ale i to není žádná hrůza, systém nemusí být tryskorychlej, hlavně, že vyhovuje uživateli. Nevyhovuje vám? Tak si ho nevšímejte a nehažte vulgarity do slušných diskusí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  11. 07. 2010 10:02

pekne napisane ... jeden z mala rozumnych ludi ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastimil  |  09. 07. 2010 15:38

Tak toho Rusáka znám. Něco mi přišlo i dost přikreslené.
Mě je to stejně celku jedno já to většinou řeším až je telefon na trhu. Pak se rozhodnu co koupím. Toto co on povídá není ještě ofiko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aiden  |  09. 07. 2010 15:13

"ruské autority"? to asi myslí mafii, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T-man  |  09. 07. 2010 14:43

Nokia.Maniak: Co to meleš za kraviny, ty jsi Čech a určitě jsi větší paskud než on. Ten chlap má PŘEHLED, kdyby to byl Amík, tak se budeš rozplývat jaký je to borec!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 07. 2010 14:53

presne tak ! Pro mne osobne je to typek jak cyp !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nokia.Maniak  |  09. 07. 2010 13:46

Co by jste čekali od Rusáka...............nikdy nic dobrýho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aiden  |  09. 07. 2010 15:15

Co byste čekali od Nokie, nikdy nic dobrého

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slovan  |  10. 07. 2010 23:41

vrať sa na iphonemaniu a tu nezavadzaj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uk  |  09. 07. 2010 19:06

co, rus... ale ukrajinec, to je pravý zmetek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wjig  |  09. 07. 2010 10:21

když jsem četl recenzi Nokii C6 od mobile-review, zdálo se mi to nějaké divné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mk  |  09. 07. 2010 08:13

Ultimátum vypršelo před měsícem a půl, to se stále ještě neví, jak to dopadlo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 07. 2010 08:39

No Eldar samozřejmě nic nevrátil(ani na výzvu nijak nereagoval) a tak Nokia požádala Ruské úřady a pomoc s vymáháním přístroje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kenny  |  09. 07. 2010 09:10

sorry, ale cetl jsi ten clanek???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  09. 07. 2010 05:40
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor