Nokia k fúzi Benq-Siemens: Dva krocani nikdy nebudou orlem

Diskuze čtenářů k článku

maxik  |  17. 06. 2005 12:52

TAk tohle mě pobavilo. Že by za rýsovacíma prknama seděli manažeři a ředitelé vyvíjeli SW pro svoje poruchový telefony, se mi moc nezdá. Po tomhle výroku pujdou do kytek o to dříve.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mhn  |  17. 06. 2005 14:31

Tomu neverim, siemens od rady 45 nevyrobil nic dobre, myslim porovnatelne, vzhladom na dobu, k rade S45, S45i, ME45. A to som/bol som/budem? fanusikom siemensu. To co teraz davaju na trh skoda reci. Dodnes si maily v klientovi neporadia s diakritikou.Zasadna chyba.skoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
romulus  |  17. 06. 2005 18:33

Mailové klienty Siemensu si neporadí s diakritikou CP1250, používají UTF8. Ale zase podporují skvěle práci s přílohami, což se zase nedaří jiným výrobcům. Ale to sem nepatří...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nortonek  |  17. 06. 2005 16:53

Ale uvědom si,že nezáleží na tom,jak deisgner navrhne telefon...nebo jakej bude FW,ale na tom,jakej bude mít firma marketing a jakou bude prosazovat politiku prodeje.Právě Nokia je tím zářným příkladem...designer změní tlačítka...Nokia vydá nový telefon,se stejnýma funkcema,jako ten předchozí...oba budou neuvěřitelně předražený,ale stejně jejich úspěch bude velkej.A je to právě jejich skvělím marketingem.To je totiž taky to jedinné co Nokia umí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wishmaster  |  17. 06. 2005 10:58

"úspěch (nově spojených) výrobců záleží na schopnostech manažerů a vedení." Vím, že to tak (bohužel) je. Stačí si vzít značky, co rvou reklamu všude možně, dělají výrobků umělá pozlátka a zaujímají první místa prodejnosti. Neměl by spíše úspěch záležet na tom, co uživateli můžou nabídnout? Siemens dělal poctivé telefony, které nabízely velké množství funkcí a vždy ještě se zálohou vítězil poměrem cena-výkon (to tam navíc nebyly zohledněny patche a servisní funkce, které vyzdvihují telefony ještě o řád výš) a měl problémy. Nokia vyrobí prakticky to samé co před půl rokem, narve prachy do reklamy a má vystaráno. (Vím, že tak jednoduché to není, ale jistá názornost v tom je). Jak tak vidím, stále častěji určují úspěch spíše schopnosti manažerů, než schopnosti výrobků - lidi dají víc na to, co je vidět na první pohled.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  17. 06. 2005 09:30

Takovéhle silné kecy předvádí většinou ten, kdo má strach - aby ho zakamufloval.
Nokia je minimálně posledních 5 let zcela neplodný výrobce telefonů, nevypadlo z něj nic, co by stálo za řeč. Jediné, co inovují, jsou barevné a blikající kryty, plus designové a technologické úchylárny, ze kterých žádná neměla valný úspěch. Jediné, z čeho Nokia těží, je jméno, které si udělala kdysi dávno, kdy dělala opravdu dobré telefony. Z mého pozorování, většinou si dnes Nokii kupují lidé typu milovníků tepláků Adidas a/nebo managoři, kteří si neumí změnit ani defaultní vyzvánění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  17. 06. 2005 10:37

Moje řeč! Poslední, co se nokii jakžtakž povedlo, byla 6310i. Možná by se měla vrátit ke svému původnímu byznysu - nylonový punčocháče nebo co že to bylo ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tiger  |  17. 06. 2005 11:07

Mám pocit že začínala jako pila na zpracování dřeva potom přešli na výrobu kabelů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kašpárek  |  17. 06. 2005 13:59

si delas srandu? kdo dela nejlepsi symbianove founy, a kdo ma vzdy nejvyssi verzi symbianu? kdo ma v tolika modelech EDGE (a UMTS)? kde je siemens? kde je SE? a kde je motorola? si nejdriv srovnej zakladni fakta...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  17. 06. 2005 14:40

Kdo by měl mít nejnovější verzi symbianu, když ne ten, kdo ho koupil Za tu dobu, co ho vyvíjejí, ho dokázali oproti Epocu z Psiona totálně zprznit, viz. komunikátor... Navíc smartfony se Symbianem kromě Nokie už nikdo nevyrábí.
Kategorie "nejlepší symbianové fony" je tudíž něco jako "nejlepší auta s dvoutaktním motorem".
BTW, parametry opěvovaného 6630 jsou na smartphone směšné - paměť 10MB! To má (dokonce lehce víc) i "dumbphone" Siemens S65!
Dále pak si uvědom, nakolik se "tolik modelů" liší - ve spoustě případů krytem, a možná nějakou zakázanou funkcí ve firmware. Kolik telefonů Nokia doopravdy dělá?
EDGE má Motorola Motorola V547 a V635, z komunikátorů Tréo 650.
A představené novinky Nokia 1110 a 1600 - ty stojí skutečně za to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  17. 06. 2005 15:16

Omluva, ještě se se Symbianem vyrábí Panasonic X700, ale naživo jsem ho nikdy neviděl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  16. 06. 2005 22:26

ja teda fandim S-B spojeniu, snad sa im podari trosku ohrozit postavenie Nokie.
Take velkohube vyhlasenia skor nasvadcuju ze Nokia pochybuje sama o sebe.
Budme ale realisti, tak ako Siemens sam, tak aj Siemens-Benq musi najprv dostat firmu zo straty, takze uvidime...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tiger  |  17. 06. 2005 00:39

Nokie ještě bude prosit nějakého asijského partnera,aby jí vzal pod krocaní křídla V roce 2002 vyráběla founek ve spolupráci se Sanyem a jak byla šťastná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aress  |  16. 06. 2005 21:09

Za tyhle kecy by si zaslouzila spadnout a dostat pres cumak od nove znikajici firmy Sie-Benq.Cim vic konkurence tim lip pro nas.Treba se dockame i toho ze nokia bude prodavat telefony za rozumnou cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iron_Eddie  |  16. 06. 2005 21:06

Chlapi, môžte si tu písať že NOKIA hento a NOKIA toto. Ale čísla neklamú, je to najlepšie sa predávajúca značka na svete. Patrí im prvé miesto v predaji a to nie je náhoda. To že niekomu NOKIA nevyhovuje, tak to má predsa byť, veď načo by potom existovala MOTOROLA, SE, PHILIPS, ... ? Ale táto značka vyhovuje naviac ľuďom na svete a preto si môžu povedať že im SIEMENSBENQ až tak uškodiť nemôže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jencek  |  16. 06. 2005 19:21

No pokud se nokia hlasi jako orel, tak ji sebevedomi nechybi. No +/- nokia furt vede a to nejen v prodejich, ale v nekterych oblastech i technologicky. Jsem rad, ze to neni jako v dobe N5110 / 3210. Je to u nas k smichu jedni nokia.... druzi Siemens treti SE... jakokdyby jedne firme slo o neco jineho nez te druhe... prodeje/zisk. Ma snad cenu porovnavat dva konkretni modely, ale cele vyrobce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beat  |  16. 06. 2005 17:50

No, tak nějak nevím, ale spojení Sony a Ericsson se docela povedlo. I když já osobně tu firmu nemusím.Tak proč by se to teoreticky nemohlo podařit i ostatním? Evropa plus Asie nemusí být špatná kombinace. Já osobně si počkám, než začnu soudit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daddyy  |  16. 06. 2005 20:29

no jo ale v te dobe sony byl take vyborny vyrobce mobilu pro priklad sony cmd c5 ci rada typu Z....
a ericsson byl vzdycky dobry vyrobce mobilu neporuchove a dobre ...! napriklad veskove rady byli spickove.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bojler  |  16. 06. 2005 16:14

tak timhle ten pan jenom posilil odpor k blokii. hlavne ze ma logo k zbliti....siemens rulez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 06. 2005 14:00

Lepší dva krocani než jedna Nokia

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TraxX  |  17. 06. 2005 13:12

Presne tak.....
Nikdo nikdy z vyrobcu nedal uzivateli takovou moznost delat neco s telefony jako siemens.....
srownani
Nokia = Microsoft = vsecko zaplat a neudeas s tim nic (hodne penez malo muziky)
Siemens = Linux = open source = delej si co chces a kdyz to treba newyjde tak ti to opravime za nejakou drobnou minci mozna i za daco
Uz jenom pristup na reklamacnich oddelenich je rozdil...



Siemens is my life
Suxx nokia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nortonek  |  16. 06. 2005 13:59

Už by bylo na čase,aby Nokii někdo srazil hřebínek.O to víc by mě potěšilo,kdyby to byla právě firma Siemens (BenQ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  16. 06. 2005 13:29

Mobili Nokie maj k orlům dost daleko. N6600 a N6630 se podobaj spíš handgranátům a když se do nich přidá vhodná explozivní baterie, tak se daj jako granát použít

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavl  |  16. 06. 2005 13:55

Zrovna tyhle dvě bych nechl být, nokia se v oblasti S60 daří a tlačí symbian dopředu (jen škoda malé konkurence). Já bych spíš spílal nad S40

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Woodstock  |  16. 06. 2005 14:25

No tak zrovna sis vybral špatný příklad. Sice jsou to telefony větší, ale mají výbavu o které se žádnému jinému výrobci ani nesní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaxx  |  16. 06. 2005 15:31

Presne tak, 6630 ani po 3/4 roce nema ani nadohled nejakeho konkurenta, mozna ve vlastnich radach 6680/1 dobre phony, ale k dokonalosti 6630 jim stale chybi 3G... takze bych zkusil jiny priklad. Ac Nokie vypadala pred rokem jako mrta a zaostala, dneska ma spickove telefony ve vsech tridach, ktere nikdo neumi ani nasledovat natoz predbehnout. Ostatni vyrobci krome Nokie spi, ale na zemi, nikoli na vavrinech nekteri jako SE se dokonce rozhodli zabetonovat treba chybejicim EDGE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  16. 06. 2005 16:43

A ja naivka jsem si myslel, ze 6680 by 3G moc chybet nemelo (:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaxx  |  17. 06. 2005 09:45

no jasne 6680 ale ta se u nas oficialne/s podporou koupit neda jinak urcite lepsi phone nez 6630... mensi a tedy lepsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krtenek  |  16. 06. 2005 13:24

Víceprezident finského výrobce mobilníc h telefonů Anssi Vanjoki prohlásil: "Dva krocani nikdy nebudou orlem".
 
Tak to byl typický výrok jednoho z krocanů, kteří se bojí orla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
itchy  |  17. 06. 2005 06:54

...spíš - krocan se bojí orla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oblaf Nokiasen  |  16. 06. 2005 13:10

To jsme rádi, že teď víme, že se ve Finsku nikoho nebojí ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Naith  |  16. 06. 2005 13:07

Pokud se na výrok podívám ze širšího hlediska, tak ze dvou krocanů bude hodně dalších a tedy budou prosperovat, ale orel je jaksi na vyhynutí (ikdyž doufám, že už žádný další výrobce MT nezmizí)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ConPower  |  16. 06. 2005 12:50

Bylo by zajímavě, kdyby se SieBenq díky jedné modelové řadě dostal před Nokii .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor