Nokia N73 v barvách Walkmanu

Diskuze čtenářů k článku

 |  29. 07. 2007 18:52

Proc novinka v Japonsku?vždyť O2 nabizi N73 v této barevné kombinaci uz několik měsíců.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vencos  |  29. 07. 2007 14:07

komu se to nelíbí ať si to nečte... Pokud bude v článku uvedenej operátor, prd se stane, stejně jako když tam nebude... Ale třeba když to tam bude, budou to lidi vědět, tak při návštěvě japonska se na tu zajímavost třeba můžou podívat...
Pak se třeba někdo bude ptát co to je, jestli je to originál atd(kdyby se třeba objevil na cnn.cn)
ale hrůza, co čtu diskuze pod článkama, vždycky někdo nadává...

Komu se to nelíbí, ať třeba napíše lepší článek, lepší bleskovku, určo mu jí zveřejněj, když bude tak ůžasná.
klíďo si napište "chybí tam todle a támleto" ale každej negativní příspěvek je jak koukm ůtočnej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
STandas  |  29. 07. 2007 02:50

No to je zase bleskovka. Proc nenpaisete i jmeno operatora misto "nejaky operator"? O reklamu se jednat nebude, tezko si japonsky NTT Docomo u vas objenda briblbly baner.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 29. 07. 2007 07:15

A k čemu by Vám ta informace byla? Pochybuji, že byste se pro oranžovou N73 vydal na nákupy do Japonska. Ale když už tam budete, zajděte si do pobočky Softbank Telecom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
popleta  |  29. 07. 2007 09:22

Pane Polesný, domnívám se, že přidat tu informaci do tohoto pidičlánečku by skutečně nebylo na škodu, přestože kvůli tomu nikdo do Japonska nepojede. Váš příspěvek do diskuse je arogantní a dětsky útočný, což je od autora článku tristní. Jako autor byste měl přispívat ke kultivaci těchto stránek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  29. 07. 2007 09:50

U pana šéfredaktora Polesného je to zcela běžné a úroveň jeho vystupování v diskuzích přesně kopíruje úroveň jeho článků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  29. 07. 2007 10:34

A k čemu by Vám ta informace byla? Pochybuji, že byste se pro oranžovou N73 vydal na nákupy do Japonska. Ale když už tam budete, zajděte si do pobočky Softbank Telecom.
*******
Pánové Popleto a Aladine,
asi žijeme každý na jiné planetě nebo v jiném vesmíru, ale ať se snažím sebevíc, tak vůbec nechápu, co je na příspěvku D.Polesného v této diskuzi arogantního a dětsky útočného???
A co příspěvek STandase, kde mimo jiné píše "...tezko si japonsky NTT Docomo u vas objenda briblbly baner" - ten Vám arogantní nepřipadá?
(BTW objedná, nikoli objenda)
Mám taky občas připomínky k úrovni Mobilmanie, ale když už chceme kritizovat její úroveň, tak by naše připomínky měly být na úrovni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  29. 07. 2007 10:47

Myslím, že druhým příspěvkem pana Polesného je celá věc uzavřena, ale budiž, na otázku se sluší odpovědět. Samozřejmě, že STandas taky mohl reagovat jinak, ale reagovat na dětinskou poznámku jinou dětinskou poznámkou by šéfredaktor asi neměl. Jak bylo řečeno, měl by diskuzi moderovat a zkulturňovat a ne se snížit k trapným výpadům ve stylu "pochybuji, že vám to k něčemu bude"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BkV  |  29. 07. 2007 13:43

Naprosto souhlasím. Je to dětinské a trapné a pan redaktor si může vykládat co chce. Evidentně není nad věcí a jakékoliv další dohadování na toto téma mu budou jen ku škodě. Může buď a) omluvit se a uznat chybu, b) nechat to celé vyšumět, c) hádat se jak malé dítě dál. Jsem zvědavý, které písmenko je pro pana redaktora to správné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 29. 07. 2007 15:08

Připadám si dostatečně "nad věcí", ale máte pravdu, že se do nějakého dohadování v diskuzi pouštět nechci. Ztrácet čas hádkami nehodlám. Omluvil jsem se všem těm, kterým v článku chyběla informace o tom, kdo telefon bude prodávat. Podal jsem vysvětlení, proč tato informace v bleskovce chybí.
Čtenář s přezdívkou STandas vložil do diskuse "dětinský a trapný" příspěvek. Bohužel není zdaleka sám, kdo takto diskuze "obohacuje". Takové příspěvky často zůstávají bez povšimnutí, případně jsou "trumfnuty" ještě většími, rádoby vtipnými hloupostmi. Poprvé jsem zkusil odpovědět v podobném tónu, v jakém byl příspěvek směřován ke mně. Byl jsem napomenut, což se dalo očekávat. Příště budu odpovídat opět suše a bez emocí. Byl bych ovšem rád, kdybyste podobným způsobem, jako mě dnes, napomínal průběžně i čtenáře jako je Standas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  29. 07. 2007 16:32

"Byl bych ovšem rád, kdybyste podobným způsobem, jako mě dnes, napomínal průběžně i čtenáře jako je Standas"
Uživatel Standas, narozdíl od Vás, nenií redaktorem mobilmanie.cz, proto, ačkoliv to třeba není správné, má právo se vyjadřovat jakkoliv a to i dětinsky nebo útočně. Podle mého by někdo, kdo moderuje diskuzi měl k dětinské nebo útočné odpovědi reagovat pouze upozorněním, že na příspěvky takového a takového typu odpovídat nebude nebo na ně prostě rovnou neodpoví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BkV  |  29. 07. 2007 21:42

Velmi oceňuji váš přístup, je dokladem toho, že skutečně jste nad věcí. Nicméně nemůžu souhlasit s vaším srovnáváním se s kýmkoliv z běžných čtenářů. Možná to není nejlepší příklad, ale vzpomněl jsem si na toho ředitele policie, jak opakovaně překračoval povolenou rychlost. Jak on se vlastně jmenoval....? To ale samozřejmě není vůbec důležité. Důležité je, že on je ten, kdo by měl dbát na pořádek, ten kdo by měl jít příkladem. Jeho pochybení má minimálně dvě roviny, faktické porušení pravidel, ale současně i rovinu morální, která je podle mého názoru daleko důležitější. Je to možná jenom můj názor, ale mám pocit, že on by něco takového dělat nikdy neměl, neb on je profesionál. Pokud se snížíte na úroveň někoho, kdo pln emocí glosuje ostatní čtenáře, závání to čímkoliv jiným, jen ne profesionálním přístupem. Nechci nikoho omlouvat a sám nesnáším lidi, mající potřebu zde popisované dělat, ale opravdu myslím, že mezi příspěvkem běžného čtenáře a redaktora, by měl být rozdíl.
Přeji úspěšný začátek dalšího týdne a méně emotivních čtenářů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
divotvorca  |  29. 07. 2007 09:58

Ak ponukate enake informacie mali by byt kompletne...mna napriklad osobne dost rozculuje ako to byva i v TV spravach slova typu-Udajne, vraj, neaky....taka informacia nemam pre mna cenu kedze to znie ako jedna babka povedala...tym ze tam date i nazov konkretneho operatora predsa len utvrdite hodnovernost Vasho clanku...ze to je k nicomu?...hmm...hej nikto si to nepojde kupit...ale ide o kvalitu informacnej hodnoty Vasho clanku...a kedze sa tym zaoberate mali by ste si an tom dat zalezat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 29. 07. 2007 10:08

Vážení čtenáři,
ve své bleskovce jsem chtěl jen upozornit na zajímavost v podobě neobvyklé barevné verze Nokie N73, která se bude nabízet v Japonsku. Všem těm, kterým zde chybí informace, že tento mobil bude k sehnání u Softbank Telecom se omlouvám. Nemyslím si ale, že by absence této informace nějak snižovala hodnotu této bleskovky. Proto jsem tuto informaci zcela úmyslně do bleskovky neuvedl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stihacka  |  29. 07. 2007 10:58

Hodnota této "bleskovky" je nulová, takže se hodnota ani snížit nebo zvýšit nedá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  29. 07. 2007 11:19

Ostatně jako 90% článků pana Polesného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
free.tommy  |  29. 07. 2007 11:35

tak jeho články nečti, nikdo tě k tomu nenutí... kdo má pořád číst, na jaké úrovni to tady je? myslíš že se každý den objevují nové telefony? to by měli jeden článek za dva dny a to včetně testů apod., to by zase bylo v diskusi "vůbec tady nic není, mohli byste se tomu víc věnovat"
mně vůbec nevadí že tam není operátor napsán, protože to čtu jen jako takovou zajímavost a nepotřebuju vědět, že to bude prodávat operátor NTT Docomo za 100000 yenů (cenu si vymýšlím, je to jen jako příklad), stejně si to nikdo kupovat nebude, takže k čemu toho operátora potřebujete vědět?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  29. 07. 2007 11:44

Taky že jeho články nečtu. Jméno Polesný v hlavičce obvykle zajišťuje článek plný nepřesností, polopravd a chyb. Bohužel, je to tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blabla  |  29. 07. 2007 12:05

Uz mi opravdu zacina hodne vadit jak se tady nekteri ctenari navazeji do jednotlivych redaktoru a nakonec do cele mobilmanie. Pokud je nekdo napomene tak argumentuji tim ze si tyto clanky radsi ani nectou. Pokud si je tedy ani nectou tak to se projevuji pouze v diskuzi? Znamena to ze chodi na tyto stranky jen proto aby preskocili clanek a zacali na nej nadavat?? Pokud nekdo pise ze clanek necetl tak jak na nej muze proboha nadavat?? A proc se ti rypalove NEUSTALE vraceji na mobilmanii a do jejich diskuzi pokud je to pod jejich "uroven". Prirovnal bych to k nejakemu obchodu se kterym nejsem spokojen kvuli spatnemu chovani k zakaznikovi =>uz tam nepujdu kdyz NEJSEM spokojen. A pak si najdu konkurencni obchod s lepsimi sluzbami a zustanu u nej. Ale nekteri tak ocividne neuvazuji a STALE se vraceji do "spatneho" obchodu a ne proto aby si neco koupili ale proto aby mohli neustale napadat prodavace!!! Myslim ze tito lide kteri nemaji nic lepsiho na praci nez shazovat neci snazeni meli odejit a uz se NEVRACET! Nebude to ke skode a "klesajici uroven mobilmanie" velice vzroste.
P.S. toto nebylo mireno proti uzivateli majk ackoli je to pod jeho prispevkem a plne se to netyka ani teto diskuze ale mnoha podobnych

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eliot  |  29. 07. 2007 12:07

Polesny je best, hovorte si co chcete, mne jeho clanky a prispevky pripadaju uzitocne. Ak s nimi mate nejaky problem nevidim jedniny dovod preco ich citat a uz vobec nie na ne reagovat v komentaroch ;)
A hoci ajked koli oranzovo-bielej N73ke nepojdete do Japonska, berte to ako zaujimavost, pomocou ktorej si rozsirite rozhlad v oblasti mobilnych telefonov, ze existuje Nokia aj v takomto farebnom prevedeni. V podstate cely tento server je prave o tom...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
free.tommy  |  29. 07. 2007 12:10

pokud jeho články nečteš, tak pak ani nepiš do diskuse

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  29. 07. 2007 12:55

Jeho clanky sem cetl, ale bylo v nich tolik chyb a nepresnosti, ze uz jsem to vzdal. Ale tyhle 3 vety v bleskovce jsem precetl, to za clanek nepovazuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  29. 07. 2007 13:02

Nemyslím to zle, mobilmanii jako celek (i pres ohlusujici reklamy) mam rad. Slusna uroven MM je urcite i praci pana Polesneho jako sefredatora. Nicmene je videt, ze pan Polesny nema cas (nebo chut) studovat na webech podrobne podminky akci a udaje si overovat u operatoru, proto by mel zvazit, zda se nevenovat naplno funkci sefredaktora a clanky nechat psat ostatni redaktory, ktery maji cas si informace vyzjistit a overit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odfrf  |  29. 07. 2007 20:13

když už jsme u toho, není potřeba vůbec jezdit do Japonska, jak o nás pochybuje p.Polesný, dnes jsem totiž tuto oranžovou N 73 viděl v normálním prodeji v Globusu... ( v Česku, v Brně..., a teď může dělat p. Polesný zase chytrýho...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sargis  |  29. 07. 2007 01:46

SE pouziva oranzovu na W radu decentne, nie prehnane, takze vysledny celok vyzera dobre. Toto vyzera ako reklama na dzus. Ale videl som W580i v kombinacii biela-modra a to bolo tiez dobre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
š.ť.á.p.i  |  29. 07. 2007 00:39

mně osobně se to teda moc nelíbí..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  29. 07. 2007 09:37

Mám stejnej názor. Konzervativní černá jí sluší zřejmě nejvíc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
filip55555  |  29. 07. 2007 00:08

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor