1. Nechápu, co máte pořád s tím zástupcem Nokie 7250 – to je snad každému jasné, že nástupce ZA 7250i v rámci veřejného podvědomí neexistuje. Kdybych jen tušila, že se najde někdo, kdo bude přesvědčen o opaku, tak nepíši „dotaz se tykal nastupce 7250i, resp. PC SUITE v ceske verzi ...“, ale psala bych „dotaz se týkal nástupce Nokie 7250, telefonu Nokia 7250i …“. Mimochodem, co jste si kam doplnil je přirozené – pro Vás … Soudě dle jiné reakce – viz. Jiří V.S. (děkuji za zastání) – beru slovíčkaření jako „útok“ z Vaší strany.
2 a 3. Dosud jsem nepostřehla, že byste napsal, že já na někoho zaútočila. To je mi novinka. Ostatně velice se preventivně omlouvám týmu Nokia, pokud oni dospěli k sebemenšímu závěru, že jsem na ně uskutečnila jakýkoliv atak. Pokud jsem formulovala svůj názor slovy „rekla bych banalni informace, ne vsak pro lidi, kteri by meli byt informovani alespon co se v "jejich" firme deje“, netušila jsem, že by tato „nadnesená“ stylizace mohla býti posuzována jako útok. Faktem zůstává, že ať banální informace nebo ne, celou infolinku jsem se svým dotazem zdaleka nezaměstnala. Asi jsem jen doufala, že se mi dostane rady ve formě odkazu např. na servisní středisko (ostatně pokud se vyskytnul problém a na oficiálních stránkách mi hned do oka padne avízo na helplinku, proč bych měla uvažovat: vždyť tam mi stejně nic neřeknou …, prostě tam zavolám – nemám vedle sebe nikoho, kdo by mi mohl v danou chvíli poradit).
4. V případě, že se jednalo o "dotaz, na který v dané chvíli neexistuje odpověď", nepropadla jsem panice, prostě jsem si svůj problém vyřešila „jinak“. Bohužel, poněkud osobně beru skutečnost reakce naprosto neznámého člověka, že „ze sebe dělá ukřivděného chudáčka“. Člověče, kamenovat Vás nikdo nebude, proberte se, ale co ze sebe dělám nebo nedělám … někdo mě popichuje za překlepy (resp. sám přehlídnul „S“ versus „5“, tak jsem si taky rýpla); neřeším tady statistiku zmíněného výpomocného potenciálu. Ale tímto díky pro „supporta“ – bohužel to trošku „odnesl“.
5. Nenarazila jsem na debatu, která by nehýřila překlepy, takže pokud zrovna v mém případě přebíhá češtinářům mráz po zádech, omlouvám se jim. Pro vysvětlení: NIKDY jsem nepronesla: »…kdo všechno sumarizuje, CITUJI: moji kamarádi mi řekli …“«, bohužel uvozovky používám pro „zvýraznění“ textu; umím číst … nevšimla jsem si já – a určitě ani nikdo jiný Vaši „citaci“ neregistroval. Takže opět češtinářům omluva za nevhodně umístěné interpunkční znaménka.
6. A propos - označení rozumbrada jste použil Vy … „volají tam takoví rozumradové jako jsi Ty …“ a šrouralové jsou de facto všichni, kteří se snaží vyšťourat kde se dá co nejvíce pro své webové stránky. Vy jste prostě v danou chvíli „vyšťoural“, že nástupce NOKIA 7250i je tuze utajená (tak, že o ní nepochybně kromě Vás, nikdo neví, jinak by jste se o tom donekonečna nezmiňoval) …
Na závěr tedy jen upřesnění skutečnosti, že pokud někdo něco hodnotil neadekvátně, tak PROBLÉM se netýkal povahy mého dotazu … Pokud jste nabyl dojmu, že já na někoho na infolince útočím (a oni tak mají „právo“ mě odpálkovat), tak tohle je vskutku naprosto scestné !!! Všechno proběhlo ve vší slušnosti, prostě jsme po telefonu něco řešili, byť jsem se nic nedozvěděla, naprosto samozřejmě jsme si všichni popřáli příjemný zbytek dne … já následně prostřednictvím diskuze jen konstatovala, že provozovat infolinku, která „neinformuje“, je pro určitou skupinu lidí zbytečné. Pochopitelně, v tuto chvíli mně můj dotaz (na helplinku) připadá „banální“ … na druhou stranu nepatřím k lidem, kteří řeší otázky typu „a ten telefon nemusím na noc vypínat … ?!?“ – to bych snad ani číst, psát … a do pěti počítat; patrně bych tedy „nehájila“ svoji „vyjadřovací schopnost“ a pozastavovala se nad tím, že někdo bude rozebírat na koho útočím a co ze sebe dělám …
P.S. Pokud jste chtěl „nějakou“ konkrétní odpověď na svoji reakci, měl jste si ji napsat sám – já taky nepřemýšlím, co jsem chtěla nebo nechtěla ...