Nová Nokia N-Gage: ještě rok si počkáme

Diskuze čtenářů k článku

 |  01. 04. 2006 19:59

srovnani javy s n-gage je blbost, to uzná katdej kdo videl n-gage hru.rozsirenost symbianovych telefonu je urcite vetsi nez 5% a unas ve tride ma 7 lidi mobil na kterym se daj parit n-gage hry a multiplayer je fakt super.a navic kdo bude na netu hledat tak stranek s n-gage hrama zadarmo je mrte tak proc zbytecne utracet litr?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nnevimm  |  07. 05. 2006 18:10

naprosto souhlasim.N-gage hry urcite nemuzete srovnavat s javou 3D.To muze delat jen clovek ktery v zivote n gage hry nehral nebo naprostej debil.A ze si Ngage hry kupovat nemusite je taky neprosta pravda.Jen se podivejte treba na series.ic.cz; series60.ru; moblex.ru prozak.ru...kdybych je mel vyjmenovavat asi bychom tady byli do zejtra.Jen bych se pozastavil nad temi 7 lidmi ve tride co muzou na mobilu hrat ngage hry ,ja myslim ze jak dobre pocitam tak jsou jenom 4.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slamji  |  28. 10. 2006 12:54

cus hej muzes mi napsat pls nejake odkazy dobrych stranek kde bych nasel nejake hry info programy na N-Gage diikes slamji@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Star69_  |  23. 03. 2006 07:11

Mam GAge QD a jsem absolutne, jakozto kazdej symbian, vsechny ostatni jsou "telefony" jsou jen volatka co nic neumej a zadny rozsireni u nich neni a JAVA??? Na ty si hraje moje 15ti leta segra....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  22. 03. 2006 00:45

Podívejte se na cybex, tam jsou hry pro N-Gage výrazně pod litr. I tak je to možná moc, ale musíte uznat, že zkombinovat konzoli a telefon není špatnej nápad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koho budete Volit???  |  21. 03. 2006 20:58

Mám pocit že 3d java je sice pěkná ale na n-gage hry teda rozhodně nemá. Třeba rozdíl v asphaltech na 3d javu a n-gage.
N-gage winner!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedDrag  |  22. 03. 2006 16:19

Naprostej souhlas, java na ngage vůbec nemá.Ale berte taky v potaz to ze je ngage(myslim tim ta puvodni, jelikoz hw QDcka se stejne nezmenil) uz nakej ten rok stara a v ty dobe jeste zadny dsko ne pspecko nebylo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
raspl!k  |  19. 02. 2007 15:39

ty seš snad čůrák nebo co dyť trady vysvětlujem že ne gage je lepší než ajva byz 3d ale ty curaku vypatlanej kdyby si lip cetl tak pomer cena-kvalita kam se hraba i na java 1.0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frogu.cz  |  21. 03. 2006 11:38

Nokia nemá důvod dělat další N-Gage. Jednička i dvojka byl dostatečný propadák na to, aby si dala od snahy vytvořit mobilně-herní konzoli vale. Když vezmeme v úvahu, že se N-Gage hry prodávají za cenu PC her, je to děs a hrůza. Výrobci vůbec nemají zapotřebí dělat gaming mobily, od toho je univerzální platforma Java, díky tomu je prostor pro nezávislé vývojáře, kteří se na herním trhu poperou se svými vlastními tituly - a jde jim to vážně dobře. Kouzlo mobilních her je právě v tom, že jsou univerzální a spustitelné na každém mobilu. Uvidíme, jaký bude mít úspěch PSP od Sony. Osobně si myslím, že zvlášť v přítomnosti 3D Javy a Symbianu je další N-Gage zbytečným plácnutím do vody. Mohl by mít úspěch, ale N-Gage hry dosud nenabídli žádný argument pro to, aby si je někdo za tisícovku koupil. Musely by být mnohem levnější a nabídnout multiplayer nebo nějakou bránu pro multiplayer gaming. Zatím platforma N-Gage neměla oproti klasickým java hrám moc výhod. Bohužel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  21. 03. 2006 12:34

Absolutní souhlas ... ta snaha Nokie vydelat na herním odvětví na mobilech je až trochu směšná ...
Trh je v tomhle ohledu zásoben dostatečně .. je tu Sony PSP, Nintedo DS (ted i nova verze Light), Nintedo SP .... a kdo hral na techto masinkach, urcite vi ze uroven her na N-Gage je ve srovnaní s tím trochu směšná 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nic.Nebude  |  21. 03. 2006 14:10

Tak ja zase nesouhlasim. At je java jakkakoliv, porad je to jen java a nic poradnyho na ni nebude.
Pokud ale nekdo videl worms w.p. na n-gage, tak uvidi ze i na tehle strojich jdou delat a hrat fakt dobre hry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frogu.cz  |  21. 03. 2006 14:58

Viděl jste nějakou novější java hru v 3D? Třeba Playman Winter Games 3D, Extreme Air Snowboarding 3D, Playman World Soccer atd. Vážně to jde. Souhlasím, že N-Gage hry jsou pokročilejší, ale proč stojí proboha 1000 Kč? Aby se někomu vyplatilo dát litr za hru na mobil, musela by to být opravdová pecka a nejlépe nějaká multiplayerovka s obrovskou komunitou. Jenomže tohoto se dočkáme až při "masovém" nástupu 3G sítí. Dřív ne. Současná N-Gage je vážně nesmysl. Nemyslím to konkrétní zařízení, konzole jako taková je fajn, neúspěšná je platforma N-Gage.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.prd., .prd.  |  21. 03. 2006 18:20

mate pravdu ze n-g hry nestoji za 1000+ kc, zadna z nich. jako zalozak mam QD a par her jsem uz vyzkousel, ale nechapu jak muzete porovnavat n-g hry s javou (byt 3D)
myslim ze budoucnost je v klasickych symbian hrach (.sis) kdo zna tyhle kousky vi ze nejsou o tolik horsi nez n-g hry -napr. konverze puvodniho dooma, carmageddon, explode arena, sky force, h2h apod..  java je proti tomu jen "lizatko" pro deti
btw. i ta konzole je nechutna, hlavne symbian 6.1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frogu.cz  |  21. 03. 2006 18:56

Samozřejmě, že N-Gage hry jsou lepší, ale jen pokud si odmyslíme cenu. Když srovnáme 3D java hru za 79 Kč (nebo 100 Kč) a N-Gage hru za 1000 Kč, jsou 3D java hry mnohem lepší, nemyslíte? :)) Symbian je samozřejmě budoucnost, ale bavme se o přítomnosti. Kolik lidí má symbianový telefon? 5 procent lidí? I to je možná moc. Mobil s Javou má skoro každý. V současnosti to srovnávat musíme, pokud se máme bavit o mobilních hrách pro masový trh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gabosh  |  21. 03. 2006 21:40

ehm, kde zijes ? ako suhlasim ze herny mobil = nulova buducnost... ale uviime ze ci bude mat PSP uspech ?!?! PSP uz ma uspech, a DS-ko ma este VACSI !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaz  |  22. 03. 2006 11:40

Věta "Kouzlo mobilních her je právě v tom, že jsou univerzální a spustitelné na každém mobilu" mě celkem pobavila. Portovat javové aplikcace je pro každou společnost noční můrou a obrovským způsobem zvyšuje náklady na vývoj a s ním spojený testing. Rozšířenost 3D javy je zatím taky malá. Symbian má vzhledem k poměrně slušné unifikaci platformy (co se týče zařízení na něm postavených) daleko menší nároky na porting a pochopitelně nabízí oproti javě diametrálně odlišné možnosti.
Na druhou NGage byla určitě neúspěch, a to především proto, že cena her byla neúměrná jejich kvalitě, ale částečně i proto, že NGage hry jsou spustitelné i na jiných symbianových zařízeních = není důvod si hru pořídit, když si ji potenciální zákazník může zahrát i jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. Ho  |  21. 03. 2006 11:01

jiste dyt voni ani nevedej na jaky platforme to zmaknou, cert vi jestli se jim zamlouva novej symbian

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor