upřímně je Vodafon další firma co nám zkazila vánoce. Místa zkazila bych nejraději použil ostřejší slovo. Jedno z největších kouzel vánoc jsou děti, které na nějs stále ještě věří. Každý rodič ví, kolik usilí to dá, udržet děti v této iluzi. Jakmile tato iluze skončí, tak se z tohoto rituálu stane trapná komerční záležitost. V čem je problém... v textaci reklamy. ...těším se na schovávání dárků...atd. Pak již jen následuje hromada otázek oo dětí. Výsledkem je, že jsme prostě reklamy zcela eliminovali, pokud je o tedy možné, což je asi i pro samotný Vodafone kontraproduktvní. Není v tom samozřejmě sám. V této devastaci vánoc pokračuje mnoho dalších v čele večerních zpráv a jejich rozhovorů s lidmi, zdali již nakoupili dárky atd. Přitom by stačilo použít mozek a pouze položit otázku jinak. Mé vlastní zadostiučinění je alepoň v tom, že jsem Vodafonu na odplatu vypovděl smlouvu. Nad tím se většina lidí včetně této společnosti pousměje do doby než zjistili, že že výpověd je za velkou firmu a ne za jednu osobu. Není potřeba, aby jste komentovali můj úkon. Zakžené vánoce nám to nevrátí, ale mě to alespoň trochu vnitřně uspokojilo.