Nový Mail for Exchange si rozumí se všemi chytrými Nokiemi

Diskuze čtenářů k článku

Robert  |  28. 12. 2008 17:25

Nechápu, proč u Nokie nefunguje u Exchange synchronizace složek u mailové adresy. I ten hloupej iPhone to umí, o telefonech s Windows mobile ani nemluvím. Velká škoda a moc mne to štve :((((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
novij  |  03. 10. 2008 16:32

mám novou E90 a před týdnem sem si stáhnul a nainstaloval MfE. maily jdou v pohodě, ale tento program mi nastavil zámek telefonu na 10 minut a nejde to vypnou a ani změnit.Nestalo se to náhodou někomu?Nebaví mě neustále zadávat kod telefonu .....dík J.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gekk  |  09. 01. 2009 12:43

Přesně to co popisuješ se mi stalo na E51,
MfE jsem odinstaloval ale ten zpropadenej zámek telefonu prostě pořád vypnout nejde.
Pokud někdo má řešení, poprosil bych jestli ho může zveřejnit. Díkes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Duke  |  03. 10. 2008 08:29

Aplikace RoadSync má stejné možnosti synchronizace, navíc je stabilnější. Výhodou MfE je cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  03. 10. 2008 13:11

Nejsem si jist, ale ten pouziva vlastni technologii, takze je nutne pak neco instalovat i na stranu Exchange, nebo je to jiz jinak? MfE je primo zalozeno na technologii ActiveSync, ktera je soucasti Exchange.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roberts  |  03. 10. 2008 13:41

RoadSync se pouziva uplne stejne jako MfE, nic se na stranu Exchange nedoinstalovava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila  |  03. 10. 2008 17:26

mam taky dojem, ze si si neni isty viacerymi vecmi ;)
MfE je odlahceny roadsync, kedze je to od toho isteho vyrobcu ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  03. 10. 2008 17:38

taky jsem to tak napsal, ale resime tu MfE, pokud se nepletu...proc bych mel platit za neco, co je treba u WM "v cene"...ale kazdopadne si ho zkusim, jestli mi umozni vice, nez MfE...dik za info...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila  |  03. 10. 2008 18:38

MfE je v cene. a okrem toho activesync je to posledne, kvoli comu by niekto kupoval WM ;)
ak niekto chce push email, tak pojde do blackberry, aj ked je to radovo drahsie ako activesync .. a vies preco ? s BB sa zmestis do par MB mesacne, co je dolezite akonahle si v roamingu.
active sync ti vymlati baterku dost skorej a najma spotrebuje radovo viacej dat, a ono to vlastne ani neni pravy push system ale pull system ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  03. 10. 2008 19:10

No, urcite lze porovnavat moznosti WM a Symbianu s BB, to zajiste. ActiveSynci je technologie prenosu a komunikace, neni tu jen "push", stejne tak to neni jen email, ale ukoly, kontakty, kalendar. Co se tyce ceny MfE, jiste, nerikam nikde, ze neni v cene, to byla reakce na roadsync.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  03. 10. 2008 04:16

Autor by si mel asi vice zjistit, o cem pise, pokud se tedy nejedna jen o PR clanek. Krome toho, ze ani posledni "E"ckove telefony nemeli podporu ve verzi 2.5.5, tak horsi je tvrzeni, ze jen toto reseni umoznuje plnou podporu technologie ActiveSync. Duvody jsou 2. Windows Mobile podporuje tuto technologii nativne, ale hlavne, MfE zdaleka nepodporuje vsechny moznosti, ktere ActiveSync umoznuje. No a kakonec, Symbian nelze doporucit managerum ani s aktualni verzi MfE. Snad casem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 10. 2008 08:53

Podle výrobce telefony řady E plnou podporu měly, neviděl jsem důvod nevěřot (nelze to zkoušet na všech telefonech). Jinak telefony s WM už beru mezi komunikátory a je logické, že OS od Microsoftu plně funguje s řešením od Microsoftu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  03. 10. 2008 13:09

No, i Smartphony jsou prece s WM, ne jen komunikatory. Neni jich sice tolik, ale jsou. S tema "E"ckama to chapu, jen jsem to pripomel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila  |  03. 10. 2008 17:29

posledne dve vety su totalna hlupost. MfE je jednak zalozena na activesync, ale v principe neni dovod to neodporucat. na rozdiel od WM mobilov su symbianovske mobily daleko lepsie spravovatelne vo velkych mnozstvach. taka E51-1 resp E51-3 je temer standardny mobil a operator to predava za par supiek.
snad jedna z nevyhod MfE je, ze je problem sa dostat k vnorenym adresarom a ku globalnemu kalendaru, ale to riesi OWA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  03. 10. 2008 17:36

Pokud si to prectete lepe, napsal jsem, ze Symbian nelze doporucit a ne MfE. Duvodem je, ze veci, ktere snad i prumerny manazer pouziva a potrebuje nelze vubec udelat, narozdil od WM. Proste na to neni, alespon v S60V3 misto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila  |  03. 10. 2008 18:36

tak na tom som sa zasmial este viac. prave kvoli svoje nepraktickosti sa neda odporucit WM ;) ostatne v mojom okoli z manazerov temer nikto nema WM zariadenia. ale drtiva vacsina ma blackberry, alebo nokie. nic ine tam vidno nie je ;)
a ktore veci, ktore podla vas priemerny manazer pouziva nemoze na symbiane urobit a na WM hej ? to by ma dost zaujimalo :) ale ak myslis, ze nejaky manazer bude editovat na mobile dokumenty si na omyle ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  03. 10. 2008 19:28

smat se muzes, jak se Ti chce, verim, ze i Tvoje okoli muze byt, jake pises, ale ja se leta timto zivil a pohybuju se mezi lidma, co potrebuji organizovat svuj nejen pracovni zivot, resp. jim ho nekdo organizuje...Sam mam ted krome jineho E66, takze to neni tim, ze bych branil, co ja uzivam, pripadne hanil, co neuzivam...
Co ze nejde na Nokii a jde na WM? Tak v prni rade, resime tu MfE (pripadne dejme tomu RoadSync, ActiveSync) a tak nevidim duvod psat o editaci dokumentu, to s tim prece nic nema, nemichejme tu co sem nepatri. Ale kdyz uz, to vazne bezny manager nepotrebuje, staci mu, ze si je otevre, casto ani to nepotrebuje. Ale co potrebuje je mit maximalni prehled o svem dnu, tydnu, i mesici. Samozrejme, nepotrebuje to kazdy, nelze vse resit jednim pohledem. Ted mluvim hlavne za sebe a za zkusenosti, ktere mam, coz samozrejme nemusi byt nic smerodatne. Ale, zkuste si treba nastavit v kalendari informaci o tom, kde se schuzka kona, jestli se ji budu ucastnit, nebo budu volny. Zkuste vytvorit normalni udalost v kalendari, ne zadost o schutku. Zkuste k ukolu dat poznamku. Zkuste odkladat pripominky na pozdejsi cas (existuje reseni SnoozeIt, ale neni taky uplne v pohode). Pak jsou mene "problematcike" veci, ktere lze ozelet a uz nejsou uplne manazerske, jako treba fotky u kontaktu, ktere se synchronizuji s Exchange. Co ale je manazersky potrebne, ac to zase nema nic spolecne s MfE, je absence nazvu firmy pri prijmu, nebo vytaceni hovoru (ano, i tohle lze resit aklikaci tretich stran).
Jeste jednou pripominam, aby to tady nebylo poskvrneno zbytecnou flame, uzivam aktualne jak WM Smartphone (Samsung SGH-I200), tak Symbian Smartphone (Nokia E66) a kazda platofrma ma svoje. To, co tu pisu se tyka MfE a tedy moznosti PIM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  03. 10. 2008 01:03

Pribudla aj synchronizácia taskov.
Na druhej strane chýba možnosť synchronizovať poznámky cez PC Suite. Aspoň na stránkach Nokie píšu, že to nerobí dobrotu, ak synchronizujem cez Mail for Exchange, aj cez PC Suite.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor