Nový reklamní systém Adcontext

Praha, 2. května 2005 – Mediální dům Computer Press Media, a. s. uvedl na český trh novou internetovou inzertní službu Adcontext.

Služba umožňuje inzerentům na českém internetu inzerovat rychle, levně a hlavně přesně prostřednictvím cílených textových odkazů.

Systém byl vyvíjen a testován téměř půl roku a díky tomu nabídne i mnohé unikátní vlastnosti. Je to například možnost platby za klik (CPC – cost per click), kdy inzerent platí pouze za uživatele, kteří se dostali na stránky zadavatele proklikem na textový odkaz. Systém také hlídá reklamní textové odkazy, aby se zobrazovaly pouze v souvislosti s textem, který je obsažen na webových stránkách,“ komentuje Marek Zábrodský, produktový manažer Adcontext.

Další výhodou této služby je snadné zadávání inzertních kampaní. S pomocí jednoduchého průvodce inzerent během patnácti minut vytvoří reklamní text, vybere klíčová slova, na která bude kampaň zacílena, nastaví cenu za pozici a denní limit, který bude kontrolovat cenu kampaně. Poté stačí pouze nabít kredit a inzerce může začít.

Více informací o službě Adcontext najdete na adrese www.adcontext.cz

Diskuze (16) Další článek: Sony Ericsson: velká sleva, ale také zdražení

Témata článku: System, Systém, Nov, Reklamní systém


Určitě si přečtěte

RECENZE: Realme 7 Pro – rychlost, která hledá vyzyvatele

RECENZE: Realme 7 Pro – rychlost, která hledá vyzyvatele

** Má hezký design, skvělý poměr ceny a výbavy a 65W dobíjení ** Super AMOLED displej si zamilujete, stejně tak hlavní fotoaparát ** Přesto Reame 7 Pro mile překvapí svou cenou

Martin Miksa | 6

RECENZE: Xiaomi Mi 10T Lite – 5G je ještě dostupnější a má sexy design

RECENZE: Xiaomi Mi 10T Lite – 5G je ještě dostupnější a má sexy design

** Xiaomi dostává 5G konektivitu do telefonu pod 8 000 Kč ** Líbit se bude i skvělý poměr cena/výbava a dlouhá výdrž ** Benefitem je 120Hz displej s funkcí Adaptive Sync

Martin Miksa | 15