Nový tarifikátor: spočítejte si, jaký tarif se vám nejvíc vyplatí

Diskuze čtenářů k článku

Tomáš K. Drahoňovský  |  08. 03. 2005 15:59

No, nevím nevím, teď jsem si chtěl vypočítat, zda se mi vyplatí tarif ET Pohoda a vůbec jsem ho tam nenašel. je to moje vina, nebo tam opravdu není??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 03. 2005 11:27

Jak jsem již několik let věděl, dnes mi bylo znovu potvrzeno, t-mobile je správná volba. Akorát slečna od té doby, co viděla, jak kontroluju zaměstnance pomocí "Kde je.." zůstává stále u Oskara .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja sam a osobne  |  07. 03. 2005 15:34

Proc tam proboha chybi studentsky tarif od Eurotelu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  07. 03. 2005 16:31

Protože je¨asi jen na rok nebo dva, a pak zas platíš jak mourovatej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  07. 03. 2005 10:20

Resp. mi to tedy vždy nabízelo GPRS Standard.
Taky souhlasím s názorem, že by to chtělo zohlednit Balíky (OS, ET) a tarifní doplňky (T-M). Ty s cenami mohou dost zamávat.

Taky nevím, proč když zadám cca 60 minut měsíčně a půl giga dat, mi to vyhodí Individual + DataNonstop, ale k tomu ještě 50 minut k Individualu. Na co? Těch 60 minut (kamkoliv) k DataNonstop to volání v tomto případě plně pokryje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  07. 03. 2005 08:04

Podle me je to dost naprd. V dnesni dobe se da usetrit hlavne v hodnou kombinaci balicku a z tohodle hlediska je program dost nepouzitelnej. To je takovej problem naprogramovat to i s balickama (aspon nejcastejsi kombinace)?
Vynasobit pocet minut jednotkovou cenou zvladne i de*il.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  07. 03. 2005 17:18

De*il jsi ty. Provolané minuty musíš poměrově započítat do volných minut a zbytek teprve násobit. Schválně za jak dlouho to spočteš pro všechny tarify vč. MAX a HIT verzí. Dřív než za hodinu to nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Well-being (novy)  |  07. 03. 2005 07:39

Děkuji autorovi této velmi užitečné pomůcky. Snad se i zákazníkům Eurotelu jednou rozsvítí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šťoural  |  07. 03. 2005 07:43

Myslíš, že jako přijdou na to, jak draho volají?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  07. 03. 2005 08:00

Nemyslíš, že třeba ten, kdo má Eurotel, tak mu nejde o cenu, ale že oceňuje funkční zákaznickou péči, rozsáhlou nabídku produktů, kvalitní služby a bezproblémové pokrytí? Tedy tím, co byste u Oskara marně hledali ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  07. 03. 2005 11:06

Nic ve zlem, ale tou navni predstavou zakaznicke pece si me dostal O kvalite CDMA uz se tu toho taky napsalo kopy.......no dneska si clovek nemuze byt nicim jist. Ale chapu, ze pro nekoho je proste eurotel na displayi soucast image. Uznavam ze vrcholovy manager s oskarem...to zni dost posahane

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honny  |  07. 03. 2005 16:11

CDMA neni telefonovani / SMSky... Ja sem oskarak, ale CDMA sem pls neplet... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  07. 03. 2005 23:28

To bylo jen k tomu sirokemu spektru kvalitnich sluzeb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  07. 03. 2005 17:15

Jo jo, určitě je lepší nemít žádné CDMA než mít CDMA na které pár set lidí nadává (ti ostatní drží hubu, pro Čechy není typické vykřikovaní chvály na cokoliv).

"Nic ve zlem, ale tou navni predstavou zakaznicke pece si me dostal"

Eurotel má přes TISÍC autorizovaných dealerů. Kolik jich má Osral? Kdo má non-stop infolinku a kdo ne? U koho je spojení s opem ve většině případů do minuty?
O péči o významné zákazníky raději ani psát nebudu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balance  |  07. 03. 2005 17:57

AD dealeri a infolinka:

A nema ET take vetsi vyber potahu? Chi

"Ale samozřejmě se najde mnoho lidí, kteří na Fabii nemají a do krve ji budou propagovat a hledat na ní přednosti oproti BMW (a určitě najdou, třeba větší výběr potahů)."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  07. 03. 2005 19:09

No jo, špatný příklad

Tak třeba budou argumentovat tím, že Fabie je snadněji obsluhovatelná, protože má méně tlačítek (to je myslím ta správná analogie).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  07. 03. 2005 21:12

Už jsem jednou vysvětloval proč Rada.K potřebuje pořád a neustále volat na nonstop linku.... Proč pořád musí chodit do AUTORIZOVANÝCH dýlerů... Protože má neustále nějaké problémy. BTW. na oskarově samooblsuze můžeš dneska nastavit cokoliv, takže s opem nemusíš vlastně vůbec mluvit... já osobně (ruku na srdce) jsem nevolal na opa dobře rok.. možná déle... Já si myslím, že Rada.K je malej zakomplexovanej puberťák, kterej musí mít v kapse na mobilu napsaný Eurotel (somzřejmě že ho má přivázaný na šňurce od Eurotelu) , aby mohl nabalit nějakou tu holku, která mu stejně n*d*.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  07. 03. 2005 21:31

Hovor na opa vůbec neznamená, že jde o nějaký problém.

Samoobsluha je fajn jen pro někoho. Ono ne všichni mají net za paušál a ne všichni si umí pustit prohlížeč (divil by ses, kolik lidí nemá na to, aby si něco nastavili v samoobsluze).
A když už jsem u toho...dost mi zajímá, jak budou ti, kteří si aktivují "Po svém" řešit nastavení služeb, které jdou jen přes web, když zrovna nebudou u netu. Třeba až pojedou na dovolenou někam v ČR a zjistí, že potřebují něco přenastavit. Cálnou za volání opovi nebo budou pracně hledat net kavárnu a platit za připojení?

Jo jo, s Eurotelem se hrozně dobře machruje. Co dodat? Snad že jsi opět totálně mimo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  07. 03. 2005 22:33

 Ne jde o to, že opravdu takový lidi znám.  K věci: více jak většina věcí z netový samoobsluhy jde udělat přes hlasovou, a kdyby byl nějaký větší problém (nahlášení chyby, ztracení SIM ap. ) na opa zavoláš zadarmíko...   tuším že to bylo napsaný tady na mobilmanii... mimochodem dovolená slouží k odpočinku  
 
btw. my se asi nikdy neshodnem (E398)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  07. 03. 2005 22:50

Hrabat se v hlasový samoobsluze fakt není mé hobby. Pro mě moc nekonfortní.

"a kdyby byl nějaký větší problém (nahlášení chyby, ztracení SIM ap. ) na opa zavoláš zadarmíko..."

To vím.
Nicméně jsou jistě služby, které jdou přenastavit na netu a nejdou v hlasové samoobsluze. Nebo žádná taková není?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  08. 03. 2005 14:40

Zatím jsem se s žádnou nesetkal. Ale možná nějaká je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  07. 03. 2005 00:54

Dělal jsem si "prográmek" na optimalizaci v Excelu. Teď jsem do obou zadal zkušební hodnoty a výsledek na korunu stejný. Takže to mně i jemu zřejmě funguje naprosto přesně. Ještě by mohl počítat, jestli se vyplatí ten či onen balíček (TOP balíčky, víkend+ atd.), ale zadarmo je to i takhle dost gut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keyoke  |  07. 03. 2005 00:21

Nyní obsahuje i nové „magnetické“ tarify Eurotelu a sami spočítat,...
Pocitam, ze tam nekde vypadlo neco jako *muzete si* ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr_Novak  |  07. 03. 2005 00:12

::: Děkuji Vám za uvedení odkazu! Díky tomu vím, že jsem Oskárka zvolil správně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
učytel_češtiny  |  07. 03. 2005 02:45

Že by další flame?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.Hulan (novy)  |  07. 03. 2005 08:19

Pokud člověk volá pár minut měsíčně na pre-paid, tak asi jo, ale pro lidi, co provolají 300-500 minut a více je JEDNOZNAČNĚ levnější paušál od T-Mobile a Eurotel než Oskar..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 03. 2005 10:49

Tak jednoznacny to rozhodne neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balance  |  07. 03. 2005 11:16

Nechci vyvolavat nejaky flame, ale pri 300 min. je samozrejme nejvyhodnejsi OS 300 Naplno, pri 400 min. taktez, pri 500 min (50 pevna, 200 ET, 200 TMO, 50 OS) sice vede TMO T500, ale pokud si vezmete u OS "Po svem", tak je opet vyhodnejsi OS (o cca 50Kc), pri 600 min (50,250,250,50) vede OS jen o korunu. Pri 700 min vede T500 asi o 40 Kc ... vyse uz je OS samozrejme nevyhodny a do boje zacina vstupovat ET. Upozornuji, ze nejsou uvazovany dalsi balicky, datove prenosy, smsky, mmsky, ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.Hulan (novy)  |  07. 03. 2005 15:17

No a o tom to je, pro lidi hodně volající je T-M či Eurotel stejně levný jako Oscar, ne-li levnější. A potom nemá člověk nejmenší důvod používat Oskara..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
makro  |  07. 03. 2005 15:28

Psal jsi, ze i u 300 minut je _jednoznacne_ vyhodny nekdo jiny. A jak bylo napsano v predchozim prispevku - NENI...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.Hulan (novy)  |  07. 03. 2005 15:34

Ale je. Ono taky ale záleží, kam člověk volá. Pokud má tarif T250 + HIT, volá s T-M kamkoliv za 2,80 + DPH. K tomu Unlimited Data za 699 Kč (+ DPH).

NIcméně, kažpodádně je to kolem 2,500 Kč / měsíčně a více, a zde fakt nezáleží, zda někde zaplatím o 50 Kč méně/více (dle mých výpočtů je i cena lépe u T-M), podstatná je kvalita a dostupnost služby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balance  |  07. 03. 2005 16:04

Ale pro toho, kdo nepotrebuje data, resp. jen jejich omezene mnozstvi, vychazi vyhodneji Naplno 300 Po Svem: je to za stejnou cenu jako T250 HIT, je tam o 50min vice v cene a vola se taktez za 2,80 Kc bez DPH. Mozna by to slo jeste zamotat nejakymi balicky, ale do toho se mne nechce poustet. V tomto spektru volani (300-600min) se TMO a OS moc nelisi, ET je vzdy o nejakou stokorunu drazsi (pomohly by balicky?). Kvalita a dostupnost sluzby je tak siroky pojem, ze nema cenu se o nem bavit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  07. 03. 2005 17:07

Za kvalitu u ET si klidně připlatím. U Oskara jsem byl 5 dní odpojený jen proto, že to Oskar po****. Mému bratranci se stalo to samé, takže to asi není až taková náhoda.
Srovnávat nějaké Po svém s ostatními nabídkami se fakt nedá, jde o omezení služeb. Ono i bez Po svém je péče o zákazníka u Oskara DOST pochybná.

Je to asi jako koupit si Fabii 1,2 litru nebo BMW řady 8 nebo kolik je teď ta nejvyšší. Při srovnání provozních nákladů to samozřejmě BMW projede, ale podle mě je teda lepší jezdit v tom BMW. Ale samozřejmě se najde mnoho lidí, kteří na Fabii nemají a do krve ji budou propagovat a hledat na ní přednosti oproti BMW (a určitě najdou, třeba větší výběr potahů).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 03. 2005 17:48

No ja teda pouzivam uz nejakou dobu Oskar i Eurotel a v kvalite sluzeb nepozoruji zadny rozdil. Klidne si tu flejmujte jak chcete, ale to je proste fakt. Eurotel ma pomerne chytrou reklamni kampan a v podstate od sveho vzniku stavi dojem na tom, ze poskytuje nejkvalitnejsi sluzby na trhu. Celkove ale kdyz se na to podivate alespon trochu s nadhledem, jsou vsichni tri operatori uplne srovnatelni.
Kazdy operator ma nejake drobne vyhody, ale celkove je to naprosto srovnatelne. Lisi se akorat image vsech operatoru, ktera jak tak koukam na vsechny tyhle diskuse, je to nejdulezitejsi. Holt reklama a dobre vedena kampan dokaze delat divy :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  07. 03. 2005 19:02

Měl jsem Oskara několik let. To, co tady o Oskarovi občas píšu je pravda a skoro vše je z mé osobní zkušenosti. Možná už takové kopance Oskar nedělá, nicméně jeho péče o zákazníky je stejně tragická jako když jsem od něj odcházel (naposledy jsem se vytrestal o Vánocích, kdy jsem chtěl objednat telefon k Oskartě).

Navíc mi ET vyjde levněji a to jak v hlasových službách (po započítání dotovaného fonu a Benefit bodů), tak v datových službách.

Reaguju z emailu, pokud je to reakce přímo na můj příspěvek, tak pro tvou informaci dodávám, že nemám Magnetický tarif a jsem imunní vůči skoro každé reklamě (ani pupeční šňůra by mě neodradila, kdyby onen operátor poskytoval kvalitní služby).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balance  |  07. 03. 2005 19:23

Ci si vlastne predstavujete pod pojmem "pece o zakaznika"?
PS. Nemam zdani, co bych resil s infolinkou 3x mesicne, ale to je ciste subjektivni vec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  07. 03. 2005 20:05

Péče o standardního zákazníka u ET:

1) cca 90 značkových prodejen
2) více než 1 000 Autorizovaných dealerů a MAX dealerů
3) nonstop infolinka s minimální čekací dobou a snadným přístupem k operátorovi
4) po dobu reklamace značková projna zapůjčí oproti záloze stejný nebo obdobný telefon (v mém případě to byl telefon pasující k mému datovému kabelu)

Péče o významného zákazníka u ET:

1) cca 90 značkových prodejen
2) více než 1 000 Autorizovaných dealerů a MAX dealerů
3) na značkových prodejnách je pro významné zákazníky speciálně vyškolený specialita. Většinu zákazníků zná osobně a zná i situaci ve firmě, takže může lépe zákazníkovi pomoci.
4) speciální linka pro významné zákazníky, kde vyřeší naprosto vše co po telefonu vyřešit jde vč. optimalizace tarifu, předobjednání zboží na značkové prodejně atd. atd. Každému zákazníkovi jsou k dispozici tři specialisté, vždy mluví s někým z nich. Pro tyto specialisty je platí to samé jako pro specialistu na ZP. Také zná svého klienta a jeho firmu.
5) specialisté, kteří přijedou do firmy a jsou schopni řešit případné potíže a přání přímo u zákazníka.
6) stejné jako 4) u standardního zákazníka

Nepamatuji si kvůli čemu volám operátorovi, zkrátka když mám pocit, že tak bude nejrychlejší a nejlepší, zavolám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  07. 03. 2005 21:02

4) ... lamo ...  já mám koupenou T610 (lépe řečeno měl) od Eurotelu, přestala mi fungovat nabíječka, zašel jsem do prodejny, vzali mi ji, a prý že mám přijít za týden... já jsem řekl, mmnt, a to nedostanu nějakou náhradní?? co mám teda s tím vybitým mobilem dělat?!? prý že mám smůlu, že mají pouze náhradní nabíječky na nokie.... to je péče o zákazníky u Eurotelu....
btw. 1) 2) 3) 4) 5) 6) - lamo 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  07. 03. 2005 21:22

Tohle ti řekli na ZNAČKOVÉ PRODEJNĚ? Mně za T610 nabízeli T68i (stejný kablík) v první značkovce na kterou jsem volal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  07. 03. 2005 22:26

Ano, značková prodejna Kaufland-Jihhlava ... Prostě jsem měl mít smůlu... Ale co, ještě že jsem měl kamaráda, kterej mi půjčil Nokia 3510i na ten víkend... sice byla strašná... ale lepší než nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  07. 03. 2005 22:39

Hmm, no jo, skoro u každé firmy pracují lidé, kteří kazí reputaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 03. 2005 09:46

Mno ono si jen myslis ze jsi imunni vuci reklame, ale nejsi. Ono to ani nepoznas. Staci jen to, ze vnimas Eurotel jako neco, kde si priplacis za kvalitu a Oskara jako neco, co je pro chude ci nejlevnejsi...a jiz ses obet reklamy, image operátora. Nejde o reklamy v televizi, ale o celkovy postoj. V tom je to umeni, ze ani nevis ze jsi tou obeti:) Sluzby vsech tri operatoru na trhu jsou naprosto srovnatelne. Samozrejme ze kazdy vychazi v nejakych situacich nejlevneji, globalne se ale da rict, ze Eurotel je v prumeru o malinko drazsi. S podporou o zakazniky jsem nikdy nemel jediny problem u kterehokoliv operatora. Ono je taky dobre, vedet co chci :)
A na zaklade operatoru infolinky odsuzovat peci o zakazniky...to se mi zda trochu kratkozrake.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  08. 03. 2005 12:06

"Staci jen to, ze vnimas Eurotel jako neco, kde si priplacis za kvalitu..."

Já si za kvalitu nepříplácím. Mně vychází ET nejlevněji.
Mám dlouholetou zkušenost s Oskarem. Až mi bude u Oskara vycházet poloviční fakturace, začnu o něm uvažovat. Do té doby ne. S jejich péčí o zákazníka jsem opravdu nebyl spokojen a je mi lhostejné, jaký image který operátor má. Asi tak v 50% případů jsem se dovolal jen na "plechovou hubu", protože jsem volal po osmé hodině. A pokud jsem volal ve správnou dobu, v 50% případů jsem čekal na spojení s opem déle než 15 minut. Byl jsem nespokojen s více věcmi, ale už jsem je vytěsnil z paměti. Že jsem nebyl spokojen si pamatuju moc dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 03. 2005 12:32

Vzdyt uz ani nevis, co pises.

"Autor: Rada.K Datum: 07.03.2005 17:07
Titulek: Re: Super program

Za kvalitu u ET si klidně připlatím."

Ale me je to jedno, pokud se ti zda telefonicka podpora Eurotelu nejlepsi a je to pro tebe to nejsmerodatnejsi, tak proc ne? Spousta lidi hleda u operatora ale jine veci jako nejdulezitejsi. Proto me zarazi, jak tu casto globalizujes :) Me osobne treba prijde oskarlinka prijemnejsi a sympatictejsi nez u ET. Ale dal sem velmi spokojenym uzivatelem jak ET, tak O. Kazdy mi nabizi neco, co ten druhy nedokaze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  08. 03. 2005 14:58

No jo, někdy se špatně vyjádřím. Mělo být: za kvalitu u Eurotelu bych si klidně připlatil. Ale já nepřiplácím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balance  |  07. 03. 2005 17:51

No, kazdy ma toho sveho bratrance, ze? A ten jednou povidal ...

Pokud berete "Po svem" tj. slevu 20% jako omezeni sluzeb, tak prosim. Nekdo zase bere za omezeni "se vazat" na 2 roky. Jedine, co muze pusobit jako omezeni, je mozna 30Kc za hovor s operatorem. Ale ruku na srdce, jak casto s nim mluvite? 3x rocne? Predpokladam samozrejme alespon prumernou inteligenci a zdatnost v ovladani mobilu, coz je u cloveka volajici 300-600min mesicne IMHO bezne. Pokud je pro nekoho Oskar spise psychologicky problem a pripadal by si s nim meneceny, za stejne castky lze volat s TMO. ET se zacina cenove blizit az od 800min, ale stale zustavaji ve vetsine pripadu vyhodnejsi TMO HIT tarify.

PS. Pokud vam telefonovani s ET pripada jako jizda s BMW, tak proti gustu zadny disputat. Spise preferuji mit jeho volant skutecne v ruce ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 03. 2005 17:59

Presne, myslim ze tyhle hadky jsou predevsim postavene na psychologickych problemech a image jednotlivych operatoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  07. 03. 2005 19:05

No jo , ale pokud někdo tolik volá, tak je většinou podnikatel a plátce DPH.Takže 19 % sleva o proti Po svém je tady hned taky a hned to vychazí stejně.Po svém není pro podnikatele, takže TMO vychází stejně jako Oskar.A po svém kapku omezení je, ale dá se to zkousnout za tu slevu, to bezesporu. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  07. 03. 2005 19:17

Sleva 20% je jen reklamní trik. Kolik ušetří průměrný zákazník, který si službu aktivuje? 5%? Sleva se nevzathuje na paušální poplatek, data, SMS, MMS a kdovíco ještě. Např. má matka by neušetřila ani kačku, kdyby si "Po svém" aktivovala

A to ještě vemte v potaz, že občas (a jak znám Oskarácké opy, tak to bude dost často) naúčtuje cenu za volání na infolinku neoprávněně (nelze si udělat Po svém) a pak se mnoho lidí bude tahat s reklamačním oddělením minimálně za cenu dopisu a času potřebného k sepsání reklamace (neb Oskarovo operátoři podle mě neumí předat reklamaci na reklamační oddělení, jako to umí operátoři Eurotelu). A to ještě budou muset dlouho zkoumat, jestli to opravdu bylo naoprávněné a jestli si to nemohli někde udělat sami a jestli tu reklamaci nepodávají zbytečně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balance  |  07. 03. 2005 19:40

Abychom byli presni, OS uvadi, ze dava "20% slevu na volani", takze oznaceni reklamni trik asi tezko obstoji ... Na data, MMS se sleva nevstahuje (a ani to nikdo netvrdil), stejne jako u ET MAX ci TMO HIT ...
Na druhy odstavec myslim nema cenu reagovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  07. 03. 2005 20:12

Pod slevou 20% na volání si představím, že když volám, tak volám o 20% levněji. Vy jste si po přečtení nadpisu představil slevu na volání po provolání volných minut?

Neříkám, že někdo trvdil, že je sleva na MMS, SMS atd., ale když tady někdo operuje se slevou 20%, vyznívá to jakože jsou služby při aktivování "Po svém" o 20% levnější a to ZDALEKA tak není. Myslím, že většina zákazníků se nedostane ani na slevu 10% z celkové částky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balance  |  07. 03. 2005 21:00

Prominte, ale resit tady marketingove slogany operatoru je uplne mimo tuto dizkuzi ... "Po svem" ma jasne pravidla. 20% slevy z ceny volani za minutu. Nic vic, nic min. Stejne jako u TMO HIT ci ET MAX.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 03. 2005 09:49

Po svém je rozhodne zajimava akce. To ze by vase maminka neusetrila ani korunu jeste neznamena, ze je to akce spatna. Spousta lidi naopak usetri hodne penez. Take vam tu akci nikdo nenuti, je na volbe kazdeho si ji aktivovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  08. 03. 2005 12:13

Však netvrdím, že mi ji někdo nutí.
Nicméně docela by mě zajímalo, kolik ušetří průměrný zákazník, který si tuto službu aktivuje. Tipuju to tak na 6%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 03. 2005 12:33

Proc ne, 6 procent prakticky za nic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  07. 03. 2005 19:07

Ruku na srdce...s operátorem mluvím cca 3x měsíčně. Nevím, proč bych měl někde něco složitě pročítat, když mě to zrovna nezajímá a třeba na to ani nemám čas.

Když jsem měl Oskara, nepřipadal jsem si jako méněcenný, ale připadal jsem si jako zákazník totálních amatérů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  07. 03. 2005 21:07

Hlavně mám pocit že jsi ty sám amatér. Nevím co řešíš 3x do měsíce s infolinkou Eurotelu... možná i častějc, ne??? Už to vidím: Dobrý den, opět se mi nechytá signál, a nemůžu volat, a přitom se mi z kreditu odečetlo 120 Kč. Operátor: No to máte smůlu, zavolejte za 10 dní.
 
A proto tan Rada.K volá 3x do měsíce... Ruku na srdce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  07. 03. 2005 21:23

Seš trochu mimo, nemyslíš?

Btw. na operátora volám dost často proto, že jsem líný řešit to jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  07. 03. 2005 21:36

Jo a taky tam volám proto, že jsou tam moc milé slečny a paní, které mi popřejou hezký den
Od těch na Oskarlince jsem to mockrát neslyšel, většinou mi vytočila jejich neschopnost a chytnul jsem se s nima. Uznávám, že to oni moc nemohli, zřejmě jsou špatně proškolováni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hp  |  07. 03. 2005 21:39

Mozna by stalo za to, dat nejaky priklad toho, proc volat operatorovi ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  07. 03. 2005 22:01

Změna tarifu, zjištění nároku na Mobil+, GO Mobil+, dotaz k položce na faktuře (takhle jedna známá zjistila, že si její syn objednal z jejího telefonu dvě loga za 60 Kč bez dovolení) zapnutí, vypnutí TOP balíčku, dotaz na novou službu, cenu telefonu atd. atd. Ne všichni mají net, ne všichni ho umí ovládat, ne všichni jsou u netu kdykoliv potřebují něco zjistit nebo přenastavit. Příklad: odjedu na dovolenou a zapomenu si změnit tarif na nižší. Nevadí, max. za 5 min. je to vyřešené. Jde to u Oskara v hlasové samoobsluze? Se jen tak ptám...
A hlavně - když jsem zrovna líný hledat nějaké nastavení v hlasové samoobsluze, zavolám na operátora, to je asi nejčastější případ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  08. 03. 2005 08:07

Jsme MA zákazníci a máme cca 30 founů. Na MA linku voláme tak 5 až 6x měsíčně. Máme přidělenýho svého zástupce a cokoliv potřebujeme, to nám řeší (ztráta mobilů, optimalizace tarifů, nabídka nových služeb, nákup telefonů, zápůjčky telefonů např. při cestě do japonska atd). Proč něco schánět, nebo zjišťovat, když to může udělat člověk od eurotelu. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  08. 03. 2005 12:21

"Proč něco schánět, nebo zjišťovat..."

Podle někoho je lepší si to dělat "Po svém". hehehehehe
Jsou lidé, kteří si myslím, že sami si to udělají nejlépe (a to nejen co se telekomunikace týče). Ti pak lítají od ničeho k ničemu, výsledek je, že jsou uhonění, nemají čas na rodinu, firmu, sebe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  07. 03. 2005 22:27

Myslel jsem to ironicky  Ale nevím, co na tom opu pořád řešíš ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  07. 03. 2005 22:34

Někde o kus jinde to píšu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  08. 03. 2005 07:48

Mno...trosku moc vyhraneny nazor, nemyslis? Jinak tve srovnani na poli automobilu je holy nesmysl! Fabia je trosku jina trida nez 8 BMW. Taky ta cena je UPLNE nekde jinde. Kdezto mobilni operatori jsou "takrka" nastejno. To jen takova uvaha...nesnasim zaujatce, nic ve zlem.

PS: Prednosti ma Fabia dostatek. Za ty nejvetsi bych zminil CENU (oproti zminovanemu BMW). Nekomu muze bohate stacit se prepravit z bodu A do B a nepotrebuje k tomu auto jako krava!

BTW: Neni 8ckova rada "sportovni" kupe? Luxusni limuziny jsou tusim 7cka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  08. 03. 2005 12:27

Dobře, dám lepší příklad.

Mám dvě možnosti.
1) Restaurace s milou obsluhou, kde za své oblíbené jídlo zaplatím 80 Kč.
2) Bufáč bez obsluhy s mírně omšelým zařízením, kde za své oblíbené jídlo zaplatím 70 Kč.

Já si tedy vybírám možnost 1) A navíc já osobně paradoxně v té restauraci platím ve výsledku méně než v tom bufáči, protože v té restaurauraci mi dají polévku s rohlíkem zadarmo.

Tohle je myslím ta správná analogie, přesně pasující na mou situaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 03. 2005 19:21

Radil bych ti zjistit co znamena slovo "jednoznacny". Pokud totiz v jedny vete tvrdis, ze je to jednoznacny a ve druhy, ze zavisi na tom kam clovek vola, tak si ty vety vzajemne odporujou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.Hulan (novy)  |  07. 03. 2005 19:33

Jednoznačné pro_moji_ strukturu a skladbu hovorů..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 03. 2005 21:32

No to uz je lepsi, ale ponekud se to lisi od "ale pro lidi, co provolají 300-500 minut a více je JEDNOZNAČNĚ levnější paušál od T-Mobile a Eurotel než Oskar.." co jsi napsal pred tim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  07. 03. 2005 16:28

No je to fajn, ale mohlo tam být i Oskarovo "Po svém", když už do toho pletou MAX a HIT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor