Nový vzhled prodejen Oskara: první fotky

Diskuze čtenářů k článku

nymfomanka  |  19. 10. 2004 12:51

Je tam prodejce jménem Jakub a je to bůh!!!! Vypadá skvěle, běžte se tam  mrknout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ferroun  |  18. 10. 2004 12:12

Tak nevím co si o tomhle mám myslet ?! Asi se zajdu podívat do toho novýho brněnskýho Kerfůru ať to vidím naživo, bo z těhle fotek fuckt těžko soudit...pravdou je, že u Oskara v kamenném obchodě byl jednou pro novou SIMku a myslím si, že by měl opravdu investovat spíš do lepší obsluhy než do zjevu kšeftu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lucky  |  17. 10. 2004 18:44

Oskar me neuveritelne nastval tim, ze zrusil Volej Kolej. Aktivoval jsem si to s tim, ze kazdy rok prinesu potvrzeni o studiu a prodlouzim to. Ale prd, v rijnu to skoncilo a basta. A zp5 na Odepis uz nemuzu. Takovych lidi, kteri udelali stejnou chybu znam desitky. Pravdepodobne to ucel splnilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lucky  |  17. 10. 2004 18:43

Oskar me neuveritelne nastval tim, ze zrusil Volej Kolej. Aktivoval jsem si to s tim, ze kazdy rok prinesu potvrzeni o studiu a prodlouzim to. Ale prd, v rijnu to skoncilo a basta. A zp5 na Odepis uz nemuzu. Takovych lidi, kteri udelali stejnou chybu znam desitky. Pravdepodobne to ucel splnilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benin  |  19. 10. 2004 06:28

Lucky, pokud jsi si poridil Volej Kolej s predpokladem, ze kazdy rok si platnost prodlouzis, mel jsi sice krasnou predstavu, ale mimo real. Nikdy a nikde nebylo, ze by se služba Volej Kolej aktivovala na jine obdobi, nez na jeden rok. A s tim tarifem Odepis. Vsude je informace, ze si Odepis muzes vzit jen jednou, takze bylo jen na Tobe, kdyz jsi ho zmenil. Nicmene nikde neni zakazano si vzit jine cislo s Odepis na nekeho z rodiny.......... Je na Tobe co chces - stejne cislo, nebo Odepis. K te prodejne, rikam si : Proc ne? Se signalem pblm nemam a ceny jso do pohody, tak neni o cem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  19. 10. 2004 14:45

no jeste ze je tu originalni studentsky tarif od TM, ten je fakt bozi, pro studenty, kteri nejsou uplny socky prozvanejici a smskujici z Odepise, je to nejlepsi volba...
ad design:
trochu mi to pripomina pocmarane lavice nudicimi se zaky ZS, ponekud trapne na firmu ktera se zivi technologiemi, oskar si definitivne zavira dvere u solidnich firemnich zakazniku ...  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katka  |  19. 10. 2004 16:24

Lucky...když jseš tak chytrej...tak co Odepiš na babičku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TriXi  |  17. 10. 2004 17:35

jaká umaguma?? leda ty seš autore guma...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  17. 10. 2004 17:55

Je to hrůza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  17. 10. 2004 12:05

Podle fotek si to moc představit neumím, uvidím jaké to bude v reálu. Snad to moc "neuletí"...
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  17. 10. 2004 11:33

meli by zabrat jinde. evidentne jim funguje pouze marketing department.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  17. 10. 2004 11:26

Mne je uplne jedno,jak vypadaji jejich pridejny,stejne tam zavitam tak jednou za rok...Hlavne at funguje sit,nezvedaji ceny a nechaji SMS branu v soucasne podobe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jolinar  |  17. 10. 2004 11:20

No tak ten design je celkem cool!Je to jak z jiného času, fakt hodně napřed. Trocha přítmí a zajimavý design.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ronaldok  |  17. 10. 2004 11:07

Je to moc extravagantni vzhled!!!! Hruza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Medomet  |  17. 10. 2004 11:07

Líbí se mi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  17. 10. 2004 11:02

....tomu taky nezáleží na tom, co má v hlavě, ale kolik kilo gelu má na svý hlavě odbarvený narudo.
Jin é (obdobně znějící firmě) jde zřejmě taky jen o povrchní image, proto raději rozhazuje miliony za zabalování Nuseláku a přestavby prodejen, než aby doháněla svůj skluz v zavádění nových technologií a služeb zákazníkům. Nebo se mýlím a celé je to promyšlený marketingový tah - zaměřit se na pubescenty a adolescenty a ukázat jim, že je tu firma právě pro ně - vždyť má úplně stejný žebříček hodnot jako oni...!  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marting  |  21. 10. 2004 21:06

Jenže o tom je byznys pane chytrej. Na nový technologie se Vám může 85% zákazníků vysrat. Jinak s Váma souhlasím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marting  |  21. 10. 2004 21:06

Jenže o tom je byznys pane chytrej. Na nový technologie se Vám může 85% zákazníků vysrat. Jinak s Váma souhlasím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  17. 10. 2004 10:10

Jak uvedl někdo výše - Oskar při přestavbě obchodu dostal asi zápal mozkových blan .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jolinar  |  17. 10. 2004 11:24

No ty nepotřebuješ ani zapas mozkových blan, abys vyplodil kravinu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DnachO  |  18. 10. 2004 10:30

Co bys taky čekal od nazisTmobilisty....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katka  |  19. 10. 2004 16:17

a tys to chytl asi od něj,že????...ale neboj, na to se neumírá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jine veci  |  17. 10. 2004 10:09

Spis by se meli zamerit na proskoleni personalu. V centru Ostravy napr. je uplne bezne, ze se zenske musi poradit s kolegou i u banalniho problemu a nejlepsi je znama hlaska tamejsi bloncky : "Ja nejsem technik" nebo "my tady prodavame jen sluzby." No proste p..a na entou!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jprp  |  17. 10. 2004 14:11

Jo a nevis nahodou jak se ta bloncka jmenovala????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nezaměstnaný  |  17. 10. 2004 14:22

Hmmm, když se u nich v Ostravě  hlásí o místo nezaměstnaný s Celadonu (bývalý technik telefonů Nokia), tak ho nevezmou, ani kdyby měl znalosti kdovíjaké, školení, uměl pájet uBGA obvody, jednat, obstarat, být vstřísný a měl 3 roky praxi a všechno !!!!!!!!!!!! ale hňupy zaměstnávat budou.  Je to hnus to vedení společnosti !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Killer  |  18. 10. 2004 02:28

Milý příteli, žádná ze 3 mobilních telekomunikačních společností neprojevila zájem o Ing. elektro s 10letou praxí, zkušenostmi s prací za pultem, znalostí N,A,F jazyka, ale (žel)  také se zkušenostmi jako OSVČ! Asertivní blondýnka, která zkušenosti s kontaktem se zákazníky získává až po prvotním školení prodejních dovedností je pro zaměstanavatele mnohem zajímavější. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hakic  |  18. 10. 2004 13:05

a na co by se jim asi hodil technik na prodejnu nevis? Tam potrebuji uplne jiny lidi,kteri samozrejme projdou zaskolenim a maji k dispozici internet,ale zadny zkuseny prece z nebe nespadl.Ty kdyby jsi nastoupil do nove prace tak taky neco nevis a cizi clovek,ktery take v te branzi nedela treba bude vedet vic nez ty.Jestli chces pracovat u Oskara tak se nad sebou zamysli a zkus treba technicke oddeleni tam treba takove lidi potrebuji.Co by jsi byl platny na prodejne s tvym vzdelanim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katka  |  19. 10. 2004 16:09

možná ten technik nezvládá pravopis stejně jako ty (2.pád z koho, čeho...tzn.předložka z nikoli s...)...tak proto toho hňupa nenabrali...teda promiň, jestli jseš to ty...což asi očividně jseš...je mi tě líto...zkus to ET. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andre  |  17. 10. 2004 10:09

Kdyby se radeji Oskar, zabyval novymi technologiemi nez nejakym precmaravanim prodejen!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Agent  |  17. 10. 2004 09:36

Mně se to teda líbí. Určitě se zezačátku najdou odpůrci, ale myslím, že si všichni zvyknou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robin  |  17. 10. 2004 09:13

...ale mě se to docela líbí. Neviděl jsem to ve skutečnosti, jen z těchto obrázků. Mě to připadá vtipný. např. hláška na "tabuli": Stojí mi to zato.
Ale jak řikám, neviděl jsem to naživo, takže zatim dobrý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  18. 10. 2004 00:29

Ta hlaska je opravdu uzasne vtipna
&nb sp;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Micro007  |  17. 10. 2004 08:35

hmm to je ale hnusný! před tím to vypadalo líp!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  17. 10. 2004 08:01


Kdybys raději zlepšoval signál (pokrytí) a rozsah služeb (nějaky ten paušál GPRS)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sefik (novy)  |  17. 10. 2004 01:30

ten disain je jak z budoucnosti je moc futuristickej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sova  |  17. 10. 2004 00:42

Víte tedy, kam jde vašich plno peněz za volání. Rozhodně na zkvalitňování sítě nikoli.
No je to věc investora, na tom nic nezměníte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovicka  |  17. 10. 2004 12:27

Přesně tak mě jako zákazníka přece nezajímá jak vypadá obchod operátora, ale jaké poskytuje služby a za jaký ceny a nejsem u Oskara kvůli tomu jak vypadá jeho obchod, měl by se trochu zamyslet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hakic  |  18. 10. 2004 12:19

netusim co myslis tim zkvalitnovanim site, oskar temer kazdy den udela novou BTS coz jiny asi ne.To, ze se meni i vzhled prodejny je a jen pro zakaznika nikoliv pro zamestnance.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katka  |  19. 10. 2004 15:57

Nevím, co mysliš tím tvým...na ptákoviny je užije...tak aby ses probral...Oskar ti za tvoje peníze poskytne služby které nabízí a tobě může být úplně jedno, co s těmi penězi udělá dál...nechceš snad aby ti z nich přispíval na dovolenou...????...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
conquest  |  17. 10. 2004 00:32

Promiňte mi moje osobní ohodnocení, ale jestli je tohle podle Vás dobrý dojem té prodejny, tak pak musí být dobrý každý Vámi testovaný telefon . Je to trochu ujeté, to souhlasím, ale Ti, co mají trochu estetického cítění, nevím nevím. BTW viděl jsem to na vlastní bulvy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daft (novy)  |  17. 10. 2004 08:35

nezbyva, nez souhlasit - a soude zatim podle fotek - tohle je hruza, vsechno vypada az moc plastove (a potazmo plasticky), chtelo by to trochu elegance, ktera tomu zjevne chybi. nerikam, ze se mi libi obchody t-mobile, ale tam je videt propracovanost a promyslenost detailu, oskar tomu dava na prdel :( oskar asi nekde chytil encefalitidu a ted proziva zapal mozkovych blan naplno. jeste, ze do kamennych obchodu tak casto nechodim, snad mi ale kruhy nezacnou delat i na fakturach :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OSKAR LOVER  |  17. 10. 2004 00:16

JE VIDET ZE JSOU SILENI ALE SIGNAL MAJ ZE VSECH OPERATORU NEJHORSI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  17. 10. 2004 10:29

No, záleží asi hodně na oblasti, kterou signálem pokrývají. Mezi našimi příhraničními vískami a v lesích člověk často o ET ani nezavadí, TMO se drží jedním drápkem a OS jede v pohodě. Těch míst není málo. Vůbec nechápu, jak ET může fungovat s tím svým děravým pokrytím pro IZS....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 10. 2004 00:11

Uvidíme zda se změna projeví i na personálu...."s tou jejich ochotou"nevím nevím ..... změna image moc nepomuže. Ještě by pomohlo aby se domluvili a říkali lidem stejné informace, a ne že když se vola na linku o informaci a poté se jde na prodejnu a tam člověk dostne jinou přitom ve vyseldku je to zas úplně jinak.... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marting  |  21. 10. 2004 21:13

furt lepší než T-Debil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  17. 10. 2004 00:03

Je to ujeté...moc se mi to nelíbí.Určitě ale někoho to osloví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sibstr  |  17. 10. 2004 00:03

Z těch fotek toho moc vidět neni, zatim nic moc, sem zvědavej jak to bude vypadat ve finále.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
renoar  |  18. 10. 2004 10:14

Než začnete všichni nadávat, tak se běžte podívat (pokud jste brňáci) do novýho carefouru v Krpoli, tam právě takto nově vybavená prodejna beží a vypadá dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  19. 10. 2004 18:34

V tom Brně mě to překvapilo a je to dost super...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olas11  |  17. 10. 2004 00:03

jsem prvníííí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor