O2 1188: úprava cenové politiky

Na počátku února došlo u O2 k přejmenování služby O2 Asistent na 1188 – Číslo na všechny čísla. Princip služby ovšem i po přejmenování zůstal shodný. Zákazník, který potřebuje dohledat telefonní číslo, zjistit informace o dopravě, aktuální počasí nebo další z mnoha služeb (podrobný rozpis najdete zde), ze svého telefonu vytočí telefonní číslo 1188.

Volání na 1188 je možné ze všech mobilních i pevných operátorů u nás, ovšem za poměrně vysokou sazbu, se kterou vás jeden hovor s operátorem může klidně vyjít na několik desítek korun. Od začátku května ovšem dochází ke snížení sazeb, tedy alespoň pro zákazníky O2. Nově se jim totiž neúčtuje spojení s operátorem. I nadále se však těmto zákazníkům účtuje hovor s operátorem a hovor s vyhledaným číslem. Druhou stranou mince je navýšení účtovacího cyklu na nevýhodných 120+60.

Sazby při volání na číslo 1188 (změny jsou vyznačeny červeně):

Mobilní operátorCena za spojeníCena za minutu hovoru s operátoremCena za minutu při spojení na požadované čísloZaslání SMSZpůsob účtování
O2
tarifní zákazníci
zdarma11,88 Kčpodle tarifuzdarma120+60
O2
předplacení zákazníci
zdarma11,88 Kč11,88 Kčzdarma120+60
T-Mobile
tarifní zákazníci
9,80 Kč18,00 Kč18,00 Kčzdarma60+60
T-Mobile
předplacení zákazníci
9,92 Kč18,07 Kč18,07 Kčzdarma60+60
Vodafone zákaznícizdarma20,00 Kč20,00 Kčzdarma60+60

Určitě si přečtěte

Články odjinud