Na počátku února došlo u O2 k přejmenování služby O2 Asistent na 1188 – Číslo na všechny čísla. Princip služby ovšem i po přejmenování zůstal shodný. Zákazník, který potřebuje dohledat telefonní číslo, zjistit informace o dopravě, aktuální počasí nebo další z mnoha služeb (podrobný rozpis najdete zde), ze svého telefonu vytočí telefonní číslo 1188.
Volání na 1188 je možné ze všech mobilních i pevných operátorů u nás, ovšem za poměrně vysokou sazbu, se kterou vás jeden hovor s operátorem může klidně vyjít na několik desítek korun. Od začátku května ovšem dochází ke snížení sazeb, tedy alespoň pro zákazníky O2. Nově se jim totiž neúčtuje spojení s operátorem. I nadále se však těmto zákazníkům účtuje hovor s operátorem a hovor s vyhledaným číslem. Druhou stranou mince je navýšení účtovacího cyklu na nevýhodných 120+60.
Sazby při volání na číslo 1188 (změny jsou vyznačeny červeně):
Mobilní operátor | Cena za spojení | Cena za minutu hovoru s operátorem | Cena za minutu při spojení na požadované číslo | Zaslání SMS | Způsob účtování |
O2 tarifní zákazníci | zdarma | 11,88 Kč | podle tarifu | zdarma | 120+60 |
O2 předplacení zákazníci | zdarma | 11,88 Kč | 11,88 Kč | zdarma | 120+60 |
T-Mobile tarifní zákazníci | 9,80 Kč | 18,00 Kč | 18,00 Kč | zdarma | 60+60 |
T-Mobile předplacení zákazníci | 9,92 Kč | 18,07 Kč | 18,07 Kč | zdarma | 60+60 |
Vodafone zákazníci | zdarma | 20,00 Kč | 20,00 Kč | zdarma | 60+60 |