O2 Active: změna ceny za vytočení čísla *111*#

Diskuze čtenářů k článku

09. 06. 2007 07:46

Vzdyt jeste nedavno se za zjisteni kreditu vic jak jednou za den ... PLATILO ))))
I po 7 letech jeste stale nedohnali konkurenci ,aby u Predplacenek slo zjistit cenu hovoru do nekolika sekund a ne az za 30min .... mam Go Felicia ... jediny vyhodny tarif u O2 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
b  |  09. 06. 2007 10:18

kecáš, dokud byl kredit na displeji, bylo zjištění z ústředny nadstandardní služba, až když se to obrátilo, udělalo se zjištění přes kód zdarma, říkáš jen co se ti hodí ;) zjištění ceny hovoru trvá AŽ 30 minut, obvykle je to sotva 5. A třeba t-mobile nevím jak bych zjistil cenu hovoru, tam vidím jen kredit, žádné kódy jako u O2 *104*1# nebo stav balíčků *106*# jsem nikde nenašel. Stejně čerpání sms balíčku u VF. No mají opravdu co dohánět, to máš pravdu, ale u konkurence :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eurotel Praha  |  09. 06. 2007 18:16

I na T-mobile můžeš zjistit aktuální kredit pomocí GSM kódu. Ale na rozdíl od Telefoniky O2 nestrhává kredit prostřednictvím zvláštních SMS zpráv tzv. Sicap SMS. To znamená, že jakmile s kartou příjdeš do mínusu, nedojde k aktivaci FDN na Sim kartě.
Proto nostalgicky vzpomínám na zlaté časy,kdy Eurotel Praha používal tuto technologii k odečítání, k nabíjení kreditu a taktéž pokud zákazník se dostal do záporu měl znepřístupněný tel.seznam a měl tam aktivovaný jen FDN ( policie, hasiči, záchranka, Go linka ), něco zlé bylo k něčemu dobré, takhle si musel pokaždé dobít kredit, aby neměl aktivovanou funkci FDN.
Jinak tu technologii Sicap SMS a AoC používal dodnes bývalý Eurotel Bratislava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel_777  |  09. 06. 2007 21:17

Co tady mlzis )))
Kdyz pred par lety zacalo zjistovani kreditu pres *104*# zdarma bylo zjisteni jen PRVNI ty dalsi se pekne po Eurotelacku platily.
Dale zobrazovani ceny na displey bylo jen (a to cituji primo tehdejsi Eurot. ) ORIENTACNI ... pro zjisteni zkutecnosti jsi musel volat jak osel na operatora.
U T-mobile pokud chces zjistit cenu hovoru neni problem diky tomu ,ze jim info o cene chodi v normalnim case zpet se podivat pred hovorem kolik tam mam.
Po hovoru si to kazdy spocita .. jak jde o prachy zkutecne kazdy
SMS balicky jsou fajn vec ale ma jich jen nekolik malo procent lidi ... kdezto cenu chce vedet kazdy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  09. 06. 2007 22:27

Tak mě zas tolik netrápí, že cenu hovoru zjistím až za 5-10 minujt u O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel_777  |  10. 06. 2007 11:42

Tak si mezi tim nez ti ta informace o cene prijde udelej par hovoru a jsem zvedavy jak se v tom potom vyznas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eurotel Praha  |  09. 06. 2007 18:11

Jenže mobilní operátor musí více podporovat paušální tarify než předplacenky. Navíc systém, tak jak zavedl Eurotel Praha v roce 1997 na Go kartách byl jeden z nejlepších techn.nápadů v Evropě po Swisccomu. Bohužel, pak se našli tradiční české ručičky,které vymyslely tzv. věčné go karty a tím pádem se muselo změnit účtování hovorů nikoliv pomocí funkce Advice of Charge, ale prostřednictvím GSM kódů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bocanek  |  09. 06. 2007 06:08

U Vodafonu je tato služba zdarma....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
b  |  09. 06. 2007 10:15

nj jenže u Vodafonu je to samoobsluha, zde je to intereaktivní menu podobné wapu ;) takže něco úplně jiného

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thor  |  09. 06. 2007 01:33

To ještě u O2 nepochopili, že ten odliv zákazníků jinam má nějakej důvod?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  09. 06. 2007 08:22

odliv? Nerek bych

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
b  |  09. 06. 2007 10:20

pokud bereš u T-Mobile příliv těmi rozdanými twistkami, tak tvou pohnutou myšlenku chápu, ovšem statistiky hovoří jinak :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor