O2 Benefit jde do kytek, operátor zase zdražil odměny o třetinu

Diskuze čtenářů k článku

kubisek78  |  13. 07. 2008 18:21

Kdo to jak kdy viděl, aby měl SPT Telecom nějaký věrnostní program pro svoje zákazníky...
Už tomu konečně začněte věřit - v té firmě (Telefonica O2) se změnily akorát dvě věci.
1) barva: oranžová -> žlutá -> modrá
2) název: SPT Telecom -> Český telecom -> Telefonica O2
Prostě stát přičlenil zpět Eurotel k SPT Telecomu a všechno prodal španělum. Ale v té firmě se nic z hlediská péče o zákazníka (pardon, účastníka) nezměnilo, naopak SPT Telecom svým postbolševickým přístupem táhne Eurotel společně ke dnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  14. 07. 2008 12:56

přesně tak, moje slova

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zaměstnanec O2  |  14. 07. 2008 21:13

Vy jste individum zralé pro doktora Chocholouška. Zkrátka nic jiného než plácáte nesmysly a žijete někde v roce 1996. Dnes je realita úplně jiná. Takže zase kvoká, zase kvoká

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  15. 07. 2008 11:03

Jsem docela smutnej. Setril jsem si Benefit body, abych ziskal slevu na novy telefon. Ted se mi zase sen o sleve vzdaluje (nemyslim nejakych 400,500kc.. myslim vice).. Zacinam toho mit docela dost. Uz mi to udelali jednou.
Benefit urcite neni zadarmo, asi take proto O2 drzi ceny za telefonovani vyse nez ostatni. A 3900,- za tarif davat nebudu, tolik neprotelefonuji. Asi cas se poohlednout jinde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MIK  |  11. 07. 2008 23:39

Minimálně vidím 4 výhody,pro které tohoto operátora využívám.
1)..wap zadarmo - O2 Active
2)..volání o víkendu zdarma - NEON
3)..měsíčně 80 minutových hovorů zdarma - Kvído
4)..velice kvalitní pokrytí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iceman77  |  12. 07. 2008 00:28

běž někam s pokrytím.....když chci volat,pomalu abych vylezl za komín,a i to je někdy máloa to bydlím kousek od Brna,žádná díra!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
99tky  |  12. 07. 2008 01:59

".... 4)..velice kvalitní pokrytí ...." Prdlajs bydlim 5km od hranice Prahy a signal slibovali 4x do roka ... kazde ctvrtleti. Pred 2 mesicema mi dosla trpelivost a sel jsem k VF. Pro "premlouvani" jsem dostaval tisice minut .... neustale jsem opakoval ze pri telefonovani me uz nebavi stat pred domem, presto ta pani neustale dal prihazovala minuty. Na otazku kdy postavi vysilac mi neodpovedela, dodnes si myslim ze jsem mluvil nejspise s automatem. Hruza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gold88  |  12. 07. 2008 06:30

co takhle nechat postavit vysílač na vlastní náklady nebo dokoupit nějaký tarif s silnějším signálem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  12. 07. 2008 08:54

Velice kvalitní pokrytí??? T-Mobile má to samé pokrytí a za daleko přijatelnější ceny..... Já už se ani nějako nevzrušuju nad tím co tady poslední dobou vyvádí O2.... Čím dál více mě utvrzuje, že je to špatný operátor pro běžné lidi a nemá o ně žádný zájem....Jen tahat z nich peníze a okrádat a okrádat...Nic víc.... Pro normální běžné zákazníky a podnikatele je dobrý T-Mobile a i Vodafone. A jak tu ten zaměstnanec O2 říkal, že si máme odejít k Vodafonu, tak mi klidně půjdeme za daleko lepšími cenami a myslím si, že by Vodafone O2 strčil s přehledem do kapsy. Nezapomínejme, že je to taky nadnárodní gigant v mobilních telekomunikacích a ne jen operátor pro socky, jak se tady již párkrát taky objevilo v diskuzích. Co říci závěrem??? O2 si pomalu a jistě kope hrob a při takovémto stylu chování mu na ten hrob nikdo kytičku nepoloží....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olin007  |  12. 07. 2008 11:05

Jako socka si zrovna nepřipadám,jen nechci vydělaný peníze nesmyslně rozhazovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  12. 07. 2008 13:09

Přesně tak... To je nejkvalitnější názor... Když už si poctivě vydělám peníze, tak na co platít např. u O2 6 Kč za min. když to budu mít třeba u T-Mobile za 5 Kč a Vodafonu za 4 Kč???? A kvalita je u všech operátorů skoro srovnatelná ( tedy jak kde ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olgojchorchoj  |  12. 07. 2008 11:11

jako hlavni cislo bych O2 nechtel je to drahe telefonovani.... ale jako doplněk na urcite sluzby ho vyuzivam felicia jako druhe cislo a go txt se 100% bonusem na mms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  13. 07. 2008 09:57

Drahe telefonovani? Jak pro koho, zadny jiny operator mi levnejsi neposkytne, mam tarif O2 Business Unlimited. Platim pausal a do vsech siti volam opravdu neomezene zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olgojchorchoj  |  13. 07. 2008 20:38

jasne 3900 je docela dost+ sms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 07. 2008 20:09

Ty v té hlavě musíš mít skutečně kvalitní kakanec. Prý tarif se silnějším signálem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iceman77  |  11. 07. 2008 22:02

nejde ani tak o nějaký za.....benefitU nás například slibují na mapě pokrytí signálu jak v budově tak ve volným prostoru plno,ale skutečnost jeUž jsme to i urgovali,jenže je to asi nezajímá,co znám lidi už přešli ke konkurencím,taky bych nejradši šel,jenže mám paušál,a nechce se mi platit poplatek za předčasné vypršení smlouvy Už aby mi vypršela!!!!!!!!!!!!!!!!Signál na......odměny žádné.................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FrantaVazoun  |  11. 07. 2008 21:50

Mno, myslim ze kdo neprovola ani 50 minut mesicne mel by spis nez o pausalnim tarifu uvazovat o predplacence. Ja volam poskrovnu ale prumerne 100 minut udelam jako prd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
°_°  |  11. 07. 2008 19:39

Důvodů, proč využívat služeb O2, stále ubývá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Buri  |  11. 07. 2008 18:08

Stejně jako u T-M vše je předražené a k ničemu !! A to jsem si myslel že u O2 to je trošku lepší že si člověk může vybrat z větší nabídky zboží,a ono pomalu nic.ať si to strčí do prdele !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amatér  |  11. 07. 2008 19:55

Poslední léta dost sleduji veškeré dění okolo mobilů, a je jasné, že O2 je zlodějský operátor který už neví kde okrádat. Nechápu že je ještě někdo může dále podporovat. Přesně jak tady píše někdo předemnou-staré struktury Telekomu se nezapřou . Před pěti lety jsem odešel od T-M k VF a jsem spokojený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JR  |  11. 07. 2008 21:13

fakt nevím, jak jste dospěl k těm telekomámům? O2 je akciovka, kde více než polovinu vlastní španělé. A až do třetí, čtvrté úrovně od generálního ředitele jsou buď španělé, nebo angličani. čechů je tam poskrovnu. takže to nemá vedením telecomu vůbec nic společného. všechno co si o2 "vymýšlí" je buď převzaté z o2 uk, o2 germany, telefonicy ze španělska nebo místního (španělského) vedení. tak to jen tak pro info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zaměstnanec O2  |  11. 07. 2008 17:22

Jako řadový zaměstnanec O2 musím říci, že v žádném případě nejde O2 Benefit do kytek. Společnost Telefonica O2 jenom tento program zkvalitňuje a je určen jen skutečně pro aktivní až hyperaktivní zákazníky. Tento program není primárně určen pro teenagery, důchodce, babičky, malé děti ( ikdyž i oni ho mohou používat ) ale je určen pro lidi, kteří se nebojí platit faktury v řádově tisíc až desettisíc korun měsíčně. Pro jen sem tam volající tohle není určeno.
Jinak O2 Benefit se má proměnit ještě více. Uvědomte si, že O2 se i v minulosti pod jinou hlavičkou zaměřovalo na firemní a korporátní klientelu, to jsou velké firmy, podnikatelé, kteří jsou ochotni dát za fakturu i 5 tisíc korun měsíčně. Pokud chcete diskontního operátora se všemi výhodami i slevami v podstatě za malý nákup tak běžte k červenému operátorovi.
O2 se snaží nabízet slevy i výhody jen pro velké nákupy, tedy útraty za telefon.
Stejně si myslím, že O2 nabízí více ze života a je tím hlavním tygrem na poli mobilní komunikace. Ze statistik vyplývá, že 85 % zákazníků O2 je spokojeno se službami a kvalitou, dále 5 % je nespokojeno a 10 % neví nebo se nemůže rozhodnout.
Ještě jednou O2 nikdy nebude discontním operátorem, který bude poskytovat hafo slev za malé útraty. Škoda, že nadřízení v O2 smazali po brandingu s Eurotelu na O2 filozofii mobilního operátora, který byl zveřejněn na internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A.  |  11. 07. 2008 17:48

První a druhý odstavec je zajímavý a něco na tom bude. Avšak zamysleme se nad třetím odstavcem? Proč je 85% zákazníků spokojených? Protože služby, které využívají téměř neznají, neznají ani nabídku konkurence a žijou tedy v přesvědčení, že mají to nejlepší.
Nechci tyto lidi nazávat hlupáky spíše si zaslouží označení "neználci". Jako bývalý zaměstnanec O2 na prodejně jsem se divil, z čeho se rezidentní zákazníci O2 dokáží radovat a přitom by jim jen stačilo kouknout ke konkurenci a výdaje by byly daleko nižší.
Do dneška vidím před sebou tu starou paní, která s fakturami okolo 1500 kč, jen kvůli tomu, že volá svým dětem, které žijí daleko a mají všichni Vodafone. Ona přesvědčená, že sazba okolo 5 kč za minutu je krásná a nikdo jiný ji nenabízí lepší. Přitom stačilo jen přejít k Vodafonu a s programem kamarádi by získala třetinové faktury....a příkladů by se našlo více.
O2 je operátor pro firmy a velké korporace, kterým doslova cpe horem dolem, pro ty má benefit program smysl a odnášejí si N95 8GB za 95 kč...no a někdo tyto výhody musí zaplatit...a kdo? Rezidenti...
Ještě jedna věc stojí za zamyšlení...Tarif Neon XXL za 3900 Kč může mít nynní několik set vyvolených jen za 1900Kč...a nemusí být zaměstanci O2 ani firma či korporace...o tom ale operátor nemluví...přesto tvrdí, že nabízí všem stejně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viki  |  11. 07. 2008 21:13

Jak je možné ten tarif získat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  12. 07. 2008 10:43

sehnat si znameho v O2, ktery te dovede na prodejnu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiriq  |  12. 07. 2008 11:06

Kdepak, být zákazníkem konkurence, hodně volat do O2, aby se jim to číslo ukázalo jako potenciální možnost pro přechod a oni pak volaj a nabízej XXL za 1900 na 2 roky. Po pravdě máme s tim u TM docela problémy, protože na tohle mezi našimi tarify moc čim odpovědět nemáme....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viki  |  12. 07. 2008 11:24

Hm, tak to nevím, kde bych koho hledal . Já k nim budu přecházet srpen/září, ale asi jen vezmu NEON L, i když bych asi spíš bral XL za poloviční cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viki  |  13. 07. 2008 17:57

Tak vyřešeno. Mám Neon XL za 1000 na 2 roky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Premyslik  |  13. 08. 2008 09:17

Prosim poradte, jak to sehnat za polovinu. Na prodejnach ani na lince 800203203 mi stim neporadil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  11. 07. 2008 17:58

Tady je vidět kvalitní práce firemního oddělení vodního prdu na vymývání mozků... Bóže...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olin007  |  11. 07. 2008 18:51

Pane,nepotřebujete doktora??? Myslím že naše firma cca200 kamionů a k tomu kompletní logistické centrum bylo původně postaveno na O2 ale faktury byly nehorázně vysoké a každý skoro doplácel a pak konečně vedení dostalo rozum a přešlo se k VF a spokojenost a hlavně tisíce ušetřeno. Služby super,nejsou problémy s pokrytím. O2 je pro hyperblby kterým je to bud jedno a nebo neumí počítat,typycká firma jako většína v ČR co nejrychleji a co nejvíc za co nejkratší dobu vydělat. Jo a VF není zrovna malá firma která by snesla srovnání s U-Fonem myslím že kdyby chtěli dají si vás k večeři.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 07. 2008 19:07

Pan zaměstnanec si plete slovo zkvalitňuje se slovem znevýhodňuje. Ano, O2 síť je určena pouze pro hloupější podnikatele, kteří si účty nekontrolují a tedy vědí prd za co platí. Několik takových jich znám a nijak se s tím netají. Respektive, je jim to jedno.
Ad.2: Co se mé osoby týče, už se stalo - od roku 2000 jsem více než spokojeným zákazníkem Vodafonu. A každou chvíli vám nějakého toho zákazníka, v poslední době naprosto bez delšího vysvětlování, odvedu. Teď je na řadě firma platící do vody přidaným opiátům měsíčně kolem 40.000,- Kč (u "diskontu" to vychází na cca 28.000,- Kč).
Ad.3: U O2 jsem výhodnou nabídku neviděl nejméně 6 let. Co se statistik týče, že počítat neumíte mne nejméně 8 let nepřekvaluje.
Ad.4: Sebedůvěra? Ta přejde
Hlavním důvodem naprosté a trvalé likvidace všech modrých SIM karet bylo odečítání MMS z telefonu Nokia 3310, odečítání SMS jaké jsem nikdy neposlal, účtování hovorného, které jsem neprovolal a stržení inkasa 2x v jednom účetním období. Dorazilo mne tenkrát to, jak mi operátorka tehdejšího Eutotelu přesně nadiktovala data a časy použití těchto služeb. No já myslel, že mě vomejou.
P.S.: Proč zatím všichni dýleři O2, kteří mne oslovili na ulici, mají jako své hlavní číslo Vodafone? Proč někteří vaši dýleři po dotazu "jakého máte operátora" po mé odpovědi Vodafone reagují slovy "To nemá cenu, nashledanou"? Myslím, že netřeba dalšího komentáře. Dnes už nejen chytřejším lidem jste pro smích
Na případné odpovědi nehodlám reagovat. Odjíždím na týden do zahraničí a už zítra vysolím firmě Vodafone pár korunek za použití Roamingu. hezký večer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boban  |  16. 07. 2008 20:22

a ptal jste se vašich dětí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
choze  |  11. 07. 2008 19:51

bože ty jsi ale .... asi jsi v životě neviděl opravdový věrnostní program. pokud by takto opravdu přemýšleli v o2, tak je mě líto akcionářů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JR  |  11. 07. 2008 21:19

to je zbytečný, to stejně tady nikdo nepochopí. většina tady jsou mladší ročníky, nepodnikatelé atd. ono to sice je tak, jak píšeš, a opravdu 85procent lidí je u o2 spokojených a nepřemýšlí o odchodu. jestli si někdo myslí, že o2, nebo tm, nebo vf jsou tu pro lidi, tak je dobře, že žádnou firmu nevlastní. brzo by totiž zkrachoval. to víš ty, to vím já, ví to spousta lidí. vážení, víte o tom, že špatné informace se šíří hned, dobré zkušenosti lidi nemají potřebu dávat dál? ono to ale psychologicky tak je. jestli sem napíše třeba tisíc lidí, že se jim něco nelíbí, tak je třeba 10000 lidí, kteří jsou spokojení ale nemají potřebu to ventilovat. je to tak. je mi jasné, že ani s tímhle nebudou lidi souhlasit, ale to je přece jedno :o) je to jako u všeho. jsou lidi co nakupují jedině v lidlu a pak jsou lidi, co nakupují draze. a kdo je lepší? ani jeden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Teplek  |  12. 07. 2008 00:21

Dobre kdyz sam priznavas ze se O2 zameruje na firmy a zakazniky platici tisice mesicne a ze kdyz nekdo tolik neutraci at si klidne de k Vodafonu tak tim vlastne oslovujes temer kazdeho vaseho zakaznika. Kolik procent lidi vyuzivajich mobily jsou bohaci a kolik bezni lide kterym neni jedno jestli vyhazuji zbytecne 2x tolik penez nez by mohli? A uvedom si ze timto jsi naproste vecine vasich zakazniku rekl ze O2 o ne nema zajem a ze se vlastne jenom "prizivuji" na jeho siti. Myslim ze to asai neni nejlepsi zpusob jak ziskat zakazniky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa  |  12. 07. 2008 07:11

Vtipálku ))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
s4r  |  12. 07. 2008 10:08

A jéje, podle stylu mluvy Vás typuji na údržbáře... Ještě, že jsem už dáááávno od O2 utekl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedar  |  13. 07. 2008 11:05

Už to svinstvo nehul. .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrph  |  15. 07. 2008 09:17

Tak pokud tohle není ironizující "obrana" O2 vcelku, lze to chápat jako neskutečnou drzost - poté co O2 podvede a okrade své "drobné " uživatele, a zdraží jejich benefity o 30 procent, si najednou vzpomene, že vlastně není firma pro běžné lidi, ale hlavně pro velké firmy a korporátní klientelu No..sice si nejsem jist , jak na velké firmy působí takový typ bonusu (ale představa generální ředitele nadnárodní firmy, jak si počítá bodíky a pak honem objednává O2 SIM kartu s kreditem 95 Kč vypadá lákavě:) , zato si v takovém případě velmi dobře dovedu představit, jak takoví lidé reagují na zdražení o 30 %..
No, a na to že "O2 nikdy nebude discontním operátorem, který bude poskytovat hafo slev za malé útraty" si vzpomenu pokud bych někdy chtěl menit svého operátora..A určitě nejen já..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  15. 07. 2008 11:17

Jeste by mne zajimalo jaky procento zakazniku mate (velky podnik/mala firma/teenager), ze si dovolujete tvrdit, ze Benefit neni pro mlade, teenagery, apod.
Kdyz si mlade neudrzite nebo neziskate, nove zakazniky jinym zpusobem milej pane neziskate.
U druheho odstavce. Na tuto klientelu se soustredi i TM a dost vas nici sluzbami, kvalitnimi daty,... Kdyz jsme po vas chteli abyste resili problemy s EVDO(CDMA), nebyli jste schopni vubec reagovat, anebo jste rikali haluze. Nikdo se na misto nejel podivat. Ono ziskat firmu nebyva problem, ale udrzet si ji, to je u vas dost problematicke
Do statistik si muzete nacpat co chcete, hlavne kdyz si statistiky tvorite sami a ptate se zakazniku stavajicich a ne tech kteri od vas utekli....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  11. 07. 2008 16:42

lol, to je nadpis :D ale je to krize, to je fakt :( no stejně bude od podzimu novej, jestli do te doby někdo u O2 zůstane > pamatuju si, jak v tiskovkách psali "Operátor s téměř osmi miliony linek" a teď už píšou "Operátor s více než sedmi miliony mobilních a pevných čísel" :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M1R3K  |  11. 07. 2008 16:54

Tak ne jen ja nakonec cela rodina vcetne firemnich cisel mizime k Vodafonu :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M1R3K  |  11. 07. 2008 16:55

Ono je to logicke kdyz z O2 na O2 je hovor drazsi nez z Vodafonu na O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-mickey-  |  11. 07. 2008 17:15

Dobře děláš že jdeš k vodafone žádné smlouvy na 2 roky žadné okrádání zákazníků..............tarif za 12 kč mi ještě nikdo jiný než vodafone nenabídl!!!!
Hlavně lidé kteří mají firmu v cizině tak je proně nejvýhodnější vodafone!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  11. 07. 2008 18:14

Jediný, kdo věrnostní program zlepšil, byl T-Mobile. Buď sbírám body nebo mohu volat za levno večer a ráno. Co se týče firemních čísel, nešel bych slepě do VF. Kamarád měl dlouhá léta VF jako soukromý, pak založil firmu a tak šel s telefony k VF. Po pár měsících, kdy neustále něco špatně účtovali, špatně komunikovali, atd., že od nich nakonec odešel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  11. 07. 2008 19:18

T-Mobile že ho zlepšil? Jak komu, těm s vyššími tarify teda ne a navíc to levné volání nebo pro ty, co brzo provolají volné jednotky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  11. 07. 2008 20:03

Musím potvrdit, byl jsem u VF přes 8 let a poslední 3 měsíce mě začali špatně účtovat minuty. Po každým reklamování na infolince slíbili, že to prověří a zavolají zpátky. Ani jednou nezavolali, nepřišel mail nebo dopis. Po 4 takových pokusech jsem tarif zrušil a VF už nikdy více. Reklamoval jsem to 4x v průběhu čtvrt roku, ne že bych volal 4 dny po sobě a nedal jim čas to vyřešit. Prostě totální neschopnost, amatérskej přístup. Když ještě připočítám, že začali cenzurovat internet, tak už vůbec není důvod VF podporovat. Zlatej Oskar svýho času.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 07. 2008 20:35

Ačkoliv na Vodafone (Oskar) nedám dopustit, je toto jedniná slabost jejich operátorů. Jsou naprosto nevyškolení a nespolehliví. Když ale máte trpělivost, vždy se dostanete tam kam jste chtěli. I s náhradou případné škody.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gold88  |  11. 07. 2008 16:26

Ale ve skutečnosti bye bye my love.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keff  |  11. 07. 2008 16:06

Chcete benefit? Udělejte si ho sami: stačí cca 1x ročně vygenerovat žádost o přenos čísla u konkurence, a do dne se ozve někdo z O2 a může se pos*** aby vás uplatil neoficiálníma tarifama a bonusama. Takhle už mám 1000 m. měsíčně zdarma na půl roku podruhé a tak vždycky půl každého roku platím jen paušál:).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  14. 07. 2008 14:43

a tak vždycky půl každého roku platím jen paušál – Kolik měsíčně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-mickey-  |  11. 07. 2008 15:57

Zlatý vodafone...........to už je i t-mobile lepší něž O2!!!!!
Přejdete od O2 k vodafonu a O2 se může jít zahrabat!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  11. 07. 2008 18:00

U VF jsem, a můžu zodpovědně říct, že to taky stojí za h..... Možnou jsou na něco levnější, ale zase mizerný signál, takže na slova, kterým je rozumět, to vyjde ještě dráž. V zahraničí a na data naprosto nepoužitelný. To už si rovnou můžete koupit Ufona, tam taky není nic slyšet a je to levný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  11. 07. 2008 19:29

Kuš, ty kecko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alena  |  11. 07. 2008 21:44

kdybys neměl blbý keci a radši se přesvědčil,já VF mám jsem naprosto spokojená!!.Špatný signal jsem měla pouze když začínal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel F.  |  12. 07. 2008 01:21

Nevím jak to má VF s pokrytím v ČR oproti ostatním operátorům, ale jak může být v zahraničí nepoužitelný, když se všichni čeští operátoři spoléhají na ty samé sítě cizích operátorů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lakva  |  12. 07. 2008 12:52

Dovolím si nesouhlasit ohledně signálu...
Potíže jsou akorát místy v hlubokých údolích mimo civilizaci (=v mém okolí na jedné lesní cestě podél řeky) a naopak ve vsi Horní Hrad, kam dost často jezdím, má vodafon asi jedinej použitelnej signál, Ou-nou tak sotva na SMSky a t-mobil vůbec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  11. 07. 2008 18:52

jo vodafone je zlatej jsem sním už přes 6 let ale u t-mobile co jsme asi přes rok a měli mi vypovědět normálně smlouvu tak mi jí prodloužili a nechtěj mi jí další rok zrušit... ( omlouvám se za chyby..)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
choze  |  11. 07. 2008 14:52

Pokud je logika v O2 taková, že dokud jim nedáte výpověď, tak si neváží loajality, tak je to velmi smutné. Budete věrný, pravidelně včas platící zákazník a jste na tom hůře než ten, kdo se rozhodne, že dá výpověď a za "odměnu", že se ještě tedy vrátí, dostane mraky minut na víc. Je vidět, že v O2 jsou pohrobky z telekomu, nekoukají kolem, jak by se měla chovat solidní společnost a v podstatě se chovají stejně, jak v divokých dobách po revoluci - na pověst nekoukejte, hlavně rychle ze zákaníků dostat co nejvíce, zítra tady už nemusíme být a pak nebudou tak velké odměny.Clověk by si řekl, provolání nad padesát minut, dobře, tak to není problém, na co koneckonců ten telefon mám, ale pokud utratíte tisíce a místo, aby jste dostal benefit, tak se vám vysmívají tím jak každou chvilku jsou zvýšené ceny?Takže benefit je na dvě věci a jediné co se vyplatí je pravidelně migrovat. Myslím, že logicky uvažujícímu zákazníkovi to hlava nebere, jak může být někdo v O2 tak..... Takže žádná změna a zbytečné se rozčilovat. Na benefit se prostě vy....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andrei  |  11. 07. 2008 14:48

Vse speje k tomu, ze se na podzim tento program nejspise uzavre. Respektive jsou dve varianty.
Budto pobezi dva programy soubezne vedle sebe a nebo bude jen jeden, novy by mel byt zameren na utratu na fakture, s tim ze nebude rozhodovat zda zakaznik vola, pise a nebo ma sluzbu jen na data, coz samozrejme pro cloveka, ktery bude mit mobilni cislo a nejaka data u O2 bude urcite prinosnejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor