O2 Benefit opět méně výhodný

Diskuze čtenářů k článku

datart  |  05. 04. 2008 12:46

Prodám poukázku do datartu od O2 benefit celková cena 22500 kč za 20000kč takže kdo se chystá něco koupit a chce ušetřit. Poukázka platí do 25.9.2008 je rozdělena na 3 x 7500 kč. Prodávám jen dohromady.Kontakt 721623538

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  03. 03. 2008 11:44

Před měsícem jsem za všechny zbývající body vybral odměny a jelikož už jsou poukázky doma, tak jsem zažádal o přenos doufám že bude dost rychlý abych jim už nemusel už zbytečně dvakrát platit za "velice výhodné" balíčky. 6 let věrný zákazník si nezaslouží žádné výhody, spíše naopak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mletec  |  03. 03. 2008 14:03

ahoj, taky mám zaječí úmysly, smlouva vypršela, takže odejít mohu z fleku, ale otázka kam? t-mobile?vodafone? oskar? máte na to někdo nějakou jasnou odpověď?Letec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  03. 03. 2008 14:19

Ono záleží, kdo kam volá, jestli chce data, atd. Mně se vyplatí T-Mobile, protože má možnost výhodnějšího volání do vlastní sítě v rámci minutových tarifů, možnost laciného surfování přímo v mobilním telefonu a teď nově i stahování e-mailů. Ale chápu, že ne každému tohle vyhovuje a může mu přijít lacinější Vodafone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r520  |  03. 03. 2008 14:48

O mem odchodu od O2 k Vodafonu pisu zde http://odadama.blogspot.com/search/label/O2Off . Posledni dobou si nejsem si jisty, ze je to doporuceni spravnym smerem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  03. 03. 2008 14:48

Jak píše goob, popiš zhruba, co využíváš, pak už to je jednoduché. Nelze paušalizovat, co je lepší, lepší je něco vždy jen pro konkrétní situaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
letec  |  03. 03. 2008 21:14

no těžko popsat,mam u 02 účet už dlouho, jedno číslo za paušál 180 má žena, pak tam mam za cca 20/měs nějaký go číslo, a já mám tarif na 100 min volání + 100 min sms...data jsem zrušil, používám phone s wifi...proto jsem si ho koupil, abych nemusel platit O2 nonstop.
takže vlastně ani nevím, jestli někam jinam nebo ne...teď se vejdu do cca 2000/měs ale přijde mi to prostě dost, dát ročně za telefonování 24 tis, pak internet doma, k tomu VOIP, to je děsný, co člověk vyhodí ročně za telefonování, resp.komunikace.Právě proto přemýšlím, jakl co nejvíce okleštěi poplaty za mobil, jako jsem okleštil poplatky za pevnou ( původně jsem měl paušál od UPC, jinak tao u nich nejde, teď VOIP, což je daleko levnější, ale hlavně bez paušálu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  04. 03. 2008 08:53

No nevím, který máš tarif, ale podle těch minut tipuju na Silver? Když vidím ty ceny při tak vysokém paušálu, tak se mi protáčejí oči. Jak si tohle někdo může dobrovolně pořídit? (Nic osobního.) Na stejné ceny se dostaneš u Vodafonu s nejnižším paušálem (119 Kč měsíčně). Pokud si vezmeš jakýkoli vyšší, jednoduše ušetříš. Nezapomeň si dát Po svém, při tak vysoké útratě se to velmi vyplatí. Srovnej si třeba Silver s Nabito 700 (stejně vysoký paušál), to je fakt úplně někde jinde. Se Silverem máš při úpisu na 2 roky minutu za 3,20 Kč JEN do vlastní sítě, u Vodafonu DO VŠECH sítí, a to bez úpisu. Volné minuty: Silver 6,60 Kč, Nabito 700 4 Kč (o 40 % levnější). Velmi povrchním srovnáním je jasné, že nemůžeš prodělat. Nicméně kdybys ještě rozvedl, který máš přesně tarif a za co dáš ty 2000, dalo by se to rozebrat přesněji.
Pokud jde o T-Mobile, dostal by ses na cenu 3,33 Kč/min. až u paušálu za 1178 Kč a s úpisem na 2 roky. Takže si to zkus porovnat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  04. 03. 2008 09:12

K tomu T-Mobilu: Za stejný paušál (Nabito 1150) bys měl minutu do všech sítí za 2,72 Kč... (Bez úpisu. Pokud bys chtěl slevu na telefon, musel bys paušál používat nejméně půl roku).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  03. 03. 2008 17:52

Já jsem si vzal Vodafone. Abych pravdu řekl největší provoz mám na jedno číslo, takže si tam dám balíček na neomezené volání a SMS, aniž by se aktivoval po provolání volných minut, jako u O2, což mě značně štvalo. Sazby i u nejnižšího tarifu nejsou špatné a zdá se mi že je to operátor který si zákazníků váží nejvíc, ale je to subjektivní dojem.
Jinak dneska mi z O2 volali a nabízeli 3000 minut na půl roku, když u nich zůstanu :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojo  |  03. 03. 2008 19:48

jo je potřeba jednat a nenechat se pořád ojebávat. Namlsali se za minulý rok a tento rok už začnou ztrácet i mobilní linky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
letec  |  03. 03. 2008 21:22

a toho jsi dosáhla jak?Řekl jsi jim na *11, že končíš a jdeš ke konkurenci?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajDee  |  03. 03. 2008 11:34

Asi mám trošku jiná měřítka, než autor článku, ale pro získání 1500 bodů za rok musíte být trošku víc, než jen průměrný zákazník :)
Pokud si někdo pořídí paušál od O2, tři měsíce po sobě provolává 50 minut, aby byl zařazen do programu, pak při zařazení dostane 100 bodů.
Pokud poté má účty 400 Kč vč. DPH (něco málo pod ARPU), dostane nějakých 11 bodů (11*30*1,19=392,70Kč).
Pokud takhle vydrží půl roku, dostane 300 bodů.
To máme 100+300+12*11, což nám dává krásných 532 bodů za první rok :)
Nevím, jestli tam není nějaká další oblbovačka, Benefity jsem už hodně dlouho nestudoval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  03. 03. 2008 11:38

A to se vyplatí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hag  |  03. 03. 2008 09:53

Jsem u nich už 8 rok a výhody žádný.Počkám do října až mi vyprší smlouva (bohužel jsem hloupě bral dotovanej telefon) a pak pápá lálá.Jejich tarify mi silně nevyhovujou,kde jsou časy kdy O2 resp Eurotel za něco stál

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
psd  |  03. 03. 2008 11:15

taky jsem u nich 8 rok a tohle je poslední kapka k rozhodnutí zmenit operatora. Není už žádná výhoda ani v datech ani v hovorech. Věrnosti si neváží a tak jdu k vdf.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  03. 03. 2008 07:11

Telefonica opět dokazuje, že je to jenom přejmenovaná Správa spojů, následně SPT Telecom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aloha  |  03. 03. 2008 09:27

No nevim inflace je kolik? nejakych 6-7%? a jak uz nekdo uvedl toto navyseni je minimalne o 20% jedno je jiste ja u o2 urcite neprodlouzim smlouvu a az mi prestane stacit pohoda na dobu neurcitou tak pujdu o operatora dal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  03. 03. 2008 02:24

Jak někdo poznamenal na fóru Mobilmanie, je to zdražení o 20 %. Jo takhle... Co se u O2 zdražilo za vstupy? Elektřina? Možná.. Ale tím to pomalu končí. My zdražili knihy v nakladatelství o 10 % a to narozdíl od O2 používáme navíc poštu, která zdražila o 30 % (předpokládám, že O2 má ceny za dopisy s fakturami někde jinde než obyčejný smrtelník) a zvedli nám DPH z 5 % na 9 %, což O2 také minulo, protože má naprostou většinu všeho v základní 19% sazbě. Navíc má i v poměru velikostí mnohem vyšší příjem. Proto po této drobné analýze hodnotím krok O2 jako pěknou lumpárnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otaznik  |  03. 03. 2008 06:41

Zdrazeni je mozna jeste vetsi. Shodou okolnosti jsem v patek koukal na pokazku Datart. V patek byla za 10500 bodu poukazka za 5000,- nyni je to za 15500 bodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keff  |  03. 03. 2008 02:08

Vážně má O2 takové finanční problémy, že jen zdražení benefit bonusů ho může zachránit? Myslím že zdražením ušetří O2 asi tak 0,001 % nákladů, ale úspěšně nas**e aspoň 5% zákazníků, a to se (asi) vyplatí... :O

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  03. 03. 2008 01:39

Jen další z projevů pocitu neohroženosti na telekomunikačním trhu a dále projev pohrdání nad zákazníky, kteří si nemohou dovolit provolat majlant. Zdražování to absolutně neomlouvá. Celá famílie i s příbuzenstvem (35 x SIM) jsme od 1.3. emigrovali k Vdf.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rimsey  |  03. 03. 2008 01:12

Je to smutné, ale holt, co se dá dělat, zdražují i jiné věci, je třeba si na to zvyknout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeff  |  03. 03. 2008 00:16

Tak se nás náš drahý ota opět snaží přesvědčit, že zákazníků má dost nové nepotřebuje a vůbec stávající by si to měli s prodloužením smlouvy rozmyslet. Moje benefit body ztratily hodnotu snad rychleji než akcie při černém pátku..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deaster  |  03. 03. 2008 00:13

O2 nám tím asi chce naznačit, že o věrné zákazníky nestojí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petryk  |  03. 03. 2008 10:07

Žádný operátor nestojí o věrné zákazníky... Podívejte se k T-Mobile a Vodafone... Nejlepší je rotovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  03. 03. 2008 10:24

No nevím, čeče, co poslední Vánoce? Nejvíce dostali u Vodafonu ti, co jsou u něj nejdýl. Já si na některých číslech budu užívat vánoční dárek ještě v srpnu, na předplacenkách je možné mít slevu 20 % i na rok či déle. To mi přijde více než slušné. 20 % navíc, zatímco tady O2 o nejméně 20 % zdražuje jakýsi Benefit, který je už tak k ničemu. Co dostali věrní u O2 nebo Téčka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  03. 03. 2008 10:27

Pardon, špatně jsem to napsal. Bonus je 20 %, ale sleva je jen necelých 17 %. No ale i tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejfik  |  03. 03. 2008 00:11

první příspěvek ... a první odcházející zákazník od modrého pšouku ... zítra jdu s nima rozvázat poměr ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor