Na počátku tohoto měsíce jsme přinesli informace o drastických změnách ve věrnostním programu Benefit určeném pro paušální zákazníky mobilního operátora O2. Nyní se zaměříme na předplacenou službu, neboť i tam došlo v tichosti k nevýhodné úpravě podmínek programu.
Do věrnostního programu se nyní nemohou zapojit všichni zákazníci s předplacenou kartou, ale pouze ti, jejichž SIM karta je aktivní déle než pět měsíců. Dalším spekulativním bodem v podmínkách se stala věta, jež říká, že členství v programu je platné pouze tři měsíce od přihlášení zákazníka do programu. Tento bod již není dále rozveden, takže může znamenat cokoliv, třeba také to, že pokud zákazník není během tří měsíců aktivní, bude mu členství zrušeno a o své body přijde. Kompletní podmínky programu O2 Benefit najdete zde.
Zákazníci předplacených služeb získávají body za dobití kreditu v aktuálním měsíci, a následující měsíc za tyto nastřádané body získají k dalším dobitím určité procento kreditu zdarma, podle následující struktury:
Body nasbírané v předchozím období | Odměna pro tento měsíc |
300 - 499 | 5% bonus na dobití |
500 - 999 | 7% bonus na dobití |
1 000 – 1 499 | 10% bonus na dobití |
1 500 – 1 999 | 15% bonus na dobití |
2 000 – 3 499 | 25% bonus na dobití |
3 500 a více | 50% bonus na dobití |
Krom toho zákazníci každý měsíc obdrží určitý počet bodů a to podle stáří své aktivní SIM karty:
Aktivní využívání SIM karty po dobu | Měsíční odměna za věrnost |
1 | 10 bodů |
2 | 30 bodů |
3 | 50 bodů |
4 | 80 bodů |
5 a více | 150 bodů |
Registrace do programu probíhá prostřednictvím bezplatné zákaznické linky *88 nebo zasláním textové zprávy ve tvaru O2BOD P (pro odhlášení zadejte text O2BOD O), kterou je zapotřebí odeslat na telefonní číslo 999 220.